Jump to content


Photo

Pompa de injectie - probleme


  • Please log in to reply
291 replies to this topic

#281 MRC

MRC

    Membru Level 2

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Vw
  • Model:Golf MK4 '01
  • Motorizarea:TDI 90+

Posted 19.01.2015 @ 09:37

Problema la tine e ca functioneaza si n-ar trebui.



#282 romytaxy

romytaxy
  • Oraş:Rădăuţi
  • Maşina:skoda,vw passat
  • Model:octavia 2002 ,vw 2006
  • Motorizarea:1.9 tdi

Posted 19.01.2015 @ 10:19

Pai verifica cu o lampa daca ai curent pe mufa, daca e alimentata atunci e de vina electrovalva dar...ar trebui sa o gasesti la diagnoza(eroare stocata)insa au fost si cazuri in care nu a dat eroare.

Edited by romytaxy, 19.01.2015 @ 10:22.


#283 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 19.01.2015 @ 10:49

E alimentata direct de ECU.



#284 MRC

MRC

    Membru Level 2

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Vw
  • Model:Golf MK4 '01
  • Motorizarea:TDI 90+

Posted 19.01.2015 @ 11:59

Pai verifica cu o lampa daca ai curent pe mufa, daca e alimentata atunci e de vina electrovalva

 

Daca e alimentata, problema e din ECU sau de pe traseu (scurt-circuit). N239 e alimentata doar la oprirea motorului.



#285 neagota

neagota
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:vw
  • Model:golf 5 variant
  • Motorizarea:1.9 tdi 105 cp

Posted 23.03.2015 @ 11:02

`Atasez un link cu o imagine in care am facut niste masuratori legat de bujiile incandescente. Iar nu-mi porneste masina.. Las sa se mai incalzeasca afara si apoi mai incerc.. Daca puteti sa-mi spuneti unde si cum as putea verifica problema care apare in imagine..

 

https://onedrive.liv...thint=photo,jpg



#286 EEXCALADE

EEXCALADE
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Passat DSG
  • Model:B6 HL 140 CP
  • Motorizarea:2.0 BMP

Posted 23.03.2015 @ 11:24

Verifica bujiile ,puse direct la baterie ,pe rand,nu masurate


Edited by EEXCALADE, 23.03.2015 @ 11:24.


#287 mirceatm

mirceatm
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:volkswagen
  • Model:b4 1996
  • Motorizarea:1.9tdi 90cp 1Z

Posted 23.03.2015 @ 14:15

verificale asa!!



#288 EEXCALADE

EEXCALADE
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Passat DSG
  • Model:B6 HL 140 CP
  • Motorizarea:2.0 BMP

Posted 23.03.2015 @ 14:37

Asa aflam doar daca sunt arse.Nu e suficien sa stim daca bujiile au continuitate.E important sa stim daca se inrosesc in primele 3 secunde.


Edited by EEXCALADE, 23.03.2015 @ 14:38.


#289 neagota

neagota
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:vw
  • Model:golf 5 variant
  • Motorizarea:1.9 tdi 105 cp

Posted 23.03.2015 @ 18:14

Am facut si testul cu firul.. Face ceva artificii https://onedrive.liv...thint=video,mp4

Am masurat cu multimetru intre plusul de la baterie si fiecare bujie, imi da 12,54. Ii normal, atata ii valoarea curentului din baterie

Am mai masurat tot cu multimetru intre fiecare fisa si bujie cu contactul pus sa vad ce curent imi da iar la una dintre fise imi da curent de 0.04 iar la celelalte curent de ~0,75 dupa cum este aratat si in poza din linkul de mai sus

de asemenea am mai incercat sa pornesc iar motorul dupa o zi cat de cat cu caldura dar fara nici un rezultat.

O sa-mi cumpar maine o cheie de bujii sa le desfac sa vad si care cum se inrosesc.


Edited by neagota, 23.03.2015 @ 18:18.


#290 andrei_221

andrei_221
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:SKODA
  • Model:O2 / O1 4x4
  • Motorizarea:1.9TDI / 1.9TDI

Posted 23.03.2015 @ 22:35

nu te mai chinui, motorul porneste fara nicio bujie functionala.
nu acolo e problema ta

si fiind bujii de 5v, nu le tine mai mult de 2 secunde la 12v, ca le topesti.

trebuie vazut unde e problema de alimentare sau senzori g40 / g28

eu zic ca se dezamorseaza pompa tandem, care apropo, nu ne.ai spus cum a masurat.o acel service, ca ma indoiesc ca a pus manometrul si a masurat presiunea, sau a masurat in cat timp pierde presiunea...

Edited by andrei_221, 23.03.2015 @ 22:42.


#291 neagota

neagota
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:vw
  • Model:golf 5 variant
  • Motorizarea:1.9 tdi 105 cp

Posted 24.03.2015 @ 08:51

Momentan ai dreptate Andrei, am icercat sa pornesc acuma dimineata, am vazut ca da semne si am insistat, timp in care am citit valoarea de la senzorul g28=198 rpm iar senzorul g40 nu cred ca il am pt ca nu l.am regasit in lista de la motor (g40 ii senzorul de la axul cu came din cate am vazut iar axul cu came cica a fost verificat vizual pt ca nu am nici un senzor acolo). In fine.. Dupa ce am pornit motorul am scos fisele de la bujii si porneste si fara bujii ok. Legat de pompa de tandem nu stiu cum a fost verificata dar in schimb vad ca mi foarte uns motorul in zona ei, cel mai probabil o fost data jos.
Oricum vreau sa.mi rezolv toate problemele electronice chiar o sa.mi cumpar un manometru si o sa ma interesez cum se verifica pompa.

Edited by neagota, 24.03.2015 @ 08:54.


#292 romytaxy

romytaxy
  • Oraş:Rădăuţi
  • Maşina:skoda,vw passat
  • Model:octavia 2002 ,vw 2006
  • Motorizarea:1.9 tdi

Posted 24.03.2015 @ 10:31

Este senzor pe axa cu came(e in exterior spre fulia axului cu came).

Ar fi bine sa ne spui cum a fost verificata pompa tandem(exact cum a cerut si @andrei_221).

Edited by romytaxy, 24.03.2015 @ 10:33.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users