Jump to content

Am Schimbat Radiatorul La Un Motor De Polo 1,3


paltinoasa
 Share

Postare recomandată

din cauza sondei de pe radiator (radiatorul era din aluminiu , cu exceptia capacelor din capete , care sunt din plastic),care nu mai actiona ventilatorul pt. racire , am cumparat alta sonda noua , o montez , si zic sa ii fac proba , sa nu ma trezesc in trafic , ca nu merge ,las motorul la relanti sa mearga , apa ajunge la 90 de grade si normal trebuia sa porneasca termocupla (ventilatorul),dar surpriza radiatorul cedeaza pe la capacul de plastic ,care este etansat in capatul radi.,nu am avut ce sa ii mai fac , il dau jos si il schimb cu altul de cupru , ala are montat pe el sonda aia care se stricase la mine , acum merge destul de bine , cu o singura diferenta , fata de ala de aluminiu, nu se mai incalzeste asa de repede ca celalalt , adica apa sta pe la 60-65, si mai rar pe la 70-80 de grade, si nu mai am caldura asa cum aveam cu ala , intrebarea este ce as putea sa fac sa se incalzeasca , pt. a avea caldura mai mare in interior , la primul de alumin. indicatorul de apa imi arata mai mereu 80 de grade , si aveam si caldura , nici proba nu i-am mai facut sa vad daca merge sonda , asta inainte sa vina frigul asta, poate stitii careva , si ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat , inafara de a schimba radiatorul ;)

Modificat de paltinoasa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cauza sondei de pe radiator (radiatorul era din aluminiu , cu exceptia capacelor din capete , care sunt din plastic),care nu mai actiona ventilatorul pt. racire , am cumparat alta sonda noua , o montez , si zic sa ii fac proba , sa nu ma trezesc in trafic , ca nu merge ,las motorul la relanti sa mearga , apa ajunge la 90 de grade si normal trebuia sa porneasca termocupla (ventilatorul),dar surpriza radiatorul cedeaza pe la capacul de plastic ,care este etansat in capatul radi.,nu am avut ce sa ii mai fac , il dau jos si il schimb cu altul de cupru , ala are montat pe el sonda aia care se stricase la mine , acum merge destul de bine , cu o singura diferenta , fata de ala de aluminiu, nu se mai incalzeste asa de repede ca celalalt , adica apa sta pe la 60-65, si mai rar pe la 70-80 de grade, si nu mai am caldura asa cum aveam cu ala , intrebarea este ce as putea sa fac sa se incalzeasca , pt. a avea caldura mai mare in interior , la primul de alumin. indicatorul de apa imi arata mai mereu 80 de grade , si aveam si caldura , nici proba nu i-am mai facut sa vad daca merge sonda , asta inainte sa vina frigul asta, poate stitii careva , si ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat , inafara de a schimba radiatorul :)

Nici vorba sa schimbi radiatorul! Iti pot spune ca si eu intampin aceeasi chestie de cand a dat frigul, insa daca merg mai mult cu masina, pana la urma ajunge la vreo 78-80 de grade maxim, insa nici vorba de 90. Singura explicatie pe care o gasesc este frigul. Intrebarea mea ar fi: tu mai ai tot ansamblul acela cu furtun care iti trage aer cald de pe galeriile de evacuare si il baga in carburator? Eu unu nu-l mai am si poate asta o fi una din cauze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am tot , nu lipseste nimic , Visit My Website , azi a ajuns pe la 80 de grade , dar dupa vreo ora de stat in trafic si se simtea caldura de care duceam dorul , incat deschideam geamul :wub:

Modificat de paltinoasa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are legatura caldura cu racordurile de la carburator , decat alea pe unde circula apa sa mentina calda benzina , dar alea de la galerie e cu mersul motorului , nu cu incalzirea apei la radiator , sau circuit :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

verifica termostatul poate nu inchide bine sau deschide devreme, am fost posesor de derby . am radiator original cu termocupla si calorifer in stare ok, de vinzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de raspuns , dar zi-mi si cum pot verifica termostatul ,ca nu stiu,si poate imi zici un pret la radiator ,ca in rest am ,(nu ca stau in drum de el ,adica nu am nevoie acum ,pt.ca am )dar sa stiu pe la ce pret se invarte ,asta daca vrei :) ,si inca ceva ,pana acum nu am avut problee de ordinul asta , deci te intreb si eu daca in locul asta este termostatul montat

post-19024-1199007613_thumb.jpg

Modificat de paltinoasa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

teoretic sistemul de racire are doua circuite:-circuitul permanent pompa , carburator si aeroterma,-circuitul principal pompa prin termostat la radiator si inapoi in motor dar numai dupa deschiderea termostatului .exact sub flansa aia pe care ai incercuit-o este termostatul. cum se poate verifica ? simplu la temperatura ambianta trebuie sa fie inchis, se fixeaza( cu sirma) in asa fel incit el sa se deschida in jos si atunci intra apa in cavitatea lui(la rece in cavitate care tre sa fie sub nivelul apei nu tre sa intre apa) intr-o oala cu apa pe aragaz in care pui un termometru . urmaresti deschiderea in paralel cu cresterea temperaturii pina la 40grdc nu tre sa se deschida la 85-87 trebuie sa fie deschis total. radiatorul este original sofica aluminiu zi tu cit esti dispus sa dai si iti pun si poze

Modificat de misu ploiesteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite cum e faza , acum 2 ani eu am luat de la omul care mi-a dat si motorul 2 radiatoare ,cei drept nu in perfecta stare cu 50 lei ,dar am remediat pe ambele ,iar unu a cedat acu o luna ,cel de aluminiu,si acum l-am pus pe cel de cupru,acum doua zile mi-a facut o figura ,am pornit motorul si l-am lasat asa la relanti sa se mai incalzeasca apa ,sa mearga mai bine ,si curatam de gheata parbrizu,geamurile,si deodata incepe sa dea apa afara din vas,ajunsese la vreo 100,de grade si nu aveam nici sonda cuplata pe ventilator,ca a dat pe la vas e bine ,pt.ca altfel ceda altceva ,dar din ce cauza s-o fi intamplat asa ca mai lasam si vara sa mearga asa si nu a facut niciodata in felul asta,deci am dat pe alea 50, nu stiu cat sa dau pe ala de la tine ,ca eu as da 40 pe al tau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

ce povestesti tu suna a probleme cu termostatul( nu deschide suficent) sau radiatorul tau e un pic colmatat si nu asigura racire buna, in alta ordine de idei daca termocupla ventilatorului este ok inseamna ca apa nu a circulat corespunzator prin tadiator>> termostat ( ai antigel sper , si concentratia corespunzatoare -20grd ca altfel face ace si nu mai circula corespunzator). 40 ok, fara termocupla si ventilator, 80 cu totul sunt in stare buna pun poze daca te hotarasti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misule , eu il iau ,dar sa vinna ziua de salariu ,ori dupa 11-12 ale lunii ianuarie ,ori dupa 26 ,asa simplu,ca restul am eu :rolleyes: ,si o sa vorbim pe atunci cum facem ,ok ?,si uite cum era ala de s-a spart ,cel din stanga ,si cum e asta din cupru,cam peticit ,dar bun si asta 2005079048106113761_rs.jpg2005042988619890174_rs.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

da asa este, parca urechile de prindere sunt orizontale.alte poze...

post-15699-1199262041_thumb.jpg

post-15699-1199262065_thumb.jpg

post-15699-1199262257_thumb.jpg

post-15699-1199262278_thumb.jpg

post-15699-1199262376_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam nasol ,ca la mine e prinderea altfel,si trebuie sa fac alta prindere,si vad ca nici la lungimexinaltime nu e , mie sa nu loveasca in capota ,ca la mine vine fix la fata mastii ,si jos inseamna alte modificari :Driver: , inseamna alte gauri ,suruburi ,cred ca intelegi,si mai mult ca sigur nu se potriveste nici ventilatorul pe care il am eu , o sa ma mai gandesc ce fac ,pt. ca implica manopera in plus ,si daca fac asa la fiecare radiator pe care il gasesc e naspa :lol: ,sper ca nu te superi ,nu zic nu ,dar acum daca il iau il tin la fel ca si tine ,ca asta pe care il am pe masina e bun ,dar poate daca il dai la 60 cu tot mai merge sacrificiul cu modificatu ,acum tu esti sefu ....si uite cum e prins la mine ...

post-19024-1199285774_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge la 60, dar intra la tine ca nu stiu dimensiunile. pune dimensiunile intre gaurile de prindere sa compar.. scuze era fimiu logat, sunt misu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

ok.astept dimensiunile intre urechile de prindere l/h si miine le pun si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine masor dupa ala care l-am dat jos ,ca acum e bezna si frig acolo unde e ,si pe masina e zapada de jumate de metru ,iar langa masina intru pana la burta :( ,ca a nins noaptea si azi, mult

post-19024-1199383237_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata 2006036836962845273_rs.jpg

Modificat de paltinoasa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

in lungime are intre urechi 520 la exteriorul lor intre axa gaurilor 500, iar in inaltime 310. vezi cum te aranjeaza el are prindere in toate colturile . la mine se fixa pe tampoane de cauciuc jos (am pus cuplaj de dacia de pirghie de la schimbator de sub masina) si sus o clema metalica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ar merge,acum sa fac eu rost de bani ,si sa vedem cum facem schimbul :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!