Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ramane N75 fara vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine spike-ul poate sa fie pentru ca agata turbina sau sa fie alta cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine spike-ul poate sa fie pentru ca agata turbina sau sa fie alta cauza ?

Eu nu am vazut logul ,dar daca acel spike e la inceput de log cand intra turbo bine,si apoi corecteaza bine,este comportament normal.uite divada pe ross tech daca nu crezi.www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

Daca era aranjat in pagina sau eventual un grafic,imi dadeam o parere.intru de pe tel acum si nu pot sa le ordonez.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze petru calitate dar este facut cu telefonul post-14806-14334891230054_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum spune mario, spike-ul este la inceput de log dupa care presiunea este corectata si mentinuta aproape de specificat, deci este un comportament normal.

Log BKC.xls

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum spune mario, spike-ul este la inceput de log dupa care presiunea este corectata si mentinuta aproape de specificat, deci este un comportament normal.

Dupa ce incinge bn turbo sa faca si un bs011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un bs10 si la a doua  casuta  (atmos pressure sensor f96)    am 1009.8mbar iar la casuta 3   (intake air presure 2100-2600)   am 2983.5 si am facut un bs03 pentru ca nu stiu daca am debitmetrul stricat . merci

LOGbs003.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care mi-au urmarit in timp logurile, o noua postare.

Circuitul de vacuum este verificat 980mbar la tandem, subpresiune in regula la actuator turbo, blocul de valve este schimbat, geometria nu agata, EGR curatat.

 

post-21653-0-66861600-1433611815_thumb.jpost-21653-0-70244600-1433611826_thumb.j

post-21653-0-37328400-1433611852_thumb.jpost-21653-0-15453900-1433611869_thumb.j

 

Opinii?

LOG-01-003-xxx-xxx.06.06.xls

LOG-01-011-xxx-xxx-06.06.xls

LOG-01-003-010-011-vit3-data06.06.2015.xls

LOG-01-003-010-011-vit4-data06.06.2015.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat vacuum ai la capatul furtunasului ce intra in capsula care trage geometria??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dolfin, nu ai completat profilul dar observ ca este vorba de un edc16. In cazul asta as incerca scurtarea tijei pentru a micsora spike-ul, astfel corectia va fi mai "blanda" si teoretic scapi de acel underboost daca geometria nu agata. Este doar o parere, eu unul asa as proceda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un bs10 si la a doua casuta (atmos pressure sensor f96) am 1009.8mbar iar la casuta 3 (intake air presure 2100-2600) am 2983.5 si am facut un bs03 pentru ca nu stiu daca am debitmetrul stricat . merci

Deci: map blocat la 2900 mbar.pune altul de proba,apoi schimbat.

Bs003,nu stiu cum ai facut,turatie 0rpm si val maf 1250 si la on si la off.a fost motorul optit cand ai facut bs003?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am facut cu motorul oprit !!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat vacuum ai la capatul furtunasului ce intra in capsula care trage geometria??

 

580-600mbar

 

 

...observ ca este vorba de un edc16. In cazul asta as incerca scurtarea tijei pentru a micsora spike-ul, astfel corectia va fi mai "blanda" si teoretic scapi de acel underboost daca geometria nu agata. Este doar o parere, eu unul asa as proceda.

 

Masina are 93.000Km, BXE.

Turbina este cu reglajul din fabrica, eu as corecta problema nu as modifica tija.

 

Tind sa cred ca pompa de vacuum (tandem) are rateuri in sarcina.

Nu joaca nici un racord la ea, insa umezeste usor motorul in zona ei, desi am schimbat 2 garnituri, deci se califica pentru schimbare oricum. 

Probabil ca asta o sa fie noul pas, dar mai astept pareri.

 

Ati mai intalnit pompe tandem care sa nu reuseasca sa mentina un vacuum constant in sarcina?

Si daca ar fi asa, n-ar trebui ca rezervorul de vacuum sa compenseze?

Pedala de frana functioneaza foarte bine, este asistata fara probleme.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dolfin ,daca era pompa tandem iti facea probleme pe toata plaja de turatii,,,,in cazul tau doar nu o fi programata sa produca vaccum mai putin de la 2800 de turatii in sus..plus de asta de la 2800 de turatii tija e pe la jumatea cursei,deci nu ar mai trebui mult vaccum...


cu turbina sunt de accord cu tine,reglajele de fabrica nu se ating...dar tind sa cred ca intre timp geometria ta sa mai ancrasat,mai ales daca masina scoate un pic de fum...ai peste 2400 mbar presiune ,inca un pic si ecu stocheaza eroare....cand aveam axa cu came uzata trebuia sa curat turbina lunar ca se imbacsea f repede...


si la mine scade presiune dupa 3000 si nu stiu de unde vine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axa cu came este in regula, folosesc de mult timp ulei Redline, compensarile pe injectoare la minim (chiar si 0.0), avansul la -2,5 si sta teapan acolo.

Geometria nu agata deloc la cald, tija scoasa aproape pica gravitational.

 

Daca ar fi capsula actuatorului de ce functioneaza asa bine la basic settings?

De ce la BS11 este ezitarea aceea daca geometria nu agata? Vacuum...

Am repetat, blocul de supape este nou, ultimul cod (cel imbunatatit).

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de tija geometriei... e normal ca la o masina din 2004 la care turbina ppare a fi cea originala, sa se miste atat de usor? si eu am desfacut actuatorul si am miscat cu mana de parghia geometriei si se misca foarte usor cursa intreaga... nu ar trebui sa se simta ceva? macar cum pune in miscare vanele? intreb doar de curiozitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am facut cu motorul oprit !!

Bs-urile se fac numai cu motor pornit.trebuie sa se tureze singura la 1407 rpm si incepe testul.

La tine sigur e defect map-ul, a ramas blocat la 2900 mbari.

Pentru cei care mi-au urmarit in timp logurile, o noua postare.

Circuitul de vacuum este verificat 980mbar la tandem, subpresiune in regula la actuator turbo, blocul de valve este schimbat, geometria nu agata, EGR curatat.

BS003.jpg BS011.jpg

3-10-11-vit3.jpg 3-10-11-vit4.jpg

Opinii?

Pai eu unul nu vad bine nici geometria nici partea electropneumatica.sunt zig zaguri in partea de sus a graficului bs011. Si in plus geometria vad ca lucreaza in 2 trepte fixe,nu face zig zaguri(in partea de jos a graficului). Ori turbina nu era f bine incinsa in timpul bs011 ori ...exista ceva probleme.

Se vede clar in ultimele 3 sinusoide (sa le zic asa), ale bs011 in partea de jos a grafului ca la un moment dat arcul actuatorului reuseste sa impinga mai mult geometria(de la 969 sare brusc in 958 mbari.deci clar ceva nu e bine acolo.

Ori tija prea lunga,ori joc in bucsa oscilant a tijei(am patit eu asa ceva si imi influenta bs011 la turbo off),ori geometrie care agata.de regula overboost urmat de underboost la edc16 suna a geometrie ancrasata,sau actuator imbatranit,arc tasat si nu mai are putere sa impinga(e o problema cunoscuta).

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

nu stiu cum naiba dar acest topic sa transformat numai in vnt ancrasat/blocat samd....parerea mea proprie si personala este ca la dolfin problema se invarte undeva egr-maf sau pierde pe undeva presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum naiba dar acest topic sa transformat numai in vnt ancrasat/blocat samd....parerea mea proprie si personala este ca la dolfin problema se invarte undeva egr-maf sau pierde pe undeva presiune

F bine valentin.e buna si pista asta a ta...

Maf obosit>motorina putina>explozie scazuta>gaze putine de esapament.

Sau

Egr care ramane partial deschis sau care se deschide la un moment dat.

Pai atunci o proba cu un alt maf mai intai.

Vali pe mine ma deranjeaza si bs 011 treapta aceea brusca la turbo off.

Poate fi si geometria,si necorectand cum trebuie automat ca nici maf nu are ce sa citeasca...

Deci ,verificari peste verificari.

Si de pierdut presiune,ar trebui sa auda acel fasait.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu un log,merci

Rata de recirculare cam mare trebuia un egr on de aprox 230-250 mg/cursa.

Schimba map-ul cu unul de proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

...nu vad bine nici geometria nici partea electropneumatica.sunt zig zaguri in partea de sus a graficului bs011. Si in plus geometria vad ca lucreaza in 2 trepte fixe,nu face zig zaguri(in partea de jos a graficului). Ori turbina nu era f bine incinsa in timpul bs011 ori ...exista ceva probleme.

Se vede clar in ultimele 3 sinusoide (sa le zic asa), ale bs011 in partea de jos a grafului ca la un moment dat arcul actuatorului reuseste sa impinga mai mult geometria(de la 969 sare brusc in 958 mbari.deci clar ceva nu e bine acolo.

Ori tija prea lunga,ori joc in bucsa oscilant a tijei(am patit eu asa ceva si imi influenta bs011 la turbo off),ori geometrie care agata....,sau actuator imbatranit,arc tasat si nu mai are putere sa impinga(e o problema cunoscuta).

 

Am precizat celelalte caracteristici ale masinii, sunt intr-un post mai sus.

Graficul este destul de zoom-in, pragurile acelea sunt doar de 11mbar.

 

nu stiu cum naiba dar acest topic sa transformat numai in vnt ancrasat/blocat samd....parerea mea proprie si personala este ca la dolfin problema se invarte undeva egr-maf sau pierde pe undeva presiune

 

As merge pe pierdere de presiune...sau poate actuator cu functionare defectuoasa sau furtun de vacuum care duce catre actuator si colabeaza?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!