Jump to content


Photo

Pompa de injectie - probleme


  • Please log in to reply
239 replies to this topic

#221 gctinvalentin

gctinvalentin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:cu doua picioare
  • Motorizarea:1 cal si o iapa

Posted 02.03.2014 @ 19:24

 

Cum s-a rezolvat defectul de la #149 returnat de codul 17656 ?

Am si eu aceeasi problema

 

Address 01: Engine       Labels: 038-906-018-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 018 ED
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  2155
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 06402  
                      VCID: 5CBDE5D4CC3098E
1 Fault Found:
 
17656 - Start of Injection Timing Regulation 
            P1248 - 35-00 - Control Deviation

 

Verifica in prima faza avansul,daca nu verifica pompa de injectie e posibil sa te lase



#222 MRC

MRC

    Membru Level 2

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Vw
  • Model:Golf MK4 '01
  • Motorizarea:TDI 90+

Posted 02.03.2014 @ 22:55

Avansul este dereglat, de la asta apare eroarea aia.



#223 zamfir.alexandru87

zamfir.alexandru87
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:audi
  • Model:a3 8l 2000
  • Motorizarea:1.9 tdi 90 cp

Posted 10.03.2014 @ 12:50

salut colegilor de pe acest forum am si eu o problema am schimbat pompa de injectie la audi a3 tip motor alh luata de pe un golf 4 tot motor alh si nu vrea sa porneasca ,intrebarea este urmatoarea trebuie sterse ceva erori din calculator sau trebuie rescrisa pompa actuala pentru a fi recunoscuta de calculatorul masini ? va multumesc o zi buna



#224 MRC

MRC

    Membru Level 2

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Vw
  • Model:Golf MK4 '01
  • Motorizarea:TDI 90+

Posted 10.03.2014 @ 13:17

Firul de la solenoid e pus cum trebuie? Primesti 12V pe el? Daca da, scoate si solenoidul si testeaza-l.



#225 romytaxy

romytaxy
  • Oraş:Rădăuţi
  • Maşina:skoda,vw passat
  • Model:octavia 2002 ,vw 2006
  • Motorizarea:1.9 tdi

Posted 10.03.2014 @ 15:33

Alexandru.


Nu trebuie imperecheat nimic,in primul rand fa ce a spus si MRC.

1.poti verifica daca odata cu schimbarea pompei distributia e pusa cum trebuie(au fost destule cazuri in care nu a fost pusa cum trebuie)


2.poti sa verifici daca pompa"scuipa"prima data pe cilindrul 1,un fel de"aprindere"(iar au fost cazuri in care pompa sa montat prost).


Dupa mine e unul dintre cele 2 motive,binenteles daca solenoidul primeste curent/functioneaza.


Saptamana frumoasa.

Edited by romytaxy, 10.03.2014 @ 15:34.


#226 raducanu123

raducanu123
  • Oraş:Focşani
  • Maşina:vw
  • Model:passat
  • Motorizarea:1.9 TDI 110 CP

Posted 20.08.2014 @ 15:27

la imaginea cu pompa de injectie unde este semnat cu verde nu am cheie pentru piulita aia mai mare,aveti vreo ideie mai buna cum o desfac!!???


Edited by raducanu123, 20.08.2014 @ 15:39.


#227 josBMW

josBMW
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat
  • Motorizarea:2.5 V6 150cp

Posted 21.08.2014 @ 20:33

 

 

salut la toata lumea. am si eu o intrebare sau o stare de neliniste. am un vw Passat 2.5 v6 mia cazut pompa de injectie, am luat alta si maine se apuca sa o monteze, sar specific k pompa nu e pe acelasi cod cu cea veche dar e de pe acelasi motor AKN cu cutie manuala. ce problem as putea avea sau la ce sa ma astept. mersi anticipat



#228 andrei_221

andrei_221
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:SKODA
  • Model:O2 / O1 COMBI 4x4
  • Motorizarea:1.9TDI / 1.9TDI

Posted 21.08.2014 @ 22:23

nu o sa porneasca motorul din cauza imobilizatorului.


Edited by andrei_221, 21.08.2014 @ 22:24.


#229 lupo_bv

lupo_bv

    Moderator

  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Lupo 2003
  • Motorizarea:1.7 SDI, 60hp

Posted 21.08.2014 @ 23:20

Ce treabă are imobilizatorul cu pompa de injecţii?



#230 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 22.08.2014 @ 06:58

LA motorul de 2,5 are, trebuie facuta imperecherea dupa montarea ei.



#231 josBMW

josBMW
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat
  • Motorizarea:2.5 V6 150cp

Posted 22.08.2014 @ 07:24

am inteles. multumesc. in jum de ora ma duc la service, va anunt cum a fost



#232 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 22.08.2014 @ 07:51

 

 

 

salut la toata lumea. am si eu o intrebare sau o stare de neliniste. am un vw Passat 2.5 v6 mia cazut pompa de injectie, am luat alta si maine se apuca sa o monteze, sar specific k pompa nu e pe acelasi cod cu cea veche dar e de pe acelasi motor AKN cu cutie manuala. ce problem as putea avea sau la ce sa ma astept. mersi anticipat

 

 

atentie mare.... pe AKN exista mai multe generatiii de pompe de injectie - daca nu ai luat cod compatibil, nu o sa porneasca cu ea si nu o sa ii poti face adaptarea.....

 

Lupo - pompa la 2.5Tdi, face parte din sistemul de imobilizare - in cazul in care se inlocuieste, trebuie facuta adaptarea ei, asa cum se face adaptarea unui ECU - in cazul inlocuirii acestuia.


Edited by F l o r i n, 22.08.2014 @ 07:53.


#233 andrei_221

andrei_221
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:SKODA
  • Model:O2 / O1 COMBI 4x4
  • Motorizarea:1.9TDI / 1.9TDI

Posted 22.08.2014 @ 18:46

pentru probe, poate folosi trucul cu mufa bagata in pompa veche, pus contactul, pe urma mutata mufa pe pompa noua pe motor si dat la cheie.



#234 gigi69

gigi69
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Audi
  • Model:A6
  • Motorizarea:2500tdi 180 cp

Posted 25.08.2014 @ 22:10

Poate careva a intalnit aceeasi problema ,am un audi a6 2500cc cod AKN .daca parchez masina cu fata in sus in panta i i prinde aer si nu mai porneste
Aerisesc porneste o parchez cu fata in Jos nu mai am probleme ,poate cineva sa-mi spuna Ceva

#235 andrei_221

andrei_221
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:SKODA
  • Model:O2 / O1 COMBI 4x4
  • Motorizarea:1.9TDI / 1.9TDI

Posted 25.08.2014 @ 22:25

monteaza o supapa de sens pe furtunul de alimentare.



#236 josBMW

josBMW
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat
  • Motorizarea:2.5 V6 150cp

Posted 26.08.2014 @ 18:09

salut gigi69. da am avut si eu problema asta la a mea. cand sta cu fata in sus se duce motorina din pompa si se dezamorseaza iar cand sta in vale are mereu in ea. bun idea e k eu am rezolvat cu 2 supape de sens, una montata pe furtunul care vine din rezervor in filtru si a doua pe furtunul care iese din filtru si duce in pompa, e simpla treaba si nu dureaza mult si nici nu costa mult. salut


salut la colegii de mai sus in legatura cu schimbatul pompei cu alt cod. am schimbato si nu a mers, dar am chemat un baiat bun in vw si ia facut o adaptare si a pornit, in present mi porneste foarte bine, precizez k se poate schimba pompa pe lat cod dar doar cu adaptare care costa intre 50 lei si 300 lei. si trucul cu mufa si cu pompa veche nu functioneaza. salut



#237 Cocarlea Ionut

Cocarlea Ionut
  • Oraş:Călăraşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2000 TDI ALH
  • Motorizarea:DIESEL

Posted Yesterday, 05:48

Salutare dragi forumisi , ma confrunt cu o problema legata  tot  de pompa de injectie. Este  vorba despre o pompa rotativa la un ALH. Problema  este  ca ceva din  componetele  electronice  ale pompei  imi fura curent .Am sesizat asta dupa  e   am  auzit un sunet ciudat venind din pompa , un tiuit . Are cineva idee despre ce poate fi vorba?



#238 lupo_bv

lupo_bv

    Moderator

  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Lupo 2003
  • Motorizarea:1.7 SDI, 60hp

Posted Yesterday, 07:53

Cel mai bine ar fi să faci o diagnoză, dacă nu trebuie să verifici cu un multimetru toate componentele electronice din pompă. Ai multimetru?



#239 Cocarlea Ionut

Cocarlea Ionut
  • Oraş:Călăraşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2000 TDI ALH
  • Motorizarea:DIESEL

Posted Yesterday, 22:08

La diagnoza nu a iesit nimic , am multimetru.



#240 lupo_bv

lupo_bv

    Moderator

  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Lupo 2003
  • Motorizarea:1.7 SDI, 60hp

Posted Yesterday, 23:22

Cam astea sunt componentele electrice ale pompei.

Dacă ar fi vreunul în scurt ar fi trebuit să iasă la diagnoză, dar mai ştii, verifică-le şi cu multimetrul. Având în vedere că sunt valori mici pune ohmetrul pe scala cea mai mică şi măsoară prima dată rezistenţa fişelor multimetrului  prin scurtcircuitare. Dacă multimetrul indică vreo rezistenţă, valoarea aia să o scazi din ce arată când măsori.

Ţi-aş mai recomanda să încerci şi metoda scoaterii pe rând a siguranţelor pentru localizarea hoţului.

Attached Files






1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users


    romytaxy