Jump to content


Photo

Pompa de injectie - probleme


  • Please log in to reply
239 replies to this topic

#141 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 28.01.2011 @ 18:29

FA un log in mers si vezi si corectiile pe injectoare.

#142 strutud

strutud
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A6
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 06.02.2011 @ 14:50

Buna ziua.
Am si eu aceeasi problema cu pompa de motorina a unui motor AFN 1.9 TDI.
Pierde motorina pe undeva in partea de jos pe la cablul care intra in ea si daca sta cateva ore se dezamorseaza pompa.
Dvs ati rezolvat problema ? De unde curge mai exact ?
Va rog sa ma ajutati si pe mine sa rezolv problema aceasta.
0760668385 dan
Va multumesc

#143 zipp

zipp
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:PASSAT B5 VARIANT / AJM
  • Motorizarea:1.9 TDI 115 CP

Posted 07.02.2011 @ 20:25

Ai cateva garnituri scoapte la pompa si trebuie sa le inlocuiesti.

#144 ionut_ch

ionut_ch
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1.6 TD

Posted 30.03.2011 @ 01:22

aceeasi problema o am si eu, am fost la BOSCH Diesel Service in Cluj si ... se rezolva (180 RON) , din cate am inteles e ceva membrana sparta- are ceva legatura cu turbo..

pentru phenom

#145 XDany

XDany
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 19.04.2011 @ 18:58

Sal am si yo o prb cu pompa de injectie imi pica motorina undeva pe( dedesubtul ei)la suprafata nu se vede nimic dar este umed blocul motor,alternatorul tot ce este in zona aia sub pompa iar masina se comporta absolut normal am observat ieri cind am dat drumul la aeroterma a venit un miros de motorina.....are cineva idee de la ce sa curga sub pompa a mai avut cineva prb asta.....? motor ALH 1.9 tdi

Salut.

Am si eu aceeasi problema ...curge bine pe la baza pompei....Am schimbat cele 2 garnituri de sus si de la mijlocul pompei dar curge pe la baza. Mai are cumva o garnitura si pe acolo? adica are sens sa dau 7-8 mil. sa o repar sau mai bine ma orientez catre o pompa sh?

#146 andreisergiu

andreisergiu
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:volkswagen
  • Model:IV
  • Motorizarea:1.9TDi 90cp+

Posted 09.06.2011 @ 21:40

Am si eu aceeasi problema cu pompa de injectie, motor ALH 1.9 TDI.
Pierde motorina pe undeva in partea de jos pe la cablul care intra in ea. Din cate am citit aici ar fi vorba de niste garnituri, intrebarea mea este: ptr schimbarea lor, este nevoie demontarea pompei? atasez si poza.

Attached Files



#147 XDany

XDany
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 14.06.2011 @ 09:14

Mie asa mi-au spus ca pt garnitura aia trebuie data jos pompa si pusa pe banc pt calibrare.
Daca aveti ceva recomandari pt un service cu preturi ok dati PM.

#148 andreisergiu

andreisergiu
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:volkswagen
  • Model:IV
  • Motorizarea:1.9TDi 90cp+

Posted 25.06.2011 @ 08:38

am rezolvat problema la un service din iasi dandu mi pompa de injectie jos si schimbandu mi tot setu de garnituri, totul in 45min cu doar 80lei :D

#149 abpboss

abpboss
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2002
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 16.08.2011 @ 14:07

Stimati forumisti... vin cu o problema la voi.. Am un golf 4 motor ALH din 2002 (aprox 300.000 km reali), si de 2 zile imi face probleme motorasul. Pe scurt..eram pe autostrada A1, si la 130 km/h brusc nu am mai avut putere.. turatia a scazut si calcand ambreiajul motorul a murit. Am tras usor pe banda de urgenta, m-am uitat la motor si nimic suspect. Am incercat sa repornesc si nimic... dupa 1-2 minute de dat la automat incontinuu a pornit. Pe circuitul de alimentare cu motorina erau foarte multe bule de aer! Am pornit din loc, masina s-a comportat normal (tragea bine), si dupa ceva timp de mers cu 120 km/h iarasi nu mai tragea motorul si nu a mai vrut sa treaca de 80 km/h cu pedala de acceleratie la blana ! Cu chiu cu vai am ajuns acasa si am pus testerul rezultand urmatoarele erori:

2 Faults Found:

17656 - Start of Injection Timing Regulation: Control Deviation
P1248 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Am fost la service imediat ce am ajuns acasa, baietii mi-au verificat avansul (care era OK) si mi-au zis ca e pompa de injectie pe duca.
Voi ce parere aveti? se poate repara cumva pompa de injectie, sau trebuie alta?
Multumesc anticipat !

#150 glont

glont
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:touareg
  • Model:r50
  • Motorizarea:3.0 tdi

Posted 22.08.2011 @ 19:17

nu stiu daca are injectoarele originale deoarece asa am luat-o.imi poti detalia putin (daca cunosti) procedura de schimbare al IQ-ului???
apropo daca ii schimb pompa de injectie (am in plan aceasta treaba) IQ ramane acelasi sau i se modifica dupa noua pompa???va mai trebui sa ii fac noi ajustari cu vag com-ul????



Salut cum ai rezolvat problema cu IQ IN VAG COM am aceiasi problema consum mărit si pronire grea
Mersi mult

#151 dragalus

dragalus
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2000
  • Motorizarea:2.5 tdi v6

Posted 26.09.2011 @ 20:55

am avut si eu probleme asemanatoare la pompa de injectie la pasatul meu iam facut diagnoza si mia esit mecanism pompa injectie defect ,ma cam speriat ala de la diagnoza cand mia spus cai dusa pompa am duso la un mmecanic bun si mia facuto ,ia schimbat mecanismul si acum merge perfect .concluzia e nu fa hazardati sa schimbati pompa ci mai intai vedeti daca nui ceva legat de ia. si ma costat 100 de euro

#152 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 26.09.2011 @ 21:29

Aoleo, mai tata , in ce hal scrii ...

#153 dukku

dukku
  • Oraş:Călăraşi
  • Maşina:Audi
  • Model:A6 C5
  • Motorizarea:2.5 TDI

Posted 04.10.2011 @ 21:15

Salutare baieti !
La un motor 2.5 tdi ( fie el pe Audi sau pe Vw) , pompa de injectie Bosch Vp44.. Cine imi poate spune si mie cum se regleaza cantitatea injectata ( IQ) ?
Se face din vag com sau se face mecanic?

#154 gafy

gafy
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:volkswagen
  • Model:bora 2000
  • Motorizarea:1.9 TDIn 90CP

Posted 19.10.2011 @ 12:04

Cu exact aceleasi probleme m-am lovit aceasta duminica,cu diferenta ca dupa o stationare de 30 min. motorul nu a mai pornit deloc.Tractata la service si pusa pe tester a aparut eroarea:defect initializare pulverizare.Mecanicul a venit cu sugestia sa porneasca motorul tractat la remorca si sa ambaleze la pornire.ASA AM FACUT SI EROAREA A DISPARUT.Imi poate spune cineva daca este corecta manevra si daca cumva este doar o rezolvare de moment.Mai poate aparea simtoma vreodata?

#155 till

till
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF IV ALH 1999
  • Motorizarea:1,9 TDI 90 CP

Posted 24.10.2011 @ 18:53

sal,am si eu o problema mi se prelinge motorina pe jos pe la pompa de injectie motorina stie cineva ce ar trebui sa fac ?/? se pot schimba garnituri ceva??

#156 Romy

Romy
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Audi
  • Model:A4/B5 Avant 1997
  • Motorizarea:1.9 TDI AFN

Posted 31.10.2011 @ 07:46

Citeste postarea #148,aici pe pagina.

#157 SPECIALISTU

SPECIALISTU
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat
  • Motorizarea:2.0 tdi 140 cp

Posted 16.11.2011 @ 09:01

Am un passat B6 140 hp, 2.0 tdi bkp, la care i-am inlocuit un injector chipurile (cod eroare p1517). Insa cand mi-a ''cazut'' injectorul, masina avea motorul pornit era in rampa si am bagat-o in Reverse (DSG). S-a oprit mi-a aparut pe BC garage,apoi spirala palpaia intermitent. Dupa vreo 10 incercari de dat la automat, masina in acceasi pozitie a pornit cam 10-15 secunde....motorul mergand perfect, apoi s-a oprit si n-a mai pornit. Intrebare sa fi fost pompa de injectie? sau altceva care sa genereze codul de eroare

#158 cosminionutn

cosminionutn
  • Oraş:Buzău
  • Maşina:Seat Leon
  • Model:Leon 1M
  • Motorizarea:1.9 TDI 110 CP

Posted 02.03.2012 @ 07:29

va salut,am un seat leon 1.9 tdi ASV si imi tremura uneori motorul la relanti,am verificat injectoarele si sunt bune dar am observat ca in momentul in care masina incepe sa tremure IQ sare din 3,4 la 5,5;6,6 dupa ce accelerez putin IQ revine la 3,3;3,4 de ce are oscilatii asa de mari,exista vreun senzor ceva?

Edited by cosminionutn, 02.03.2012 @ 07:50.


#159 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 02.03.2012 @ 08:11

Posibil sa fie din pompa de injectie.

#160 cosminionutn

cosminionutn
  • Oraş:Buzău
  • Maşina:Seat Leon
  • Model:Leon 1M
  • Motorizarea:1.9 TDI 110 CP

Posted 02.03.2012 @ 09:49

salut,ai idee cum pot verifica pompa adica sa stiu sigur ca este din cauza ei?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users