Jump to content


Photo

Senzor Nivel/temperatura Ulei - G 266 - Oil sensor workshop


  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#1 AWE

AWE
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI 2008
  • Motorizarea:1.6, 102 CP

Posted 05.11.2005 @ 11:52

Salut!

Am de cateva zile un Passat 1.9 TDI - PD si am facut shimbul de ulei pentru ca statea aprins indicatorul (galben) cu toate ca pe joja nivelul era bun; m-am gandit ca o fi uleiul ars dar si dupa ce l-am schimbat tot sta aprins galben si apare cateva secunde masajul "oelstand pruefen" adica "verificati uleiul"...De la ce ar putea fi acum ca nivelul la ulei e perfect (uleiul e Castrol 505.01) si uleiul nou-nout?....A mai avut cineva problema asta? -am dat search dar din nu stiu ce motiv nu imi merge - ....

#2 miriamtoyo

miriamtoyo

    Nick anterior: cristitoyota

  • Oraş:Otopeni
  • Maşina:VW
  • Model:Beetle
  • Motorizarea:1.6

Posted 05.11.2005 @ 12:01

de vina este senzorul de nivel de ulei (tre demontat si curatat sau inlocuit)

#3 AWE

AWE
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI 2008
  • Motorizarea:1.6, 102 CP

Posted 05.11.2005 @ 12:07

Scuze, nu prea ma pricep - newbie, that is :angry: - e greu de schimbat/curatat senzorul ala? Nu de alta dar acum chiar nu prea mai sunt fonduri!...

Banuiesc ca nu are legatura cu functionarea motorului in rest, nu?

#4 Loko

Loko
  • Oraş:Constanţa
  • Model:Audi A4 2002

Posted 05.11.2005 @ 15:16

si eu sunt tot de aceiasi parere ca senzorul e de vina si ar fi bine sa il schimbi oricum la motoarele tdi trebuie dupa anumiti km sa completezi cu ulei si atunci se aprindea martorul din bord asa o sa trebuiasca sa fi atent tu cand treb sa completezi si sa verifici nivelul uleiului

#5 rogerius

rogerius
  • Oraş:(necompletat)

Posted 05.11.2005 @ 19:16

Ieri mi-a aparut si mie beculetul de ulei (se aprinde intermitent cind pun contactul) si mesajul "oil level sensor-workshop".Am schimbat uleiul singur acum 4000km iar nivelul la joja e bun... Am auzit ca o fi un intrerupator la capota!!!E valabil asa ceva?Pls. help!

#6 miriamtoyo

miriamtoyo

    Nick anterior: cristitoyota

  • Oraş:Otopeni
  • Maşina:VW
  • Model:Beetle
  • Motorizarea:1.6

Posted 05.11.2005 @ 19:50

nu-i graba cu inlocuitul senzorului daca nu sunt fonduri! :lol:
el anunta (atunci cand e in mintile lui) ca tre refacut nivelul la ulei

#7 rogerius

rogerius
  • Oraş:(necompletat)

Posted 07.11.2005 @ 18:16

nu-i graba cu inlocuitul senzorului daca nu sunt fonduri! :D
el anunta (atunci cand e in mintile lui) ca tre refacut nivelul la ulei

<{POST_SNAPBACK}>


cind scoatem acest sensor ca sa-l curatam,trebuie mai intii sa golim uleiul?cum se curata?cu spray de carburator,de exemplu?

#8 miriamtoyo

miriamtoyo

    Nick anterior: cristitoyota

  • Oraş:Otopeni
  • Maşina:VW
  • Model:Beetle
  • Motorizarea:1.6

Posted 07.11.2005 @ 18:41

nu-i musai sa golesti baia. e totusi recomandat sa fie motorul rece :D . Da, poti folosi si spray-ul de carburatoare.

Edited by cc_seat, 07.11.2005 @ 18:43.


#9 rogerius

rogerius
  • Oraş:(necompletat)

Posted 07.11.2005 @ 19:55

nu-i musai sa golesti baia. e totusi recomandat sa fie motorul rece :D . Da, poti folosi si spray-ul de carburatoare.

<{POST_SNAPBACK}>



adica daca desfac surubul sensorului si il trag in jos,o sa curga ulei din baie?te rog ,nu ride!daca stiam,nu intrebam!te rog sa-mi explici!

#10 miriamtoyo

miriamtoyo

    Nick anterior: cristitoyota

  • Oraş:Otopeni
  • Maşina:VW
  • Model:Beetle
  • Motorizarea:1.6

Posted 07.11.2005 @ 20:10

nu rad, chiar vb f serios! ziceam sa fie motorul rece sa nu te arzi!
poti sa scoti senzorul si fara sa dai uleiul afara. doar ca tre sa pui un dop (o carpa)sa nu curga uleiul.

#11 rogerius

rogerius
  • Oraş:(necompletat)

Posted 07.11.2005 @ 21:20

nu rad, chiar vb f serios! ziceam sa fie motorul rece sa nu te arzi!
poti sa scoti senzorul si fara sa dai uleiul afara. doar ca tre sa pui un dop (o carpa)sa nu curga uleiul.

<{POST_SNAPBACK}>


cind spui "o sa curga" te referi la un pic sau la aproape tot uleiul?

#12 miriamtoyo

miriamtoyo

    Nick anterior: cristitoyota

  • Oraş:Otopeni
  • Maşina:VW
  • Model:Beetle
  • Motorizarea:1.6

Posted 07.11.2005 @ 22:32

(daca l-ai lasa sa curga) cred ca ti-ar mai ramane (in motor) fo 2 litri

#13 rogerius

rogerius
  • Oraş:(necompletat)

Posted 08.11.2005 @ 08:03

(daca l-ai lasa sa curga) cred ca ti-ar mai ramane (in motor) fo 2 litri

<{POST_SNAPBACK}>

in acest caz,tine-mi pumnii,fiindca astazi am sa scot sensorul sa-l curat.Nu stiu daca "dopul" va fi adecvat.de aceea o sa am un lighean sub carter.Sper sa nu se transforme intr-o operatie de schimb ulei!
Multumesc pt. clarificari!

#14 rogerius

rogerius
  • Oraş:(necompletat)

Posted 09.11.2005 @ 23:12

N-am facut nimic din cele descrise mai sus,si am verificat intii nivelul,pe urma am interogat faulturile din memoria 17 instruments unde am gasit 2 erors intermitente:sensorul de ulei si alimentare cu curent.Le-am sters si am scos si polul bateriei pt vreo ora.So far so good.Vom vedea!

#15 AWE

AWE
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI 2008
  • Motorizarea:1.6, 102 CP

Posted 10.11.2005 @ 10:27

N-am facut nimic din cele descrise mai sus,si am verificat intii nivelul,pe urma am interogat faulturile din memoria 17 instruments unde am gasit 2 erors intermitente:sensorul de ulei si alimentare cu curent.Le-am sters si am scos si polul bateriei pt vreo ora.So far so good.Vom vedea!

<{POST_SNAPBACK}>


Si anume cum ai facut toate astea? Daca decuplezi bateria nu se da peste cap nimic?

#16 rogerius

rogerius
  • Oraş:(necompletat)

Posted 10.11.2005 @ 15:25

cu vagcom-ul interoghezi modulul17,Instruments.Apoi stergi erorile memorate.
Daca nu ai vagcom sau nu reusesti sa localizezi modulul,scotind polul "-" pt vreo ora,se reseteaza toate memoriile de erori.Pierzi insa si posturile de radio fixate,km partiali parcursi...

#17 Camil

Camil
  • Oraş:Bucureşti
  • Model:Polo 6N2 AHW 1.4 16V

Posted 15.11.2005 @ 00:28

cu vagcom-ul interoghezi modulul17,Instruments.Apoi stergi erorile memorate.
Daca nu ai vagcom sau nu reusesti sa localizezi modulul,scotind polul "-" pt vreo ora,se reseteaza toate memoriile de erori.Pierzi insa si posturile de radio fixate,km partiali parcursi...

<{POST_SNAPBACK}>



Salut !

Iarta-mi ignoranta, am tot citit de vagcom. Ce-i aia? :) E un program sau e un aparat? Ma poate ajuta si pe mine la ceva ? (eu am un Polo 6n2 2000, fara bord-computer) Chiar m-ar interesa un diagnostic al intregului motor...

Multumesc anticipat !

#18 rogerius

rogerius
  • Oraş:(necompletat)

Posted 15.11.2005 @ 16:29

Salut !

Iarta-mi ignoranta, am tot citit de vagcom. Ce-i aia? :( E un program sau e un aparat? Ma poate ajuta si pe mine la ceva ? (eu am un Polo 6n2 2000, fara bord-computer) Chiar m-ar interesa un diagnostic al intregului motor...

Multumesc anticipat !

<{POST_SNAPBACK}>

Citeste aici:
http://www.ross-tech.com/

Edited by rogerius, 15.11.2005 @ 16:30.


#19 oqyelectro

oqyelectro
  • Oraş:Orăştie
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF4 EDITION 2001 ALH
  • Motorizarea:1.9TDI 90CP

Posted 06.11.2006 @ 22:08

Salut, sint din Oradea si ma numesc Cornel. Cu tot respectul as dori daca puteti sa-mi dati un sfat.Detin un Golf 4ALH 1.9TDI.La un drum in afara localitatii mi s-a aprins martorul de ulei ,problema este ca 5km mai incolo am gasit ulei si l-am completat, dar aceeasi problema.A doua zi am bagat masina la mine in service am schimbat uleiul si filtrul si din nou aceeasi treaba.Sa fie una din sonde?Va multumesc.

#20 SSorin

SSorin

    Membru Level 2

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model: Golf IV 1,9 TDI 2002
  • Motorizarea:ALH 90 / 125 CP

Posted 06.11.2006 @ 22:10

Cred ca cel mai bine e sa masori presiunea la ulei.Daca presiunea e ok,atunci e un senzor vagabond.Poate te ajuta si o scanare VAG-COM.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users