Sign in to follow this  
Followers 0
Cera

Punerea la "punct" a distributiei

28 posts in this topic

Ma poate ajuta cineva? Am patit ceva naspa ce ince nu pot sa imi explic.

S a rupt cureaua de transmisie si s a dat motorul peste cap. Normal trebuie sa aiba o tabla de protectie peste curea pe care sunt scrise semnele dupa care pun motorul la punct. Treaba e ca eu nu mai am acea tabla si motorul e dat peste cap. Are cinva ideea cum as putea sa rezolv aceasta problema. Am stat 4 ore si am incercat toate variantele dupa niste semne care sunt pe fulii dar nu stim cu ce sa le potrivim.

Va rog daca are cineva idee HELP!!!!!!!!

masina vw passat 1.6 benzina carburator 1979

Va multumesc!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am inteles exact despre ce tabla vorbesti, insa o metoda mai disperata ar fi sa dai jos o bujie si sa vezi in ce pozitie e pistonul. Adica poti vedea pozitia supapelor pe sus iar cu un bat, cu ceva moale poti sa verifici cam pe unde e pistonul si asa vei avea o idee despre unde trebuie sa fi fost semnul. Fa o poza si tu ca atunci e mai simplu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am editat titlul. "Ajutor" nu spune prea multe

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul vorbeste de pozitia axe cu came !

Nu e mare lucru, trebuie sa pui motorul la 0, adica pistonul 1 sus, delcoul cu distribuitorul spre fisa 1, iar axa cu came o pui cu camele de la cilindrul 1 in sus, egal departate. Asta este, daca nu poti face rost de tabla cu semnul pt axa cu came, va trebui s-o iei din dinte in dinte cu axa cu came.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

le am incercat pe toate. Am gasit pe cineva cu o masina ca a mea si am fost sa ne uitam la semne. culmea culmilor e ca nici cand am pus la aceleasi semne cu alea nu a pornit. Nu m ar deranja daca atunci cand am schimbar garniturile am pus motorul la punct cu pistonul unu sus cu delcoul la fisa unu si a pornit din prima. chiar ne am mirat ce noroc am avut. E acum nu mai vrea sa porneasca nici daca o rog.Treaba e ca motorul e de scirocco 1 GTI dupa cum zice sinucigasul dar motorul se e la fel ca cel original. O fi vreo diferenta prin interior? si ce buna e vorba aia "stai in drum de o saiba"

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu ma prind eu de ceva aici. Pai eu inteleg ca problema cea mare e sa gasesti pozitia exacta a arborelui cotit atunci cand nu mai ai niciun semn, nu a axului cu came sau a delcoului.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cumva cod motor YZ ???

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cera mic ai faramat motorul de la mine? eu aveam idee cum se face distributia la el .. schema e destul de simpla..dar nu se poate explica ..caut o poza si o uploadez..e f posibil sa fi faramat supapele la el ..si chiar un piston ..incredibil :lol:

Cera mic ai faramat motorul de la mine? eu aveam idee cum se face distributia la el .. schema e destul de simpla..dar nu se poate explica ..caut o poza si o uploadez..e f posibil sa fi faramat supapele la el ..si chiar un piston ..incredibil :huh:
cred ca e destul de explicita poza: axa cu came tre sa aiba pozitia din poza adica pe fata si pe spatele axei ai niste puncte(cel de pe spate tre sa fie razant cu capacul de la axa cu came ,scoti prima bujie si bagi surubelnita si vezi daca e sus...apoi fulia si arborele care invarte delcoul vezi in detaliu au doua semne acestea doua tre sa se pupe exact..dupa care strangi intinzatorul si vezi ca , cureaua sa poata sa se miste in jurul axei proprii la 45 de grade..atunci e suficient de intinsa...succes

untitled123.bmp

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

sper sa nu se fi intamplat nimic in el ca imi iau gatul. O sa ma duc cu schita asta sa vad ce o sa rezolv.Sper sa fie bine dar tot il fac eu. Pana o sa il fac cred ca o sa ma interesez si de o caroserie ca daca fac motorul sa mearga in parametrii optimi sunt sanse sa nu ma mai tina caroseria. poate imi da cineva niste idei de intarire niste bari / tzevi pe undeva ...nu stiu .

O sa va tin la curent cu ce am facut . MULTUMESC MULT

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am declarat razboi cu masina mea.

Sinucigasu a ajutat schita pe care mi ai dat o tu. acum motorul se invarte foarte usor si parca nu se mai chinuie. Dar din pacate in loc sa ii aud glasul astazi am auzit doar cateva rateuri puturoase. asa ca eu cred ca s a mutat problema pe la aprindere.maine mergem la specialist ca nu mai tine cu joaca. ORI EU ORI EA

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

S a rezolvat problema! Disgnosticul : Supape indoite (cum nu am mai vazut pana acum) cred ca la 45 de grade :icon_thumright: , pompa de ulei nefunctionala (curios) :P . In fine am schimbat chiulasa si pompa de ulei si masina toarce ca o pisicutza. Azi o scoatem la plimbare. abea astept

multumesc celor care mi au sarit in ajutor si sper sa pot fi si eu de folos candva.

Edited by cera_mic
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare am o mare problema cu masina mea golf3 syncro clasica 1993 an fabr pe la 100 km la ora cand accelerez si iau piciorul de pe acceleratie am un troncanit la motor as vrea daca se poate sa ma ajute cineva!!!! am desfacut cureaua de la distributie dar acu nu mai stiu cum sa gasesc punctele sa o pun la loc as vrea daca se poate sa imi dea cineva o poza cu punctele la distributie sa o pornesc si eu ca la mecanic nu mai merg ca este jale fiecare cu cate o varianta dar nici unul nu o pune la punct

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine se incalzeste motorul prea tare si nu mere rotund asa cum ar treb..e posibil sa fie sarita de la punct?am mai tras,o si deasta intreb..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da e posibil

da un cod motor sa-ti dau schema

Edited by floro_st205
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.am si eu un golf 6, motor 1.4 tsi-160 cai dsg..am schimbat de curand distributia pe lant (se lasase) si mergea f urat, gen in 3 pistoane..dupa ce am schimbat distributia imi da eroarea 000022( sensorg40/ sensor g28)...mentionez ca am schimbat sensorul g40..se poate sa fie de la sensor sau nu e distributia pusa la punct?? Masina merge bine in ture mari, dar in ture mici parca se ineaca, gen cand nu calci ambreiajul cum trebuie..multumesc
Salut.am si eu un golf 6, motor 1.4 tsi-160 cai dsg..am schimbat de curand distributia pe lant (se lasase) si mergea f urat, gen in 3 pistoane..dupa ce am schimbat distributia imi da eroarea 000022( sensorg40/ sensor g28)...mentionez ca am schimbat sensorul g40..se poate sa fie de la sensor sau nu e distributia pusa la punct?? Masina merge bine in ture mari, dar in ture mici parca se ineaca, gen cand nu calci ambreiajul cum trebuie..multumesc

Edited by C o s m i n
mutat
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e pusa bine la punct daca ai eroarea de implausible corelation.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si mergea ok, daca nu era bine pusa la punct? Ca are momente cand merge bine in turatii mici, si momente cand vibreaza toata masina si are simptome sa se Opreasca..am fost la mecanic si a zis ca distributia este bine, si ca se poate sa fie de la sensoru g28...merita sa platesc manopera pt sensorul g28, sau este sigur de la distributie..mentionez din nou ca masina merge super ok in turatii mari chiar si peste 2000 rpm...sub 2000 face figuri

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia nu a fost pusa cum trebuie,eroare in sine iti spune mai mult decat trebuie...nesincronizarea intre senzorul de axa si senzorul de vilbrochen=distributie defectuasa...in primul rand tsi-urile sunt foarte pretentioase la distributie daca nu ai calele respective date de fabricant si nu chinezariile cumparate de pe internet facute dupa un desen tehnic acasa la strung sau mai stiu eu ce iti este aproape imposibil...deci mai mult ca sigur distributia nu este pusa cum trebuie

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mecanicul baga mana in foc ca distributia este ok..nu am factura pe manopera( am cumparat eu lantul, intinzatorul,sinele de ghidaj, tot kitul de la vw) si am facut-o la un service..problema e ca nu am factura, dar am stampila cu service-ul lui in cartea service care atesta schimbul..daca tot o nege ca nu e de la distributie ,pot sa chem opc la el?sau sa fac reclamatie? Normal eu nu ar mai trebui sa mai platesc manopera, ca am platit o data, si nu e vina mea ca s-a gresit

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da este de ajuns stampila in caietul de service ca dovada ca acolo sa inlocuit distributia...dar poti vb pe cale amiabila bai omule eu pana sa schimb distributia nu aveam eroarea asta...care nu este o eroare de poti circula cu masina...dar omul probabil habar nu are cat de grava este situatia de nu vrea sa verifice daca a pus distributia bine

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ma duc maine la el la service..inainte masina avea eroarea p0016( se lasase lantul si mergea ingrozitor).si am observat ca ar cam fi aceeasi eroare, doar ca acum masina merge mult mai bine ca inainte.multumesc pt sfaturi

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da este aceeasi eroare cu atat mai bine,care te-a anuntat din timp atat electronic(eroarea) cat si acustic(zornaitul de lant)ca ai o problema cu distributia...problema acustica a disparut normal ca este totul nou dar a ramas eroarea ceea ce inseamna ca ceva nu este bine..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as duce masina sa-i verifice distributia la un service care are acele cale speciale cum zice colegul mai sus, nu chinezarii, probabil ca aici omul saracul... nu poate sa o faca bine si/sau nu are cu ce...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare din nou..azi am fost la mecanic si I-am zis ca eu cred ca distributia nu este pusa bine la punct, deoarece m-am interest pe forumuri, la care el imi spune ca el si-a facut treaba f bine, ca distributia este bine pusa la punct,ca a folosit nu stiu ce ceas care se pune pe cilindrul 1, ca are truse cum au cei de la vw pt distributii.. si explicatia lui a fost ca de vina pt eroarea mea 000022, ar fi nu stiu ce pinion, cu nu stiu ce geamuri cu contra dinti care se afla in partea stanga, si acel pinion se misca cate putin in stanga si in dreapta..are dreptate?? apelez la voi si va rog din suflet daca voi stiti despre aceasta problema cu asa zisul pinion, sa ma lamuriti si pe mine ca sa stiu daca este adevarat..acel pinion costa 470 euro

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu mai posta peste tot...

eroarea este aceeasi, inainte mergea rau ca era sarita mai multi dinti, acum e sarita 1sau 2 dinti.

l lucrari complicate nu e bine sa fii smecher sa economisesti 2 lei, ca nu faci treaba.

du.te la reprezentanta sa iti puna bine distributia.

cand ai motor smecher, trebuie si bani sa il intretii. Nu oricine are scule si pricepere pt twincharge.ul asta

Edited by andrei_221
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.