Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

catalin Raileanu

Intrebare! de ce nu ramane presiunea cat cere turbo? e posibil sa pierd vacuum! Initial face o presiune mai mare decat cere, si apoi scade!

Mentionez ca am schimbat actuatorul! Geometria nu agata deloc

Ajm.CSV

Modificat de catalin Raileanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.  

17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation  

Se poate bloca geometria brusc intr-o anume pozitie ? Gen sa pot ajunge la 120km fara sa iau limp mode? 

Actuatorul de la turbina e blocat (am incercat sa il misc cu mana) si din cauza ca sa blocat intr-o pozitie cu tot cu geometrie pot ajunge la 120 km/h?

Am verificat vaccumul , am tras aer din actuator cu gura si acesta tine vaccum.

Daca geometria e blocata ,sper ca din cauza actuatorului atunci se poate depune mai repede calamina si sa se intepeneasca si gemetria?

Am incercat sa fac log , am respectat toti pasii dar imi arata doar 3 coloane de fiecare data , poate versiunea mea de 11.2.0 e de vina..?

Mai rau e ca trebuie sa plec cu masina vreo 1000 km si o sa fac cu nervii din cauza problemei.

Daca nu am postat unde trebuie va rog sa il mutati..

 

Modificat de ALeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa eroare ai luat limp mode pe presiune negativa...daca zici ca ai vaccum si actuatorul e bun....posibil geometrie blocata,vaccum ul nu are forta sa mai miste geometria

scoate actuatorul si misca geometria cu mana....cu motorul pornit verifica daca geometria ajunge pe surubul de stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Salutare baieti,atasezi cateva loguri facute de mine la un seat ASV 88kw 1,9 non PD 2002 

Maisna trage greu de tot, cu chiu cu vai trece de 3100 de ture,pana la 3100 abia se misca iar dupa ,pana la 4000 trebuie sa o impingi :) ....turbina este reconditionata,soft original egr curat si functional,furtune vacuum controlate si schimbate.

Filtre schimbate si ulei schimbat.

Dupa analiza logurilor am  vazut despre  ce e vorba si mi-am format ideea, rog un coleg binevoitor sa arunce un ochi si sa-si expuna o parere .

Omul a mers la toti mecanicii,care l-au usurat de toti banii si acum este unica lui sansa.

Va multumesc!

.

.

 

log 4 .csv

log tr 3.csv

log tr 5 .csv

turbina.xls

egr.csv

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e lenesa,exact cum ai spus...aer ,,putin ,,in motor,maf ul masoara putin,s a incercat o proba cu alt debitmetru?

la egr recircularea e mare,sa faca o proba cu egr inchis

pe turbina mici variatii la geometrie,dar daca nu are suprapresiune si nu ia limp ,e bine

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Sa-i obturez gaura la egr?

Sau doar scot furtunul?

Eu observ ca nici tija nu e reglata cum trebuie,actuatorul...

Da,am vazut ca maf e praf....

Dar ma gandesc ca,recircula egr prea mult fiindca maf raporteaza prea putin.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

blindat cu tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Eu observ ca nici tija nu e reglata cum trebuie,actuatorul.

asa vin astea reconditionate cu turbo off cat presiunea atmosferica,chestia e ca treaba asta iti influenteaza recircularea..in cazul asta e mare

si totusi turbina incarca in zona de cuplu,deci ar fi buna

inainte de reconditionare tragea mai bine masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

inainte da,dar a inceput sa ia limp mode mereu si atingea in paleti

Dupa reconditionare a mers ok ,trecea de 200,acum este foarte lenesa,abia trage dupa 3000...pana la 4000 trece o vesnicie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Eu am observat ca la turatii mici nu face presiune,diferenta la 1500 rpm este de 600mb intre specificat si actual,ceea ce e f mult si ma duce cu gandul,ori turbina nu baga ori lag foarte mare,dar si valorile de la MAF sunt mici deci intra aer putin,asa nici ecu nu stie cat aer intra in mod real,deci turbina clar va baga direct proportional cu ce raporteaza MAF catre ECU.

La BS in modul ON am vazut iar valoare prea mica,abia scoate 1050 adica aproape de presiunea atmosferica,ceea ce e iar foarte putin.

Maca 100 de mb ar fi trebuit sa fie peste,ideal ar fi 150 mb.

Valorile mari de la recirculare le-am pus tot pe seama MAF,ce ma ingrijoreaza este lipsa de putere in orice treapta,sper sa nu fie turbina,desi e in garantie,eu unul nu agreez decat pe cei de la Turbo Center care sunt reprezentanti ptr Bog Warner si Garret...restul sunt praf la reconditionat turbine.

Din pacate turbina a fost reconditionata la un atelier no name,o sa vad saptamana viitoare ce se intampla dupa un schimb de MAF

va tin la curent...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti am facut eu grafic la logul in tr 3,la 1500 de ture e normal sa ai presiune de 1200mbari,pt ca turbina de aici incepe sa faca presiune ,iar pana in zona de cuplu max,1900,turbina tre sa dea cat specificatul...ceea ce se si intampla

in logul in mers pres atmosferica e 938mbari,,,,turbo off e 938....turbo on 1050,adica o diferenta de 110mbari intre on si off...astea reconditionate asa vin de obicei,,,cu turbo off cat pres atm si cu o diferenta mica intre turbo on si off

compresia cum e la motor?turbina lucreaza pe forta gazelor de esapament,o forta mare a gazelor va face presiunea necesara ,care e corectata prin n75 din Ecu

sau cantitate injectata la injectoare de controlat

log tr 3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Grafice am facut si eu ....observ ca turbina livreaza in cele din urma presiunea ceruta,dar foarte greu.

Cantitatea injectata este buna, ideea este ca masina a mers bine,atingea 200 iar acum brusc a devenit mai lenesa.

Singurul lucru schimbat a fost turbina,iar daca dupa schimbarea MAF nu trage eu vad tot turbina de vina....parerea lui Eexcalade a fost aceeasi,ca  turbina  nu face suficienta presiune.

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maf ul e obosit,trebuie schimbat,dar nu stiu daca o sa invie dupa schimbarea maf ului....in trecut aveam o cama de admisie aproape rotunda,supapa nu mai deschidea cum trebuie ,maf ul imi citea 600-700 mg de aer si masina tot tragea

sau recomand o turbina sh cu reglaje de origine,astea is mai sigure ca alea reconditionate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog sa ma ajutati si pe mine. Mi se aprinde in bord "martorul spira" si dupa o perioada si "check engine". Precizez ca "martorul spira" se apride doar la drumuri lungi (niciodata in oras) si doar la coborare, cand masina este (oarecum) in frana de motor. Am atasat si erorile gasite.

Multumesc.

IMG_0237.JPG

IMG_0238.JPG

IMG_0248.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian Gurza

Salut, puteti sa ma ajutati cu cateva interpretari la log-urile mele pentru un passat b5.5 awx?

Am intrat la setari de baza pt turbo imi face o cursa dupa care nu se mai intampla nimic nu mai variaza presiunea.

Am si un log in mers.

Masina merge bine dar vreau sa fiu previzibil in caz ca as putea sa am ceva la motor sa previn din timp.

Multumesc mult!

LOG-01-003-010-011passat.xlsx

LOG-01-011-xxturboxx.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Logul facut in mers trebuie refacut,vezi topicul despre cum se face un log in mers.

Pornesti de la 1500 de ture si calci pedala la maxim WOT fara sa ridici piciorul pana ce atingi 4000 rpm.

Se face in treapta 3 si 4.

Din logul facu pe BS turbina si grafic se vede ca undeva geometria agata sau ai probleme cu capsula vacuumatica.

Refa logul in mers altfel nu te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian Gurza

Am mai facut unul...pare sa fie totul oke poate un pic agata

Am mai atasat un excel si cu injectoarele sa imi spuneti daca sunt oke

In BS cred ca nu se intelege ceva incat ramane blocata....

Mersi!!

LOG-01-001-010-011-turbo.CSV

LOG-01-003-010-013 -injectoare.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

B14y verifica firele si mufa schimba debitmetru, apoi fa un BS pe egr si vezi ce valori ai la recirculare,posibil egr cu probleme.

Ai grija ca in aceste conditii nu va face regenerare dpf,pana nu rezolvi problemele.

Marian Gruza ai cumva soft pe masina?

Esti foarte aproape de un limp verifica turbina,vacuum actuator si n75

Injectoarele sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian Gurza

Sincer nu stiu sa fie ceva soft modificat pe masina, decat ca egr e blindat , eu am masina de un an, de la cine am cumparat imi este vecin(dar masina a circulat in italia ca acolo lucreaza) a luat-o cand avea masina 2 ani. Eu circul cu ea des Baia Mare-Cluj, nu am luat niciodata limp. 

Am vazut pe cineva ca a curatat turbo cu ceva solutie Mr. Muscle, functioneaza as putea incerca si eu ?

Si din cate vad doar in doua locuri nu ar fi aproape presiunea prescrisa cu cea masurata acolo unde are 2600 si 2900, ca in rest raspunde destul de bine. 

Mersi!

 

Modificat de Marian Gurza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marian Gurzae normal spyke ul ala la inceput de log...in ce treapta e logul de mai sus?

 

 

incearca sa faci un un bs 003 si 011 ,pe egr si turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian Gurza

@ionut10a e in treapta a 3-a si a 4-a.

am mai atasat un document si am marcat turatiile pe treptele de viteza

Egr este anulat, mai are rost sa fac bs pe el ?

Am pus cel cu bs 011 e ciudat nustiu ce se intampla...am dat de vreo 3 ori sa faca tot asa se comporta...

LOG-01-011-xxturboxx.CSV

LOG-01-001-010-011-turbo1.xlsx

Modificat de Marian Gurza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Se vede acelasi lucru si pe BS si pe log in.mers.

Dupa mine geometria agata,de aceea vine si presiune mare dintr-o data,ecu incearca apoi reducerea presiunii...prin duty cycle se vad valori f mari.

Eu as verifica actuatorul....cursa lui libera,eventual suspectez n 75 daca geometria nu agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian Gurza

LOG-01-011-xxx-xxx audi a6 awx.CSV

LOG-01-001-010-011 audi a6 awx.CSV

@vlahdacoroman uite aici astea de pe audi a6 tot awx ca al meu, in BS 011 arata mult mai bine ca al meu(urca-coboara ) el are limp mode tot timpul eu nu, si daca te uiti si la log in mers catre sfarsitul log-ului ia limp mode uitate acolo ce valori avea inainte sa ia limp mode(6 celule de excel doar 2900 mbar).

 

 

Modificat de Marian Gurza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

De cate ori sa-ti repet ca un log nu se face asa,(pedala nu e calcata la fund)logul respectiv chiar daca prezinta limp mode nu e relevant,refacut logul daca vrei sa aiba o relevanta,conform procedurii.

Aceeasi problema o are si a6...doar ca intr-un mod mai avansat,asta daca ne uitam doar dupa BS ceea ce e putin,trebuie sa vedem treapta 3 si 4,abia apoi mai vb.

Spike apare fiindca geometria nu actioneaza liniar,asta se vede clar la duty cycle...acolo valori normale ar trebui sa fie de 40-60%.

N 75 ajunge la valori de 90%,ceea ce mult,geometria merge greu iar actuatorul e actionat sa reduca presiunea,nu reuseste....

Seamana cu ce ai si tu,inca nu iei limp mode...dar ramane valabil ce am scris.

Pe viitor va trebui sa cureti geometria si/sau schimbat actuatorul.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Puteți sa_mi spuneți de ce nu este activă căsuța de mesuring blocks,masina este un passat cc din 2013 si vreau să-i fac un log in mers si nu stiu cum..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!