leventebest

Aditivi Ulei

39 postări în acest subiect de discuţie

Trebuie sa fac schimbul de ulei si ma gandeam sa pun si un aditiv de ulei. Mi am luat ulei Elf 20w50, Pana acum pusesem 10W40 tot elf si fusese bine, dar am vazut pe forum ca mai toti folositi 20w50 mineral. Am tot citit pe forumuri despre duralube si pro si contra, stiu ca au fost amendati in state pt reclama mincinoasa, acum a mai aparut la noi si xado dar nu prea am gasit pareri despre ei, am inteles ca ar mai fi un aditiv liqui molly care ar fi destul de bun. Merita sa pui si un aditiv de ulei sau cu un ulei schimbat pe la 4000km ar fi de ajuns?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Produc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

dintre toti aditivii folositi de mine rezultate au dat urmatoarele

1.slick 50 ... a dat rezultate bune dupa cam 100-150km si am vazut chiar o crestere a compresiei pe la mijlocul vietii uleiului iar presiunea uleiului constanta toata perioada

2.duralube... a dat rezultate dupa primii zeci de km ..zgomotul motorului se schimba..ameliorare a compresiei imperceptibila, iar presiunea uleiului icepea sa scada cam la mijlocul vietii uleiului adica cam pe la 3500km

3. metabond..a dat rezultate dupa al doilea schimb de ulei .. adica s-a schimbat un pic zgomotul la motor si parca ceva la compresie...presiunea uleiului a ramas constanta toata perioada

...de asemenea am fost multumit si de alte produse mai ieftine .. cele din cutie de carton de la benzinarii .. si mai ales cele din cutii portocalii cu PTFE....

ceea ce am spus mai sus am folosit la masinile mele care marea majoritate au fost diesele..cele mai multe vw si opel.. masini care din punct de vedere a mecanicii motorului corespundeau 100% si consumau maxim 750ml de ulei la un schimb ...

nu sfatuiesc pe nimeni, dar acestea au fost rezulatele obtinute de mine....

nici eu, mai demult, nu aveam incredere in aditivi, dar am avut un incident cu un motor si m-am convins ca... e bune

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

oare cineva cu o broasca a folosit vreun aditiv de ulei? Ca am vazut ca unii zic ca i a ajutat altii ca au trebuit sa refaca motorul. daca vreo broscuta a primit vreun fel de aditiv spuneti mi si mie cum s a comportat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

liqui moly cu bisulfit de molibden - recomandare venita ca info de prima mana si serioasa din partea unui inginer mecanic de aviatie care face boxere a la limbach pentru aeroclubul romaniei

dar nici un aditiv nu inlocuieste uzura fizica si iesirea din cote a componentelor critice; tot piesa noua si uleiul bun raman de baza

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

de liqui moly citisem ca ar fi bun. Ma intereseaza pt ca in vara am bagat in motor cam 17 mil si m a cam usturat si as vrea sa l protejez mai mult. Cred ca o sa l incerc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

m-am informat si eu mult despre subiectul asta...

parerile sunt impartite

atentie sunt tratamente de motor gen duralube si tratamente de ulei gen 2+2

duralube e bun scade zgomotul motorului in primul rand

acum la tratamente de ulei in nici un caz sa nu mergeti cu ulei prost gen romanesc cu 5 lei + tratament

daca bagati un ulei bun si scump NU bagati aditiv in el!!!

la un ulei mediu merge un aditiv dar atentie, daca motorul e nou sau are facuta rk nu se baga aditiv abia dupa cateva zeci de mii de km

aditivii sunt cei cu teflon (ptfe) care se baga la un motor care e spre moarte si il trezeste la viata,daca bagati ptfe la un motor bun se poate crapa

mai sunt ceilalti aditivi cu bisulfura de molibten, care ajuta motorul

dintre acestia CEL MAI BUN este liqui molly, iar pe locul 2 e 2+2

liqui molly nu pre se (mai) gaseste, eu unu n-am gasit sau nu am cautat unde trebuie dar 2+2 este la pretul de 13-14 lei

eu am in broasca 2+2 si cum l-am bagat s-a simtit o diferenta mare in bine

marele + al aditivului este ca-ti aduce sau readuce presiunea in motor

aditivul se pune doar cu motorul cald, apoi se lasa 5-10 min la ralanti, apoi ii dai gaz!

aditivul se poate pune si in cutia de viteze

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
liqui moly cu bisulfit de molibden - recomandare venita ca info de prima mana si serioasa din partea unui inginer mecanic de aviatie care face boxere a la limbach pentru aeroclubul romaniei

dar nici un aditiv nu inlocuieste uzura fizica si iesirea din cote a componentelor critice; tot piesa noua si uleiul bun raman de baza

da si eu am pus la polo dupa segmentare, este recomandat la rodaj (motorul sa asezat dupa 20000). aditivul este o solutie coloidala de MoS2 care este un lubrifiant solid el patrunde in toate rugozitatile motorului si rodajul nu se mai face prin rupere a asperitatilor microscopice ci se tesesc se ecruiseaza, rodajul dureaza mai mult dar motorul are de cistigat. de la PETRE CRISTEA citire( practica automobilului 1966) trei tipuri de aditivi cu lubrifianti solizi : grafit, bisulfura de molibden, teflon.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

numai ca aditiv liqui moly cu bisulfura de molibden nu prea se mai gaseste. Am gasit un aditiv liqui moly OIL ADITIVE, care spune ca reduce frecarile, dar nu scrie pe instructiuni ca ar avea molibden.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Uite, am citit si pe Cristea (pe vremea aia nu erau uleiurile de acum, vw recomanda SAE 30 , pentru ca ala era, uleiurile multigrad erau SCUMPE), pe urma am incercat si aproape toate uleiurile de pe piata, inclusiv unul pentru motoare uzate (SCUMP) sau petrom SAE 30, aditivi cu teflon sau cu ceva de care nu scria pe cutie. Motorul terminat nu se repara cu aditivi sau uleiuri scumpe. Aditivii aia sint solubili in benzina si "dispar" daca motorul baga benzina in ulei (din alte cauze). Pe linga faptul ca sint facuti ca sa creasca viscozitatea uleiului, lucru pe care nu-l doresti iarna (la pornire la rece) si care pacaleste supapa care baga uleiul in radiator, rezultind temperaturi crescute la ulei (lucru pe care cele mai multe produse de la noi nu il permit, se fac pipi, adica).

Dupa ce repari motorul, merg si uleiuri sintetice (X W 40-50), dar sint scumpe si nu se-ncadreaza (nu?) in acceptiunea marcii vw, care-i o masina pentru studenti si fete. Ideal ar fi sa se adauge un filtru de ulei, nu-i scump sau complicat.

Frecarile intr-un motor sint atit de "super" de mari, incit nu pot fi reduse de niste teflon; alea-s proiectate sa se-nvirta pe o pelicula de ulei sub presiune :D.

Incercati ARAL 20W50 clasic nu-stiu-cum, asta-i cel mai bun acuma (zic si io); era un tip de OMV care a fost maica lor, dar a disparut dupa ce au luat aia Petrom-ul, au creat o gama noua pentru noi :D.

Modificat de jan
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt pentru aditivul cu MoS2 mai ales dupa reparatie. are in componenta aceste particule de lubrifiant solid, de culoare neagra de unde si culoarea aditivului, ce se depun in asperitatile pieselor(microscopice desigur) si nu particule ipotetice (dupa parerea mea) cu sarcina magnetica, "inteligente", etc care se depun in motor ca la alti aditivi. teflonul si MoS2 au un inconvenient spun gurile rele se degradeaza la temperaturi inalte, nu am acum posibilitatea dar am sa pun temperaturile limita. oricum eu zic ca este o optiune, impreuna cu un ulei bun(nu creste viscozitatea), pentru un rodaj de calitate

l.e. am uitat sa mentionez ca atunci cind am segmentat motorul de polo am inspectat si cuzinetii. erau gri inchis la culoare nu mai aveau luciu metalic , cred ca acea culoare era data de aditiv

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu am folosit 2+2 cu teflon si a mers motorul 42.000.000 km ( cand l-am desfacut am constatat ca , cuzinetii de biela erau "rectificati" cu foitze de cupru ... asa l-am cumparat )

deci o reclama mai beton de atat nu exista !!!

aaa

si inca ceva :

daca motorul nu are macar un 15-20 k kilometri ia-ti gandu de a baga teflon in el ca-l farami !

aditivul se foloseste NUMAI la motoarele uzate pentru a le prelungi inca un pic agonia de dinainte de moarte :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul Venit te-ai gandit la cartea recordurilor? 42 milioane km? :) !!!!!!!!!!! De unde ai luat 2+2-ul asta ca vreau si eu :) .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

liqui moly am bagat si eu la DaDo

nu stiu daca efectul e la motor sau la neuronul meu, dar eu pun jumatate de portie de aditiv la fiecare schimb de ulei si ne intelegem..

Intr-o alta ordine de idei - multi prieteni cu vekituri-nu gluma.. spun ca de pe vremuri si pana acu, nu au vazut decat ulei bun schimbat la timp, mers "cu bun simt" .. si cam atat...

de la liqui moly am luat in vara asta si un aditv de benzina, pt. curatzat injectia. atunci kiar am simtit o diferenta si mi-a redus consumul...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
eu am folosit 2+2 cu teflon si a mers motorul 42.000.000 km

Dar cum Dumnezeu ai reusit tehnic sa calculezi cei 42 de milioane de kilometri?

De cit timp ai masina? Anul de nastere e cel din profil? :lol:

Modificat de Osi
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Or fi 42 de mii, altfel miine ma duc si cumpar tot 2+2-ul din oras.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

RON sau ROL?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Hehe, Km...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca facem transformarea in km noi (KMN), ies 4200. Asta o fi?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

hai mah... nu dati cu paru :lol:

am gresit la taste :P

am vrut sa zic 42.000 Km ... mii nu milioane :Driver: :Driver:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si noi care visam la milioane.... :Driver:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
hai mah... nu dati cu paru :)

am gresit la taste :P

am vrut sa zic 42.000 Km ... mii nu milioane :P :P

cred ca-i :P si nu pot sa surubareasca si ii maninca...degetele

Modificat de misu ploiesteanu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
hai mah... nu dati cu paru :)

am gresit la taste :D

am vrut sa zic 42.000 Km ... mii nu milioane :D :D

la un 420.000 parca m-as mai bate cu caramida peste piept, dar la 42.000 eu zic ca e cam putin rau.. se apropie de performantele uluitoare ale motoarelor de dacie..... gasisem mai demult o carte de reparatie a VW Rabit cu un capitol care spunea cam ce se face din 15000 in 15000 de mile, capitolul se termina la 225000 de mile cam 360000 de km aici in europa.. si am mai citit undeva de unu care avea un bus de 1600 care dupa ce a vazut toata lumea a dus-o la reparat ...zic ca totusi 42.000 nu e un reper de fiabilitate si m-as gindi ca undeva am gresit in exploatare ... poate la aditiv

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai parca zicea c-a luat motorul cu un numar necunoscut de km facuti deja si a mai mers 42000 (datorita aditivilor). Io asa am inteles.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.