Jump to content


Photo

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


  • Please log in to reply
7683 replies to this topic

#101 Cato

Cato
  • Oraş:Arad
  • Model:Golf IV TDI Var. 00 ALH

Posted 14.05.2006 @ 15:31

Cred ca s-a pierdut postul pe carel-am trimis inainte.
Incerc sa atasez cateva loguri si va rog sa va dati cu parerea.
Multumesc.

P.S. Daca reusesc sa le atasez am cateva nelamuriri pe care sper sa le rezolv cu ajutorul vostru.


P.S.2 Am reusit in cele din urma.

Edited by Cato, 14.05.2006 @ 16:02.


#102 ender

ender

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizarea: xxxCP

Posted 15.05.2006 @ 13:46

Sunt OK logurile. Poate cam mare virful de presiune de pe la 2000rpm insa nu mereu mergi la WOT, asa ca nu-i o problema prea mare.
La masini identice, cu comportari identice inainte de remapare, numai viscozitatea uleiului mai poate face ceva diferenta insa este greu de sesizat la condus. ICE avea avea ulei 0w30?
Doua masini identicer pot avea comportamente diferite chiar de la 0Km.

#103 TOXIC

TOXIC
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 1.9 TDI 2001
  • Motorizarea:ALH 120CP

Posted 15.05.2006 @ 15:56

Ice are Aral Hightronic 5w40, eu am Castrol TXT Softec 5w40...
Ce inseamna ..."insa nu mereu mergi la WOT"?
Este adevarat ca debitmetrele Pietburg dau un plus de cuplu fata de Bosh?

#104 Cato

Cato
  • Oraş:Arad
  • Model:Golf IV TDI Var. 00 ALH

Posted 16.05.2006 @ 14:17

Sper sa reusesc acum!!!




1. In grupul 004 oare avansul e intarziat?
2.De ce Maf specified e sub 850? Filtrul e de vina?
3.Valorile din 008 sunt OK?
4.N75 si turbina au valori normale?
Mersi.


Am "reactivat" topicul dupa mai bine de 6 luni de pauza si nimeni nu ma baga in seama (am glumit).
Ii rog pe cei care se pricep sa ma ajute sa raspund la intrebarile de mai sus postate acum 2-3 zile.
Mai am totusi cateva nelamuriri: 1.Valoarea comandata de ECU in sarcina - la mine 1948,2mbar - este cea "standard" pentru masina mea si pentru turbina din dotare?
2.Care sunt valorile de baza pt. Inj. qty din 008?
3. De ce la log-ul doi Turbo "cerut" la 3486 RPM e 1132,2 mbar, iar N75 are valoarea 94,4!!!!!! +MAF-ul aiurea?
4.Care sunt valorile normale pentru N75?
Multumesc.

#105 oaspetele

oaspetele

    Membru senior

  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Volkswagen/Skoda
  • Model: Golf VI/Superb
  • Motorizarea:1.6mpi/2.0tdi

Posted 16.05.2006 @ 20:51

Ce inseamna ..."insa nu mereu mergi la WOT"?

inseamna ca nu o calci mereu, ca nu esti tot timpul pedala la podea, doar atunci manifestandu-se varfurile respective de presiune.

#106 fl0rin

fl0rin

    Nick anterior: florinA3

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B7 2006
  • Motorizarea:3.0 TDI BKN/HKD

Posted 22.05.2006 @ 22:16

Ma alatur si eu colegilor care solicita o parere avizata vis a vis de cateva loguri, pentru un motor de 96 kW, cel din semnatura - multumesc anticipat! (mentionez ca MAF-ul este unul Pierburg si are cca 8.000 km).
Sunt poze dupa grafice corespunzatoare unor loguri in grupurile 011 - pt MAF si 003 - pt turbo.




Sa nu uit ... multumesc lui Florin - driver tdi pentru rabdare si amabilitate (si pricepere)! :D

#107 aryes13

aryes13

    Moderator Senior

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Passat
  • Model:B6 Variant
  • Motorizarea:1.9 TDI 107 CP

Posted 18.11.2006 @ 18:39

A venit si randul meu sa ma alatur colegilor care solicita o parere avizata vis-a-vis de cateva loguri . Masina este cea din semnatura . N-am probleme cu masina de nici un fel dar :D nici nu stiu sa interpretez aceste log-uri . Mie mi se pare ca masina merge bine dar nu-s cunoscator asa ca va rog pe voi sa priviti log-urile si sa-mi spuneti daca e bine sau nu .
Multumesc anticipat !



PS : Multumesc lui alex pescaru pentru rabdare si pricepere in realizarea scanarii si a log-urilor .

:D

Edited by aryes13, 18.11.2006 @ 19:00.


#108 FlorinA4

FlorinA4
  • Oraş:Săcele
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 - 2003
  • Motorizarea:1.9TDI 74kw

Posted 22.11.2006 @ 17:27

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretare la urmatorul log ?

Multumesc !

Edited by FlorinA4, 22.11.2006 @ 17:29.


#109 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 24.11.2006 @ 12:11

par ok

#110 emilian2005

emilian2005
  • Oraş:Brăila
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat b6.5
  • Motorizarea:2.0TDIcr110CP

Posted 24.11.2006 @ 12:47

Voi stiti ce vorbiti? La 3000rpm, WOT, MAF-ul trebuie sa raporteze in jur de 850
Nu are nimic. Nu-l schimba.



daaaaaaa?
si la mine de ce se duce maf-ul pana in 1200?

#111 emilian2005

emilian2005
  • Oraş:Brăila
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat b6.5
  • Motorizarea:2.0TDIcr110CP

Posted 24.11.2006 @ 22:04

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretare la urmatorul log ?

Multumesc !



deci trebuie sa schimbi senzorul de temperatura motor :g62 si g2 amandoi in aceeasi capsula
2.trebuie sa schimbi map-ul care se afla pe furtun inainte de intrare in galeria de admisie sau pe intercooler

#112 cipos

cipos

    Comerciant

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI
  • Model:A 6
  • Motorizarea:3.0 225 CP

Posted 24.11.2006 @ 22:08

sau la senzorul de presiune(cel de pe admisie) poate sa fie intrerupt firul

#113 xxnelu

xxnelu

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:SUPERB
  • Motorizarea:1,8TSI+DSG

Posted 24.11.2006 @ 22:51

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretare la urmatorul log ?

Multumesc !

O intrebare...nu ai cumva probleme cu bateria? :P
Ceva detalii...comportament? porneste in conditile astea? (cf. scan-ului atasat)

Edited by xxleeus, 24.11.2006 @ 22:53.


#114 maumau

maumau
  • Oraş:Marghita
  • Maşina:LEXUS
  • Model:RX400H
  • Motorizarea:3.3 V6 272CP

Posted 26.11.2006 @ 03:06

un lucru trebuie sa fie clar:maf-ul doar masoara cantitatea de aer care trece prin el....el "baga" aer indirect prin intermediul ecu,map si al comenzii vacuumatice a turbinei...daca masoara mai mult sau mai putin,nu e neaparat defect....daca masoara mai putzin(decit cere ecu),poate fi vorba de o admisie obturata..egr blocat....comanda turbina...vnt blocat...daca masoara mai mult ,motorul respira bine...indicatiile lui trebuie asociate cu presiunea din circuitul turbo...un map defect poate altera indicatiile maf-ului,poate genera chiar un "limp mode"......

Edited by maumau, 26.11.2006 @ 03:26.


#115 Gabe

Gabe
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VW
  • Model:New Beetle 1999
  • Motorizarea:ALH 1.9 TDI

Posted 26.11.2006 @ 17:18

Salut,
intru-n loc fara respect pentru TDI si fara mecanici m-am incapatanat sa-mi iau un New Beetle. De la inceput l-am simtit ca e in neregula cu injectia ( prea avansata ). Din lipsa de mecanici care sa faca asta, am cumparat vag-com-ul si am rezolvat avansul. Imediat dupa, la testul ala cu acceleratia 100% in trapta III la 3000 de ture, am dat de :
Friday,24,November,2006,21:09:04
VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 038 906 018 BK
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 2122
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00066
1 Fault Found:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 35-10 - - - Intermittent
iar log-l arata cam asa:

#116 MIGUEL

MIGUEL

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat variant
  • Motorizarea:1.9 TDI AFN

Posted 26.11.2006 @ 18:50

Gabe, din pacate turbina ta agata si trebuie curatata. Motorul fiind transversal ca la Golf (cred) va fi foarte greu, daca nu chiar imposibil sa te apuci singur de ea.
E posibil sa fie doar actuatorul , incearca sa-l dai jos si sa vezi cum merge.
Succes.

#117 Gabe

Gabe
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VW
  • Model:New Beetle 1999
  • Motorizarea:ALH 1.9 TDI

Posted 26.11.2006 @ 22:44

Multumesc mult Miguel,
Am sa incerc sa fac lucrarea undeva in saptamana dintre craciun si anul nou. Abia atunci o sa am acces la un garaj :).
cu siguranta o sa fie ceva mai complicat, poate am sa gasesc un prieten care sa ma asiste. O sa incerc sa curat turbocharger-ul si intake manifold. O sa incerc sa fac si un set de fotografii pe parcursul operatiei sa poata fi postate intr-un ghid " cum sa ".

Numai bine pana atunci !
Gabe

#118 MIGUEL

MIGUEL

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat variant
  • Motorizarea:1.9 TDI AFN

Posted 27.11.2006 @ 09:13

Citeste si topic-ul asta inainte de a te apuca...sunt si poze acolo.

#119 laurentiu_moraru

laurentiu_moraru
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Glof IV
  • Model:Variant
  • Motorizarea:1.9 tDI 116HP

Posted 27.11.2006 @ 09:36

Am profitat de un drum la Iasi si de amabilitatea colegului @Istef si am realizat un log la masina din semnatura.
Va rog sa ma ajutati cu o interpretare. Multumesc.

#120 cipos

cipos

    Comerciant

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI
  • Model:A 6
  • Motorizarea:3.0 225 CP

Posted 27.11.2006 @ 12:54

ai primit deja raspunsul pe mail :lol:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users