Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

@Vasile oradea Nu ti lucreaza bine vreo valva,solenoid din mecatronic.Vezi daca ai erori si incearca cu o adaptare la valve cu vag com .Schimba uleiul,filtru daca a trecut mult timp sau multi km de la ultimul schimb.Nu sunt de meserie,doar patit cu mecatronicul dsg 6.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a discutat deja mai sus, acest aspect. Ar fi util sa cititi ce scriu colegii aici. Problema cu acest "clanc" nu vine din mecatronic ci din hubul de ambreiaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, chivui said:

Salutare,

Detin de o saptamana + un Passat B7 combi 2013, 2.0 BlueTDI. Din pacate nu am apucat sa ma bucur de masinuta, intampinand urmatoare problema:

La turatie joasa1200-1500rpm in accelerare lenta(nu brusc, sportiv, agresiv) se aude un zgomot dinspre motor, ceva de genul unui tacanit si incepe si da in nas, ca sa zic asa, intrerupe. Daca accelerarea este mai agresiva, zgomotul tot se aude dar nu mai apare intreruperea. Daca este selecatat modul manual nu mai face. Am atasat un fisier audio cu o inregistrare a zgomotului, nu este high def, dar sper sa se inteleaga.

Inca nu am reusit sa prind o programare la reprezentanta pt o diagnoza. 

Ceva pareri/sfaturi va rog ?

Multumesc anticipat.

20170521_205616.m4a

Salut, revin cu un update, am facut un total read si nu am nici o eroare care sa aiba legatura cu problema de mai sus !

Deci, ceva pareri ?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e tacanit de injector. Jos cu ele si pune-le pe stand sa fie verificate si curatate. Sigur unul din ele e dus, mai ales ca ai si intreruperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chivui Pare zgomot de volant ,vezi daca dispare cand tii accelerat la 900-1000 rpm,sau pe loc cand bagi in D 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul zice ca;

On 24.05.2017 at 7:37 AM, chivui said:

Salutare,

 Daca este selectat modul manual nu mai face. 

intrebare:

au  legatura defectele de volant si/sau injectoare cu acest tip de manifestare a problemei in cauza ?

Nu ar trebui sa se manifeste defectul  injectoarelor si/sau volantei si la functionarea in regim manual a cutiei ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile injectorelor si presiunea din rampa pot fi afectate de un volant dezechilibrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, EEXCALADE said:

@chivui Pare zgomot de volant ,vezi daca dispare cand tii accelerat la 900-1000 rpm,sau pe loc cand bagi in D 

Nu face in plaja sugerata de tine.

6 hours ago, EEXCALADE said:

Valorile injectorelor si presiunea din rampa pot fi afectate de un volant dezechilibrat

Intrebare, daca era o probleme de volant desechilibrat, nu trebuia sa faca tot timpul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza face doar la rece cateva minute ,apoi din ce in ce mai mult pana face permanent .Poate dura si 12-24 luni 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema am observat-o si dupa pornire, la rece, si dupa 150 km parcursi, deci cu motorul cald.

Mi-a zis cineva ca ar putea fi mecatronicul, dar repet, nu am nici o eroare.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

 

la mine la passta cc 2014 cand stau pe loc in N si tin mana pe schimbator ,si apas pe frana se simte in schimbator un clanc cand apas si un clanc cand nu mai apas .numa la mana se simte un mic clanc .

la voi e tot asa ?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, dragi colegi!

Aș avea și eu nevoie de câteva păreri pe următoarea speță:

VW Passat B7 (combi), 2.0 TDI, DSG 6, fabricat în septembrie 2011 a hotărât să scoată colții la înaintare.

În timpul mersului (treapta 1 sau 2), cutia de viteze a scos un zgomot scurt (ca și cum ar fi sărit din viteză), după care nu a mai schimbat vitezele.

Oprit, pornit din nou, de mai multe ori, dar problema se menține. După mai multe teste, am sesizat următorul comportament:

- nu mai schimbă vitezele (rămâne în treapta 1), indiferent de mod (Drive, Sport sau Manual);

- nu mai funcționează marșarierul decât dacă îl selectez din P sau N. Dacă selectez D, se aude un scurt zgomot și se simte o ușoară smucitură, dar pleacă de pe loc (bineînțeles, tot nu schimbă vitezele). Dacă ulterior revin în R, mașina se turează în gol. Dacă opresc motorul și îl repornesc, marșarierul funcționează doar dacă este prima treaptă selectată. Așa cum am zis, dacă o trec în Drive, s-a dus cu datul în spate...

La scanarea cu VCDS, am primit eroarea:

17160 - Pressure Control Solenoid 2: Open or Short to Ground

P0776 - 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent - MIL ON

Partea proastă e că nu găsesc eroarea asta pe Ross Tech...

Înțeleg că este o problemă la mecatronic. Aveți idee dacă pot să îl repar cumva, sau singura soluție ar fi schimbatul?

PS: Mașina este recent adusă în România și partea ciudată este că până acum a mers fără probleme (inclusiv la viteze de autobhan). Mi se pare prea bizară coincidența... Ar fi avut cum să mascheze vânzătorul o eventuală problemă sesizată în prealabil?

Mersi mult.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusiuliann
1 hour ago, snapisrl said:

salutare

 

la mine la passta cc 2014 cand stau pe loc in N si tin mana pe schimbator ,si apas pe frana se simte in schimbator un clanc cand apas si un clanc cand nu mai apas .numa la mana se simte un mic clanc .

la voi e tot asa ?

merci

Este ceva normal.

In acea maneta ai un pin care se cupleaza si decupleaza cand apesi si cand ridici piciorul de pe frana, pentru a nu muta levierul fara sa tii piciorul pe frana.

Daca incerci sa muti levierul fara sa tii piciorul pe frana o sa vezi ca nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva de o actiune pe DSG: tpi 2018171/13 ? Am fost în reprezentanta ptr o scanare cutie , în special daca e vreo problema la mecathronic, eu m-am gândit că vor face o testare in mers dar în schimb au pus testerul si in 10 Min fără sa miște masina deloc îmi zice de acțiunea asta si ca după seria mecatronicului meu trebuie înlocuit pe cheltuiala mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adică pe banii tai? Asta e tare ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin cu un update - verificat cutie/mecatronic, totul ok.

Am fost la un service specializat si se pare ca este totusi de la un injector.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Va rog sa ma ajutati cu 2 probleme>

1. a reusit cineva sa rezolve problema blocatorului de PARK? E complicata operatiunea?

2. Pot pune o volant DSG de pe un B7 CFFG (sper sa nu gresesc, cel de 170 cai) pe un CBAB 2009 fara start-stop?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am reusit sa citesc tot forumul si am o mica nelamurire referitoare la cate tipuri de cutie DSG in 6 trepte sunt produse. Tin sa mentionez ca sunt posesorul a unui golf 6 2010 si a unei skoda octavia II din 2006 ambele cu dsg in 6 rapoarte. Dar este o diferenta destul de sesizabila intre cele 2 masini. Cu golful la fix 100 km/h am cu aproximatie cam 1900 rpm iar cu skoda la fix 100 km/h am aproximativ 2100 rpm. 

Este o diferenta de ture intre cele 2 cutii. rapoartele de viteza la skoda sunt mai mici. 

Intrebarea mea: Sunt 2 sau mai multe tipuri de cutii DSG in 6 trepte ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 pe Golf , iar pe Skoda ~ 13 variante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Cutiile sunt aceleasi cu mici diferente de pinioane (rapoarte) in functie de aplicatie.

Ulterior au scos dsg dq250 a 2-a generatie , cred ca din 2012 in sus care rezista la mai mult cuplu fata de cele mai vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identitate78

Ca sa nu mai vorbim de software-ul diferit in functie de model/motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ! Daca va rog frumos imi poate spune cineva care ar fi simptomele pentru ambreaje uzate la dsg 6 ( vw cc 2013 2.0 tdi 170 hp ) Va spun ce simt eu ca ma deranjeaza , pe langa alte masini cu dsg pe care le-am condus am observat ca la masina mea trebuie sa accelerez mult mai tare incat sa treaca intr-o treapta mai mica , sa spun in alti termeni se forteaza sa mearga subturat in loc sa retrogradeze si sa mearga lin , doar daca accelerez usor mai tare isi face treaba , am citit pe forum ca daca sunt duse ambreajele se aude si un cluck care se aude si la mine din cand in cand , suportii la motor sunt schimbati 2 din 3 , cel de langa distributie nu l-am verificat dar urmeaza , mai spunea cineva ca paote fi si planetara dinspre cutie , clunkul se aude in toate treptele cand smunces usor masina dar mai ales in treapta 2 ! inca o mentiune pe langa celelalte masini conduse a mea da sa schimbe mult mai repede in treapta mare ..  Sper sa ma ajutati cu orice informatie aveti va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gHapciu

Trebuie schimbat solenoidul 2 care iti cupleaza treptele pare, este simplu de schimbat, se poate schimba fara sa dai mecatronicul jos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. este prima mea incursiune pe un forum, deci greselile de exprimare sau detailiere a problemelor sa mi fie scuzate.am una bucata oktavia an 2007 2.0tdi 140 cp cutie dsg 6 cod daca nu gresesc este jpj. masina are 180 km reali vrificat km in motor si cutie. acum o saptamana am schimbat volant luk 1900 plus 400 manopera (nu reprezentata ..oferta prosche 4400 lei cu piesa lor). vesnicul cloncanik din 3 in 2  a ramas, la testare pe vag com nu mi da nici o eroare. din ce am citit tiind sa cred ca sunt pe duca "hub ambreiaje". simptome uneori cand o pornesc dimineata face un zgomot ciudat timp de 1-3 secunde ...ceva metal ..  nu l am localizat inca motor sau cutie, la schimbare in acceleratie din 2-3 se aude un fasiit (sau mai bine spus ca si cum ai tine un furtun cu presiune intr o galeata ) timp foarte scurt, daca merg normal in a 2 sau a 3 si ridic piciorul de pe accelaratie la revenire daca o bruschez putin de aude un zgomot (probabil ca acele ambreiaje cupleaza si au joc) . la inceput toate chestiile astea "m a luat cu junghi la buzunar" stiind ca reparatul este scump..din ce am citit banuiesc ca sunt ambreajele cu uzura (probabil) intrebarea este daca se mai poate merge asa ce riscuri sunt sa se duca site valve mecatronic din cauza uzurii la ambreaje. ulei schimbat primul schimb la 70k la 130k si cand am luat masina la 180k liqui molly schimb care l am facut de 2 ori cu tot cu filtru. 5.2 litri mers 1000 km si schimbat inca o data. am crezut ca scap de cloncanit 3-2 asa.cutia schimba ok, nu smuceste nu da rateuri in r doar acel cloncanic 3-2 . in afara de samer in timisoara - arad cunoasteti vreun service, mecanic care e priceput pt dsg?   multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruStan

Salut colegi v-as ruga din suflet sa ma ajuti cu un sfat
De curand am cumparat un Passat B6 2.0BKP DSG km reali 97.000 verificati prin istoricul service de la VW
Problema mea este urmatoarea: cand pun masina in D si eliberez frana fara sa accelerez masina se deplaseaza cativa metri apoi schimba in treapta 2 si continua sa se deplaseze, daca accelerez usor continua in treapta 2 nu retrogradeaza 
Daca pun in D si plec dupa loc cu acceleratia apasata totul e perfect tine treapta 1 pana la 2.200-2.300 apoi schimba in 2
 Iar in mers bara la bara masina smuceste atunci cand o deplasez incet, daca accelerez mai puternic se deplaseaza fara nici o problema.

Uneori aud si un zgomot puternic la retrogradarea din 3-2..

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!