Jump to content

Problema Noua La Motor


Paul_VW
 Share

Postare recomandată

Am mai ai avut aceeasi problema cu o luna in urma.. nu stiu ce sa ma fac cu ea.. ce are??? ce idei aveti? va rog sa ma ajutati!!! am fost la mai multi mecanici si nici unul nu ii da de cap... pe tester imi scoate o eroare la esp de fiecare data.. dupa ce sterg aceasta eroare totul revine la normal... masina se comporta de parca as ramane fara motorina cu toate ca astazi de dimineata i.am facut plinul :icon_thumright: tot astazi ramasesem cu autonomie pe BC de 0km!! iar acum la plin imi arata pe BC 200km, dupa ce mi.a aratat 770km si apoi 830km... cunsumul pe BC este cel normal, instantaneul nu sesizeaza nimica, maine dimineata am sa o pun iar pe tester, dar totusi as vrea sa o pun la vag.com daca stiti pe cineva in craiova un pm la mine pls!!!

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost chipuit masina?Daca tu nu ai facut trebuie vazut daca la vechiul proprietar nu a fost softat.

Ca o idee,un prieten a avut acelasi simptom ca al tau si dupa multe verificari si teste au ajuns la concluzie ca a fost pus un soft aiurea si dadea peste cap ECU-ul masinii cateodata taiea alimentarea cu combustibil.

Oricum trebuie verificat acest lucru.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am facut nici un fel de modificari asupra softului, sunt impotriva cipului!! vechiul proprietar din DE avea 60ani.. nu cred ca sa fi facut el cip tuning plus ca masina are problema motoarelor (BKC) porneste greu la cald... deci daca se face cip tuning disparea si problema pornirii la greu... credeti.ma ca sunt super suparat.. disperat...!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta colegul de pe forum Bamse din Craiova ... am inteles ca el lucreaza la dealerul local.

Sa ne anunti cum evolueaza situatia! Sper sa nu fie grava! Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ta vine de la pompa de la rezervor. si eu am avut aceeasi problema, a mea a fost curatata, desi recomandarea lor a fost schimbarea ei. Mie mi se oprea in mers, imi aparea martorul de la baterie in bord, si cand voiam sa pornesc motorul, trebuia sa incerc vreo 10 minute sa-l pornesc, nu voia de loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea pe vag.com va rog frumos sa ma ajtati sa interpretez erorile... cel cu vag`ul a zis ca totul ar fi de la pompa din rezervor

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

wolcar

Control Module Part Number: 03G 906 016 CB

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 6176

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 01392

3 Faults Found:

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault

P0673 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 903 /min

Torque: 40.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.31 V

Bin. Bits: 11000100

Temperature: 5.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca este de la pompa din rezervor? cum se curata? este dificil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la un service sa iti verifice un electrician pompa de motorina din rezervor

Eu am schimbato saptamana asta,nu mai baga motorina deloc

se cumpara cu tot ansamblul si se duce din cauza la motorina(apa din ea),etc

costa 550 ron made in itali sau 850 ron originala

eu am puso pe cea mai ieftina sie ok.dupa ce o demontezi sa mergi cu pompa veche la magazin ca sa nu cumva sa iti dea altfel de pompa

incearca ca sigur asta e

aaa si inca ceva?iti tremura la relanti ???da rau??si asculta cand pui contactul daca se aude motorasul la pompa,in sapate dreapta e sub bancheta.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude motorasul acela cand pun contactul... totusi nu cred ca este pompa pt ca nu mai pornea deloc... plus ca pe vag.com mi.a dat eroare la bujiile de pe cilindrul 1 si 3.. mecanicul zice ca ar fi o problema la firul de masa al motorului problema este in primul rand electrica

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred la fel, cum ziceam dincolo.

Pompa se poate diagnostica usor. Scoti o teava de undeva (canistra de vapori, din filtru, orice ai la indemana) si pui contactul ca sa amorseze. Daca produce motorina fara zgomot mare din exterior totul e ok.

Revenind la problema, daca nu era masa pusa bine pe motor aveai probleme la toti cilindrii. Eu risc la o prezicere si spun ca-s fisele de la 2-3 roase de vreun sobolan ceva sau pipele oxidate si face contact ampulea uneori.

Daca vii maine la blumun la cafea da un PM sa iau lanterna si un degripant la mine sa vedem ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel a zis si mecanicul meu ca ar fi oxidate contactele alea.. am spalat masina pe gerurile alea cu motorul pornit si de atunci imi face probleme... si culmea e ca imi fac probleme numai cand ploua sau ninge(cum a fost asera) apoi isi revine... nu pot veni maine ca sunt la un botez cu toate ca parca nu prea imi mai arde de chef....

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pronirea grea la cald si usoara la rece inseamna probleme cu electromotorul... sau oringurile la injectoare, s-au discutat mai multe aici si poti citi sa iti faci o idee, iar din ce am vorbit cu un electrician, problema cu opritul este fie de la pompa din rezervor, fie de la senzorul de la axul cu came, fie de la senzorul de la vilbrochen, sunt mai multe variante, ce te sfatuiesc este sa faci o programare in service la mecanica (electrica) si sa vezi la ce concluzie se ajunge...

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa si electricele nu prea se impaca. V-am si zis intr-o zi ca prefer 2 degete de jeg pe motor si ca oxidarea nu se intampla peste noapte (atunci cand era super jeg pe masina mea).

In fine. Daca esti prin Craiova treci sa-ti dau cu niste maclavaisuri pe acolo, poate mai rezolva. Am un lubrifiant siliconic despre care stiu ca respinge umezeala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fx_ imi aduc perfect aminte de intalnirea la care am fost cand ai zis ca nu speli motorul tocmai din motivul acesta... o sa te sun cand ajung in craiova (acum sunt in vacanta) sa ne intalnim sa imi dai si mie cu niste maclavaisuri de ale tale. Apropo sa stii ca am montat detectorul exact asa cum mi.ai indicat tu si e super misto.. nu e mai cablul ala urat pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai fost la voi acolo de dinainte sa faca strazile praf cu tevile alea de gaze, asa ca nu stiu exact ce mai e, dar...

Cauta prin magazine un spray de curatat contacte electrice, ar trebui sa scrie contact cleaner pe capac. In absenta lui merge si un degripant si ceva alcool pentru sters reziduurile.

Dupa asta, cauta si un lubrifiant siliconic, sau alt spray cu vreo unsoare care indeparteaza apa (water repellent), dar sa nu fie degripant, ca sa nu atace in timp.

Ideea e ca intai sa demontezi totusi bujiile 2 si 3, ca nu dureaza mult sa le incerci. Le legi pe baterie cu niste cabluri de-alea de pornit motorul, pentru scurt timp. Masa e pe corpul bujiei, plusul in capat. Ar trebui sa arate ca aici, chiar si la lumina zilei. Daca vreuna din ele nu merge demonteaza-le pe toate preventiv, ca sa stii ce ai de cumparat.

Presupunand ca bujiile sunt ok, urmareste fisele lor in sus, pana cand nu mai e nici o mufa pe traseu. La fiecare imbinare dati cu contact cleaner, lasati sa actioneze cateva minute, pe urma sters cu alcool, lasat sa se evapore. Dupa aia reansamblezi totul si sprayezi cu ulei siliconic preventiv tot traseul si ce mai vezi cu fire sau mufe expuse prin zona ca sa protejezi de oxidare.

Si de ce ma gandesc mai mult de-aia mai am o teorie. Incearca sa folosesti cealalta cheie a masinii de acum inainte, si s-o expui controlat la ce crezi tu ca o facea sa nu mai porneasca pana acum. Am vaga impresie ca nici cheia nu e prea sfanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 2 chei... una este ca noua si este cea pe care o folosesc iar cea de a2a este cea folosita si mai uzata...

Eu nu inteleg ce legatura au bujiile pt ca la diesel muncesc doar la pornire iar masina a pornit toata iarna la sfert, acuma daca mai au alt rost in timpul functionarii motorului luminati.ma si pe mine va rog... si apropo motorul daca e rece nu face nici un fel de figuri, merge normal, trage, ehh cum ajunge apa la 90 nu te mai intelegi cu ea...

Cat despre strazile de aici... sanatate si ocoliti orasul cat puteti pt ca nu mai este nici o strada intreaga, iar primarul o sa asfalteze cand o sa inceapa campania ca dehh... ii e frica ca ii ia Dan Diaconescu scaunul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat contactele de la bujii, exista urma de contact imperfect, am verificat bujiile, am verificat pompa din rezervor, am schimbat cele 2 relee de la bujii, am sters erorile si tot degeaba tot imi facea probleme in continuare... pana la urma a scos mufa de la senzorul de temp al motorinei, porneste mult mai frumos si nu mai face decat foarte putin, adica in 10km nu mi.a facut decat o data, fata 100x inainte. Se pare ca ar fi senzorul acela, nu ar mai raporta corect temperatura motorinei catre ECU... cum pot masura senzorul acela?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat.o!! era un cablu de masa, cel de sub cutia filtrului de aer.. oxidase, l.am curatat si acum merge...

Nu spalati motoarele la masini... nu are rost, mai bine le stergeti!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

credeam ca am rezolvat.o dar se pare ca m.am inselat.... :D(

se pare ca este pompa din rezervor, de vina simtomele sunt urmatoarele: pe loc daca o turez pe la 2000 de ture incepe sa intrerupa si se opreste, uneori chiar si la relanti, iar in mers daca accelerez mai tare, la fel intrerupe, nu se alimenteaza, si se opreste, iar porneste, iar se opreste, etc...

am desfacut pompa, am curatat sitele alea dar nu erau asa de murdare incat sa nu poata trage motorina din rezervor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci schimb-o.. nu ai alta solutie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu e pompa din rezervor... si ar fi de vina pompa tandem?? nu stiu exact ce face pompa asta... m.am programat pt joi la Serpico sa imi testeze pompa tandem, stiu doar ca este aprox 1200ron :P(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am un prieten care a avut aceeasi problema, singura diferenta fiind ca el conducea un passat din 2001. Dupa 4 luni de mers prin service-uri si nenumarate teste s-a descoperit problema : apa de ploaie care se scurgea de pe parbriz inunda compartimentul in care se afla bateria deoarece scurgerea era infundata. Nu cred ca la golf se poate infunda deoarece apa se scurge printre aripa si tocul usii ( gaura fiind destul de mare ) dar nu strica sa verifici totusi daca nu cumva este apa acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o saptamana am vazut aceleasi simptome la un 520 d din 2002. Dupa ce i s a oprit in mers nu a mai pornit a miscat un fir de la pompa din rezervor a pornit si apoi o alta oprire. S a dovedit a fi pompa din rezervor(Siemens-VDO) care a costat in jur de 400 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa multe chinuri si multi mecanici priceputi am reusit in sfarsit sa gasesc pe cineva care sa se priceapa cu adevarat si care sa nu se uite sa ma taxeze... Vinovata era pompa tandem care avea fluctuatii mari de presiune dupa ce se incalzea motorul si pe care vag.comul sau vas`ul nu le dadea erori. Costuri: 1200ron pompa, 70ron garnitura, 170ron manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!