sebastian23

Vechi Mai Bun Ca Nou?

10 postări în acest subiect de discuţie

:huh: Salutare si La Multi Ani ! Am avut un Audi de 3.7 230 cp din 1996 timp de 6 luni mergea extrem de frumos motorul si avea 200 de mi ma refer ca suna frumos kiar daca afara era frig cand il porneam .

Acum am modeul penultim 4e tot de 3.7 dar are 280 cp il am deja de o luna si ceva dar suna cam urat cand il pornesc dimineata daca e frig.Si la relanti suna un tachet ca am ascultat cu stetoscopul.Nu pot sti daca unu sau doi dar acolo suna sus unde eset axul cu came ma gandeam sa il schimb in momentul cand schimb distributia mai am 20 de mi pana atunci ma gandesc ca nu este asa grav.Intrebarea me este cum de ala de 3.7 mai vechi mergea ca uns si asta mai nou tehnica nou una alta suna urat intradevar ulei nu consuma nici asta nici ala vechi nu lua ulei.Am pus ulei 5 w 40 aral in ea sper sa fie bun dar nu mi place cum suna....msi am mai vazut ca zicea cineva pe aici despre zgomot la telescoape daca ploua se intampla asta si daca e frig afara mai troncane cred ca ingheata dar isi revin dupa cativa kilometrii.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de cum au fost intretinute si exploatate masinile inainte sa ajunga la tine

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

...la masinile germane nu e o surpriza daca una mai veche are un motor mai bun ca unul nou .....

...un mecanic dar nu din Romania mi a spus ca la ce s a facut in ultimii doi -trei ani nu poate garanta fiabilitatea nici una.

..mi a arata ce avea in lucru un BMV aproape nou cu computerul terminat,unul nou 2 mii de euro, Audi cu consum excesiv de ulei,o Alfa la cureaua de distributie nu mai stiu ce ,mi a spus s a m a gandesc de doua ori daca vreau sa cumpar ceva nou .... ;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nasol...mi sa dus si lambda taketul tot suna asta e.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Companiile concurente producatoare de autovehicule pe segmentul automobilelor premium au investit enorm pentru a domina piata , cota de 17,8% a Audi pe segmentul automobilelor premium s-a apreciat de la 14,1% in 2001, Audi a comercializat 905.000 de automobile la nivel international in 2006, in crestere cu 9,2% in comparatie cu 2005. Martin Winterkorn, directorul Volkswagen care s-a aflat la conducerea Audi pana anul trecut, cand a fost promovat, si-a propus o tinta a vanzarilor de 1 milion de unitati pentru Audi in 2008 si de 1,4 milioane de unitati pana in 2015. Aceste performante sunt facute cu sacrifici, daca vrei sa ramai pe piata, trebuie sa te aliniezi pretentilor actuale, asa ca:

-din aceeasi cilindree motoare mai puternice = motoare mai stresate deci mai putin fiabile

-un pret scazut = timpul de productie a unei masini este mai mic (lucrurile se fac in graba)

Nu spun ca Audi si mai ales la un A8, are standarde de calitate mai scazute decat acum cativa ani dar e o realitate ca industria de automobile sa schimbat, investitorii companiei sunt greu de multumit, ei doresc in primul rand profit apoi urmeaza restul...

Modificat de raresica
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fiabilitatea slaba a modelelor VAG ( seat,skoda,vw,audi) fabricate in ultimii ani este o caracteristica fundamentala care ar trebui luata in seama in alegerea- cumpararea unui autoturism al concernului VAG.Intre passat-ul meu SH B 5.5( adus din jermania) si un passat 6.0 cumparat de nou din tara este o diferenta mare in favoarea batranului meu passat.Am si un audi a4 din aceeasi generatie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Masinile devin bunuri de larg consum. E simplu :).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

eu cred ca modelele mai vechi erau mai fiabile decat cele noi.

are cineva audi V8 4.2 sau 3.6... cunoscatorii stiu despre ce vorbesc.. este vorba de taticul lui A8 (1988-1994)

Modificat de volnick1986
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar masinile vechi erau mai fiabile decat astea care se fac acum. Cum spunea si vap 66, masinile din ziua de azi sunt bunuri de consum acum. Inainte daca o masina veche puteai sa o tii sa zicem 6-7 ani fara probleme, acum eu cred ca e bine sa o tii 3-4 ani. Au trecut vremurile cand o cobra isi ingropa 3 proprietari si mai mergea si la parastasele lor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

"La inceputurile" masinilor constructorii se chinuiai sa atraga cat mai multi clienti. Acum ei deja si-au facut clientela. Nu-i mai intereseaza sa ofere calitate maxima, ii intereseaza sa produca cat mai multe modele, cat mai multe piese de schimb. Intelegeti si voi de ce se vrea asta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.