Jump to content

Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Am vazut si eu Tiguan la Siab. Eu unul sunt dezamagit de cum a iesit produsul final. Fata de conceptul vopsit in orange prezentat este foarte departe. Varianta cu botul taiat nu mi-a placut deloc.

Daca la exterior ii mai pot acorda circumstante atenuante, interiorul mi s-a parut absolut deloc inspirat. Tot bordul parca este inaltat nejustificat dind senzatia de autobuz.

Per total, impresia generala total negativa. Fata de concurenta, si aici ma refer la CX-7 mi se pare mult mai nereusit.

:wub: M-a impresionat Passat R36. Foarte misto. Acum depinde si cit va costa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eurotig

    21

  • Andy_B

    18

  • Vlad F Buc

    17

  • dadu

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

In ceea ce priveste varianta cu botul "ciuntit" :vaidecapulmeu: iti dau dreptate, da impresia de incomplet, insa la inaltimea bordului nu ti s-au parut foarte la indemana toate comenzile (ma refer la Climatronic, MP3 etc.) ??

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW intotdeauna au facut interior ergonomic. Fara discutii lucrul asta. Dar, parca trebuie sa mai fie si cit de cit aspectuos.

Si apoi ma asteptam la interior sa fie mai aproape de tuareg, si nu de golf. Ei au luat bordul de golf si l-au pus acolo. Atit.

A naibii globalizarea asta cu reducerile ei de costuri. Nu mai exista suflet in masini. De-asta nu-mi spune nimic Tiguan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La invitatia Volkswagen, un jurnalist de la saptamanalul Capital a testat Tiguan, "mai

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am ajuns la SIAB. Si, desigur, nu puteam rata noul Tiguan. Pretul de pornire este de cca. 20.500 euro fara TVA, pentru modelul de baza: echipare Trend&Fun, motor 1.4 TSI 150 CP, cutie manuala cu 6 trepte, tractiune integrala.

In ce priveste designul, varianta Sport&Style nu arata mai bine sau mai rau decat alte SUV-uri din clasa respectiva. Parerea mea... Raportat tot la design, Track&Field nu este tocmai reusit, dar prezinta avantajul utilizarii in off-road, in primul rand datorita unghiului de atac de 28 de grade.

Mazda CX-7 este un CUV cu un design reusit, dar impresia pe care mi-a oferit-o a fost aceea a unui combi cu pachet de drumuri grele. Ma indoiesc serios de aptitudinile ei off-road. Iar daca aducem in discutie faptul ca nu are decat o singura motorizare, pe benzina, nu cred ca va avea un foarte mare succes. Poate doar dupa ce va fi echipata cu un diesel de 150 CP, dupa cum se preconizeaza. Dar pentru versiunea diesel mai este de asteptat.

Intrucat imi doresc un SUV compact, non-premium, cu motor diesel si cutie automata, desi sunt ceva oferte la momentul actual, singurele care m-au impresionat au fost Land Rover Freelender si VW Tiguan. Cu un plus pentru Freelander pentru abilitatile off-road si un plus pentru Tiguan din perspectiva consumului mai redus si, probabil, a pretului mai mic.

Tiguan va fi lansat in Romania la inceputul lunii februarie a anului viitor. Mai avem, deci, de asteptat. Un alt model care va completa gama SUV-urilor compacte la inceputul anului viitor va fi Ford Kuga. Sa vedem de ce va fi in stare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la SIAB 2007 eram hotarat sa iau un Touran, dar dupa ce am vazut Tiguan, a ramas sa ma mai gandesc. Masina e super, chiar daca e saracacioasa la dotari, functionalitate si volum portbagaj in comparatie cu Touranul, dar ofera posibiitatea deplasarii la pescuit pentru cei care au microb in sange :blink:

O singura problema grava observ insa la acest model VW: botul e prea lung pentru o masina de teren, gata in orice moment sa dea cu nasul de pamant. Varianta cu botul tesit este optionala si te obliga sa bagi mana mai adanc in buzunar. Sa fiu sincer, nu prea inteleg in acest moment atitudinea celor de la VW; era asa greu sa le faca pe toate cu botul tesit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu il voi conduce de abia pe 10 decembrie. Revin atunci cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca astepta cineva parerea mea dupa drive-test, desi nu cred :), aceasta va veni pe 19. Am fost amanat de pe 10 pe 19. Revin atunci cu mai multe info pentru cei doritori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba asteptam, de ce sa nu asteptam ?! :D Numai sa faci si poze :D

Michael pentru Tiguan, parerea mea este ca un combo diesel-tiptronic este ideal pentru conditiile din Bucuresti in momentul de fata :)

Modificat de DANNY VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana ne impartaseste Vlad impresiile lui de la drive test, Tiguan 2.0 TDI pe camp si pe sosea (continuare)

P.S.: Vlad, poate reusesti sa afli ceva info actualizate despre preturi, in special care sunt diferentele de pret intre cele trei versiuni de echipare...

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit de la test cu Tiguan 2.0 TDI T6 Track&Field un coleg de-al meu de la Quattoruote, fan Honda PANA LA MOARTE si genul de persoana care spune TRACTOR la 2.0 TDI. Si totusi, a ramas placut impresionat. A zis ca masina este super, atat pe sosea, cat si in teren. Trebuia sa ies si eu la o tura cu masina, dar a aparut ceva. Eu voi lua de miercuri pana joi un Sport&Style, Track&Field il rezerv pentru un comparativ in ianuarie. Revin cu detalii miercuri seara.

Atasez o lista de preturi, e de la un prieten de la VW. Nu stiu daca exista una mai noua.

TiguanC3.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum a mai chirait ceva de 2.0 TDi-ul CR ?? Tot tractor l-a facut ?? :)

Michael baga un ochi pe topic la stiri la cea cu viitorul Passat pusa de mine, sa vezi ca se anunta si o versiune de 230 cai pentru 2.0 TDi :blink: :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am adus saptamana trecuta un Tiguan din Germania la comanda. Cred ca-i primu din RO ca si aia la reprezentanta s-au mirat, ca de cate stiu eu e o coada de asteptare pana in martie-aprilie din cauza ca se fabrica intr-un singur loc deocamdata la Wolfsburg si au deja comenzi peste asteptari.

E un model Sport&Style 2.0 TDI manual, albastru sidefat (nu albastru inchis uracios) cu crom la geamuri si bare deasupra cromate, geamuri ionizate, navi color cu touch screen, mp3, DVD, ParkPilot cu camera video, bixenon adaptiv, tempomat, computer bord, 10 airbaguri, jante 17, scaune sport, roti de iarna pe jante de tabla = 30300 euro fara TVA (s-a cumparat pe firma).

Impresii: motoru trage foarte bine, nu-i subdimensionat fata de greutate, se incadreaza foarte bine in curbe, span nu i-am dat ca avea 0 km si trebuia facut rodaju (1500km cu maxim 120km/h); consumu a iesit f. mic 5,8% dar am mers doar 100-120 km/h. Xenoanele-s super = vizibilitate totala, iar navi cu touch screen e super..vede cd cu mp3-uri exact ca in Windows Explorer cu directoare si nume la melodii.

In pasul Mestecanis era zapada mare de tot si am tractat pana in varful pantei un Passat care avea o platforma incarcata cu alt pasat. Tiguanul n-a dat nici un rateu, nici o singura data n-au derapat rotile. A tras perfect..in orice panta cu zapada il opream, pleca de pe loc fara probleme

Cu 4 saptamani in urma am facut test drive cu un Track&Field in Gemania tot 2.0TDI manual si i-am dat 190km/h pe autostrada fara probleme.

Proprietaru e foarte multumit si incantat ca toata lumea vine sa vada "bibeloul". Fu si el cu mine in Germania sa vada ce cumpara ca nu vazuse unu realitate si a zis ca a ramas placut surprins peste asteptari.

A-pro-pos masina e in Suceava.

Ce sa va mai zic...cumparaturi placute la Tiguan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce om domle. ce om :icon_thumright: . N-ai pus si tu o poza mica, un filmulet micut ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Treaba asta ->

Impresii: motoru trage foarte bine, nu-i subdimensionat fata de greutate, se incadreaza foarte bine in curbe, span nu i-am dat ca avea 0 km si trebuia facut rodaju (1500km cu maxim 120km/h);

cu treaba asta ->

In pasul Mestecanis era zapada mare de tot si am tractat pana in varful pantei un Passat care avea o platforma incarcata cu alt pasat. Tiguanul n-a dat nici un rateu, nici o singura data n-au derapat rotile. A tras perfect..in orice panta cu zapada il opream, pleca de pe loc fara probleme

Nu prea se potrivesc in mintea mea .... zici ca nu ai alergat masina ca era rodaj dar ai tractat o masina cu platforma in spatele ei => greutate calar mai mare decat are permis Tiguanul ... care fiind cu volanta bi-masica foarte probabil va avea probleme :vaidecapulmeu: Sorry dar asa vad eu ca ... s-a cam gresit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tractat doar vreo 300 m chiar aproape de varful pantei din cauza ca pasatul nu avea destula aderenta ca era greutatea pe spate; Passatul tragea platforma, Tiguanul doar il ajuta din fata oleaca ca sa aiba aderenta, ca nu puteam sa las cealalata masina acolo (ningea si era -8 grade).

Si in plus in locul tau nu mi-as face griji, scrie in manual ca Tiguanul tracteaza 2,5 tone si in plus era deja rodat, pe Mestecanis avea deja 1900 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

corect.... eu nu ma gandeam ca din DE pana in RO ai cam finalizat cu rodajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu tiguanul adus din Germania de Emil.

E primul tiguan pe care il vad de aproape, am mai vazut unul in Germania, dar era pe platforma si am trecut cam repede pe langa el pe autobanda. Nu am fost la SIAB, niste prieteni care au fost mi-au spus ca au ramas cam dezamagiti. Nu inteleg de ce, masina arata foarte bine si culoarea albastra il prinde excelent. Intr-adevar, interiorul nu arata asa spectaculos, adica pe langa navigatia color RNS-510 si climatronicul dual, mai bine i-ar fi stat cu un schimbator de cutie automata :RO flag: . Nu ma gandeam ca o sa apara anul asta vreun exemplar pe la noi, pentru ca intr-adevar primele livrari oficiale se vor face abia in Martie 2008, si culmea vecinul meu care sta la 50m de mine isi cumpara Tiguan. Bravo lui.. Deja i-am promis adresa de email laur@tiguan.ro si este bucuros.

Versiunea Sport&Style 2.0 TDI, am facut si un scurt test-drive pe zapada, motorul suna foarte bine si masina mi s-a parut sprintena chiar si pe zapada. Cu toate ca arata spectaculos totusi mi-ar placea mai mult versiunea Track&Field ca sa pot face escapade fara griji in zapada mare sau teren accidentat.

Nenea Voinea s-a suparat ca Emil ar fi fortat Tiguanul pe Mestecanis si posibil ar fi afectat volant bi-masica, eu zic ca nu are nimic mai ales pe drum cu gheata unde aderenta scazuta nu permite fortari exagerate si pe deasupra e in garantie :icon_geek: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat Tiguanul, Sport&Style 2.0 TDI manuala. Prima impresie: mai buna decat ma asteptam. Motorul este mult mai silentios si trage bine. Suspensia se preteaza bine la gropile noastre, e destul de dura pentru o abordare sportiva a virajelor, iar sistemul de franare e pe masura. Maine ma duc la Campina si il testez in teren. Revin cu detalii maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad, sa faci te rugam si un filmulet ceva si sa il pui pe youtube... neaparat :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuu ! Pune-l pe video.google.com ...

Youtube mai e blocat pe la unele multinationale :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu impresii. Pe scurt, IMPRESIONANT!!! Nu ma asteptam decat la un Golf Plus cocotat si cu ceva abilitati off-road. In schimb, am gasit:

- un SUV compact cu un comportament dinamic excelent:

- suspensie potrivita pentru cei sportivi, dar un pic cam zgomotoasa in combinatie cu jantele de 18 inci

- cutie specifica VW, bine etajata si usor de exploatat in orice stil de mers

- directie foarte precisa la viteze mari si foarte usor de manevrat la parcari

- un ADEVARAT off-roader compact; nu pot sa cred pe unde am trecut (noroi, zapada, rau cu gheata) si pe unde am urcat (dealuri greu de urcat cu piciorul); unghiurile de atac si degajare sunt foarte bune, iar sistemul de tractiune este performant, chiar si asa Haldex cum e el; pe scurt, alte masini testate pe acest traseu (motocross Campina), cum ar noul Toyota Rav4 si vechiul Mitsubishi Outlander, nu s-au comportat nici pe departe cum a facut-o Tiguanul; in rampele cu zapada, de dificultate medie, opream si porneam fara derapeze deloc; in rampele FOARTE pronuntate opream si porneam fara sa folosesc functia auto hold -> rotile derapau usor si incepeam sa ma afund, insa mai multa acceleratie si masina pleca de pe loc excelent. Iar asta nu am prea vazut la rivalii sai, bineinteles testati de mine pe acel traseu sau in alte zone cu zapada.

- un interior bine finisat, cu materiale foarte bune (motivul este si fabricatia exclusiva la Wolfsburg) si o lista completa de dotari optionale

- o camera de luat vederi pentru parcarea cu spatele care are o intarziere de aproape 2 secunde de la intrarea schimbatorului in marsarier si aparitia imaginii pe display

- un consum de 6.8 -7.5 pe traseul Bucuresti-Campina si retur, mers sportiv si in conditiile unui motor nerodat (1850 km)

Cam atat imi vine in cam acum. Daca aveti vreo intrebare, shoot.

Later edit: Am uitat ceva important: MOTORUL. Este mult mai silentios decat vechiul 2.0 TDI, dar semnalez doua aspecte negative ale common-railului: raspunsul motorului la schimbarile de trepte rapide este mai slab, iar dupa 3.500-3.700 rpm nu mai trage asa viguros cum o facea vechiul TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad, ca sa zic, am ramas fara... intrebari :) Inteleg ca si traseul off-road tot cu Sport&Style l-ai facut. Probabil ca niste jante de 17 inch (cele standard de pe Sport&Style) sunt un compromis mai bun intre asfalt si traseele dificile. Avea cumva in dotare si modul off-road (serie doar la Track&Field)? Pretul la care poti sa cumperi un Sport&Style 2.0 TDI Tiptronic (putin sub 30.000 de euro cu TVA) mi se pare unul bun. Chiar sunt curios cum se misca TDI-ul in combinatie cu Tiptronicul, atat in modul Drive cat si in modul Sport.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte cuprinzatoare descriere, dar poze sau filmare ceva nu ai facut?? Sunt extrem de curios cum a facut fata Sport&Style-ul, avand in vedere botul foarte jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Impresii despre Tiguan 5N & 5N2 (Tiguan 5N & 5N2)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!