Jump to content


Photo

Probleme Incalzire Golf Ii


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 mircean

mircean
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:vw/golf II/1.6 TD

Posted 11.02.2005 @ 18:36

Salut.
Am o problema cu incalzirea la masina. Pe vremea asta (super frig) abia daca se simte ceva aer cald prin aeratoare, dupa ce temperatura lichidului ajunge la optim. Am verificat furtunele de la calorifer. Ambele (tur-retur) sunt fierbinti. Deci pot banui ca nu e infundat caloriferul!! O chestie interesanta: cu motorul cald, daca dau pe rece de la levierul din bord si astept un minut asa, apoi daca dau iar pe cald se simte caldura cat de cat dar pentru putin timp (cca 30 sec) Apoi aerul ce vine prin aeratoare se raceste din nou.
Daca aveti vre o idee cam care ar putea fi baiul va rog luminati-ma. Multumesc anticipat.

#2 13 Todesengel

13 Todesengel
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:germane & americane
  • Model:mai multe
  • Motorizarea:citiva CP

Posted 13.02.2005 @ 10:40

..eu am patit asa la 1.6TD cind s-a distrus chiulasa;deoarece radiarorul de incalzire e punctul cel mai inalt,acolo se stringe perna de aer ;la un alt TD,pur si simplu nu vroia sa-si faca circuitul pe acolo,a trebuit sa-i monteze un furtun cu airisitor...daca afli buba scrie-mi si mmie ce a fost...

#3 Muadib

Muadib
  • Oraş:Bucureşti
  • Model:Passat 5.5

Posted 13.02.2005 @ 21:59

Salut tuturor pentru ca este primul post.
Urmaresc cu atentie ce se scrie si trebuie sa recunosc ca acolo unde sunt multi si idei bune lucrurile nu pot merge decat bine.

Acum referitor la problema cu aerul cald.
Masina mea cea veche este un Golf II Diesel ('86) de 54 CP.
Aveam aceiasi problema ca tine si ma tot amageam ca este de la termostat.
Am patit-o insa in vara lui 2002 la 130 la ora cand pur si simplu caloriferul din masina a crapat. Dupa aceea am constat (la schimbare) ca acesta aproape era total infundat. L-am schimbat (cam 1,5 milioane cu tot cu maopera la nivelul lui 2002 daca imi aduc aminte bine).
Acum incalzirea merge bine si nu mai sunt probleme.
A si alt ceva daca procedeam ca tine obtineam acelasi rezultat - aer mai cald circa 1 minut.
Nu stiu daca este acelasi lucru dar in principiu ai aceiasi problema.
Succes la identificat cauza.

Inca un lucru. Daca schimbi caloriferul sa stii ca o sa ia ceva timp pentru ca sunt multe de desfacut (inclusiv ceva pe partea electrica).

#4 litza

litza
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Opel
  • Model:Astra Classic II Caravan
  • Motorizarea:1.6 Twinport

Posted 13.02.2005 @ 22:07

Bingo!

Asemenea pateam si eu, pana acu 2 sapt cand am rezolvat buba. In cutia din bord, care dirijeaza aerul prin calorifer (cald) sau direct (rece) paletele din interior sunt din tabla si au niste gaurele (destul de mari) prin ele. Din fabrica avea un burete lipit pe paletele acelea, dar cu timpul s-a mancat si s-a dus. La un moment chiar mi-au zburat prin aerisitoare resturi. Ideea e ca aerul nu mai era dirijat prin calorifer, decat extrem de putin. Si caldura era mai degraba o adiere calda, iar la drum lung am cam inghetat. In oras nu se simtea chiar asa diferenta, ca fac drumuri scurte in mare parte.

Am trebuit desfacuta toata cutia aceea, curatate paletele, si am lipit niste folie de parchet pe palete si acuma merge super bine. Ma intreb daca totusi nu era bine sa las cateva gaurele din alea libere pt ca acuma cand dau pe aer catre dezaburire nu mai vine deloc aer pe celelalte gauri. In schimb caldura este din plin. :)

Trebuie desfacute cele 3 suruburi din compartimentul motor, furtunele de incalzire, data jos tot traseul de la aeroterma, pana la cutia cu radiatorul de incalzire. Cutia se desface, scoti paletele, lipesti ceva pe ele, cureti si caloriferul daca tot e la indemana si pui totul la loc. Toata chestia a durat vreo 2-3 ore. Bafta.

Edited by litza, 13.02.2005 @ 22:10.


#5 litza

litza
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Opel
  • Model:Astra Classic II Caravan
  • Motorizarea:1.6 Twinport

Posted 13.02.2005 @ 22:13

Poate fi si caloriferul de vina, dupa cum zice si Muadib, dar tot trebuie sa desfaci totul, deci poti sa verifici ambele aspecte.

Partea electrica nu ai cine stie ce de desfacut. Mufa de aeroterma, cea de bricheta. Cel putin la mine asa a fost.

#6 mircean

mircean
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:vw/golf II/1.6 TD

Posted 14.02.2005 @ 09:57

Multam tuturor pentru sfaturi. Indata ce se mai inmoaie vremea ma pun pe treaba.
Numai bine.

#7 vioelectric

vioelectric

    Membru senior

  • Oraş:Sighetu Marmaţiei
  • Maşina:vw
  • Model:passat b3
  • Motorizarea:1,9 td

Posted 19.02.2005 @ 22:59

salut nu te mai chinui schimba caloriferul % asta e . eu leam patit pe toate care sau spus mai sus fara gluma :)

#8 cristip

cristip

    Membru Senior

  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Scirocco
  • Motorizarea:2.0L TSI

Posted 24.02.2005 @ 02:04

Uita-te te rog la iesirea furtunelor din habitaclu, in compartimentul motor, acolo tre sa ai o chestie de fier pe furtun care e infundata. Scoate-o si pune furtunele la loc fara ea. La mine au fost aceleasi simptome si problema a fost asta, dar am descoperit DUPA ce am pus un radiator nou :)

#9 vioelectric

vioelectric

    Membru senior

  • Oraş:Sighetu Marmaţiei
  • Maşina:vw
  • Model:passat b3
  • Motorizarea:1,9 td

Posted 24.02.2005 @ 22:13

dar daca e infundat stutul" respectiv atunci nu ar fi furtunele fierbinti totusi cea mai ieftina miscare ar fi asta pt inceput. :biggrin:

#10 cristip

cristip

    Membru Senior

  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Scirocco
  • Motorizarea:2.0L TSI

Posted 28.02.2005 @ 10:49

Si la mine erau fierbinti, pentru ca nu era infundat de tot, ca de aia da caldura cateva secunde (timp in care apa din radiator se raceste). :banghead:

#11 mircean

mircean
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:vw/golf II/1.6 TD

Posted 28.02.2005 @ 15:16

Si la mine erau fierbinti, pentru ca nu era infundat de tot, ca de aia da caldura cateva secunde (timp in care apa din radiator se raceste).  :drunken:

<{POST_SNAPBACK}>



Am verificat furtunele. Chestia aia de metal de care ziceai nu exista la mine. Dar am facut urmatoarea chestie: am deconectat ambele furtune si am pornit motorul. Pe tur debitul de lichid era OK. Apoi am conectat numai turul si i-am dat drumul din nou. Rezultatul: pe teva de retur de la calorifer venea ceva lichid inapoi dar nu cine stie ce. Acuma nu prea stiu exact cum ar trebui sa fie in conditii optime. Daca in mod normal, pe retur ar trebui sa tasnesca lichid cu presiune sanatoasa, adica pe tot diametrul tevii, atunci e clar ca problema e caloriferul infundat partial.

Oricum o sa mai incerc o chestie inainte sa ma apuc sa desfac ce e de desfacut pt a scoate caloriferul. O sa incerc sa conectez un furtun de apa de la o cismea la teava de retur a caloriferului si o sa dau drumul la apa cu presiune mare poate o iesi mizeria din calorifer. Sper sa nu crape.

#12 vioelectric

vioelectric

    Membru senior

  • Oraş:Sighetu Marmaţiei
  • Maşina:vw
  • Model:passat b3
  • Motorizarea:1,9 td

Posted 28.02.2005 @ 22:36

salut in elementi sunt niste spirale asa ca daca are mizerie mai bine explodeaza si tot nu se desfunda eu am incercat cu soda caustica dar din 10 doar 1 merge si astea se infunda de obicei cand se baga tot felul de prafuri pt fisuri in radiator :drunken:

#13 codres_ali

codres_ali

    Membri Seniori

  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:VW Golf 2 Gti 1988
  • Motorizarea:2.0 16v 150CP

Posted 28.02.2005 @ 23:07

Eu am avut exact aceeasi problema. In toamna asta am scos caloriferul si l-am curatat. A mers desfundat. Eu am bagat un furtun la robinet si capatul celalalt al lui in calorifer si am dat drumu la maxim(si calda si rece). L-am lasat asa si iesea din el rugina. Am bagat in el si cilit de mai multe ori. Pana la urma s-a desfundat si se incalzeau toti elementii. Depinde si cu ce e infundat, cum zice vioelectric, daca ai bulan ti se desfunda, daca nu iei altul. :drunken:

#14 cristip

cristip

    Membru Senior

  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Scirocco
  • Motorizarea:2.0L TSI

Posted 02.03.2005 @ 23:47

Mare grija la plasticaraie cand desfaci bordul si scoti radiatorul, sunto gramada de chestii care se rup chiar foarte usor si atunci sa te tii vere ...

Incearca sa bagi praf din ala Mr. Musculo poate foloseste la ceva .. io am incercat la chiuveta si a mers :(

#15 vico

vico
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:vw
  • Model:golf
  • Motorizarea:1.3 benzina

Posted 15.12.2010 @ 17:47

salut! sant nou pe acest forum dar se pare ca sant o multime de oameni cu idei bune.Am si eu un vw golf 2 motor 1.3 benzina iar problema mea cu el este ca nu am incalzire, nici macar nu mi se incalzesc furtunele care duc in habitaclu .Am scos caloriferul ,crezand ca e infundat dar nu e,am schimbat termostatul dar de aici au inceput problemele : cand apa atinge temperatura necesara iar termostatul deschide i-mi impinge apa inapoi in borcan.Dar nici inainte de a se intampla asta tot nu se incalzeau acele furtune care duc la calorifer.Va rog daca stie cineva ce as putea face cu ea ,daca as putea .Sau se pare ca tot la un mecanic voi ajunge. :(

#16 szrobik

szrobik
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:VW
  • Model:Golf2 & A4
  • Motorizarea:2x1.8T

Posted 15.12.2010 @ 19:13

nu ai cumva 1 supapa asemanatoare la intrare in radiatorul de incalzire...
poza e de la domnul Cryys :)

Attached Files



#17 vico

vico
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:vw
  • Model:golf
  • Motorizarea:1.3 benzina

Posted 16.12.2010 @ 19:09

nu ai cumva 1 supapa asemanatoare la intrare in radiatorul de incalzire...
poza e de la domnul Cryys :)

Nu am asa ceva mi-a mai spus cineva si am cautat dar nu este. cred totusi ca ceva e infundat dar nu stiu unde. :huh:
oricum mersi de sfat .Oricand le accept cu drag!!

Edited by vico, 16.12.2010 @ 19:11.


#18 codrut mitulescu

codrut mitulescu
  • Oraş:Moreni
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf1 1979
  • Motorizarea:1.6 td 70 cp?

Posted 11.01.2011 @ 17:24

salut! si senzational! si eu am o problema cu incalzire la golfutul meu 1 1.6td. problema e ca nu pot opri caldura si baaga asa de multa(caldura) ca mi-a topit un fir de la casetofon ceeace a provocat nori de fum in masina si panica(mie).
deci : cum opresc, sau cel putin reduc cantitatea de caldura?. precizez ca ventilatorul functioneaza ,bine doar ca-mi baga caldura si cu el oprit, iar levierul de cald-rece din bord sepoate misca doar ca indifernt in ce pozitie e tot cald baga.
p.s. inca ceva : cu cat merg mai repede(peste 80 km/h) cu atat mai multa caldura baga!!!!!

help pliz.

#19 dan66

dan66
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:vw golf+passat 2004 4 M
  • Model:golf mk2
  • Motorizarea:1.6 td+1.9AVF

Posted 11.01.2011 @ 21:39

@codrut.
vezi ca ai pe un furtun care merge de la chiulasa inspre bord(in compartimentul motor )un robinet.cind misti de levier sa opresti caldura acel robinet sa inchide.sa poate sa inchizi manual robinetul daca tragi de maneta.sa poate sa ma insel dar cred ca asa este daca e golf I.
succes :icon_thumright:

#20 codrut mitulescu

codrut mitulescu
  • Oraş:Moreni
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf1 1979
  • Motorizarea:1.6 td 70 cp?

Posted 12.01.2011 @ 11:43

merci!
o sa incerc sambata si revin




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users