Jump to content

Filtru De Particule


dok
 Share

Postare recomandată

nu exista 15 minute de mers constant decat poate pe autostrada. E nevoie doar sa iesi cu masina in afara orasului ca sa nu fii nevoit sa tot opresti la stop / intersectii, insa nu e absolut necesar sa o tii la 3000 fix. In plaja de turatii de la 2000 si ceva in sus isi face curatirea fara probleme, ideea e sa faci un drum de cateva minute bune intr-o viteza superioara 3-4 cel putin si sa reusesti sa o tii cat de cat turata peste 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te contrazic clau_75. Detaliile despre turatie si durata de regenerare le am de la un inginer din service deci asta nu este neaparat parerea mea. Pentru Constanta e mai simplu, pe drumul pana la autostrada limita in localitati este de 70 km/h cu o singura exceptie, asa ca la 75-80 km/h cu a treia ai exact 3000 rpm. O data pe luna ar fi indeajuns pentru regenerare (eu fac cam 90% in oras).

Cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

As avea o intrebare......pe toate motoarele de pe Golf 5 1.9 tdi 105 cp s-a pus filtru de particule sau doar pe unele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa faptul ca are senzorul G450 pe deasupra motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un VW passat 2.0 TDI la 130 000km totul a functionat perfect pana nu am mai plecat prin Europa, iar dupa un an de mers subturat prin oras mi-a aparut semnalul la bord cu spirala(palpaie) si cel de motor. Dupa 10Km am ramas fara turbina sau mai exact peste 2000 de ture, masina nu mai tragea. Am facut regenerarea de 3 ori dar de fiecare data tinea max 30 km mergand intr-un regim turat. Ultima regenerare nu a mai reusit si mi-au spus ca trebuie schimbat filtru de particule.

Din ce am cautat pe net sunt mai multe variante iar 2 le-am gasit fiabile:

1- sa dau jos si sa incerc sa il spal cu diferiti detergenti si jet de aburi fierbinti

- as prefera sa tai filtru si sa incerc sa spal manual "fagurele" iar la final il sudez inapoi, dar posibil sa tai vreun senzor sau sa stric invelisul filtrului complicand lucrurile si mai mult. Nu am vazut nici un documentar despre modelul pe care il am, in rest sunt o gramada de filmulete si sfaturi pentru alte modele de masini. Am vazut ca exista diferente f mari intre modele de aceeasi marca nu mai vorbesc de producatori.

2- indepartea filtrului de particule +rezervor, senzori, cabluri si schimbarea de software pentru model euro 3

Cat de bine merge motorul cu acest software schimbat??? Ce probleme ar putea sa apara pe viitor?

Daca s-a mai intalnit cineva cu acesta problema si a rezolvato astept raspunsuri, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mult de discutat. Eu am acelasi motor. Asa s-a comportat cand am ramas fara aditiv. A intrat in protectie si mergea lent rau. Nu stiu daca merge un traseu de bypass paralel cu Dpf-ul, dar trebuie stiut ce valori de presiune trebuie mentinute pt a nu avea erori la senzori. Poate merge o curatare fizica cu produse chimice. Pacat ca nu avem un manual de service cu valorile senzorilor de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

LA CATI KM SE SCHIMBA FILTRU DE PARTICULE LA UN VW TOURAN

POATE SA-MIS PUNA CINEVA SI CAT COSTA?

Citeste regulamentul forumului si renunta la majuscule!

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 15k in 15k. Costa peste 10000 ron. :icon_cheesygrin:

Lasand gluma la o parte, in mod normal, el este pe viata, desi e clar ca nu o sa tina mereu. In manual (cel putin la mine) scrie ca la 150k km se verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema cu DPF-ul. L-am anulat din soft, dar si fizic. Cei interesati sa-mi dea PM pentru a nu se considera reclama pe forum. N-am nici un castig, comision, etc.. Am postat pentru ca si eu am tot cautat detalii despre aceasta operatiune si nu prea am gasit informatii la obiect. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut.am un pasat combi din 2007 2.o tdi, cum pot afla daca are filtru de particule sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un cod in cartea de service pe aptipildul ala da nu e QGG e 7GG

vreau sa mai intreb la cati km trebuie schimbata cureaua de distributie , ultima verificare a fost la 130.000 km, fara a fi schimbata, si acum are 185.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare de baraj... la un passat B6 cu motor 1.9tdi cu filtru particule. BLS . turbina este rupta . (marca KKK)... dupa cum se stie KKK sunt rare pe piatza neagra.... ce Turbina garret se poate pune? si ce galerie trebuie pe ea.

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari,

Existenta unui filtru de particule pe un motor diesel depinde de normele de poluare pe care trebuie sa le indeplineasca. Regula generala ar fi ca toate motorizarile Euro 5 au filtru de particule iar cele Euro 4 posibil. Deci, daca aveti automobile Euro 5 SIGUR are filtru de particule. La Euro 4 depinde de cilindreea motorului si de reducerile fiscale (en: Fiscal incentives).

Reducerile fiscale se acorda, de anumite state, producatorilor care comercializeaza automobile cu tehnologie superioara normelor in vigoare. Asta inseamana ca daca vehiculul meu nu depaseste limita de particule fara filtru dar producatorul ii pune filtru, automobilul respectiv va primi un bonus din partea statului la cumparare. Cu alte cuvinte: normele in vigoare sunt Euro4 dar automobilul este de nivelul Euro5 => reducere fiscala la cumparare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal....gaurirea filtrului de particule este o solutie buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Ca mai trebuie anulat si din soft.

Dar ce probleme ai?

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, stie cineva daca B6 1.9 tdi motor BKC are DPF ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bkc nu are dpf.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am scapat de grija. Sambata am dus filtrul la Ploiesti si mi l-au trimis prin curier inapoi. Aseara l-am montat si vad ca e ok acum. Motorul trage, nu se mai aprinde ledul.. Am facut vreo 300 km pana la Tulcea ai inapoi la Constanta si e super! trage ca lumea, se misca bine! Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am anulat fizic DPF-ul prin inlocuirea lui cu un ansamblu de tevi sudate de diferite dimensiuni pt. a pastra cat de cat cotele DPF-ului original, si in care am introdus sonda si cele 2 tevi de bypas de la DPF -ul original .concluzia;deocamdata totul este ok,nu sa aprins niciun martor pana in prezent.. nu am vazut schimbari pe partea de fum,la soft nu am intervenit.....

Modificat de luktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am urmarit si eu threadul si am anumte nelamuriri.. care sunt specificatiile filtrului de particule? in wiki spune ca poate fi regenerat(fortat) doar daca este below specification, care or fi alea nu stiu. la mine joi a fost la 10% MB 75.3 acum imi arata 48% dupa 300km. de cand am masina nu am sesizat vreodata sa creasca consumul la relanti sau sa fie mai puturoasa semn ca isi face regenerarea, probabil datorita faptului ca merg mult in afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut regenerare si la un filtru care arata 108%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta seara mi-a demonstrat contrariul.. desi nu cred ca s-a regenerat complet dar am facut un drum de 10km, parca a incercat sa stea mai turata si cand am ajuns la bloc mirosea foarte rau a incins si troznea chiar si toba finala... consumul instant era tot 0,6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!