gabriel randasu

Info Sharan

1.279 postări în acest subiect de discuţie

salut,uite ca pana la urma a ramas sa comand alt contact,5oomii,asta vechiu nu vrea deloc.tu cand ai nevoie de unde comanzi?ausburg?adica stii unde ar fi cele mai bune preturi?acum merg asa pana fac rost de piesa.si plec la alexandria.ca sa vezi,cand ti-e lumea mai draga.

Modificat de gabriel randasu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@gabi nu ai postat prea bine :( trebuia sa-mi trimiti pm

de obicei daca am de comandat o piesa ma duc la volksman, e membru aici si are un magazin de piese

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la celalalt sharan asa am afcut si a mers :P

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: stie cineva de unde imi pot achizitiona un spoiler fatza de sharan model 2001, k tocmai l-am spart. Si daca stie cineva si cat costa..

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva manere interioare pe mahon la Sharan ?Ma intereseaza codul de pe ele.Cine poate sa ma ajute cu asa ceva ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu am elemente de mahon (scrumiera,nuca de la schimbatorul de viteza,ceva insertii pe bord si usi)in varianta mea (highline), dar am vazut la unele Sharan-uri ca au si manerele interioare de usi pe mahon.asa ca ma gandesc ca poate e cineva pe forum care asa ceva si sa-mi spuna si mie codul de pe ele(in spatele lor).mersi anticipat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Relativ nou posesor de sharan,masina doriita de cam 2 ani,am si eu o nelamurire: de ce porneste greu sau chiar foarte greu ocazional sa spunem 1 data la 2 saptamani neavand importanta daca e cald sau frig afara. De la ce ar fi, ca idee?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce distanta e intre prezoanele de la sharan. nu am gasit nicaieri si pt a le masura ajung destul de tirziu acasa. e deja noapte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

5 x 112 mm.se potrivesc jantele de la Pasat,golf V,OctaviaII,Touran etc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cine-mi recomanda un sevis care sa rezolve problema de la clapeta blocata de recirculare a aerului ?Da mereu eroare la pornire pe climatronic si de aici decurg alte belele ..nu porneste sirocoul ..etc

:icon_thumright:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut..vad ca stai in Balta Alba...ca si mine. Eu cand mai am probleme ma duc la Muncii...e un service pe dreapta, aproape fata in fata cu patinoarul..super baieti..si nici preturile nu sunt asa mari..poti sa te duci sa intrebi acolo...mult succes in rezolvarea problemei

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

:blink: tks , o sa incerc sa ajung unde mi-ai recomandat, multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Am si eu o intrebare: stie cineva de unde imi pot achizitiona un spoiler fatza de sharan model 2001, k tocmai l-am spart. Si daca stie cineva si cat costa..

cauta la comenzi online la magazinul VOLKSPARTS, SI TRIMITE COMANDA CU SERIE DE MASINA SI SE REZOLVA ..EU ASA AM FACUT SI E OK ACUMA :) sarbatori fricite

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: numa 3 luni m-a tinut ambreiajul schimbat cu tot cu placa , rulment ...

L-am schimbat iara , sa vad cat tine si am rezolvat-o si cu webascoul ...

dar tot foarte greu ajunge motorul la 90 de grade .Cum este temperatutra afara peste 7-8 grade cum urca .Cum afara-s temperaturi mai joase nu vrea sa urce mai mult de 60 de grade nici mort.Mai am sa schimb termostatul.... :D

Fara erori pe climatronic am stat numa 3 zile , au aparut iara is totusi webasco merge .Porneste numa dupa ce pornesc si eu motorul si mai merge nu stiu cat dupa ce scot cheia din contact.Nu pricep cu functioneaza asta nici mort, adica in ce conditii functioneaza el ,

o sa vad ce erori mai are ...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am avut si eu aceeasi nelamurire cu incalzitul masini la temperaturi scazute, dupa ce am intrebat 2-3 "mecanici" care cica se pricepeau la vw si am schimbat termostatul nu am fost lamurit de ce masina mea nu vrea sa treaca de 60-70 de grade chiar dupa drumuri de 10 Km prin Bucuresti, am luat problema in piept si am constatat ca daca nu merg cu climatronicul pe "ECON" nu am nici cea mai mica sansa sa fac cald in masina pentru ca functioneaza si compresorul de la AC si implicit ventilatoarele de racire a radiatorului care arunca aer rece spre motor,cu tot webastroul meu care functioneaza tot nu se incalzea motorul si dardaiam in masina. asa ca concluzie climatronicul trebuie sa fie pe "ECON" si motorul ajunge la 70 de grade cam in 2-3 Km .

Acum am si eu o intrebare la posesorii de sharan ca eu il am din vara ,daca motorul are 70 -80 de grade aerul pe care il da pe gurile de ventilatie este cald sau carcaliu? ca la mine aerul dat pe gurile de ventilatie este carcaliu si am o banuiala sa nu cumva sa fie colmatate cele 2 radiatoare de caldura (bord si portbagaj) sau acele clapete care fac combinatia de aer, rece-cald sa nu isi faca treaba bine . Incalzitea suplimentara din cate am inteles eu porneste cand afara sunt mai putin de 5 grade. Eu banuiesc ca acel webastro porneste si daca afara sunt mai mult de 5 grade si dai drumu la caldura pe o temperatura mai mare decat cea pe care o ppoate obtine numai din racirea motorului.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
:angry: numa 3 luni m-a tinut ambreiajul schimbat cu tot cu placa , rulment ...

L-am schimbat iara , sa vad cat tine

Nu ai pus piese originale sau ce sa-ntamplat ? Cat ai mai dat acum pe ambreiaj ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul , placa de presiune si rulmentul au fost toate noi noute luate din magazin .si deocamdata vad ca nu mai miroase a ambreiaj in masina .Acuma vad se incalzeste greu motorul..micul Webasto merge (scoate dimineata pe frig fum de zici ca-i soba) iara indicatorul de la bord arata 90 grade ......pe tester electrronic mai mult de 75 grade nu urca .Mai am sa umblu la termostat . :) da vine primavara si nu mai e cazul .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

cred ca am postat unde trebuie, (info sharan). Un prieten de al meu merge deseara la o licitatie in Londra si vrea sa liciteze pt un sharan din 1999, 2000benzina. Nu stie ce euro are masina, din 1999 pe benzina (2000cmc) ce euro ar trebui sa fie? Va multumesc anticipat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut...am cautat pe mobile.de si am gasit sharan(e) din 1999.in anunturi era specificat ca erau euro 3. deci presupun ca masina pe care vrea sa o cumpere prietenul tau este euro 3. multa bafta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. am cautat si eu, insa am gasit in anunturi pe mobile.de si romanesti masini (sharan 2000cmc din '99) si cu e2 si e3.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o intrebare asemanatoare. Sharan 1999, 2000cmc TDI, la toti vad 19 TDI, stiti de Sharan 2000TDI? din 1999, euro3? euro2?:)

ms

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

va salut din nou.revin cu niste intrebari legate de webasto.

de vreo 10 zile nu mai functioneaza.pur si simplu, din senin, intr-o dimineata nu a mai pornit.

am facut 2 scanari la 2 persoane diferite (cu ocazia asta ii multumesc din nou lui Andrusel) si din pacate la nici una dintre cele 2 scanari nu am reusit sa intram in auxiliary heating.nu s-a putut face conectarea cu auxiliary heating.

Astazi am fost la un service si am crezut ca daca o sa curat mufa si contactele webasto-ului o sa reusesc sa-l fac detectabil de programele de diagnoza. Prima oara a aparut o eroare de genul "channel 30 +" dupa care nu am mai reusit sa intram in el.

M-am uitat si la sigurante, toate sunt ok.

Aveti idee ce as putea sa fac??

Va multumesc mult. Sper ca am sa reusesc cu ajutorul vostru sa elucidez misterul.

Numai bine !!!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare ..ca o constatare webasto merge cand este frig si motorul pana in 70 de grade(ca scoate fum ca o soba cu carbuni nu mai zic) .Dar trebuie sa mai fie o chichitza pentru ca motorul se incalzeste foarte greu pana la 90 de grade .Care sa fie buba ? cine stie va rog ? adica cine are banuieli ? :icon_thumright:

drum bun pe unde mergeti

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa pornesca un webasto (sirocou,incalzire auxiliara) trebuie sa indeplineasca cateva conditii:

-temperatura de afara trebuie sa fie mai mica de 10 grade;

-temperatura lichidului de racire sa nu depaseasca 85 grade;

-motorina in rezervor sa nu fie la limita inferioara(rezerva).

Numai daca indeplineste aceste conditii el(webasto) va porni,si functioneaza pana cand temperatura lichidului de racire ajunge la 85 grade,cand scade de 85 grade el iarasi porneste.

@tepes voda ,la tine scoate fum din cauza sitei din interiorul webastou-ului care s-a imbacsit .Asta se intampla din cauza distantelor scurte prin oras (porneste-opreste) .La tine esti sigur ca el porneste si functioneaza pana cand temperatura lichidului de racire ajunge la 85 grade ?Daca da atunci inseamna ca ai o problema cu termostatul.Ai incercat sa ii faci o scanare cu vag-com in auxiliary heating sa vezi daca nu ai nici o eroare?

:icon_thumright: La mine dupa ce pornesc masina peste 1 minut porneste webasto(si nu scoate fum),si peste 3-4 minute deja baga caldura in masina .Apa ajunge la 90 grade cam in 10 min(temperatura exterioara aprox -5 grade)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine motorul ajungea la 90 de grade foarte greu, am schimbat termostatul si nimic dupa mai multe investigatii am cca merg onstatat ca motorul se incalzeste mai repede daca merg cu climatronicul pe "econ" ca daca nu este pe "econ" porneste aerul conditionat si implicit si ventilatoarele de la radiatorul din fata si astea tin motorul rece cel putin la mine cand nu mergeam pe "econ"motorul ajungea la 90 de grade cam in 10 -15 km cu webastro pornit.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.