Jump to content

Turatii La Golf 1.4 16 V


cezarsv
 Share

Postare recomandată

A meu urca numai pana in 6000 de turatii la voi tot ? mai sus nu vrea sa urce !

(tin sa precisez ca demaraju mi se pare slab fata de fostu 1.9 tdi dar cred ca e logic dar in deal imi place f. mult cum trage,deci nu banuiesc ca ar fi problema de compresie sau segmentare)

O alta problemea cand am scos capacu pe unde bagi ulei la blocu motor cam are mizerie in interioru motorului si sub capc la voi cum e ?

Inca ceva daca is sub 0 grade si turez la maxim se face alb pacla in spate la voi tot ?

Modificat de cezarsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mizeria de la capacul de ulei este de la condens, iar fumul de la toba este normal, zic eu, avand in vedere ca este frig afara.

Despre turatii nu ma pronunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca scrie pe undeva ca la motorul 1.4 16v turatia maxima este de de 5000 rot/min

tu vrei sa ajungi la capat de scala ;)

cate kg are masina ta? a mea are 1200kg masa proprie, si cred ca motorizarea e la fel, al tau e variant si cred ca e mai greu, si mai cred ca e normal sa fie mai lenes la demaraj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate,

nu stiu nici eu la ce se refera "decupleaza", poate are vreo protectie ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In viteza 1, la 6000 de ture, mi-a sarit din viteza (o data am scapat-o , nu intentionat i-am dat 6000 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) :o :o

dar cum ai reusit? ti s-a facut piciorul "caramida" pe pedala?

Modificat de dic_cosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar.. O pelcare de pe loc si suna prea frumos motorul.. Nu prea imi place sa se intample.. cel mult 4000 RPM ii dau, dar peste 4000, eventual in depasiri sau la viteze mari..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, dar in treapta 1? :-)

treapta 1 e doar ca sa poti pleca de pe loc, a 2a doar ca sa poti da a 3a ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin "decupleaza" probabil se refera la faptul ca ii taie alimentarea.

Oricum, nu vad rostul discutiei, la turatiile alea nu prea este sanatos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Topicul se muta in aria "Motoare pe benzina" pentru ca acolo ii este locul . :)

In plus puteti citi si topicul acesta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu decupleaza cred ca tu ai facut un burn out , eu zic ca tureaza pana la 6000 maxim stand pe loc , merci de raspunsuri tuturor celor care au raspuns topicului , eu mai sufeream de linutze am avut opel kadett gsi si opel vectra b 16 valve 2.0 benzin 136 cp din 98 si ce faceam ma luam la intrecere si dadeam cu a 2-a pana pana pur si simplu zvacnea masina si imi taia din viteza deci nu schimbam la timp , burn out sau cum se zice iar la vectra chiar am reusit sa-i stric motoru a trebuit inlocuita toata chiluasa :)

cat despre masa a mea are 1288 masa proprie deci nu cred ca e diferenta mare intre a mea si a ta la greutate 88 kg :)

Modificat de cezarsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca nu e, desi ma gandeam ca a ta fiind mai mare... :)

eu am simtit diferenta la demaraj cand am schimbat rotile de aluminiu cu roti de tabla si cauciucuri de iarna, acum m-am obisnuit.

si am mai simtit demaraj greu cand am fost 5 pers in masina (cred ca toti 5 am depasit greutatea recomandata si mai aveam si prin portbagaj cate ceva) calcam pedala si parca nu se misca masina, am zis ca nu mai urc "grasi" in masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa revenim la subiect.

Este normal ca 1.4 16v sa aibe demarajul mai mic decat 1.9 TDI deoarece are cuplu net inferior fata de 1.9tdi cu toate ca la CP sunt asemanatoare.

Motorul de 1.4 benzina merge pana la zona rosie unde se taie alimentarea ca la orice masina din zilele noastre. La unele masini mai sportive, alimentarea se taie dupa 200-300 rpm peste inceputul zonei rosii.

Prin urmare, demarajul este dat de cuplu care este mult mai mic la un benzinar de 1.4 si masina ta nu trece peste 6000 rpm (acolo unde ii este zona rosie).

Daca motorul este cald nu este nici un pericol sa o urci in ture, in schimb nu este bine sa o turezi la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca bine ar fi cand spunem "ca nu e bine aia si aia" sa spunem si de ce, la fel in cazul in care spunem "e bine sa faci asa si asa" :) sa explicam si de ce

Modificat de dic_cosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dic cosminc acu ma minunez si eu de diferenta de 88 de kg ? numai atat sa fie ? la mine in brief si carte asa scrie masa proprie 1288 , a ta are 1200 asa de mult ciudat si eu la fel tot timpu am trait cu impresia ca asta brake e mult mai greu desi vad ca nu e asa ciuda.

@istef cum sa nu fie dif. de cai de la 75 la 101 :) 110 116 131 150 etc... :) e si dif de cai si e si cuplul care zici tu dat de turbo cred sanatate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!