Jump to content

Clapeta Acceleratie Golf 3 Benzina


ALY
 Share

Postare recomandată

Angel Boy, si eu am 1.6 AEE, sa inteleg ca la tine relanti-ul este la 900-1000 ? (pt. ca la mine este la 600 si aveam oscilatii la relanti iar cand dadeam de volan murea- am rezolvat problema prin schimbare sonda lambda)

salut

Da am AEE , inainte si la mine statea relantii mai jos si mai murea cand dadeam de volan .....dar de cand am curatat tot corpu , am dat si cu WD-40 la motoras p acolo , sta la 900 - 1000 . si nu moare ..totul e ok

Pe mine nu ma deraneaza ca sta la 900 relanti... dar are obicei dupa sa scada ...si chiar moare.. iam schimbat sonda de temperatura apa.. nu stiu ce sa fac ?

daca scot mufa de la sonda lambda ... oare isi revine ? sau se curata aia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    23

  • brunovomonul

    19

  • robert72

    10

  • paul_ral

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

motoarele AEE stau la relanti la 600-650 de turatii deci daca a ta sta la 900 nu e bine,poate s-a umblat la motorasul de relanti. verifica furtunul care pleaca de la valva electromagnetica,cea de la canistra cu carbon activ,daca e blocata pe deschis sta mai turat motorul. dar....ai zis ca nu te deranjeaza asa ca :) scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunul care pleaca de la valva electromagnetica,cea de la canistra cu carbon activ,daca e blocata pe deschis sta mai turat motorul.

daca imi zici unde e :rolleyes:

poate sa stea si la 1000 , atat timp cat functioneaza.. si nu moare motoru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai canistra este in aripa de pe dreapta, si din ea ar trebui sa ai un furtunas catre motor. Pe acel furtunas trebuie sa fie o valva (albastra la mine) in care intra si o mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

citesc, citesc dar nu gasesc... pentru motorul 1.8 ADZ se preteaza procedeele descrise de voi de desfacere si curatare a clapetei de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunul care pleaca de la valva electromagnetica,cea de la canistra cu carbon activ,daca e blocata pe deschis sta mai turat motorul.

daca imi zici unde e :)

poate sa stea si la 1000 , atat timp cat functioneaza.. si nu moare motoru.

Doar ca papa mai multa benzina, in rest nu are nici pe naiba :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot veni vorba, cum putem verifica daca acea supapa de la canistra isi face treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

george_bv222

Salut.am si eu aceiasi problema cu relantiul care oscileaza de la 800 pana la 1000 dupa ce calc acceleratia si chiar cate o data moare motoru.Am pus testaru pe ea si nu mia dat nici o eroare dar mi-a dat unele valori care nu corspund.O sa postez acele valori poate imi ziceti voi ce trebuie sa ii mai fac.

23:50:29

1024 /min Engine speed 700...800/min

31.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai apasat pe pedala de acceleratie in timpul testului, unghiul de deschidere al clapetei de acceleratie e foarte mare. De aici ai oscilatiile la relanti. Incearca sa faci o adaptare a clapetei prin vag sau manual.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! imi cer scuze ca deschid acest topic, cred ca s-a mai discutat problema. as vrea in primul rand daca ma poate ajuta cineva cu valorile normale ale unghiului la clapeta de acceleratie si toate valorile normale acelea de pe vag-com.problema e ca unu care isi zicea mecanic s-a pus si mi-a dereglat toata injectia. am un golf 3 motor de 1.6 AEA de 75 de cai care merge ca porcul.scoate fum negru si arunca si condens negru de pe teava ,consuma 12% in oras si imi tot distruge sondele lambda(probabil de la funingine).va rog mult ajutat-ima daca stiti careva valoriile alea normale si sa-mi spuneti cam ce ar trebui sa fac.vreau sa o pun pe tester sa incerc sa reglez eu din nou monopunctul.bani de alt monopunct nu prea am momentan. precizez ca motorul de mers merge bine nu isi da in bot ,trage ca lumea dar atat ca manca mai ceva ca un v8, si scoate un fum negru la accelerare de parca ar fi locomotiva.va rog astept raspuns cat mai repede si inca o data imi cer scuze pentru acest topic daca cumva s-a mai discutat problema respectiva.ce am uitat sa va spun e ca "mecanicul "respectiv a umblat si la motorasul pas cu pas si la potentiometrul de pe corpul clapetei de acceleratie. mai vreau sa va spun de asemenea ca daca desfac busonul la ulei de fiecare data gasesc o spuma pe el.posibil sa fie doar condensul din motor sau poate sa fie garnitura de chiulasa arsa?am schimbat garnitura anul trecut impreuna cu segmentii . iar acelasi mecanic idiot mi-a rupt trei din segmentii de ungere si mi-a pus pe cei vechi.pot fi cumva si simeringurile de la supape devina?

bujiile sunt negre tot timpul.merci!

Foloseste functia Search, gaseste un Topic adecvat problemei tale si posteaza acolo.

Nu trebui deschis topic nou la fiecare problema pe care o avem

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simeringurile de la supape daca sunt uzate - iti papa ulei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Tot aici in ,,probleme`` in urma cu o ora am dat jos bateria de pe masina si am pus-o pe alta masina ca sa o pornesc. Dupa ce am pus-o la loc, nu-mi mai merge bnine masina, relantiul nu mai sta constant si ramane accelerata. sa nu fi strans bine bornele sau sa fi resetat ,,ceva``? Is noob in ale masinilor, recunosc. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

De resetat ceva nu am mai auzit (cu exceptia ceasului din bord, o fi ramas in urma). Poate iti face figuri cu motorul rece... Porneste-o si da o tura cu ea, cativa km, mers normal, cum conduci tu de obicei. Dupa care o opresti, o lasi 5 - 10 minute si o pornesti iar sa vezi daca iti face figuri si cu motorul cald. La mine sta mai turata la relanti cand e motorul rece, dupa cativa km / 10 - 15 minute, e ok.

Mai asteapta si alte pareri.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!imi cer scuze pt treaba cu topicul nu prea le am cu forumurile si sunt mai nou si nu prea stiam ce si cum,am sa tin cont data viitoare. in rest ce ma sfatuiti sa fac?in afara de simeringurile de la supape care mai mult ca sigur sunt uzate,dar masina dintr-o data a inceput sa faca toate chestiile astea dupa ce mi-a umblat ala la injectie.si acum in plus de asta de si aud niste zgomote ca un frecat de cuciuc care nu stiu de unde provine.zgomotul se aude la interval de cateva secunde cu motorul cald (la 90).am avut masina imprumutata la cineva si acea persoana am impresia ca a mers subturat cu ea si din cand in cand a mai bagat si cate o forja

Modificat de ardei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! nu mai scrie nimeni nimic legat de problema mea?nici un sfat?am pus ieri masina pe tester (vag-com) si spunea ca sonda lambda n-are masa(short to ground)si nu stiu de ce mi le tot distruge. e deja a 3 a sonda pe care am schimbat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifici cablurile de la sonda. Da scurtcircuit la masa. Poate cablurile au frecat pe undeva si face scurt.

short to ground - scurt la masa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare, la primul post pe acest forum. Intrebare: am masina din semnatura cumparata de curand si as vrea sa stiu daca are clapeta de acceleratie pt ca as vrea s-o curat. Inainte am avut Corsa C 1,2 Twinport la care am curatat de 2 ori EGR-ul deci cred ca nu imi lipseste curajul :P

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:mop: ...da, scuze..de fapt ma gandeam la EGR cand am intrebat , dar presupun ca nu are asa ceva

Modificat de merlucius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema la un GOLF 3 din 1993. Se intampla sa merg pe strada si brusc motorul se tureaza de nebun si masina accelereaza singura; opresc motorul cand se intampla asta insa apoi nu mai reusesc sa-l pornesc decat foarte greu iar cand porneste tremura foarte puternic masina si trebuie sa apas acceleratia tare ca sa nu moara. Dupa ce a repornit pot sa-l las in relanti fara sa accelerez. Cineva mi-a spus ca ar putea fi de la clapeta de acceleratie, ca ar ramane blocata insa nu stiu ce sa cred.

A inceput sa mi se intample asta dupa ce am lasat-o 2 saptamani in soare fara sa o pornesc.

Voiam maine sa plec in concediu insa masina are alte planuri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roaga pe cineva din Bucuresti cu Vag-com sa se uite putin la masina . Sa verifice unghiul de deschidere al clapetei de acceleratie atunci cand se intampla acest lucru (auto accelerare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nefericire nu cunosc pe nimeni sa ma ajute. Probabil o sa caut la un service. Sper sa nu ma coste reparatia mai mult decat masina :)

Imi lasa impresia ca e un releu ceva defect. Anterior a mi se intampla toata beleaua mi se pare ca aud un zgomot asemanator cu cel al unui releu care comuta foarte rapid (de 10 ori pe secunde de ex) si imi "tremura" in intensitate lumina pe bord.

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
poti folosi un spray de curatat clapeta de acceleratie, in timp se aduna mizerie, calamina si cu motorul pormit ii dai spray pe clapeta si accelerezi, indicat dupa operatia asta sa ii faci o resetare de clapeta.

- (optional, cred) opresti toti consumatorii

- opresti motorul

- deconectezi bateria (atentie la codul cass)

- astepti cateva sec

- reconectezi bateria

- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas

- astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)

- (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.

- (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti

- gata!

Se face la 90C

(copy-paste from S_C)

Am facut scanarea cu VAG COM si ca urmare am schimbat senzorul de temperatura a lichidului de racire.

Vreau totusi sa curat si clapeta de acceleratie..

Cum fac reglajul clapetei de acceleratie la masina din semnatura? e corecta metoda de mai sus, se aplica si la mine?

Am si VAG COM dar pana acum nu l-am folosit decat petru citit erori si f putini parametri.

Modificat de chi_luci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu merge asa atunci cu VAG COM - ul sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!