Sign in to follow this  
Followers 0
mircean

Probleme Incalzire Golf Ii

27 posts in this topic

Salut.

Am o problema cu incalzirea la masina. Pe vremea asta (super frig) abia daca se simte ceva aer cald prin aeratoare, dupa ce temperatura lichidului ajunge la optim. Am verificat furtunele de la calorifer. Ambele (tur-retur) sunt fierbinti. Deci pot banui ca nu e infundat caloriferul!! O chestie interesanta: cu motorul cald, daca dau pe rece de la levierul din bord si astept un minut asa, apoi daca dau iar pe cald se simte caldura cat de cat dar pentru putin timp (cca 30 sec) Apoi aerul ce vine prin aeratoare se raceste din nou.

Daca aveti vre o idee cam care ar putea fi baiul va rog luminati-ma. Multumesc anticipat.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

..eu am patit asa la 1.6TD cind s-a distrus chiulasa;deoarece radiarorul de incalzire e punctul cel mai inalt,acolo se stringe perna de aer ;la un alt TD,pur si simplu nu vroia sa-si faca circuitul pe acolo,a trebuit sa-i monteze un furtun cu airisitor...daca afli buba scrie-mi si mmie ce a fost...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor pentru ca este primul post.

Urmaresc cu atentie ce se scrie si trebuie sa recunosc ca acolo unde sunt multi si idei bune lucrurile nu pot merge decat bine.

Acum referitor la problema cu aerul cald.

Masina mea cea veche este un Golf II Diesel ('86) de 54 CP.

Aveam aceiasi problema ca tine si ma tot amageam ca este de la termostat.

Am patit-o insa in vara lui 2002 la 130 la ora cand pur si simplu caloriferul din masina a crapat. Dupa aceea am constat (la schimbare) ca acesta aproape era total infundat. L-am schimbat (cam 1,5 milioane cu tot cu maopera la nivelul lui 2002 daca imi aduc aminte bine).

Acum incalzirea merge bine si nu mai sunt probleme.

A si alt ceva daca procedeam ca tine obtineam acelasi rezultat - aer mai cald circa 1 minut.

Nu stiu daca este acelasi lucru dar in principiu ai aceiasi problema.

Succes la identificat cauza.

Inca un lucru. Daca schimbi caloriferul sa stii ca o sa ia ceva timp pentru ca sunt multe de desfacut (inclusiv ceva pe partea electrica).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bingo!

Asemenea pateam si eu, pana acu 2 sapt cand am rezolvat buba. In cutia din bord, care dirijeaza aerul prin calorifer (cald) sau direct (rece) paletele din interior sunt din tabla si au niste gaurele (destul de mari) prin ele. Din fabrica avea un burete lipit pe paletele acelea, dar cu timpul s-a mancat si s-a dus. La un moment chiar mi-au zburat prin aerisitoare resturi. Ideea e ca aerul nu mai era dirijat prin calorifer, decat extrem de putin. Si caldura era mai degraba o adiere calda, iar la drum lung am cam inghetat. In oras nu se simtea chiar asa diferenta, ca fac drumuri scurte in mare parte.

Am trebuit desfacuta toata cutia aceea, curatate paletele, si am lipit niste folie de parchet pe palete si acuma merge super bine. Ma intreb daca totusi nu era bine sa las cateva gaurele din alea libere pt ca acuma cand dau pe aer catre dezaburire nu mai vine deloc aer pe celelalte gauri. In schimb caldura este din plin. :)

Trebuie desfacute cele 3 suruburi din compartimentul motor, furtunele de incalzire, data jos tot traseul de la aeroterma, pana la cutia cu radiatorul de incalzire. Cutia se desface, scoti paletele, lipesti ceva pe ele, cureti si caloriferul daca tot e la indemana si pui totul la loc. Toata chestia a durat vreo 2-3 ore. Bafta.

Edited by litza
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fi si caloriferul de vina, dupa cum zice si Muadib, dar tot trebuie sa desfaci totul, deci poti sa verifici ambele aspecte.

Partea electrica nu ai cine stie ce de desfacut. Mufa de aeroterma, cea de bricheta. Cel putin la mine asa a fost.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam tuturor pentru sfaturi. Indata ce se mai inmoaie vremea ma pun pe treaba.

Numai bine.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut nu te mai chinui schimba caloriferul % asta e . eu leam patit pe toate care sau spus mai sus fara gluma :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uita-te te rog la iesirea furtunelor din habitaclu, in compartimentul motor, acolo tre sa ai o chestie de fier pe furtun care e infundata. Scoate-o si pune furtunele la loc fara ea. La mine au fost aceleasi simptome si problema a fost asta, dar am descoperit DUPA ce am pus un radiator nou :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar daca e infundat stutul" respectiv atunci nu ar fi furtunele fierbinti totusi cea mai ieftina miscare ar fi asta pt inceput. :biggrin:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine erau fierbinti, pentru ca nu era infundat de tot, ca de aia da caldura cateva secunde (timp in care apa din radiator se raceste). :banghead:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Si la mine erau fierbinti, pentru ca nu era infundat de tot, ca de aia da caldura cateva secunde (timp in care apa din radiator se raceste).
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut in elementi sunt niste spirale asa ca daca are mizerie mai bine explodeaza si tot nu se desfunda eu am incercat cu soda caustica dar din 10 doar 1 merge si astea se infunda de obicei cand se baga tot felul de prafuri pt fisuri in radiator :drunken:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut exact aceeasi problema. In toamna asta am scos caloriferul si l-am curatat. A mers desfundat. Eu am bagat un furtun la robinet si capatul celalalt al lui in calorifer si am dat drumu la maxim(si calda si rece). L-am lasat asa si iesea din el rugina. Am bagat in el si cilit de mai multe ori. Pana la urma s-a desfundat si se incalzeau toti elementii. Depinde si cu ce e infundat, cum zice vioelectric, daca ai bulan ti se desfunda, daca nu iei altul. :drunken:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare grija la plasticaraie cand desfaci bordul si scoti radiatorul, sunto gramada de chestii care se rup chiar foarte usor si atunci sa te tii vere ...

Incearca sa bagi praf din ala Mr. Musculo poate foloseste la ceva .. io am incercat la chiuveta si a mers :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! sant nou pe acest forum dar se pare ca sant o multime de oameni cu idei bune.Am si eu un vw golf 2 motor 1.3 benzina iar problema mea cu el este ca nu am incalzire, nici macar nu mi se incalzesc furtunele care duc in habitaclu .Am scos caloriferul ,crezand ca e infundat dar nu e,am schimbat termostatul dar de aici au inceput problemele : cand apa atinge temperatura necesara iar termostatul deschide i-mi impinge apa inapoi in borcan.Dar nici inainte de a se intampla asta tot nu se incalzeau acele furtune care duc la calorifer.Va rog daca stie cineva ce as putea face cu ea ,daca as putea .Sau se pare ca tot la un mecanic voi ajunge. :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai cumva 1 supapa asemanatoare la intrare in radiatorul de incalzire...

poza e de la domnul Cryys :)

post-13869-0-66786000-1292433230_thumb.j

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai cumva 1 supapa asemanatoare la intrare in radiatorul de incalzire...

poza e de la domnul Cryys :)

Nu am asa ceva mi-a mai spus cineva si am cautat dar nu este. cred totusi ca ceva e infundat dar nu stiu unde. :huh:

oricum mersi de sfat .Oricand le accept cu drag!!

Edited by vico
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! si senzational! si eu am o problema cu incalzire la golfutul meu 1 1.6td. problema e ca nu pot opri caldura si baaga asa de multa(caldura) ca mi-a topit un fir de la casetofon ceeace a provocat nori de fum in masina si panica(mie).

deci : cum opresc, sau cel putin reduc cantitatea de caldura?. precizez ca ventilatorul functioneaza ,bine doar ca-mi baga caldura si cu el oprit, iar levierul de cald-rece din bord sepoate misca doar ca indifernt in ce pozitie e tot cald baga.

p.s. inca ceva : cu cat merg mai repede(peste 80 km/h) cu atat mai multa caldura baga!!!!!

help pliz.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@codrut.

vezi ca ai pe un furtun care merge de la chiulasa inspre bord(in compartimentul motor )un robinet.cind misti de levier sa opresti caldura acel robinet sa inchide.sa poate sa inchizi manual robinetul daca tragi de maneta.sa poate sa ma insel dar cred ca asa este daca e golf I.

succes :icon_thumright:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci!

o sa incerc sambata si revin

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

am pus robinetul in cele doua extreme ale lui si tot ma omoara cu caldura. ce fac???????????

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

am pus robinetul in cele doua extreme ale lui si tot ma omoara cu caldura. ce fac???????????

daca zici ca nu sa opreste caldura cred ca ar trebui sa desfaci un furtun de linga robinet si sa vezi daca atunci cind misti maneta sa inchide sau deschide robinetul.intotdeauna a fost asa incalzirea ta????

destul de ciudat :blink: sa nu sa inchida robinetul ala

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

de cand am luat-o(cam acum 1 an) doar ca pana acum nu prea am condus-o. oricum o sa desfac robinetul ala si dupa aia sa vad cum face. daca nu inchide robinetul , ce fac?? cu ce-l pot inlocui?

mersi

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

inainte de a desface furtunul vezi daca se misca inchide/deschide robinetul ind actionezi maneta din bord.daca nu e rupta tija(cablul)dintre maneta si robinet.

http://www.vagcat.com/

daca ai timp poti sa te uiti pe linkul de mai sus si sa vezice numar are robinetul ala de la incalzire.cred ca reusesti sa-l gasesti pe site la unix si sa poate comanda prin posta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cablul e ok ca actioneaza parghia robinetului, problema trebuie sa fie la robinet

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.