Jump to content

Consumator baterie nedescoperit


ssoorriiin
 Share

Postare recomandată

Sub mocheta de la picioarele soferului este modulul de confort, adica inchiderea centralizata cum spui tu. Modulul nu mai intra in stand by. FA si o diagnoza , test VCDS, sa vezi ce probleme sunt.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    30

  • F l o r i n

    15

  • Al Bundy

    14

  • zlatan005

    7

modulul de confort a fost desfacut,s-a uitatelectricianul si a zis ca erau urme de umezeala in el,dar ca cel mai important e sa scap de apa si umezeala.

ca cica din cauza umezelii poate aparea o anomalie si de acolo consumul ridicat.

dupa aia sa merg din nou la ei sa se apucede verificat iar..au zis ca daca scap de umezeala e posibil sa se rezolve treaba.

nici eu nu mai stiu ce sa cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca umezeala este un mare dusman . Si nu numai umezeala in sine ci ea combinata cu substantele dizolvate in apa , ca numai curata nu e , plus praful pe care il retine in forma umeda si-l depune peste tot , transforma umezeala in bun conducator de electricitate . Si acum gindeste-te ca pe jos si in spatele mochetelor , deci in locuri unde umezeala odata patrunsa e la ea acasa , sint o multime de mufe , neetanse , in care contactele de plus si minus sint la 1-2 mm distanta .

Deci daca ai umezeala in masina scapa urgent de ea si cauta si cauza , ca sa nu mai ai pe viitor apa in masina .

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apa provine de la cele 2 dopuri care sunt infundate(de sub baterie si servo),am observat ca se aduna apa la langa baterie..destul de multa..

cand o sa am timp, scot cele 2 dopuri de tot,in acest fel sa nu se mai stranga apa pe acolo si apoi sa mi intre in masina.

dupa aceea o sa scot mochetele sau o sa le ridic, sa poata patrunde aerul si caldura si sa se usuce totul pe acolo.

am de gand sa las masina vreo saptamana cu portierele deschise sa se usuce calumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut! Am si eu o intrebare ....in cazul unui Passat B5 din 2000, cu alarma originala pe el, modulul de alarma este separat sau inclus in modulul acela de confort, si daca e separat unde e plasat ? Mentionez ca am un consum in repaos de 210 miliamperi si nu reusesc sa descopar de unde este....Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

in sfarsit am rezolvat problema cu consumul la masinuta mea.

am scos cele 2 dopuri de cauciuc care erau infundate si am vrut sa vad daca mai intra apa in masina.dupa ce am spalat-o m-am uitat sub mocheta din fata stanga si...surpriza

,era o balta cu apa.

deci nu era numai de la dopurile alea.am verificat mai atent si am vazut ca intra pe undeva pe langa cablul ala care deschide capota.acel cablu e fixat cu un fel de manson de caroserie si are o garnitura micuta.intre acea garnitura si caroserie erau trase 2 fire care alimentau goarna de la alarma (cred ca au fost trase de fostul proprietar,masina fiind cumparata din tara in urma cu 2 ani)iar garnitura statea un picut ridicata ..si pe acolo intra apa in masina la greu.

am scos acele fire si am rezolvat problema cu apa(alarma am scos-o cu ceva timp inainte).

am uscat totul pe sub mochete si m-am prezentat la service.acum aveam un consum de 0.43,deci jumatate fata de cat aveam initial.

am constatat ca acest consum provenea de la releul de tensiune de la alternator(releu schimbat cu un an in urma) ,cand scotea electricianul mufade la releu mai aveam un consum de 0,02-0,03,

asa ca am pus un releu nou (Bosch)si dupa asta consumul a ramas de 0,02-0,03 cu mufa pusa la releu.

cam astea au fost problemele mele.

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Am si eu o intrebare daca se poate. Azi am descoperit ca dupa aproximativ 3 saptamani de cand nu am umblat deloc la masina bateria mea este moarta. Nici sa deschid usa din telecomanda nu merge. Cineva mi-a spus ca este din cauza ca am un amplificator si un subwoofer ce il folosesc la masina (nu sunt de putere mare si nici nu le folosesc la maxim niciodata). Problema este ca eu nu am folosit subwooferul decat cand masina este pornita deci nu inteleg cum s-a putut consuma asa dintr-odata. Este adevarat ca acesta este motivul pentru care am ramas fara baterie? :)

Eu am acest subwoofer de ceva vreme si inainte nu aveam nici o problema dar este adevarat ca mergeam cu masina la 2-3 zile, acum a stagnat un pic mai mult...

Modificat de Ballack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vei afla abia dupa ce masori curentul absorbit din acumulator.

E posibil sa consume aiurea si statia. Nu ar fi primul caz. Statia e conectata tot timpul la acumulator. Primeste doar comanda pentru pornire cand pornesti HU-ul. Daca partea de comanda nu lucreaza bine, e posibil sa ramana alimentata si sa-ti goleasca acumulatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amplificatorul are ledul acela verde care arata ca este pornit. Sa inteleg ca fiind legat la acumulator il poate consuma fara a se aprinde acel led?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil si asta.

Cel mai bine, pune un ampermetru in locul sigurantei de pe cablul gros de alimentare al lui si iti dai seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi incerca asta cand voi avea o baterie care sa si mearga :D

Dar daca ati putea sa ma ajutati spunandu-mi daca pun un ampermetru ce trebuie sa vad mai exact ca nu ma pricep. Cum e cand consuma si cum e cand nu imi consuma (bineinteles cu amplificatorul oprit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal trebuie sa ai cativa mA cand e oprit. Daca e mai mult, e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Laurentiu Utiu

Postez aici problema mea deoarece nu am gasit nici un topic ce se refera la ea,iar acesta are o vaga legatura.Problema mea se refera la energia din baterie si anume ca pana acum mi s-a descarcat de vreo 2 ori fara sa pot porni masina. Prima data am patit-o dupa ce am ascultat muzica la iarba verde,am dat sa pornesc si nici macar nu se clintea. Am lasat-o 15 min fara absolut nici un consumator si a luat-o. A doua oara am patit-o cand am scos-o din garaj cu spatele numai pe jumatate si am lasat-o in marsarier si contactul pus vreo 3 ore si bineinteles ca lampile din spate mi-au descarcat-o (plus cd-player, lampile din usi si plafon). Nelamurirea mea e de ce nu s-a intrerupt consumul de curent la energia slaba a bateriei. Ce e responsabil cu acest lucru? Modulul Can sau Ecu sau...? Caci inainte daca ascultam muzica mult sau lasam pozitiile aprinse la un moment dat mi se stingeau toate(si cd-player si lumini,absolut tot) si ramanea in baterie suficient curent cat sa o pot porni.Ce pot sa controlez sau ce sa-i fac? Multumesc

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cosmin iti multumesc pt mutarea topicului insa titlul nu se potriveste problemei mele. Eu stiu ce anume consuma bateria insa nu stiu de ce nu se intrerupe curentul cand masina simte ca bateria se descarca de tot.Inainte daca lasam muzica mergand mult si tare la un moment dat imi oprea cd-playerul,lumini, tot.Acum nu mai face asta si lasa bateria sa se duca de tot. Si nu stiu care "parte" a masinii e responsabila cu intreruperea curentului sa pot sa verific sau sa-i fac ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

Am si eu aceeasi problema. Daca las bateria (Baterie nou nouta Bosch Silver Line) cuplata peste noapte atunci dimineata va fi descarcata. Am fost cu ea in service si nu au descoperit nimic in neregula cand au testat-o.

Acum sunt nevoit sa decuplez bornele de la baterie in fiecare seara.

Am observat o chestie intersanta, atunci cand recuplez bornele ventilatorul de la motor porneste la putere maxima si nu se opreste pana nu introduc cheia in contact. Cred ca lucrul asta are legatura cu faptul ca se descarca bateria.

In plus atunci cand bornele sunt cuplate, motorul oprit si cheia scoasa din contact se aude un tziuit electric din zona radiatorului.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat deoarce nici in service VW nu mai am incredere. As vrea macar sa stiu ce sa sugerez celor de la service cand voi merge cu ea din nou.

Multumesc mult de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca ceva nu intra in sleep. In primul rand, sa verifice consumul cu masina incuiata si totul decuplat-oprit. Dupa aia, se pot lua pe rand si extrage cate o siguranta, pana cand consumul scade - asa identifici pe ce circuit ai probleme.

Comportamentul ventilatoarelor nu e cel normal - pe seara, daca imi trimiti un PM, o sa ma uit pe schema acestora , sa vedem unde poate sa fie problema - termocupla, releul.....

tiuitul nu cumva e chiar din zona electroventilatorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cine ma poate ajuta cu o schema a tabloului de sigurante pt un passat din 2000, model 1,8T 150P?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva? Diferentele sunt in functie de dotari, nu de motorizare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

unde se afla acest releu???si eu am consum destul de mare si vreau sa verific.si al mine firul rosu ce pleaca de la borna + a bateriei se opreste in bord(sub volan) fara a fi conectata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care "acest releu"?

Ori eu n-am inteles ce-i cu firul rosu, ori tu nu stii sa explici.

Cum sa nu fie conectat??? Cum ai dedus tu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era un replay la un topic de pe prima pagina dar se pare ca nu s-a copiat si topicul......in fine

ii vorba de releul de comanda a alternatorului. Firul rosu pleaca de la borna + a bateriei si intra in cabina pe sub volan si se opreste acolo fara a fi conectat la ceva( am dedus foarte simplu ca am desfacut capacul de sub volan )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia ti se pare tie ca nu e conectat. ;)

Tocmai ca merge in corpul de relee si sigurante aditionale. De-acolo se distribuie in toata masina. Deci chiar E CONECTAT.

Nu e nici un releu de comanda al alternatorului.

Du-te la un elctrician sa verifice consumul scotand pe rand fiecare siguranta. Asa vei putea elimina cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut am si eu o mare problema si nu stiu cum sa o rezlov. Am un Passat Variant B5 din 2000 , 1.9 TDI 116CP si am ceva de imi consuma cam 400mA cand am motorul oprit si absolut tot ce ar putea consuma curent oprit. Am observat ca daca scot siguranta nr14 totul revine la normal si am un consum de 40mA ceea ce e normal. Siguranta este pe gemuri si pe inchidera din interior a masini. Am verificat deja panourile fata si nu am gasit nimic. Va rog sa ma ajutati si pe mine daca aveti vreo idee sau macar cu o schema a circuitului electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai apa in modulul confort de sub picioarele soferului. Desfa mocheta si scoate mufele din modul. Vez pe urma daca mai ai consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar... dupa care incearca sa scoti mufa, de la fiecare calculator de usa - pe rand....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!