skoda_1.9sdi

Probleme imobilizator electronic

196 postări în acest subiect de discuţie

SALUT !!!

- Am postat acest topic pentru ca am probleme cu pornirea masinii - skoda fabia 1.9 sdi / 2002.

- Citeodata porneste fara probleme ,dar uneori cam 1 data pe saptamina nu vrea sa porneasca ,iar in bord imi semnalizeaza lampa dela IMOBILIZATORUL ELECTRONIC . Atunci desfaceam legaturile de pe acumulator si o lasam 20-40 minute ,iar dupa ce refaceam legaturile masina imi pornea din nou .

- De citeva saptamini problema a devenit mai grava ,resetarea care o faceam eu dezlegind acc. nu mai are efect decit dupa citeva incercari .

- Masina imi este practic de neutilizat ,deoarece nu stiu daca o mai pot porni ca sa ma intorc cu ea acasa .

- La reprezentanta skoda mi-au spus ca este vorba (probabil ) de un contact slab ,iar ei nu au timp de depanare (am fost in perioada sarbatorilor ).

=====

DIN ACEST MOTIV CER AJUTOR - SFATURI CELOR CARE S-AU LOVIT DE ACEASTA PROBLEMA , PRECUM SI CELOR CARE POT DEPANA DEFECTUL

===

cu stima , ghita

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am citit despre aceeasi problema in aria GOLF IV, fiind cauzata de cip-ul din cheia de contact. Cauta pe-acolo si poate reusesti sa gasesti vreo solutie !

Bafta !

LE: Te rog sa te conformezi Regulamentului si sa-ti completezi locatia.

Acest lucru este obligatoriu pentru toti useri care nu au completat locatia.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

martorul pentru IMOBILIZATORUL ELECTRONIC este cumva o masina+o cheie?

mi se aprinde si mie din cand in cand.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
martorul pentru IMOBILIZATORUL ELECTRONIC este cumva o masina+o cheie?

mi se aprinde si mie din cand in cand.

Da

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Iti propun un experiment... Iei din piata o cheie si chip special pe care il setezi pentru masina ta (in chip sunt datele pentru calculator -> imobilizator). Cost aproximativ 100 RON. Daca merge, schimbi cheia, daca nu, te duci la service si vezi ce se poate face la computerul masinii.

Nu renteaza cheie originala de la reprezentanta. In banii aia iei 2 chei briceag replica dupa alea originale si partea de comanda a acestor chei.

Succes!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai doua chei la masina? Cu ambele face la fel? Daca da, atunci problema nu poate fi de la cipul de pe cheie (extrem de improbabil sa se defecteze ambele in acelasi fel).

Daca problema nu e pe cipul de pe cheie, atunci problema e pe masina, insa cred ca cel mai de folos ar fi o scanare cu VAG COM-ul ca sa vezi exact de ce iti aprinde martorul de la imobilizator. Atunci poti sa incerci sa gasesti sursa problemei (altfel nu o sa ai decat o sumedenie de presupuneri pe forum...)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La masina am 3 chei :2 sunt ale ei - cu care a fost livrata ,iar a 3-a este o copie facuta la reprezentanta skoda.

Cu toate 3 am probleme cu imobilizatorul ( din cind in cind )

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Probleme este la cititorul de chei din bord. Fa o scanare a masinii si vezi care este problema. POoti incerca o readaptare a cheilor, asta daca ai acel cod de 4 cifre de pe plasticul care se livreaza odata cu cheile. Daca nu merege asa tb schimbat cititorul de chip, care le reprezentanta vine cu tot cu butucul cheii de contact . Codul de pornire a masinii se poate introduce de la butoanele din IC.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ! am sa incerc ce-mi sugerezi !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

salutare!

am aceeasi problema. la inceput, se intampla foarte rar, dar pornea la a 2-a cheie, acuma, la ora 1:30 am venit de jos, unde m-am chinuit o jumate de ora sa o pornesc si nu a vrut defel. am scos bornele, pe rand, in acelasi timp, am incercat sa pornesc si cu un consumator pornit, am schimbat cheile intre ele, le-am rotit fata de axa contactului cu 180 de grade si nimic!!!!!!!

ma dispera masina asta! ce pot sa-i fac? mai demult, un nene mi-a facut o scanare si o dat ceva eroare la imobilizator, nu stiu exact ce. dupa ce a sters erorile, a refacut testul si nu a mai aparut nicio eroare la acest imobilizator. acuma nu stiu ce sa-i mai fac. mai pot sa o misc din loc numai daca o imping! va rog, ajutati un om disperat!

numa'bine!

Modificat de cristi v.
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

daca are probleme immo poti sa-l dezactivezi cu totul (ecu nu mai verifica codul cheii cu immo), dar iti asumi riscul lipsei chipului :)

nu e chiar o solutie, dar decit sa stai sa te uiti la masina....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

la asta m-am gandit si eu, doar ca la electrica/electronica nu ma pricep, iar un DIY pe forum cu asa ceva nu am gasit! apoi, daca ar trebui sa schimb imobilizatorul, stiu ca se vinde numai impreuna cu contactul, cat m-ar costa toata afacerea?

numa'bine!

Modificat de cristi v.
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca stii codul de 4 sifre al IMMO acestya se poate introduce de la butoanele de la bord.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

codul ala e imprimat pe bucata aia de plastic cu codul de bare al cheilor? daca nu e acolo, am gasit in cartea de service a masinii, lista cu toate modulele componente si printre ele e un singur numar cu 4 cifre, iar langa el e combinatia de litere: "fnk". ala e?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ala e de pe plasticul de la chei.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
la asta m-am gandit si eu, doar ca la electrica/electronica nu ma pricep, iar un DIY pe forum cu asa ceva nu am gasit! apoi, daca ar trebui sa schimb imobilizatorul, stiu ca se vinde numai impreuna cu contactul, cat m-ar costa toata afacerea?

numa'bine!

"imobilizatorul" consta in compararea de catre ECU (calculatorul de motor) imediat dupa pornire a codului cheii stocate in memoria proprie cu cea comunicata de ceasuri (bord). Daca nu corespunde, ECU opreste motorul. Dezactivarea se face prin modificarea cu ajutorul unet interfete (ex K+CAN commander) a unei portiuni a memoriei ECU care stocheaza datele. Trebuie sa stii numai tipul de ECU pentru ca soft-ul dupa ce selectezi tipul are o optiune Immo Off si stie el ce sa faca. Si operatiunea este reversibila, poti da immo on ulterior (de fapt softul permite sa faci o copie a memorie pe care o poti pune la loc cind vrei)

E recomandat sa faci o salvare inainte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daca stii codul de 4 sifre al IMMO acestya se poate introduce de la butoanele de la bord.

cum pot face asta? si de la ce butoane se introduce? multam de ajutor!

numa'bine!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, hai ca trec deseara pe la tine, in we n-am apucat, incerc sa citesc PIN-un cu un vag-tacho si poate reusim ceva

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cum pot face asta? si de la ce butoane se introduce? multam de ajutor!

numa'bine!

Salut,

Daca cineva stie, poate ne spune cum se poate face asta de la IC - nu de alta dar poate ramine cineva prin pustietati si nu mai recunoaste cheia. E bine de stiut.

Ionut

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge de la IC, iti trebuie un laptop si o interfata kkl pt vag-com, sau o interfata pt. vag-tacho, si ca un sfat cand pleci in pustietati ia-ti ambele chei cu tine, eu asa fac.

Modificat de saboteur
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu ambele chei e recomandata, poate iti incui una - eu am reusit

se pare ca treaba cu introdusul codului de mina merge, atasez pagina din manualul de utilizare fabia 2001

pentru cine doreste

Pages_from_manual_utilizare_fabia_2001.pdf

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In manualul Fabia 2002 nu mai apar si instructiunile pt. recodarea imobilizatorului! Am verificat pe la pag 64. In cuprins scrie despre "cod urgenta" dar la pag 64 nimic.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@ Gabriel DIACONU, ai dreptate, scuze ma gandeam la adaptarea cheilor prin intermediul IC, ref. la dezactivarea immo asa e, acum cand am vazut pagina cu pricina mi-am amintit ca citisem si eu candva asta dar am uitat intre timp :) .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ce am incercat faza cu introdusul codului de la butonul de resetare al kilometrajului. functioneaza doar pana la prima oprire a motorului. asa ca, doamne fereste sa-ti moara motorul in trafic, la ora de varf!

se pune contactul, se rasuceste spre dreapta butonul, apoi se apasa pana apar cele 4 zerouri. incepand cu primul "zero", trebuie apasat lung pentru fiecare unitate. cand s-a ajuns la cifra dorita, se roteste spre dreapta la urmatorul "zero". si tot asa, pana la ultimul "zero", apoi se da la demaror. inainte de a pleca de pe loc, aveti grija ca ramane afisat codul. apasati inca o data, scurt, pentru a apare kilometrajul.

:biggrin: vali, deseara ramane valabil?

Modificat de cristi v.
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

se pare ca am ghinion cu carul (se poate citi si in engleza :D. cred ca data trecuta cand am introdus codul immo a fost doar un noroc si ar fi pornit si fara sa bag codul. de ce cred asta? pentru ca in seara asta nu a mai vrut deloc sa recunoasca cheia, am introdus codul, am dat la demaror si nu a pornit nici asa. apoi, am incercat din nou sa introduc codul, l-am resetat si, aici cred ca am gresit, de fapt, codul trebuie introdus de 2 ori!!! cand am inceput sa "tastez" codul a doua oara, nu l-am terminat si, din greseala am dat la demaror. a aparut mesajul "fail" si de atunci, nici daca ii aduc flori si ii cant nu mai dispare mesajul ala. am scos bornele si astept sa vad daca dimineata va fi vreo imbunatatire.

deci, daca aveti aceeasi problema, incercati sa introduceti de 2 ori codul. poate chiar merge!

numa'bine!

Modificat de cristi v.
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.