Jump to content

Inchidere Capota Deplasata


florin79
 Share

Postare recomandată

Astazi am intrat in spatele unui BMW si mi-am lovit fata de la masina .Mi-a tras fata in jos cu totul si mi-am rupt suportii de la faruri.Si odata cu aceasta mi-a deplasat si inchiderea de la capota.Ce pot sai fac nici nu stiu sa dau farul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand COMPLETEAZA si tu LOCALITATEA de unde esti ! Cum vrei sa te ajute lumea ?

in principiu tu ai nevoei de cineva care sa vada la "fata locului " . Asa e imposibil sa spui ceva :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi intr-un service, nu iti recomand sa reglezi tu botul masinii, trebuie sa o faca un tinichigiu cu experienta. Ca sa dai faurile jos trebuie sa dai si bara de fata. In alta ordine de idei, daca s-au rupt urechile la far nu trebuie sa cumperi far cu totul trebuie doar sa iei kit de reparatie pentru far, deci in loc sa dai 500ron pe un far dai 50ron pentru urechi si nu vei avea probleme.

Daca mai ai nevoie de sfaturi te astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Ciao si salutare la toti :icon_thumright:

Pe scurt ,am un golf 4 benzinar ,motor 1,4 16 valve ,an 2003.

Problema mea e cu inchiderea capotei odata ce deschid capota o inchid foarte greu dupa numeroase incercari si chinuieli...A mai avut cineva problema asta?stie cineva cam cat ar costa mecanismul de inchidere al capotei(cel ce se monteaza pe caroserie)?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija sa nu se fi deplasat si telescopul de la capota cel care o tine deschisa, dar mai bine ai incerca la un service pentru ca reglajele de finete nu cred ca le poti face acasa, a si inca ceva intreaba si tu pe cineva de specialitate , poate ca nu trebuie sa schimbi mecanismul, eu cred ca ai nevoie doar de niste reglaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in stanga si dreapta capotei ai 2 "suruburi" din material plastic. Insurubeaza-le mai mult (ambele egal insurubate ca altfel sta capota intr-o dunga) daca trebuie sa apesi tare pe capota sa se inchida. Daca "suruburile" alea sunt insurubate la maxim indreapta-ti atentia spre mecanism. La fel trebuie sa vezi daca sunt insurubate egal, daca sunt inegale atunci iarasi apare problema asta. Cele 2 "suruburi" sunt defapt amortizoarele capotei ca sa nu se loveasca de masca si sa faca zgomot plus ca-ti tine linia capotei egala la inaltimea aripilor.

Inca o chestie, te-ai uitat sa vezi daca canalele dintre capota si aripi sunt aliniate? Daca nu sunt aliniate cand capota este inchisa atunci este dereglata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult la toti.

Da,cred ca aveti drepatate capota pare a a fi descentrata,pentru ca intr-o parte imi atinge pe masca din fata(cea cu sigla masini) iar in cealalta parte e mai ridicata...Oricum o sa merg zilele astea intr-un service

Intrebarea e cum se poate descentra?din ce cauza ?Se slabesc suruburile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza unui accident.... alt motiv nu vad sa existe deoarece balamalele sunt tari iar tu nu ai destula forta sa le indoi. Daca ai cumparat masina recent si nu stii ce s-a intamplat inainte de a o cumpara, eu zic ca a fost lovita. Ce-i care au reparat-o nu au fost meseriasi si au reglat-o ca pentru vanzare. In cazul in care balamalele sunt OK, atunci din cauza loviturii ai probleme la caroserie.

Daca totul este in regula in sensul asta atunci cineva s-a jucat cu "suruburile" alea de plastic de pe capota.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema asemanatoare, tocmai am scos masina din service unde i-am inlocuit grila, farurile si bara fata. Acum capota loveste un pic in grila cand se inchide.

Imi explica si mie cineva, va rog, pe unde sunt suruburile astea, poate o mai reglez putin?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suruburile din cauciuc sunt pe trager (structura metalica pe care sunt prinse farurile si carligul de capota), in partile laterale. Daca nu le vezi, inseamna ca nu exista si au ramas doar gaurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai intampla sa uite sa le puna la loc in service la echiparea masinii.

Am patit-o si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, s-ar parea ca si la mine au uitat sa le puna la loc :( Sau poate sunt eu orb si nu le vad, insa le-am cautat mult si degeaba. In schimb, am vazut 2 gauri pe lateralele tragerului, destul de maricele... Probabil ca acolo ar trebui sa fie...

Si azi am observat ca nu imi sta dreapta capota: e deplasata o idee spre stanga masinii (spatiul dintre capota si aripa stanga este un pic mai mic decat cel dintre capota si aripa dreapta) si o idee ridicata fata de linia aripilor. Ceea ce e foarte ciudat, pt ca nefiind suruburile acolo... cum s-o mai cobor? Se mai regleaza si din alte parti? Pe la sistemele de prindere?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Suruburile din cauciuc sunt pe trager

Sau nu.

Acele suruburi de cauciuc sunt montate pe capota. :D

post-7729-1222315053_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahaaa... alea sunt, dar n-arata deloc a suruburi si am crezut ca sunt doar niste tampoane de cauciuc. Cum naiba se regleaza alea? :(

Dar, totusi, ma gandesc la o alta varainta, dupa ce am analizat situatia mai bine: e posibil, i s-a mai intamplat cuiva ca tragerul sa nu vina nici el la fix, sa fie cativa milimetri mai sus de cat ar trebui in mod normal, ca atare incuietoarea capotei sa fie si ea ridicata si astfel capota sa stea un pic mai sus? Nu mult, cativa mm? Ma tem ca despre asta e vorba la mine.

M-am apasat cu putere pe colturile capotei si sub presiune vin la nivel. M-am apasat pe mijloc, in dreptul incuietorii si mi s-a parut ca e ceva mai greu. Dar cand m-am apasat direct pe marginea de sus a tragerului, pe mijloc, cu capota ridicata, am vazut ca se mai lasa juma' de centimetru. Ma gandesc ca de la asta o fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se insurubeaza ca un surub. De aceea am zis ca sunt suruburi. Daca te-ai apasat pe margine s-a indoit capota si de aceea ti se pare ca se lasa la nivel, plus ca tampoanele alea sunt mai moi si cand te apesi pe ele e normal sa coboare. Eu zic sa le mai insurubezi si apoi o sa vezi diferenta.

Tragerul este incorporat in masca aia de deasupra radiatorului asa ca se vinde cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...O intrebare am si eu...Mi am schimbat grila din fata,mi se pare ca acum in partea dreapta sta grila ceva mai in jos,am tot incercat s o ridic,nu prea cred ca se poate...bun.Intrebare:dac reglez din capota(s o las mai jos de partea dreapta) se poate ??? Ms mult!

Traiti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este o solutie. Din ce zic baietii se poate regla (din suruburile alea de pe capota) insa atunci capota va sta intr-o parte. Plus ca in partea lasata nu o sa mai fie la nivel cu linia aripii. Deci, sfatul meu e sa o lasi asa daca nu merge "jucata" din grila...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: am umblat la capota(din indicatiile luate d pe forum),mi a iesit ceva,este in drept cu grile.E drept ca in partea dreapta imi sta putin mai in jos fata de aripa...Numa' sa ai ochiu' format sa ti dai seama...:angry: .

Traiti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravos, aveam dubii dar ma bucur ca ti-a iesit!

Eu azi am vrut sa ies sa incerc regalejele din suruburile de pe capota, dar taman atunci a inceput ploaia. Asa ca... poate maine sau, sper eu, sambata sa ies sa mai bibilesc un pic "mititica".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai...vezi ca merge treaba cu suruburile alea de la capota,eu am mai umblat zilele astea pe la capota si chiar imi place cum a iesit...:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este un pic mai problematic. Zilele astea o sa ma duc iar in service pentru ca imi loveste capota in grila daca o las un pic mai jos. Asa ca, daca nu gasesc o solutie, o las asa... pana schimb grila, spoilerul si tragerul cu piese originale, ca sa se potriveasca la fix :(

Dar asta... poate la anu', ca nu am bani si dupa ce am dat o caruta de bani sa o repar o data mi-e greu sa repar a doua oara aceeasi chestie. Plus ca ma costa 2 carute de bani ca sa o fac numai cu piese originale :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca piese originale sunt si la dezmembrari...numa' ca acolo sunt la mana a 2 a si costa mai putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt dimensiunile dintre reperele caroseriei date de producator. :beer:

dimensiuniyq2.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu'...vad ca acolo in desen este golf 4 in 2 usi...nu este nici o diferenta intre asta si ala in 4 usi ??? De curiozitate intreb...

Traiti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!