WooZie

Ventilatorul Nu Se Mai Opreste

59 postări în acest subiect de discuţie

Salut ,imi cer scuze dar nu am timp sa caut.Nu stiu ce sa ii fac ca nu se mai opreste ventilatorul,mi s-a activat mirror down si coming/leaving home...si am constatat ca nu se mai opreste ventilatorul.Ce as putea sa ii fac ? vreo idee ceva....am scos borna la baterie,s-a oprit,dar cand pun borna la loc porneste automat.Va rog dati-mi un sfat ceva ca in 3 ore se duce dracu si carbunii lui si baterie si tot.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele din fata nu se mai opresc? :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

da electroventilatorul ala din stanga cum te uiti la motor din fata,cel din dreapta e oprit

Modificat de WooZie
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai un Vag-com la indemana?Eu cred ca ai o eroare ori ti-a picat senzorul de temperatura...nu sunt foarte sigur ca e acelasi principiu ca la TDI... :offtopic:

Totusi daca opresti masina el ramane pornit?Ma refer sa iei contactul de tot si sa o inchizi...ciudat tare :) :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai am incuiat-o de la ora 14 si acum am vazut ca nu mai erau nici ledurile de la usa si de la alarma....i-am dat curent si a pornit,dar ala nu se opreste.Nu am pe nimeni cu vag-com

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ai un scurt pe undeva...sper sa nu gresesc.Extrem de ciudat sa stea pornit si dupa ce opresti masina...

As zice sa deconectezi imediat bateria si maine sa mergi direct la service!!!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am deconectat bateria...dar cand o conectez la loc porneste ventilatorul imediat.Tare mi-e ca la service ma acuza ca am umblat la ea cu vag-com si pa garantie,abia face si ea maine o saptamana....cam devreme cu problemele la 22.000 de euro cred eu

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca rezolvarea este in mainile celui care ti-a activat celelalte functii ... asta daca ventilatorul merge de nebun exact de atunci.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai concluzia asta am tras-o si eu...poate o fi o simpla coincidenta nu stiu ce sa mai cred....dar m-am plimbat cu ea in fiecare zi,am stat in ea cu motorul pornit....apa la 90 de grade mereu....pornea ventilatorul,racea si se oprea...dar azi dupa ce s-au activat functiile astea 2 + sters niste erori....nu s-a mai oprit pana n-a murit bateria complet.Oare exista legatura intre chestiile astea ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Macar l-ai sunat sa-l intrebi daca poate sa verifice, sa faca o citire?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai iti dai seama ca am incercat,dar e tel inchis deh....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

1) normal ca telefonul este inchis doar este ora 10 seara.

2) este o coincidenta deoarce functia de coming home / leaving home nu are treaba cu calculatorul de motor ce stie ce face acel ventilator. Pune din nou pe tester sa vezi daca ventilatorul ala lasa si o eroare si apoi mergi la garantie daca e ceva grav. Nu pierzi garantia ca ti-a scanat cu VAG-COM cineva masina (in cazul tau chiar eu)

PS: fiecare recodare cu VAG-COM lasa o semnatura pe masina. Cine nu stie lasa vizibil ca a umblat VAG-COMul acolo. La mine intotdeauna (in functie de ce aleg eu las sa fie semnata operatia cu semnatura Porsche Romania , D&C oradea, Tess Brasov etc etc. ).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am intalnit un A3 benzinar in spalatorie in Timisoara cu exact aceasta problema. Avea un releu blocat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit mercedes ML care azi a tunat si peste cateva ore nu-i mai mergea plafoniera... era convins 100% ca e vina mea. Ca sa vezi era o siguranta arasa dar de ce sa nu aruncam reparatia pe baiatu cu laptopul ce a fost ultimul pe masina (am dat acest exemplu ca e chiar o situatie similara).

Intre timp WooZie a trecut pe la mine pe la birou si nu e nici o eroare pe masina. Sfatul primit: masina are 5 zile. Mergi la garantie sa o rezolve ei

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru i-am spus si eu pe si pe PM si pe messenger.Dupa parerea mea nu avea cum sa fie din soft odata ce ele ramaneu pornite chiar si dupa ce lua contactul! :unsure:

Sincer eu cred ca e un scurt aparut dupa ce baietii i-au montat alarma...sunt tare curios ce o fi.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asa...am venit de la service.Calculatorul de la ventilatoare bulit.Un ventilator nu mergea deloc,iar cel mic prelua si sarcina celui mare.Nici o eroare pe nicaieri.Au schimbat ventilatorul mare care contine si calculatorul si atunci s-a oprit si cel mic.Nu a zis nimeni din service ceva ca s-a umblat pe undeva.Dragos,nu am acuzat pe nimeni tata,dar era normal sa te contactez pe tine nu ? macar sa imi zici daca apare ceva acolo inainte sa ma duc la ei.Stai linistit ca eu sunt multumit de ce mi-ai facut si nu te-am acuzat ca nu sunt nebun.Singura nedumerire era sa ma duc asa la ghiceala sa ma ia cu "cine a umblat...etc".Asta e cica au mai schimbat...cu toate ca sunt siemens.Bafta si sa nu aveti belele de astea

Modificat de WooZie
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! aceeasi problema identica si la fel...numai ca pe vag-com imi da ca defect ventilatorul nr 1,asa ca .....stiu ce am de facut .Bafta! :icon_thumleft:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

hai salut. am si eu o problema. poate reusiti sa ma ajutati si pe mine cumva.am luat un golf plus de curand si cand pornesc motorul in max 10 sec imi pornesc ambele ventilatoare si nu se opresc decat atunci cand opresc motorul, apa sta la 90 grade. am dus-o la un mecanic si a zis ca cineva a scos senzor temperatura apa, ca nu indica in bord decat liniute, si ca de acolo s-a legat cu instalatie pt proiectoare. a zis sa cumpar senzor si sa incercam ca poate din cauza aceasta imi pornesc ventilatoarele si tot din cauza asta nu se opresc, aveti idee , are dreptate?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

dar dupa ce se opreste motorul si se ia contactul,mai pornesc?

Modificat de dudu
Quote nenecesar! Citeste Regulementul! Mersi
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Ai incercat sa opresti clima?

Modificat de Zabin
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am patit si eu la fel - la max 15 secunde de la pornirea motorului porneau ambele ventilatoare la viteza maxima si nu se opreau decat cand opream motorul. Am schimbat termocupla si faceau la fel. Am sters eroarea din bord cu programul de vw si totul a revenit la normal.

Cele bune

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc acelasi lucru, adica pornesc ambele ventilatoare la viteza maxima, la aproximativ 1 min de la pornirea masinii. Am schimbat termocupla si alti senzori ( la un service) si nu s-a intamplat nimic. Am fost la reprezentanta si nici ei nu au gasit nimic cu VAG -COM -ul. Au sters cateva alte erori si mi-au zis ca s-a rezolvat, numai ca la 1 km dupa ce am plecat de la ei, SURPRIZA: au pornit la fel ca inainte de a ma duce la ei. Nu m-am mai putut intoarce pentru ca eram ff grabit. Am mai auzit ca s-ar putea sa fie defect calculatorul care este inglobat in carcasa ventilatorului mare, Partea cea mai interesanta este ca daca pornesc luminile de pozitie pana sa porneasca ventilatoarele, acestea functioneaza in regim normal. Deci cred eu ca daca ar fi defect ar face la fel si cu luminile stinse si cu ele aprinse. As vrea totusi sa rezolv intr-un fel problema asta. Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu e suficienta o acanare de erori ci trebuie vazute si blocurile de masura de pe diferite module, trebuie vazut cine da comanda de pornire a ventilatoarelor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cartea lu skoda fabia2 care este spune asa...dupa oprirea motorului electroventilatorul mai poate functiona 10minute sau daca compartimentul motor acumuleaza caldura datorita factorilor externi(in principiu datorita razelor solare)poate porni in mod automat(la mine a pornit dupa 3 ore de cand am oprit masina si a mers cam 25 de minute...inconvenient s-ar putea sa iti descarce bateria)

P.S.Deci recomand cititi cartile date de producator ca nu sunt secrete.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

LA tine e o problema daca porneste dupa 3 ore.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.