Jump to content


Photo

Consumator baterie nedescoperit


  • Please log in to reply
167 replies to this topic

#21 abstrakt

abstrakt
  • Oraş:Arad
  • Maşina:VW
  • Model:Passat Variant 2002
  • Motorizarea:1.9TDi 101CP

Posted 09.10.2008 @ 19:55

acuma am gasit ultimul log din 04.09 la care atunci nu i`am dat importanta si am sters erorile..

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent


aaa si mai apar astea ..nu am cd changer iar MFD functioneaza bine (dvd player legat la el)
00855 - Connection to CD changer
49-00 - No Communications
00481 - Control Module for Traffic Radio (J559)
49-00 - No Communications

#22 abstrakt

abstrakt
  • Oraş:Arad
  • Maşina:VW
  • Model:Passat Variant 2002
  • Motorizarea:1.9TDi 101CP

Posted 10.10.2008 @ 18:19

revin dupa masuratori.
se pare ca dupa ce scot siguranta nr 14 (care din cate mi-am dat seama comanda usile din fata) consumul scade de 3 ori.
acuma care sa fie urmatorul pas? sa dau jos fetele de usi si sa deconectez broasca respectiv geamul electric pe rand la fiecare?

#23 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 10.10.2008 @ 18:38

Pai doar asa poti elimina cauza.

#24 derBedeu

derBedeu
  • Oraş:Bucureşti
  • Model:Passat 1.9 TDi 110CP

Posted 14.11.2008 @ 15:57

Salutare tuturor!

Revin si eu cu o intrbare dupa o luuuuunga absentza. Ma gasesc intr-o situatie in care nu mai circul cu masina zilnic, ci, sa zicem, o data la doua saptamani. Problema este ca am un consum (de curent) permanent in repaos de 0.48A (480mA), ceea ce, tradus in timp, inseamna ca intr-o saptamana-doua bateria mea este muci. Am incercat solutii remote (nu-s in tzara pt moment, dar vreau sa imi aduc mashina aici) drept pentru care cei care mi-au dus masina la service, au fost linistiti de specialisti: daca nu o pornesti 3 saptamani, orice mashina moderna ramane fara baterie. OK, stiam si eu asta, insa ce vreau sa stiu este:

- e realmente normal un consum de jumate de amper cand nu ai schema practic decat computerul, alarma si cd-ul (care nu canta)??
- in afara de scos borna sau pus vreun comutator, exista vreo solutzie logica?? Un workaround, ceva??

Thanks si sorry daca am dat peste alte posturi pe subiect, arhiva e imensa si chiar nu am timp sa caut, deci profit cu nesimtzire maxima ca pot lua warning, fiindca intru destul de rar (sorry Cosmin :icon_thumright:).

Bafta tuturor!!
Tudor.

Edited by derBedeu, 14.11.2008 @ 16:00.


#25 Serdo

Serdo
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Variant
  • Motorizarea:1.9TDI 131+CP

Posted 14.11.2008 @ 17:17

Salut.
Profit si eu de topic (sper sa nu se supere @derBedeu :) ) sa-mi explic nedumerirea: desi stiam ca am o baterie buna(am cumparat-o iarna trecuta), nepornind Passat-ul 10 zile, m-am trezit ca nu mai "misca". Ma rog, destul de nervos, cu ajutorul unui vecin si a cablurilor, am reusit s-o pornesc pana la urma...si de atunci, mergand zi de zi, n-am mai simtit probleme.
Chiar ma intreb daca e normal...n-am mai patit asa la niciun alt model ce l-am avut anterior.
Si altceva: e normal sa functioneze "bricheta" chiar dupa ce ai oprit motorul si ai scos cheia din contact? Tocmai ce-am observat asta cand navigatia era pornita :huh: :D

#26 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 14.11.2008 @ 18:57

- e realmente normal un consum de jumate de amper cand nu ai schema practic decat computerul, alarma si cd-ul (care nu canta)??
- in afara de scos borna sau pus vreun comutator, exista vreo solutzie logica?? Un workaround, ceva??

Chiar deloc nu e normal. Si un consum de 48 mA ar fi un pic cam mult. Un consum de 480mA corespunde unui consum de 5-6W. Adica tot ce-i posibil sa-ti ramana un bec aprins pe undeva.
Ce se poate face: trebuie bagat un ampermetru in locul fiecare sigurante. Odata ce ai izolat siguranta cu consum, vezi ce alimenteaza si asa afli care ar putea fi consumatorul.

LE: si pana o repara cineva poate ramane fara siguranta respectiva sa nu-ti goleasca acumulatorul. :offtopic:

#27 derBedeu

derBedeu
  • Oraş:Bucureşti
  • Model:Passat 1.9 TDi 110CP

Posted 14.11.2008 @ 19:54

Merci si pt mutat in topicul existent (scuze din nou), si pentru sfat. Chestia e ca masina deja a fost vazuta de unii/altii care si-au luat partea, deci cred ca au pus ampermetrul ala pe undeva. Mi s-a parut interesanta chestia cu releul de la alternator, va trebui sa investighez. In rest chiar nu cred ca ar avea de la ce altceva sa fie... In fine, o sa ma intorc acasa si o sa vad :))! Merci din nou tuturor. Daca cumva stiti vreun electrician (auto) priceput, buc, corect, cinstit, etc, poate imi dati si mie mesaj cu numarul lui. Salutari tuturor!

PS in Bucuresti mi-as dori un electrician :P!!

#28 Zabin

Zabin
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf v 2.0 TDI
  • Motorizarea:140 CP 4Motion

Posted 14.11.2008 @ 20:02

Becul din torpedou iti merge?daca da, verifica sa nu iti ramana tot timpul aprins, desfa capacul lateral, ca ala de la sigurante si uitate daca nu se vede cumva lumina in torpedou

Edited by Zabin, 14.11.2008 @ 20:03.


#29 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 14.11.2008 @ 20:17

Chestia e ca masina deja a fost vazuta de unii/altii care si-au luat partea, deci cred ca au pus ampermetrul ala pe undeva.

Ai putea fi surprins sa afli cati electricieni habar n-au sa gaseasca logic un scurtcircuit. :))
Cea mai buna metoda e cea descrisa de mine, a eliminarii cauzelor posibile.
Sa ne tii la curent cu rezolvarea.

#30 derBedeu

derBedeu
  • Oraş:Bucureşti
  • Model:Passat 1.9 TDi 110CP

Posted 14.11.2008 @ 21:39

@Zabin: din pacate (sau din fericire) nu mai am bec in torpedou. Deci exclus sa fie de-acolo...
@Cosmin: clar, din moment ce au luat banii desi nu au facut nimic, sunt niste lichele. L-am rugat pe amicul meu care are masina acum in administrare sa se uite el mai atent, are ceva skilluri. Eu miercuri ajung in tara si o sa ma duc cu ea la un electrician. Nu stiu unde inca, dar ma invart eu cumva. Cum am vesti postez!!

#31 derBedeu

derBedeu
  • Oraş:Bucureşti
  • Model:Passat 1.9 TDi 110CP

Posted 23.11.2008 @ 14:21

Asa cum am promis, revin. Concis: senzorul de la pedala de frana se mucise, l-am schimbat, merge buba! Bafta tuturor si numai bine, merci de sfaturi!!

#32 nicupetre71

nicupetre71
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volksvagen
  • Model:passat
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 cp

Posted 27.02.2009 @ 09:27

Am fost cu masina la un electrician deoarece aveam un consumator foarte mare 560(mA)dupa multe cercetari si testari a constatat ca este din cauza la CAN stiti cumva cam cat costa si cat de greu este de schimbat?

#33 msanyix

msanyix
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2001
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 27.02.2009 @ 11:22

Fi putin mai specific. CAN-Bus vrei sa zici? Spunene mai exact la ce sa referit, unde este situat, eventual poze.

Apropo 560 mA este un consum imens fara nici un consumator pornit la masina.

#34 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 06.03.2009 @ 17:03

CAN-ul e in tabloul de bord. Nu cred ca ala consuma atat de mult.

#35 Jmy

Jmy
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Skoda Octavia 2001
  • Motorizarea:1.9 TDI AGR

Posted 11.05.2009 @ 10:43

Salut. CAN - BUS sunt 2 fire rasucite ( galben/verde) daca nu ma insel si aceastea transmit informatia de la CCM (Comfort Control Module - Calc de confort aflat sub scaun ) catre computerele din usi ( computerele sunt legate de motorul macaralei, si actioneaza geamurile electrice, inchidere centralizata si luminile ).

Daca CCM este in mod de avarie , sau unul din acele computere este defect, CAN BUS-ul este afectat si unul din acele computere poate consuma curent.

Solutie: Demontati fetele de usi, si deconectati toate microcomputerele din usi..si masoara apoi curentul.
Daca scade, atunci poate fi de la unul din ele..sau de la CCM. Si asta se poate verifica cu Vag Com, se intra pe Centr. Convenience, pe Grup 12, unde este CAN BUS si se conecteaza cate un computer ( acolo va apare CAN BUS OK, sau CAN BUS NOT OK ), asa se poate depisata care este stricat.

#36 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 13.05.2009 @ 18:28

Revin, CAN este un modul din IC, Reteaua CAN_BUS e altceva.

#37 The Zohan

The Zohan
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 05.12.2009 @ 13:53

Salut sunt un nou posesor de Passat B5 si am urmatoarea problema: am un consumator care imi descarca bateria intr-o noapte...problema este ca instalatia originala asa cum a fost ea conceputa a fost inlocuita(ma refer doar la partea baterie-alternator) se pare de fostul proprietar care zice ca nu stie nimic despre asta...Poate cineva sa ma ajute si sa imi explice schema exacta cu firele de la baterie la alternator(pentru ca am izolat intr-un fel acolo problema...) din cate mi-a zis un electrician la care am fost cablul de "excitare" sau asa ceva care trebuie sa vina de la baterie la alternator este conectat pe direct si de asta consuma continuu...
Chiar daca am pus un comutator pe firul respectiv pt moment tot imi descarca bateria prin cablul gros....
ce e de facut?
va multumesc!

#38 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 05.12.2009 @ 14:55

Cred ca trebuie sa verifici alternatorul, vezi sa nu ai diode in scurt.

#39 The Zohan

The Zohan
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 05.12.2009 @ 16:57

Alternatorul a fost verificat si platoul de diode e OK...ma gandesc sa nu fie releul ala de incarcare ce face faza asta dar din moment ce instalatia de incarcare a fost modificata vreau mai mult sa o fac la loc cum era cand a iesit din fabrica...e destul de naspa sa ridici de fiecare data cand parchez masina acasa sa-i ridic capota si sa ii iau borna...
SOS!

#40 terrabyt

terrabyt

    Membru senior

  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:g4
  • Motorizarea:1.9 tdi

Posted 05.12.2009 @ 19:40

daca scoti mufa de pe alternator consumul dispare? ai masurat cu un ampermetru ce curent ai?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users