Jump to content

Consumator ascuns ?


florin_gti
 Share

Postare recomandată

salutare la baieti si la multi ani!

dupa cum spuneam problema mare, dupa o cursa pana la brasov si retur cand am ajuns acasa in fata garajului am oprit masina am deschis usile am pornito iarasi am bagato in garaj si pana aici totul normal, dimineta cand sa plac la serviciu dau sa pornesc ,nimic mut total, am uitat sa precizez ca inainte de a porni am vrut sa deschid masina de la inchiderea centralizata asta a fost primul semn , nimic am descis usa soferului cu cheia bag cheia in contact si nimic, nu se aprindeau nici macar plafonierele, am deesfacut carcasa bateriei am pus un bec pe baterie nici macar filamentul nu se inrosea, dupa lugi injuraturi am chemat un vecin care are un logan tot deisel am pus clestii pe bateria lui apoi pe a mea dau cheie nimic invarte a mort h.h.h.h.h si moare, in momentul cand eu porneam i-i luam tot curentul de pe masina desi era si el cu motorul pornit, dupa alte injuraturi tot un vecin ma ajuta si-mi da bateria dupa tractor 12v 120 ah, am zis ca poate cu aia invarte , de unde tot la fel h.h.h.h si moare, mentionez ca in timpul serii nu am lasat nici un consumator aprins asta verificat, pana in acest timp bateria nu a dat nici un semn de slabiciune desi cu o zi inainte o pornisem la bv si la -12 grade, si nici masina nu a dat semne de slabiciune, va rog cateva sugestii inainte de o duce la doctor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • florin_gti

    10

  • xxnelu

    5

  • Marian

    5

  • hremus

    4

Top Posters In This Topic

Eu cred ca e un scurt undeva.Nu mai incerca sa "furi" de la alta masina curent ca poti sa ii produci ceva neplacut daca ai scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate problema bateriilor e in floare. Eu mi-am schimbat-o cu una Rombat si nu mai imi face probleme. Am descoperit un scurt in portiera stanga :P .. si de atunci nu mi se mai descarca :P ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum au zis si colegii e posibil sa ai un scurt in plus cu frigul asta verifica sa nu iti fi inghetat acidul din ea pentru ca atunci cand e frig si bateria e descarcata ingheata cu usurinta ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca masina pornea cu bateria de tractor aveai trei variante :

- baterie moarta ;

- consumator ascuns ;

- defect pe circuitul de incarcare .

Dar cum nu a pornit nici cu aia , inclin sa cred ca defectul este in alta parte .

Fa-i o scanare neaparat pentru ca oricare din cele trei variante de mai sus ar fi valabila , motorul trebuia sa porneasca atunci cand l-ai cuplat la bateria de tractor . :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ramane si varianta electromotorului daca este dus poti sa-i pui si zece baterii tot nu porneste nu?, dar cidatenia este aceea ca nu a dat nici un semn inainte nici electromotorul nu moare asa din prima nu?

acum m-am dus sa pun bateria originala pe redresor si incerc dupa vreo 12 ore, tot un electrician mi-a spus ca daca incerc la un diesel sa pornesc cu clesti si cablu slabe sanse ca se pierde tensiunea , o fi si asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Asa e , si electromotorul ar fi o varianta dar indiferent care din ele ar fi , la 120 AH ar fi trebuit s-o ia din loc .

Si-apoi chiar tu ai spus ca-l invarte dar nu porneste deci se pare ca defectul e in alta parte .

Si inca ceva : ce treaba are electromotorul cu faptul ca azi dimineata NU MAI AVEAI curent in baterie INAINTE de a da la cheie ? :P

In ceea ce priveste pornirea cu clesti si explicatia electricianului respectiv ... no comment . Tipic rromanesc ... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clesti de la cablu trebuie sa faca f bine contact altfel intradevar se pierde tensiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cabluri ai folosit daca nu au minim 50 mm patrati sant de KKK un diametru al conductorului de cupru de MINIM 6 mm e la limita de jos,cele mai bune sant cele facute din fire de la aparatul de sudura,SUCCES .

Modificat de christofor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt cabluri groase de 8 mm grosime iar prinderea si la un capat si la celalalt se face prin papuc rotund cu piulita de 6 asa ca excludem varinta ca nu face bine contact.am observat acum pe baterie are stantat 02 langa borna sa inteleg ca e bateria masinii din 2002?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa o scaneze daca nu are deloc curent ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
acum m-am dus sa pun bateria originala pe redresor si incerc dupa vreo 12 ore,

Da , poate sa o scaneze ... daca citesti ce scrie mai sus ! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca fara curent nu se poate scana.

Din cate stiu, trebuie pus contactul, so ... , daca nu ai baterie deloc, nu prea comunica VAG-ul cu calculatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vali , nici tu nu citesti tot ce e scris mai sus ? :)

Aveam pretentii de la tine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos in acesta dimineata bateria de la incarcat unde mai mult de 12 ore cum am spus de ieri si tot nimic hhh sui gata moare, de curiozitate am luat bateria dupa masina si am rugat un vecin sa incerc daca masina lui porneste cu a mea, vecinul cu loganul diesel , surpriza !!!!!!!!!, porneste la sfert de cheie.???????,

si nu o data am pornit-o de 5-6 ori la rand am lasat bateria mea pe masina lui cam 15 min o dau jos o pun iarasi la mine si tot hhh si tot mort?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cere o scanare neaparat.Sunt curios ce are.bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb la midocar cu un specialist si maine dimineata vine s-ai fac o scanare ,acum cel putin ma bucur ca am curent la bord cat de cat merge claxonul func cd-ul si se aprind farurile , suficient curent pentru a face scanarea, asta l-am intrebat pe om in urma discutiilor de aici si omul zis la fel e musai sa aiba curent la scanare pentru ca se face cu contactul pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cele povestite si incercate de tine problema ar trebui sa fie la electromotor care chiar daca invarte poate fura curent mare sau poate avea un carbune[perie}dezlipit si nu merge la capacitate maxima.In cazul asta ar trebui schimbati carbunii si bucsele electromotorului.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Mai oameni buni de ce nu cititi tot ce scrie ?

Asa cum am scris si mai sus eu personal Nu cred ca problema este la electromotor .

Sau nu NUMAI la electromotor .

Hai sa facem o recapitulare :

Omul vine cu masina de la drum lung , o baga in garaj si a doua zi :

- deschide usa cu cheia pentru ca NU mai avea curent in baterie . De ce ? Din cauza electromotorului ? :)

- faptul ca nu porneste cu nicio alta baterie iarasi nu inseamna ca de vina este electromotorul din moment ce el invarte motorul dar acesta nu porneste .

Ce ziceti ? Am dreptate ? :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa ai masa atat pe motor cat si pe caroserie ........eventual ca sa nu stai sa muncesti "ajut-o" sa aiba masa :) ..... pune cablurile de incarcare intre borna de minus si motor respectiv caroserie ,,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie vorba despre 2 defcte?! :frigbaitata: (unul incluzand si electromotorul). Eu nu stiu cum sa interpretez "h h h -ul" cand da la automat; este hhhh I(adica invarte normal) sau este h h h (mai lesinat)?! :) Este important de explicat.

LE: daca este lesinat, asa cum spune si ANSWERS, plus... (+)ul de pe/catre electromotor sau, electromotorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un hhh foarte lesinat , invarte de parca moare!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e lenes e clar ca e de la electromotor. Circuitul rotorului nu primeste curent destul(rezistenta prea mare) Posibile cauze:

- legaturi imperfecte;

- Carbuni uzati

- periile colectoare de pe rotor murdare (daca intra praf de la carbuni intre ele fac scurt si fura curent)

- contactul de la bendix dus sau oxidat

In cazul in care nu e prima varianta, trrrbuie dat jos electromotorul, defacut , curatat si eventual inlocuit carbunii

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as verifica cu atentie toate conexiunile, inainte de a demonta ceva.

Dupa ce ai incarcat bateria, am inteles ca nu a pornit. Dar inchiderea centralizata a functionat ? (in primul post spuneai ca nu functiona, inainte de a incarca bateria)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!