Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

în urmă cu 12 ore, p.romulus a scris:

am rearanjat log-ul.

Emy D sper sa fie bine acuma

Stima

LOG-01-003-010-011.xlsx

A mers acum

Din logul asta in mers, se pare ca turbo corecteaza cat de cat, dar pana la BINE mai e ceva de munca - Daca te uiti la grafic "mai indeaproape" - poti observa ca pe o plaja destul de mare merge sub specific. + un lag de vreo 2 secunde. MAF-ul , spre 3700-3800 de ture cam moare...

Mai multe, doar cu Bs003-Bs011.

Untitled.thumb.jpg.26af3eca802811bd52caa

@deutu:spre final,vad ca te-ai prins ca nu trebuie sa compensezi tu din pedala variatiile de acceleratie. E bine asa. 

BS011 - Dinferenta dintre OFF si ON - 20 mbari. E infim. Banuiesc  geometria blocata. (cand a fost curatata ultima data?) + probleme de vacuum. Le iei pe rand si le rezolvi. Pana nu stim ca geometria e curata, nu pot zice nimic de reglaje. 

si ca sa nu desfaci turbo degeaba, dai jos actuatorul si vezi la mana cum se misca. Are o cursa de 1-2 cm si trebuie sa se miste foarte usor. Banuiesc ca la tine se misca doar 1 mm. Daca totusi e totul ok, mergem mai departe cu verificarile (vacuum/actuator/electrovalve).

BS003 - Ori ai EGR blocat...ori ai membrana sparta/ sau lipsa vacuum - furtun sarit, fisurat, etc... 

Spor!

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:huh:

On 3/3/2016 at 7:30 PM, deutu said:

Am repetat BS-urile 003 si 011 sper sa le fi facut bine cel putin m-am străduit...

BS011-2.CSV

BS003-2.CSV

Verifica traseul de vacuum. Nici egr si nici turbo nu schiteaza nimic cand sunt comandate on/off.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam acum cîteva zile îmi aparea ceva cu valva 239 poate afecta? Pot sa o curăț?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎29‎.‎02‎.‎2016 at 10:14, petrica loud a scris:

... Ps. Va pot ajuta cu poze ale diferitelor motorizari edc 15 pe ce anume doriti sa vedeti, torque limiter, boost, n75, injection, etc. Multumesc

Poti pune poze pentru BXE?

Eventual de la mai multe BXE-uri, VW, Skoda, Seat, sa vedem daca sunt diferente in mape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

EmyD ce zici, o curatire a turbosuflantei ar folosi ?

Masina are peste 250k 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, p.romulus a scris:

Salut

EmyD ce zici, o curatire a turbosuflantei ar folosi ?

Masina are peste 250k 

Ce zici de BS011 si BS003 inainte? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, p.romulus said:

Salut

EmyD ce zici, o curatire a turbosuflantei ar folosi ?

Masina are peste 250k 

romulus iti ofer un exemplu de masina cu 250k, inainte si dupa curatare plus reglare; ma rog, niste grafice.......

bs11 avf inainte.xls

grafic avf inainte.xls

bs11 avf dupa.xls

log tr3 avf dupa.xls

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am şters offtopicul referitor la IQ.

Aveţi aici explicat foarte bine de ce scade consumul şi trage mai bine maşina când se măreşte IQ (pentru VEP)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot scoate un grafic ca al vostru?imi iese dar pe coloane!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici, este pentru office 2003 dar te descurci tu.

Atenţie că dacă ai celulele marcate cu un triunghi verde în colţ nu merge făcut grafic deoarece valorile sunt stocate ca text şi trebuie convertite ca "number", vezi poza atasată.

Convert to number.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un feedback,după schimbarea lui N75.Nicio schimbare deocamdată,probabil trebuie să mai scurtez tija actuatorului,așa cum am fost sfătuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu interpretare?Atasez BS003 si BS011. Masina accelereaza foarte lent. Multumesc anticipat

 

 

03log.csv

11log.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de razem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt posesorul unui passat AWX din 2003, am inceput sa am mai multe pb in ultimul timp. Cea mai recenta este faptul ca nu trage numai dupa ce trece de 2200 rpm. Aceasta pb a aparut fara interventii de nici un fel asupra turbinei sau circuitului de vacuum. Am facut urmatoarele log-uri:
1. log pe loc în Basic settings pe grupul 003
2. log pe loc în Basic settings pe grupul 011
3. log in mers pe gr 3,10,11 in treapta a 3-a respectiv a 4-a.

Va rog sa ma ajutati cu o interpretare a acestor loguri.
Din ce am mai vazut pe forum l-as banui pe N75. La turbina s-a intervenit in urma cu aprox 2 ani, de atunci nu am mai avut pb pana acum.

Merci anticipat.

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

LOG-01-003-010-011_3.csv

LOG-01-003-010-011_4.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razem cred că ai şi probleme de vacuum la actuatorul turbo şi geometria este ancrasată. Cam asta înţeleg eu din BS011. Vezi dacă ţine vacuum capsula vacuumatică de la turbo şi dacă tija geometriei se mişcă uşor.

@ciprit la tine este foarte curioasă treaba. După ce în BS003 şi BS011  se vede că ambele actuatoare sunt moarte (ori  vacuum foarte slab ori blocate amândouă ceea ce este mai puţin probabil) în logul în mers se vede că ai suprapresiune cât china, în treapta a 3-a mai avea puţin şi intra în limp. Verifică în primul rând să nu ai scăpări de vacuum pe la vreun furtunaş crăpat apoi starea membranelor de la actuatori dacă ţin vacuum-ul. Dar aşteaptă şi alte păreri.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johndogarugolf4

Salutare baieti!

Atasez si eu log-ul meu, Sper ca e facut bine :D

Problema e ca iau limp-mode si dupa ce repornesc isi revine pt ceva timp. Am schimbat debitmetru acu' vreo 6 luni si de atunci nu am avut probleme.

Eu cred ca problema este pe la valva N75 sau actuatorul turbinei.

Astept pareri. Multumesc!

log bun 2016.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai suprapresiune mare, posibil geometria ancrasată. Fără logurile în BS cam greu de spus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, lupo_bv said:

 

@razem cred că ai şi probleme de vacuum la actuatorul turbo şi geometria este ancrasată. Cam asta înţeleg eu din BS011. Vezi dacă ţine vacuum capsula vacuumatică de la turbo şi dacă tija geometriei se mişcă uşor.

@ciprit la tine este foarte curioasă treaba. După ce în BS003 şi BS011  se vede că ambele actuatoare sunt moarte (ori  vacuum foarte slab ori blocate amândouă ceea ce este mai puţin probabil) în logul în mers se vede că ai suprapresiune cât china, în treapta a 3-a mai avea puţin şi intra în limp. Verifică în primul rând să nu ai scăpări de vacuum pe la vreun furtunaş crăpat apoi starea membranelor de la actuatori dacă ţin vacuum-ul. Dar aşteaptă şi alte păreri.

 

 

Actuatorul este verificat, tine vacuum. Geometria a fost curatata anul trecut si tot asa se manifesta. Nu stiu ce sa ii mai fac. Totusi din logurile efectuate rezulta un reglaj corect al tijei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valori trebuie sa fie in BS003 on/of la un edc15?Sau care trebuie sa fie diferenta intre on si of?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La EDC 15, trebuie sa ai recirculare pana in maxim 40%. Banuiesc ca pana acum ai vazut cum se calculeaza. 

ValMax........100%

ValMin..........x 

X=ValMin * 100 / ValMax. 

X este procentajul de aer proaspat masurat de MAF cand EGR este ON. Pt a afla cat la % sunt gaze arse, faci diferenta: 

100 - rezultatul X= procentaj de gaze recirculate. 

In cazul EDC15, procentajul trebuie sa fie sub 40. 

La EDC 16, acesta poate ajunge pana la 60. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rugamintea colegului @alynxs postez niste loguri/grafice inainte si dupa reglare. Am incercat sa ii explic ca mare lucru nu se schimba dar a ales doar reglare...si o verificare a jocului la ax, mica inspectie la axul cu came.

dupa.xls

inainte.xls

bs11 stn final.csv

bs11 stn initial.csv

Modificat de tzacanel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi eu sunt multumit, macar acum stiu ca turbina e reglata si presiunea la relanti e ok.

Acum ca o mai fi ceva rugina dupa cum a zis si tzacanel, asta e, masina are 240.000, limp nu ia, de tras trage foarte ok. Tzacanel a zis ca nu ar fi multa depunere de funingina pe turbina, ci doar rugina. Mi-a aratat si poze cu alte turbine, cei care vorbesc de curatare prin talpa vorbesc prostii.

Recomand acest user pentru orice inspectie/rezolvare la turbina unui VAG.

Legat de turbina mea, cand va veni timpul si nu voi mai avea alta solutie, o voi curata. Dar cred ca deocamdata nu e in stare critica.

Modificat de alynxs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Emy D a scris:

La EDC 15, trebuie sa ai recirculare pana in maxim 40%. Banuiesc ca pana acum ai vazut cum se calculeaza. 

ValMax........100%

ValMin..........x 

X=ValMin * 100 / ValMax. 

X este procentajul de aer proaspat masurat de MAF cand EGR este ON. Pt a afla cat la % sunt gaze arse, faci diferenta: 

100 - rezultatul X= procentaj de gaze recirculate. 

In cazul EDC15, procentajul trebuie sa fie sub 40. 

La EDC 16, acesta poate ajunge pana la 60. 

 

 

Care sunt cauzele care ar determina un procentaj mare de gaze recirculate si ce daune poate aduce aceasta rata de recirculare marita ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minute în urmă, alynxs a scris:

Totusi eu sunt multumit, macar acum stiu ca turbina e reglata si presiunea la relanti e ok.

Acum ca o mai fi ceva rugina dupa cum a zis si tzacanel, asta e, masina are 240.000, limp nu ia, de tras trage foarte ok. Tzacanel a zis ca nu ar fi multa depunere de funingina pe turbina, ci doar rugina. Mi-a aratat si poze cu alte turbine, cei care vorbesc de curatare prin talpa vorbesc prostii.

Recomand acest user pentru orice inspectie/rezolvare la turbina unui VAG.

Legat de turbina mea, cand va veni timpul si nu voi mai avea alta solutie, o voi curata. Dar cred ca deocamdata nu e in stare critica.

Da, se pare ca intradevar, nu ai cine stie ce depuneri. Partea de jos a graficului arata chiar foarte bine. In schimb, partea de sus a graficului nu arata prea bine. Ai niste pierderi de vacuum. Poti sa le cauti in timp si sa le rezolvi. In rest, drumuri bune!

@evolkswagen, ia resfoieste putin forumul si vezi care-s cauzele unei recirculari marite. Uite, doar aici, un post destul de lung despre asta. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!