Jump to content

Pompa de injectie - probleme


kador
 Share

Postare recomandată

Azi dimineata i-am scos mufa de la Shut off Valve...si surprizaaaaaa.... A pornit la prima cheie !! : :lol:

Nu-mi vine sa cred cate verificari am facut la masina..si de cate ori am dat la automat de am omorat si bateria.. si totul era de la eletrovalva shutt offtuktuk.gif

Primul lucru care mi-a venit in minte cand nu mi-a pornit acum 2 zile a fost sa verific shut off valve si immo.. insa am verificat doar daca inchide/deschide mecanic.. si era OK.

 

Multumesc colegilor pentru pareri ! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu si MRC ti am spus sa te uiti acolo(inca eu am specificat"chiar daca ai verificat/ai mai facut o), e ok bine ca ti a pornit.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva N239 - shutt off valve, e comandata direct de ECU sau printr-un releu?. Incerc sa descoper din ce cauza nu functioneaza..  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai verifica cu o lampa daca ai curent pe mufa, daca e alimentata atunci e de vina electrovalva dar...ar trebui sa o gasesti la diagnoza(eroare stocata)insa au fost si cazuri in care nu a dat eroare.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E alimentata direct de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai verifica cu o lampa daca ai curent pe mufa, daca e alimentata atunci e de vina electrovalva

 

Daca e alimentata, problema e din ECU sau de pe traseu (scurt-circuit). N239 e alimentata doar la oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

`Atasez un link cu o imagine in care am facut niste masuratori legat de bujiile incandescente. Iar nu-mi porneste masina.. Las sa se mai incalzeasca afara si apoi mai incerc.. Daca puteti sa-mi spuneti unde si cum as putea verifica problema care apare in imagine..

 

https://onedrive.live.com/redir?resid=498806FC1AF9A326!2749&authkey=!AM59-b81igKQDJA&v=3&ithint=photo%2cjpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile ,puse direct la baterie ,pe rand,nu masurate

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa aflam doar daca sunt arse.Nu e suficien sa stim daca bujiile au continuitate.E important sa stim daca se inrosesc in primele 3 secunde.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si testul cu firul.. Face ceva artificii https://onedrive.live.com/redir?resid=498806FC1AF9A326!2751&authkey=!AInd4wh4xocPCRw&ithint=video%2cmp4

Am masurat cu multimetru intre plusul de la baterie si fiecare bujie, imi da 12,54. Ii normal, atata ii valoarea curentului din baterie

Am mai masurat tot cu multimetru intre fiecare fisa si bujie cu contactul pus sa vad ce curent imi da iar la una dintre fise imi da curent de 0.04 iar la celelalte curent de ~0,75 dupa cum este aratat si in poza din linkul de mai sus

de asemenea am mai incercat sa pornesc iar motorul dupa o zi cat de cat cu caldura dar fara nici un rezultat.

O sa-mi cumpar maine o cheie de bujii sa le desfac sa vad si care cum se inrosesc.

Modificat de neagota
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te mai chinui, motorul porneste fara nicio bujie functionala.

nu acolo e problema ta

si fiind bujii de 5v, nu le tine mai mult de 2 secunde la 12v, ca le topesti.

trebuie vazut unde e problema de alimentare sau senzori g40 / g28

eu zic ca se dezamorseaza pompa tandem, care apropo, nu ne.ai spus cum a masurat.o acel service, ca ma indoiesc ca a pus manometrul si a masurat presiunea, sau a masurat in cat timp pierde presiunea...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan ai dreptate Andrei, am icercat sa pornesc acuma dimineata, am vazut ca da semne si am insistat, timp in care am citit valoarea de la senzorul g28=198 rpm iar senzorul g40 nu cred ca il am pt ca nu l.am regasit in lista de la motor (g40 ii senzorul de la axul cu came din cate am vazut iar axul cu came cica a fost verificat vizual pt ca nu am nici un senzor acolo). In fine.. Dupa ce am pornit motorul am scos fisele de la bujii si porneste si fara bujii ok. Legat de pompa de tandem nu stiu cum a fost verificata dar in schimb vad ca mi foarte uns motorul in zona ei, cel mai probabil o fost data jos.

Oricum vreau sa.mi rezolv toate problemele electronice chiar o sa.mi cumpar un manometru si o sa ma interesez cum se verifica pompa.

Modificat de neagota
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este senzor pe axa cu came(e in exterior spre fulia axului cu came).

Ar fi bine sa ne spui cum a fost verificata pompa tandem(exact cum a cerut si @andrei_221).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. De vreo 3-4 zile al meu golf alh a inceput sa scoata un zgomot metalic din jurul pompei de injectie. Porneste greu la cald, la rece porneste sfert. Avansul e ok, cantitatea de motorina e ok, deci ma duc cu  gandul sa imi iau alta pompa sau sa o reconditionez pe aceasta. Intrebarea este cam la cati bani se intinde toata distractia?

Orice sfat e bine venit. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Last time i've checked au cerut 800ron, dar preturile pot sa difere in functie de piata.

Intrebarea e, esti sigur ca e de la pompa? 

Codeaza pe cutie automata engine-ul si vezi daca o ia la sfert si la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica o pompa de injectie sh?! La pompamgiu sau sa o montez pe masina?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai usor/simplu pe un banc de proba(pompangiu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune la ce anume sa fiu atent cand cumpar una, cam ce presiune trebuie sa scoata!? Stiu ca injectoarele deschid la 210 bar la alh. Nu de alta dar in Constanta tot ce tine de auto-moto preturile sunt simtitor mai mari decat in alte colturi ale tari.

Respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu nimeni la ce presiune lucreaza o pompa de injectie de alh? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutz_JON85

Uite ce zicea colegul Andi tdi  prin 2004;

''O alta diferenta ce apare la motoarele PD este existenta unei pompe de racire a combustibilului pe circuitul de retur (V 166) cu scopul de a proteja incalzirea excesiva a rezervorului de combustibil. Datorita compresiei mult mai mari ca la sistemul cu pompa distribuitoare (max 2050 bari fata de 1650 bari) si combustibilul se incinge mult mai tare si apare necesitatea racirii lui. Informatia despre temperatura este furnizata de senzorul (G81) are aceiasi denumire ca la pompa distribuitoare respectiv Fuel Temperature Sender.''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!