Jump to content

Clapeta Acceleratie Golf 3 Benzina


ALY
 Share

Postare recomandată

Astazi am achizitionat o clapeta de acceleratie dintr-un parc de dezmembrari.doar ca nu stiu exact pe ce motorizare a fost pusa pentru ca nu era pe motor . Poate printre voi este si un coleg care sa-mi spuna dupa cod : Siemens VDO 030 133 064 D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    23

  • brunovomonul

    19

  • robert72

    10

  • paul_ral

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

acelasi cod l-am avut si ieu la fosta clapeta pe o Octavia 1.6 AEE

vezi postul #193 ce problema am avut cu ia.

sper sa fie OK sa nu ai probleme.

verifica daca rotitele dintate se imbina bine (mai adanc)

 

 

poate te ajuta si poza e aici  

http://www.eter-mot.info/?505,przepustnica-030133064d-br-vw-030-133-064d-br-vdo-408.237-130-002

 

numai bine

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca,  clapeta pe care am cumparat-o poate echipa motorul de 1.4 si 1.6 . Si cred ca e vorba de 1.4 AEX  si 1.6 AEE. Daca gresesc rog colegii sa ma corecteze. Multumesc ptr ajutorul acordat Catalin_911.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegi am si eu o intrebare...am un golf 3 1.6 abu si nu ii pot face adaptare la clapeta cu vag-com-ul,nu vrea deloc imi da eroare intruna...care e problema?

 

 

 

 

 

 

Foloseste functia Search inainte de a posta!

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru readaptarea clapetei de acceleratie intra in grupul 001 si apasa butonul cu switch to basing setings. Motorul sa fie oprit,iar cheia in contact sa fie pe pozitia motor cu becurile din bord aprinse,nu lasa nici un consumator electric pornit si nu calca acceleratia. Temperatura motorului sa fie la 90 de grade. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut asta imi da tot error pe vag com...a inceput sa ma calce pe nervi:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am o problema cu clapeta de acceleratie, cred! am curatat carburatorul, clapeta de acceleratie le-am montat inapoi si surpriza! la pornire motorul se tureaza la maxim turatia nu coboara deloc. se poate sa fi dereglat ceva prin carburator? motorul e 1.6 ABU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i clapeta si care-i carburatorul? :D Ai desfacut ceva pe acolo, gen motorasul de relanti? Sau potentiometrul de la clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasul de relanti nu doar suruburile de la potentiometru dar dar le-am strins inapoi fara sa demontez potentiometru si am mai apasat pe cuiul injectorului

se poate sa fi ramas blocat injectorul?

Modificat de micu85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ramanea blocat iti ineca motorul...tie cred ca iti ramane clapeta deschisa sau o deschide maxim cand o pornesti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat problema. azi dimineata a pornit normal. probabil am dat cu prea multa solutie de curatare. mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut sunt nou pe acest forum si in caz de gresesc cu cva nu e nici o suparare de voi fi corectat.Am avut recent o problema cu flansa de injectie ce era fisurata si am fost nevoit sa o schimb cu una noua.Cand am inlocuit flansa am observat ca la nivelul corpului clapetei este multa mizerie si as dori sa o curat.Am cumparat un spray de carburator in acest sens dar am o dilema.trebuie demontate si motorasul pas cu pas impreuna cu senzorul de temperatura si injector sau curatirea se poate face cu ele pe pozitie.Cei ce au mai facut aceasta curatire sa imi spuna si mie pe ce zone ar trebui sa insist mai mult.de asemenea am mai observat un lichid cleios galben in corpul clapetei (eu presupun ca ar fi ulei) imi poate spune cineva daca este normala prezenta acestuia acolo si daca nu este normal sa imi spuna care ar fi cauza.Vento 1.8 AAM.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Poate descrie cineva pasii pentru curatarea clapetei de acceleratie la monopunct?

Ce putem sa desfacem pentru a nu deregla ceva pe acolo?

Cum putem curata potentiometrul ?

Am dat corpul jos si imi e frica sa ma apuc pe acolo sa desfac,m-ar ajuta niste sfaturi ce si cum.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spray de curatat carburatoare, nu desfaci nimic, ca la loc sigur nu o mai pui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

multumesc frumos .chiar aveam nevoie de aceasta informatie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare la toata lumea! poate sa-mi spune cineva ce unghi de deschidere are clapeta de acceleratie golf 3 1.4 abd 55kw din 94? multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Adrian-cristian sv

Bună seara! Dețin un golf 3 1.6 are,de curând mi-am schimbat clapeta de accelerație și mașina se manifestă în felul următor: pornesc mașina,sta turata la 1200,se încălzește sta la 800,toate bune,însă daca sunt in mers,am 80 km la ora și o scot din viteza sta turata la 1200,frânez până mă opresc și pe loc scade turația la 800 cu mici fluctuații. A mai pățit cineva? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Bună seara! 

Am un Golf 3 motor 1.8 benzina și montata instalație GPL. De vreun an de zile a început sa facă figuri în relantiu când este cuplt pe benzina, în sensul ca, dacă circul pe gaz, nu are nicio problema, dar în momentul în care trec pe benzina, vreo câteva minute bune, fluctuează relantiu după care se stabilizează și nu mai sunt probleme pana când trec nin nou pe gaz și apoi pe benzina. Menționez, am schimbat pompa de benzina, noua, filtrul de benzina, nou, am schimbat corpul carburator complet, cu flansa de prindere pe galeria de admisie, bineînțeles, înainte de a-l curata complet, bujii noi, capac delcou nou, furtunile toate sunt ok, dar aceleași simptome le are ca și cu corpul original. Dacă aveți care idee despre ce ar putea fi vorba, va rog sa ma ajutați cu vreun sfat fiindcă toți mecanicii dau cu presupusul dar nimeni nu rezolva, și mai menționez ca am fost și la atelierul unde s-a montat instalația GPL, a verificat, și instalația nu are scăpări în momentul când este pe benzina, ideea era sa nu înece motorul. Mulțumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!