Jump to content

Pompa de injectie - probleme


kador
 Share

Postare recomandată

Eu cred ca daca schimbi O-ringul de la capul hidraulic nu o sa m-ai ai probleme.Nu conteaza ca ai modificat acele valori, probabil acum a venit si randul acelui o-ring pentru a fi schimbat.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • 7 months later...

Am o pierdere de motorină la pompa de injecție, din ce am studiat aici e vorba de o-ringul de la capul hidraulic. Am fost la un centru de reparații pompe din Bacău și au zis că mă costă 800 lei, mi se pare foarte mult, caut o pompă sh și tot mai merg 20000 km cu ea.

Pierderea e doar la pornire , după ce se încălzește dispare. Faza e că a curs motorină pe un furtun de antigel și am pierdut și antigelul.

Sper să găsesc o soluție de compromis!

Modificat de red_viper
Am gresit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu talonul comanzi la magazinul de piese kit de garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cumpărat  setul de garnituri, știți  cumva unde găsesc  să comand o cheie pentru șurubul ăla mare de la capul hidraulic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumpărat o trusă cu cinci chei tubulare speciale, nu am cum să greșesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ai reusit sa-i faci ceva la pompa de injectie? am aceeasi problema ca a ta..curge motorina pana se incalzeste motorul

47306757_269805967056595_1726846478153940992_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut, eu ma ocup cu pompe si injectoare printre altele, si vreau sa va zic ca in momntul in care incepe si prelinge motorina sunt garniturile duse, 

de ce spun garnituri, deoarece in decursul anilor garniturile isi pierd din proprietati si in momentul cand vine frigul,sau caldura ,atunci isi arata elasticitatea care o mai au,

materialul metalic se dilata si contracta la diferente de  temperaturi ,si de acolo si buleala,

800 este un pret cam maricel, eu percep mai putin cu tot cu demontat de pe masina montat pe masina reglat reparat pompa etc etc,adica tot.

iar faza cu sh-ul nu va sfatuiesc ,am vazut persoane care au facut la fel si au cumparat la sh, si au trebuit sa mearga sa le regleze dupa aceea ,ca ba nu trageau ba dadaeau fum,

deoarece codul de pompa pt alh manual, ala cu terminatie 107D  , s-a montat si pe ASV-AGR-AHF -ALH , etc etc, si de acolo diferente de reglaj debit pentru fiecare tip de injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Stie cineva ce face șurubul incercuit cu galben? A inceput sa piartă motorină pe acolo. Alh din 98 si mai pierde foarte puțină pe.partea opusă, unde.este o mufă prinsa.cu 4.șuruburi, nu știu dacă curge pe la ea sau pe la.garnitura corpului din mijloc..

20190303_204109.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

sunt detinatorul unu "tractoras" Bora d 1.9 TDI ALH si de cand este foarte cald afara ma confrunt cu un zgomt ciudat ce vine de la pompa de injectie.

imi puteti spune daca v-ati mai confruntat cu asemenea situatie?

atasez si un link pentru o mai buna exemplificare.

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin și eu aici cu o întrebare pentru cei mai cunoscători ca mine. Dacă se ia motorul complet, de pe un Golf SDI și se pune pe un altul, aceleași caracteristici, exista vreo șansă să nu pornească, pe pompa de injecție sa fie ceva de genul unui imobilizer și sa nu te lase să o pornești?? Vb de Golfu 4 Sdi din 2001...Dacă cineva s-a mai lovit de problema asta și ma poate lamuri, apreciez. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cam târziu răspunsul...nu,  la G4 SDI nu este imobilizator în pompă. De altfel nu este nici un fel de calculator în pompă doar actuatori, deci nu are nici un motiv să nu pornească din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut!Pompa de injectie la alh pt schimbare este plug&play?Sunt nevoit sa o schimb pt ca nu mai fsce presiune cum trebuie(injectoarele avand valori care urca si coboara mai “mult probabil”.Si tind sa cred ca are ceva probleme pompa pt ca la punerea contactului are un “bâzâit” exact la pompa se aude.Probabil ceva pe partea electrica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este plug&play în sensul că nu trebuie codat sau altceva din punctul ăsta de vedere. Dar trebuie reglat avansul şi verificată cantitatea injectată să fie corecte.

La demontare să ţii cont de două aspecte importante, vezi pozele

 

Asta referitor la şuruburile de fixare a pinionului pompei

ALH.thumb.JPG.365ddca7e0008b0f340b93ce795d264b.JPG

 

Asta zice că nu trebuie să te atingi de piuliţa nr. 2

ALH-1.thumb.JPG.aa13410b3f1d761c133e807a4e9269a6.JPG

 

Eu îţi recomand să mergi la un service serios pentru că nu cred că ai tot ce-ţi trebuie să faci tu operaţiunea. Apoi aş zice prima dată să verifici la un service specializat pe pompe de injecţii funcţionarea pompei pentru că acea compensare pe injectoare care se vede în vcds nu este un indiciu clar pentru asta.

Ceea ce auzi tu că bâzâie s-ar putea să fie N109 shutoff valve (elementul 6 în schmemă)

ALH INJ PUMP.pdf

Scoate firul de pe ea şi vezi dacă mai bâzâie. Asta se poate schimba uşor fără să demontezi pompa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Mie mi s a spus ca pompa are probleme si ca nu ar mai nagat presiune cum trebuie..asta datorita urmariri in vcds la pozitia injectoarelor ca nu aveau valori constante inj 1 urca mult si cobora si dupa asa facea si la inj 3.A zis ca pompa are prob si ca nu mai face presiune..

pompa nu are scurgeri sau ceva..observ un fir in plus la valva cu pzitia 6 din schita

2DD77BA2-5C5A-464C-A174-19650D00A060.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea este că cel care a făcut diagnoza este pe o pistă nu tocmai bună. Compensaţiile de pe injectoare reflectă efortul ECU de a compensa cilindrii cu puterea mai mică astfel încât motorul să funcţioneze echilibrat. Concret problema este la cilindrul unde compensaţia este mare şi cu +, celălalt cu valoare mare dar cu - compensează pe acesta. În situaţii de genul ăsta pompa este ultima care trebuie suspectată (nu este exclus, dar nu se aruncă din prima vina pe ea).

În mod normal dacă ai o compensaţie mare cu + pe un cilindru prima dată trebuie măsurată compresia. Asta poate da mai multe indicii: axa came uzată, probleme tacheţi, supape care nu închid bine, segmenţi. Dacă compresia este ok atunci ar fi bine să se mute injectorul care are compensaţia mare cu + pe un alt cilindru (bineînţeles să nu fie vorba despre injectorul nr. 3, ăla cu senzor pentru că pe el nu-l poţi muta). Dacă se mută şi compensarea atunci problema este la injector, dacă nu abia atunci poţi suspecta pompa. Iar la pompă în cazul ăsta problema poate fi la capul hidraulic care nu bâzâie când pui contactul.

Firul ăla verde cred că este o improvizaţie, probabil că a fost o problemă de cablaj pe care nu s-a putut remedia şi s-a tras un fir separat (normal era să se deconecteze celălalt fir).

Deci cel mai simplu şi ieftin ar fi să se măsoare compresia, dacă este ok se trece la mutarea injectorului. Dacă nu este ok compresia prima dată se demontează axa cu came, se măsoară camele şi se verifică tacheţii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc foarte mult pt toate detaliile ce mi le oferi si timpu pe care il pierzi.Da am sa tin cont de tot ce mi ai spus,acum revenind din nou la nelamurirea mea de la inceput este posibil sa se petreaca toate aceste valori ale injectoarelor din cauza distributie pusa prost?

In weekend am sa o desfac pt ca eu nu sunt sigur ca este pusa la punct..si sa mi iasa din cap!Apropo firul verde am descoperit unde ajunge..merge la un sistem de rozatoare pe care il are masina.Le am desfacut astazi ambele de la valva si tot bazaie,am facut si proba la valva cu un fir am tras de la baterie si am pus pe ea se aude ca lucreaza valva.

Imi treceau prin cap multe variante legate si de debit,ca poate s a dereglat singur(nu s a umblat acolo)nu stiu daca era posibil in zapaceala mea de a o vedea sa mearga din nou ok.

M am gandit si la injectoare(ma ducea cu gandul ca aveam fum la pornire in sarcina)..asta nu scoate nici gram la mersul asta dezordonat pe care il are.

Am sa tin cont de sfaturile ce mi le ai dat si sa verific ce mi ai spus..Iti multumesc pt rabdare pe care o ai si explicatile clare ce le oferi,poate pare obositor(sorry)!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Alh_upgrade said:

nelamurirea mea de la inceput este posibil sa se petreaca toate aceste valori ale injectoarelor din cauza distributie pusa prost?

Sincer nu ştiu, dar nu este nevoie să o dai jos, trebuie doar verificată: tragi motorul la semnul de pe volantă şi vezi dacă intră cele două cale: la axa cu came şi la pompa de injecţie (vezi ataşamente). Dacă intră atunci distribuţia este pusă bine.

 

Dacă zici că are mers dezordonat la ralanti verifică în primul rând cantitatea injectată (grupul 001, a doua căsuţă, trebuie să fie în jur de 3 la ralanti cu motorul cald). Dacă este prea mică atunci motorul merge dezordonat la ralanti (întreruperi, rateuri)

 

La punerea contactului cred că se mai alimentează două elemente din pompă care ar putea bâzâi (deşi eu la mine nu le-am auzit niciodată, ce-i drept nici nu am stat să le ascult, dar nu mi-au atras atenţia): solenoidul pentru reglarea avansului şi cel pentru reglarea cantităţii injectate. Ca să se verifice buna lor funcţionare trebuie făcut un log în mers pe grupurile 001 şi 004 de la turaţii joase până la turaţii înalte.....cred că va trebui să cumperi un vcds ca să ieşi mai ieftin:))

alh demontare distrib.pdf alh montare distrib.pdf alh verif si reglare avans.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu rezolvarea problemei!Se pare ca de vina a fost pompa de injectie.Am schimbat o cu una sh si se pare ca masina merge in sfarsit normal acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumim pentru feedback. M-am confruntat acum vreo săptămână (telefonic) la un motor 1Z care se manifesta cam la fel ca a ta: mers neregulat la ralanti, compensaţii injectoare în bălării. La aia mergea mai bine cu cantitate injectată foarte mică şi prost cu cantitatea reglată bine. Cauza a fost pilitură adunată la Quantity Adjuster (este sub capacul pompei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la capacul pompei un se afla senzorul de temperatura al motorinei?Eu sambata daca am timp chiar vreau sa desfac pompa cu probleme(cea care am dat o jos)de curiozitate sa vad ce e pe acolo..Acum ca din una dau in alta:))) cred ca isi ia limp mode se inmoaie de pe la 100 in sus..dar numai sunt asa suparat ma bucura ca meege rotund fara intreruperi!Vaccum am ok ca e masurata cu ceas mai acum ceva timp,turbina la geometrie nu agata ca am tras cu gura pe furtun se face cursa!Ma gandesc la vreun furtun la intercooler am vazut mai demult ca e carpit la imbinare in intercooler jos(asa am cumparat o)Sau  alhul asta are senzor maf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acolo, este un mecanism conectat la capac pentru ajustarea cantităţii şi un fel de potenţiometru care spune ECU care este poziţia mecanismului. Acum nu este neapărat să fie şi la tine aceeaşi problemă, pot fi mai multe cauze care pot provoca aceleaşi simptome. Cel mai bine ar fi să duci pompa la un service specializat să o verifice şi să repare dacă se poate. Astfel vei avea o pompă de rezervă să o poţi vinde să recuperezi din bani.

Pentru problema legată de putere eu zic să faci rost de un vcds şi să citeşti topicul ăsta

https://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru/?tab=comments#comment-2898342

2 hours ago, Alh_upgrade said:

alhul asta are senzor maf

Are şi MAF (între filtrul de aer şi turbină) şi MAP (în stânga-faţă cum te uiţi la motor pe tubulatura care duce la EGR)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da defapt de MAP am vrut sa intreb dar am confundat eu.Maf’ul( debitmetrul nu?)Si MAP cred ca l am vazut..e pe tubulatura ce merge la intercooler(la mine vad ca e mai spre farul din dreapta cum privesti din fata motorului)tubulatura trece peste motor la seat am mai vazut asa.Sa verific tubulatura sa nu ai fie ceva crapat si dupa sa merg la un VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua.Motor ALH. Poate fi suspectata pompa de injectie pentru cresterea necontrolata a turatiei de la 2000 la 4500 cu rezultat - indoirea bielelor , calarea motorului? Cum se face la pompa de injectie comandata electronic limitarea turatiei maxime sau a debitului maxim? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!