DarkShark

Infiltrare apa in masina - Golf 5

51 postări în acest subiect de discuţie

In primul rand imi pare rau daca nu trebuia sa postez aici. Problema e ca dupa cateva "ture" de oras, a inceput sa imi picure apa pe picior din punctul de prindere in plafon (stanga) al parasolarului (si materialul textil din jur imbibat cu apa vreo 2-3 cm). Aceasta "infiltrare" am observat-o imediat si in materialul texil al stalpului din dreapta (care sustine parbrizul si oglinda) in zona unde e logo-ul ala din platisc pe care scrie AIRBAG, dar aici pe o arie mult mai mare ( o fasie de aprox. 10 cm). Acum, dupa ce am oprit masina nu mai picura, dar materialul textil in cele 2 zone e inca imbibat de apa. Care poate fi cauza? Help, pls :vaidecapulmeu:(

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am auzit un zvon ca la unele intra apa pe la partbriz in latura de sus pt ca nu e etans bine... incearca sa orni apa in coltul parbrizului.. la imbnarea lui cu plafonul si sa vezi ce se intampla... un coforumist (Shtrumf2k) tot cu golfV avea scotch pe toata imbinarea partbrizului cu plafonul pt ca ii intra apa pe acolo... Sper ca mai ai garantie... ce mizerie!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizul a fost schimbat recent?Sau e originalul.Am observat si la un prieten care a schimbat recent parbrizul ca nu era etans 100% si intra apa,dar la el s-a rezolvat pe garantie unde l-a montat.Asa ca atentie unde se monteaza si cum se monteaza.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai parbrizul nu stiu daca a fost schimbat (masina e adusa recent din Germania). Cum as putea sa imi dau seama? Si totusi ma intreb de unde ar fi acea apa, pentru ca azi nu a plouat si nici nu era pic de zapada pe masina :lol:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca ai avut parbrizul schimbat si nu este etansat foarte bine...poti verifica asta foarte usor.Dai chederul exterior jos(nu e lipit cu nimic doar tragi de el) si torni apa pe parbriz acolo unde se lipeste pe caroserie....si vezi daca curge :))

Ca sa te convingi daca parbrizul este schimbat ai o serie pe el (codul lui) unde vei gasi si o combinatie de genul 05 (sau 06) in functie din ce an e masina adica 2005 sau 2006.... :rolleyes:

Bafta :))

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Disclaimer: după mai multe ore de cautări am ajuns la concluzia ca nu a mai fost dezbatuta problema pe care urmează sa o prezint, motiv pentru care am ales topicul asta sa o postez, par

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

in cazul asta reparatia nu a fost tocmai una profesionala... este posibil ca tabla unde este suportul de bara sa fie putin deformata si gura de aerisire porbagaj sa nu atenjeze bine... sau poate nu o mai ai deloc.. depinde de reparatie :)

referitor la postul lui DarkShark

de obicei parbrizul origina,l cel care vine din fabrica, are un abtipild in coltul din dreapta sus...

la golf 5 este foarte dificil de scos parbrizul intreg deoarece este mica distanta intre el si caroserie (respectiv stratul de silicon) si exista sanse foarte mari sa crape... se poate etansa cu silicon (de parbrize) sau poti apela la casco daca ai si se si sparge intamplator...

Modificat de marian_is
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@marian_is : ai dreptate, asta era problema; reparatia a fost facuta cat sa arate bine lucrarea la exterior, cand am desfacut tapiteria din portbagaj si spoilerul am constatat ca tabla pe care se plia partea superioara a gurii de aerisire era indoita si imi intra apa pe acolo ca de la robinet; nu sunt tinichigiu, am etanseizat cu poxipol :-" macar nu mai ploua in porbagaj; morala? si pentru cele mai banale reparatii, foloseste profesionisti nu carpaci care promit minuni pe bani putini

p.s- poze nu am atasat avand in vedere ca sursa problemei era una atipica, respectiv masina lovita

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

De 1 luna am infiltratii de apa la chederul din interior la usa din spatele soferului. Am dat chederele cu o solutie de la WV pt intretinerea pieselor de cauciuc. Ce e mai dezastros acum este faptul ca de fiecare data cand ploua gasesc balta pe presul din spatele soferului. Mocheta nu este uda niciunde, plafonul nici el, nu sunt urme de prelingere nicaieri. Astazi dupa multe cercetari am gasit interiorul chederului ( unde se imbina cu plasticul) ud. Problema este ca tot nu am gasit sursa pe unde ajunge la interior. Deja incep sa ma satur la cate am schimbat pe garantie la aceasta masina : la 11.000 km computerul de gateway, la 24.000 o tripla in care se infiltra apa si imi arde becurile, acum problema asta si nu mai zic de trepidatii cand stau pe loc.... Daca are cineva vreo idee de unde ar putea fi infiltratia de apa, astept un raspuns. Ma tem sa ma duc la garantie , pentru ca astia daca se apuca sa desfaca portiera sau/si chederul sigur nu le mai pun bine la loc.....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De ceva vreme am observat ca mi se aduna apa sub roata de rezerva in spate in acel spatiu de depozitare. Am un golf 5 plus 2007 si chestia asta e recenta..pana acum nu am avut probleme..Portbagajul e complet uscat, nimic nu este ud in afara de apa de sub roata de rezerva. Aveti vreo idee de unde se poate prelinge ? garnitura de la usa din spate pare ok, deci nu am nici o idee..Orice parere e bine venita..ms mult

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si la mea transpira chederele,e boala lor

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit cauza. Am luat o fisa la spalare manuala si am dat pe geam pe la chedere cu presiune, pe la imbinari , si supriza, intra apa pe la gemulteul fix mic de la usa din spate, mai exact pe la cherderele acestuia. Maine ma duc in garantie cu masina dinnou. .....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai rabdare si sa stai bine cu nervii ca sa faci asta, eu n-as baga masina in service pt atata lucru, sa demonteze aia geamul si sa faca mai rau, as prefera sa nu pun presiunea pe geam la cheder si gata. Ma rog, e parerea mea

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca si cand ploua intra apa nu numai cand dau cu presiune, si mi se aburesc toate geamurile in masina din cauza umezelii, in plus am gasit niste erori pe portierele din spate la diagnoza si imi face balta pe presul din spate, imi uda un pic si spatarul la scaunele din spate. Ma duc astazi sa vad ce rezolv. Dupa mai multe cercetari am vazut ca si chederul e rupt intr-o parte.... asta e, traim intr-o societate de consum...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta du-te, ziceam mai sus ca si la mine(jetta) daca pun jetul fix intre cheder si geam...se prelinge asa putin de tot pe dinauntru pe geam o picatura de apa, la ploaie nu intra deloc, numai la jet puternic si daca insist in locul ala. Bafta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Problema este ca si cand ploua intra apa nu numai cand dau cu presiune, si mi se aburesc toate geamurile in masina din cauza umezelii, in plus am gasit niste erori pe portierele din spate la diagnoza si imi face balta pe presul din spate, imi uda un pic si spatarul la scaunele din spate. Ma duc astazi sa vad ce rezolv. Dupa mai multe cercetari am vazut ca si chederul e rupt intr-o parte.... asta e, traim intr-o societate de consum...

chederul ala cum s-a rupt? ceva incidente legate de acea portiera nu au existat?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca este ordonanta de la WV sa se dea jos geamul si sa se izoleze cu o substanta, am fost astazi. A fost rechemare in service pt treaba asta pt golf V jetta si golf V plus imi spunea un baiat, dar in Romania... Si mie imi intra o picatura, dupa 1 an imi intra de rupe... si surpriza, ajunge si pe la computerul usii, prin fata de usa ca am erori garla... Deci daca o aveti in garantie rezolvati-o acum. Nu nu au fost incidente la nici o usa de pe spate, pur si simplu calitatea exceptionala.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Salutare,

De ceva vreme am observat ca mi se aduna apa sub roata de rezerva in spate in acel spatiu de depozitare. Am un golf 5 plus 2007 si chestia asta e recenta..pana acum nu am avut probleme..Portbagajul e complet uscat, nimic nu este ud in afara de apa de sub roata de rezerva. Aveti vreo idee de unde se poate prelinge ? garnitura de la usa din spate pare ok, deci nu am nici o idee..Orice parere e bine venita..ms mult

S-ar putea ca unu din dopuri de cauciuc pe unde trebuie sa intre cablajul la carlig sau alt cablaj sa nu mai etanseze. Baga jet de apa pe sub si vezi pe unde iese

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@condrutz - si la mine este aceeasi problema. Super tare! Maine o duc la facut. :) Noroc cu ploaia de duminica :offtopic:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o problema cind vin ploile se aduna apa in masina,dupa multe cautari am observat ca s-ar putea fi de la trapa....am intrat pe forum si am ascultat sfaturile voastre...si am curata canalele de scurgere cu o sirma...problema e cind am desfundat apa s-s scurs in interioru masinii, a inceput sa curga pe la barele de protectie si tot asa in jos pe la tablou de siguranta.....si akuma kind ploua toata masina e plafonu si barele laterale unde sunt aerbagurile ii plin cu apa.....CE AM FACUT???? AJUTOR

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai nenorocit masina, nu va mai fi la fel.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Du-o la un service, sa nu o strici de tot.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca sarma aia sa fii perforat furtunasul de plastic/cauciuc din stalpi ... de aceea ar trebui desfacut si verificat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand hai sa vorbim corect romaneste, aproape ca nu se intelege ce spui, ai limbaj de mirc, etc.  Totusi e un forum in limba romana...

Vezi ca in momentul in care ai bagat sarma aia acolo, ai perforat furtunasele din cauciuc, cum a zis si un coleg mai sus !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

uite ce zice Elsa: Cleaning water drain hoses: Note - For cleaning, a locally manufactured tool made from a speedometer inner cable, approx. 2300 mm long is recommended. 

sper sa te ajute ce ti-am scos din program - asta daca vrei sa te apuci tu de desfacut. spor la treaba.
 

New Folder.zip

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.