Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

E vb de furtunul din plastic rigid banuiesc.la un capat ai siguranta rapida iar la celalalt colier.si mai e si un surub de m10 .da-o jos fara griji,nu se intampla nimik.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,in loguri este un BXE inainte si dupa curatare geometrie.Dupa,nu trage decat pe la 2200-2300,fum mult negru,fluiera chiar si la relanti ,parca miauna.E normal ca la relanti egr-ul sa ramana inchis(se vede in al 2-lea log)?

 
000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
          
 
Revin cu rezolvarea problemei,scapau gaze pe partea de evacuare a turbinei.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit o recomandare de blockuri pentru cei care au Advanced Meas Blocks, unde nu mai sunt grupuri, ci poti sa selectezi individual fiecare block, maxim 12.

Din cate imi dau seama, ar fi necesare :

 

din gr003:

Engine speed G28 /min

Exhaust Gas recirculat ( spec ) mg/str

Exhaust Gas recirculat ( actual ) mg/str

Exhaust Gas recirculat Duty Cycle %

 

gr010:

Mass Air Flow ( actual ) mg/str

Atmospheric Pressure mbar

Boost Pressure ( actual ) mbar

Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79) %

 

gr011:

Boost Pressure ( specified ) mbar

Charge Pressure Control Duty Cycle %

 

restul sunt redundante, ar mai fi 2 locuri libere pana la 12 :), ceva recomandari? sau daca nu e nevoie de care dintre cele mentionate mai sus, o inlocuire ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cr tdi ,niste informatii de la un alt user.

Unele modele mai noi nu mai folosesc MVB ci doar AMB acolo ai o lista defalcata ca sa ii zic asa de unde poti selecta cam tot ce vrei,mai jos este lista canalelor ptr. turbo pe care o folosesc eu 9 la numar alti folosesc 12 valori dar eu ma multumesc cu 9.

008 - Air mass; specified value 276.9 mg/stroke

012 - Charge air pressure specified value 1046 hPa

013 - Charge air pressure; actual value 1008 hPa

015 - Charge Pressure Actuator; acknowledgment 99.77 %

016 - Charge Pressure Actuator; activation 99.66 %

025 - Crankshaft speed (RPM) 836.5 /min

126 - Vehicle speed 0 km/h

129 - Accelerator position 0.00 %

130 - Actual air mass 278.1 mg/stroke

iar BS 3 si 11 functioneaza,mergi un pic cu masina si incearca din nou....poti inlocui BS11 cu BS120..... ptr. turbo BS 120 este un canal foarte important,acest canal iti spune cat de bine este reglajul turbo....valorile ptr. actuator-senzor pozitie turbo pe care le da fabricantul sunt urmatoarele: 0,65-0,85V si respectiv 3.30-3.90V sunt mai multe de spus de acest canal si ce semnifica valorile respective ...tot ce trebuie sa faci e sa urmaresti cursa tijei cand e pe surubul opritor trebuie sa ai valoarea 0.65-0.85 si cand este in capatul celalalt ai valoare 3.30-3.90 uitete si o sa iti dai seama sigur ce face acest canal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, vad ca nu ma poate ajuta nimeni, o sa ajung cu masina luni in brasov(sper sa ajung) este careva care ma poate ajuta, cu o diagnoza completa sau un mecanic bun??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

 

Am o mica problema cu masinuta, o skoda octavia 1,9 tdi motor ASV, si anume: trage bine doar cand vrea ea.Are momente ca trage foarte bine si momente cand ma rog de ea.Am facut un log in mers ( acum ceva vreme) si va rog, daca se poate identifica problema.Din cand in cand se mai aprindea martorul check engine pe la 3000 rpm( nu foare des ) cu eroarea: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent.

Aveti atasat log-ul.

 

Astept sugestii.

Multumesc.

LOG-003-010-011.xls

Modificat de catalion17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caut-o pe la furtunasele de vacuum, electrovalve, actuator turbo, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti

Am si eu o problema si devine tot mai grava... dupa zeci de log-uri si teste am ajuns la concluzia ca tija nu e reglata bine.

Nu am umblat la tija pt ca era in garantie turbina, si bine am facut pt ca acum 2 zile s-a rupt axul.

Am fost la service au sctimbat turbina si dupa 3km, buff, din nou s-a rupt axul.

Mecanicul spune ca nu ajunge destul ulei la turbina. Anul acesta am schimbat 3 turbine deja si CULMEA sunt in Germania (turbine reconditionate la Stutgard)

Vreau sa va intreb daca e posibil sa nu ajunga destula presiune de ulei la ax, sau turbinele sa fie de o calitate asa proasta?

Si daca site cineva care e preiunea optima de ulei la axul turbinei? Luni imi aduce cineva un aparat pt masurat asa ceva, dar nu am mai folosit niciodată si nu am idee despre valorile sale.

Multumesc si scuze daca sunt off topic.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au verificat conducta de ungere a turbinei, au fost cazuri in care s-a schimbat sau curatat bine inainte de a pune torbo noua. Eu m-am lovit de aceasta chestiune saptamana trecuta am schimbat turbo la un T5 si in probe s-a dus si turbina noua exact la fel ax rupt, dupa care au curatat traseul de ungere al turbinei, au schimbat conducta, acum este OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au verificat nimic, luni fac rost de un aparat care se pune in locul turbinei sa treaca luei prin el sa vedem daca trece si cat.

Si daca ar fi infunata conducta de ungere, cum a ajuns in intercooler peste un litru de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garrett in manualul de inlocuire turbina recomanda cu tarie schimbarea conductei de metal care alimenteaza cu ulei turbina.

Nu stiu daca si garantia depinde de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit motorul cu turbina demontata si vine ulei pe conducta, dar pot sa opresc uleiul cu degetul, chiar si la peste 2000 rmp.

Nu stiu ce presiune de ulei trebuie sa fie acolo, un ''mecanic" a zis ca nu trebuie sa poti oprii uleiul cu degetul, deci sa am presiune slaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea normala de functionare este pe la 2bar.

Poti sa tii presiunea in pneuri la 2 bari tinand doar mana pe ventil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea normala de functionare este pe la 2bar.

Poti sa tii presiunea in pneuri la 2 bari tinand doar mana pe ventil?

Sau sa tina mana pe traseul turbo,ca tot +-2bari face.deci nu prea merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garrett in manualul de inlocuire turbina recomanda cu tarie schimbarea conductei de metal care alimenteaza cu ulei turbina.

Nu stiu daca si garantia depinde de asta.

 

Urmariti un film (tab-ul Installation video) de la Garrett despre schimbarea turbinei, este instructiv.

Partea cu schimbatul conductelor de metal prin care trece uleiul catre/dinspre turbina este la min 06.12.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garrett in manualul de inlocuire turbina recomanda cu tarie schimbarea conductei de metal care alimenteaza cu ulei turbina.

Nu stiu daca si garantia depinde de asta.

Urmariti un film (tab-ul Installation video) de la Garrett despre schimbarea turbinei, este instructiv.

Partea cu schimbatul conductelor de metal prin care trece uleiul catre/dinspre turbina este la min 06.12.

Inteleg perfect idee celor de la garrett,referitor la inlocuirea conductei.foarte corect,te asiguri ca turbina noua/reconditionata are ungere la sigur.dar eu unul le inspectez vizual,si nici cand mai demontam cate o conducta nu o gaseam obturata nici cat de putin.

Ca daca luam tot in calcul inainte de montarea unei turbine ,ar mai fi:

Verificare epurator,verificare conducta retur,verificare nivel ulei in baie sa nu depaseasca teava retur ulei turbo din baie(asta duce la o contrapresiune pe traseul retur,uleiul nu se mai scurge corespunzator in baie=> ungere defectuoasa turbo).plus alte chestii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari , ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea logului atasat ?

Am vazut ca si la relanti valoarea masurata pentru EGR depasea cu mult cea default....

Am facut si un log in mers, le postez pe ambele, sper sa fi pus grupurile care trebuie.

Motivul pentru care va rog sa ma ajutati e ca am impresia ca e mai lenesa decat de obicei si nu imi dau seama de la ce.

 

Masina e un passat 1,9 AJMLog-IS47AND-egr.txtLOG-01-003-010-006.zip

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva binevoitor sa le aranjeze gasim? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost pentru ca nu-i bine facut.

@vwforlife, fă un efort şi caută puţin în urmă să vezi cum se face un log în mers sau citeşte aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spuneti-i omului si ce nu a facut bine, ca asa mi s-a spus si mie de loguri ca nu sunt bune si nu mi-am dat seama ce nu era OK (chiar si dupa ce am citit acel manual). :)

 

In cazul de fata, @vwforlife, nu ai apasat pedala la maxim, logul pare facut la un mers normal, turatia motorului variind foarte mult. Plus ca in loc de grupul 6, trebuia ales grupul 11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok f bine,multumim ca ne mai scapati de cuvinte fara rost.e bine asa...

Eu unul intru 99% de pe tel.asa ca nu am cum sa le aranjez.doar sa le pot vedea gata aranjate.puteti sa ma injurati,dar aranjarea ar cam fi obligatorie pt a ne simplifica o munca neplatita.macar atat

Multumim.

Imi cer scuze pt inconvenientele create.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Aseara am facut 2 loguri in mers, in treapta a 3-a si treapta a 4-a, pornind in ambele loguri de la 1500RPM pana cand a intrat in LIMP MODE (nu a trecut in nici un log de ~3300RPM, respectiv ~2600RPM). Eroarea de LIMP MODE fiind:

 

17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

 

http://www.mediafire.com/view/bexa67husv8vhes/LOG-01-003-010-011_-_viteza_A3A_INCERCAREA_2.csv (LOG TREAPTA A 3-A)

http://www.mediafire.com/view/y7g93a65vsowq1w/LOG-01-003-010-011_-_viteza_A4A_INCERCAREA_2.csv (LOG TREAPTA A 4-A)

 

Daca ma poate ajuta cineva cu o parere de la ce ar putea fi, as fi foarte recunoscator!

Modificat de xcenik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

incearca sa faci un log pe bs120....din ce se vede in log-uri turbo face presiune prea mare - N75 sau VNT ancrasat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina este noua, cel mai probabil sa fie N75. Acest model de passat AJM pompe duse, pe care a fost facuta diagnoza, mai are o valva vaccumatica actionata electric care raceste radiatorul de la AC si filtru de motorina, actionand o supapa de apa prin vaccum (a fost anulata temporar, deoarece tinea inchisa tot timpul racirea motorinei si a radiatorului de aer conditionat si ducea la pierderea vaccumului, deoarece trebuia vaccum constant sa traga acea supapa care a fost si schimbata crezand ca pierde vaccum, dar se pare ca trebuie sa aiba vaccum mereu sa traga de acea valva pentru a tine inchisa coloana de racire). Am inteles ca la modelul dupa 2000 a fost anulata din fabrica. Pierderi de vaccum nu sunt, de cel mai probabil sa fie o valva vaccumatica (N75) care sa cauzeze acest "positive deviation" prin care face presiune prea mare?

 

PS - cum pot face log pe BS120 ? nu stiu ce inseamna asta?

Modificat de xcenik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A gresit si omu.log pe bs 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • marius976
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!