Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Furtunasele de vid par ok.nu sunt rupte sau crapate.insa am observat ca tubulatura de pleaca din turbina unde se prinde de cea care intra in intercooler.exact la imbinare este putin ulei.poate afecta asta atat de mult puterea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ph61vip said:

Furtunasele de vid par ok.nu sunt rupte sau crapate.insa am observat ca tubulatura de pleaca din turbina unde se prinde de cea care intra in intercooler.exact la imbinare este putin ulei.poate afecta asta atat de mult puterea?

dupa o reluare a verificarilor am gasit furtunasul care intra in turbina ciupit .am facut vid cu gura si nu tinea presiunea .acum l am schimbat.este o mica diferenta.dar tot nu este promitatoare.cand am pornit o dupa ce am schimbat furtunasul , si am accelerat o a scos cam mult fum negru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca fac un log in mers ar trebuii sa difere cu mult de log urile facute pe loc?. si inca o chestie..imi pot da seama dupa aceste log uri daca motorul are vre o problema interna..gen supape , segmenti , etc?..as vrea sa ii dau jos chiulasa insa mi e cam frica sa nu o dau degeaba ..si dupa ce o dau jos trebuie facuta planeitatea..garnitura noua..ar cam fii cateva costuri. ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Am si eu o problema la un audi a3 8p 2.0 tdi 140cp din cate am inteles am si eu suprapresiune

Am facut 2 log-uri in treapta a3a si a4a

Problema e ca pana la 3000 de ture trage cam slabut dupa 3000 de ture trage mai bine pana iau limp mode

Pana la 3000 de ture trage cu smucituri destul de agresive...

Modificari la turbinu nu s-au facut

Tot ce s-a facut la motor este ca am scos furtunasul de la egr si am pus un dop deoarece smucea pe la vreo 1600 de ture egr lam curatat la fel si throotle

 

a4a.rar

a3a.rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am refacut log urile. ma puteti ajuta si pe mine cu citirea lor? am facut unul in mers si 2 pe loc , unul in 011 si unul in 003.multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Modificat de ph61vip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gokey,logul tau dateaza din oct 2013,si nici nu este facut bine,sigur nu le ai incurcat?

 

logul se face in treapta a 3 ,de pe la 1600 de ture pana aproape de 4000,tii pedala apasata la fund...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2013 din cauza vcds ,,,,,,,asta este data lui

logul l-am facut la releiu, pe loc

ce nu am facut bine ?

tx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti am scris mai sus,,,,loghezi canalele 3 10 11 ,bagi a3a si talpa la fund de le 1600-4000 de ture....se numeste LOG IN MERS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, Sebisebi a scris:

Buna ziua

Am si eu o problema la un audi a3 8p 2.0 tdi 140cp din cate am inteles am si eu suprapresiune

Am facut 2 log-uri in treapta a3a si a4a

Problema e ca pana la 3000 de ture trage cam slabut dupa 3000 de ture trage mai bine pana iau limp mode

Pana la 3000 de ture trage cu smucituri destul de agresive...

Modificari la turbinu nu s-au facut

Tot ce s-a facut la motor este ca am scos furtunasul de la egr si am pus un dop deoarece smucea pe la vreo 1600 de ture egr lam curatat la fel si throotle

 

a4a.rar

a3a.rar

in ambele loguri iti face suprapreiune,adic 2.6 bari.si asta e maxumul pe care il poate citi map.ca un realit e pres mult mai mare.

rugam bs003 si bs011.

cel mai sigur e geometria ancrasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o idee si la log urile mele de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul trebuia continuat cu viteza a3a de la aprox 1700 rpm apasat acceleratia la maxim pana pe la 3500-4000 rpm

ph61vip

003 EGR-ul recircula prea multe gaze.

011 Problema la geometrie variabila  intepenita , membrana sparta la actuator , lipsa vacuum ,N75 defect

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE .multumesc mult pentru raspuns , in principiu de ce ar trebuii sa ma iau? egr ul de exemplu trebuie schimbat sau este alta cauza de recircula prea multe gaze? geometria variabila am vazut ca lucreaza insa daca incerc sa fac vid cu gura la furtunasul de la actuator ,geometria se misca insa daca nu fac vid continuu actuatorul revine in pozitia initiala..probabil membrana fisurata

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun , multumesc , maine o sa dau acel actuator jos sa vad ce e cu el.. app acel actuator lucreaza numai cu vid? sau daca intra presiune pe acel furtunas actioneaza in sens opus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar vacuum.Cursa trebuie sa fie de aprox 1cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.ma duc sa verific sa vad cum lucreaza.

 

culiseaza ok parghia aceea. actuatorul am vazut ca atunci cand porneste motorul trage acea parghie de la geometrie in jos. dar am vazut ca daca fac cu gura vid trage parghia de la geometrie in jos dar se pierde presiunea usor usor.furtunasul l am verificat.sa fie membrana actuatorului sparta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand faci vid cu gura ,daca tine vaccum,actuatorul cat si egr ul,atunci sunt bune...

daca nu tin vaccum sunt de schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles o sa caut maine un actuator.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseşte furtunaş nou pentru verificare. Sunt păţit cu furtunaş care pare ok dar care să fie crăpat.

Şi din logul în mers reiese că debitmetru este pe ducă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, mario20vest a scris:

in ambele loguri iti face suprapreiune,adic 2.6 bari.si asta e maxumul pe care il poate citi map.ca un realit e pres mult mai mare.

rugam bs003 si bs011.

cel mai sigur e geometria ancrasata.

Sunt mai nou pe aici daca nu va suparati ce ati vrut sa spuneti cand ati spus "rugam bs003 si bs011"

Ce trebuie sa fac?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ph61vip din bs11 se vede ca intre conectat și deconectat presiunea nu oscilează ,posibil geometrie blocată acuator reglat necorespunzator ,n75 nefunctional deoarece și atunci când n75 este deconectat și ar trebui sa închidă geometria și presiunea livrata de turbo sa fie egala cu presiunea atmosferica presiunea este tot foarte nare 1370 și ar trebui sa fie aproximativ 1000.

 Logo-ul pe egr nu arata  nici acesta foarte bine ai o rata a recirculare necorespunzătoare pt generația din care face parte mașină ta. Posibil egr îmbâcsit lipsa vacuum.

 Maful este destul de obosit , ai un la destul de mare posibil și geometria blocată. 

   Nu mă pricep foarte tare dar ăsta am reușit sa văd de pe telefon la ora ăsta și am zis sa iti răspund deoarece am văzut ca nu ți a răspuns nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles , va multumesc mult baieti.azi o sa ma mai uit pe la geometria turbinei,,actuator,,egr.....ce sa zic egr l am desfacut...era curat...supapa aceea care e actionata de vid lucreaza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!