Jump to content

Pompa de injectie - probleme


kador
 Share

Postare recomandată

metoda verificarii cu bec aprins, etc.. destul de empirica si inexacta - putem vb de o direnta de 1 litru sau mai mult, in functie de temperatura exterioara, pozitionare auto, etc....

 

no, acum logic vorbind - daca inainte era ok si dupa ce ai umblat - nu - atunci incerci sa o aduci la starea initiala si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de aceasta metoda cu becul aprins te rog detaliaza un pic....tocmai asta este problema inainte de schimbarea garniturilor imi arata pe ceasuri un consum mai mic cu 0,5 decat consum in realitate acum dupa schimbare imi arata un consum mai mare pe ceasuri dar de fapt cunsumul real nu mi se pare modificat dar asta nu pot spune cu exactitate ca s au schimbat si conditile climatice....de ex ieri am facut 170 km si pe ceasuri imi arata un consum de 8 iar la pompa 6.5 ,cand mi s a aprins becul am bagat 11 l motorina ,iar cand s a aprins din nou facusem 170 km,...parcursi jumate in oras jumate afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ddeka bec combustibil aprins la bec combustibil aprins si mi a iesit cu 1.5 mai putin decat imi arata pe bord

 

cum ai verificat tu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari colegi.Am si eu o problema la pompa de injectie de la cealalta masina pe care o am,un polo variant motor AHU.Pierde motorina pe suportul din tabla groasa situat sub conducte in partea dreapta.Urmarind cu atentie observat cum prelinge pe holenderul inferior din partea catre fata masinii.L-am dat jos(era strans bine) si are o saiba de cupru acolo.Pare sa fie in perfecte conditii.Am schimbat inelul de la capul hidraulic(cu mare atentie si am reusit)dar tot pierde.Din filmatul de mai sus vad ca si pe surubul ala gros central din capul hidraulic este un inel.Poate prelinge pe acolo curgand pe holender inducandu-ma in eroare pe mine?Pentru ca dupa mine nu are cum sa fie inelul din cupru de la holender,e perfect.Scoateti-ma si pe mine din incurcatura va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,mi-am raspuns singur.Pierde pe la surubul acela gros infiletat pe capul hidraulic in forma de triunghi cu colturile rotunjite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrix.ADGARAGE

Buna seara,referitor la pompele ALH,azi un coleg a dat pompa jos demontand piulita centra de la fulia pompei si nu cele 3 suruburi de reglare a avansului,atragandui atentia ca nu e bine ce a facut zice ca a ramas un semn de la locasul de pana si o pune la fel,dar din cate am observat eu piulita s-a strans mai mult decat trebuia (avea semn cu vopsea galbena)parerea mea e ca s-a pierdut de pe ZERO!Ce sanse mai avem sa punem pompa in zero are vreun semn anume vreun blocaj ca la vp44 sau sa incerc cu vcds-ul odata cu reglarea avansului?Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere, va rog, despre eroarea ce a aparut dupa oprirea in mers a B5 -ului (1,9 tdi, AHU, 1997). A pornit foarte greu dupa. Pina la aceasta problema masina lucra si pornea foarte bine. Am si un scan facut cu cateva zile inainte. Ma intereseaza daca cineva s-a intalnit efectiv cu aceasta eroare, problema.

Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.lbl
Control Module Part Number: 028 906 021 BD
Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 11SG 0806
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 52A094BB9E7F4788C71
1 Fault Found

00550 - Start of Injection Regulation
17-00 - Control Difference

 

M-am uitat si pe Ross-Tech. 

 

Log WAUZZZ8DZVA010276-10.txt

Log - WAUZZZ8DZVA010276-287520km-178656mi-11.txt

Modificat de teko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,referitor la pompele ALH,azi un coleg a dat pompa jos demontand piulita centra de la fulia pompei si nu cele 3 suruburi de reglare a avansului,atragandui atentia ca nu e bine ce a facut zice ca a ramas un semn de la locasul de pana si o pune la fel,dar din cate am observat eu piulita s-a strans mai mult decat trebuia (avea semn cu vopsea galbena)parerea mea e ca s-a pierdut de pe ZERO!Ce sanse mai avem sa punem pompa in zero are vreun semn anume vreun blocaj ca la vp44 sau sa incerc cu vcds-ul odata cu reglarea avansului?Ce parere aveti?

Cu VCDS vizualizezi avansul si apoi il reglezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrix.ADGARAGE

Buna seara,referitor la pompele ALH,azi un coleg a dat pompa jos demontand piulita centra de la fulia pompei si nu cele 3 suruburi de reglare a avansului,atragandui atentia ca nu e bine ce a facut zice ca a ramas un semn de la locasul de pana si o pune la fel,dar din cate am observat eu piulita s-a strans mai mult decat trebuia (avea semn cu vopsea galbena)parerea mea e ca s-a pierdut de pe ZERO!Ce sanse mai avem sa punem pompa in zero are vreun semn anume vreun blocaj ca la vp44 sau sa incerc cu vcds-ul odata cu reglarea avansului?Ce parere aveti?

Cu VCDS vizualizezi avansul si apoi il reglezi.
Am reusit astazi dupa mai multe incercari,multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
On 1/17/2014 at 2:39 PM, robert28 said:

Intr-adevar cum spune si MRC acel 0-ring de la capul hidraulic se poate schimba si pe masina doar ca trebuie urmariti cativa pasi foarte atenti si se rezolva.Cand se desfac suruburile de la corpul capului hidraulic trebuie urmarit in acelasi timp si cele 2 arcuri sa fie presate si se va desface atat cat iti permite sa extragi garnitura.Personal am facut asa ceva pe masina mea dar intai m-am antrenat pe o pompa de injectie care nu imi foloseste ca sa vad exact ce trebuie facut.Pun si cateva poze poate ajuta.

Fotografie0047.jpg

Fotografie0050.jpg

Fotografie0053.jpg

Salutare! E posibil sa trebuiasca sa schimb si eu acel oring pentru ca porneste greu la rece si am observat ca se prelinge motorina pe acolo cand e foarte frig. Intrebarea e cum montezi acel oring daca nu separi cele doua corpuri? Observ ca in clip tipul intinde garnitura peste acel corp, nu se poate rupe, isi revine la pozitia initiala sa inchida etans? Ms pentru raspuns! 1,9 tdi, asv.

Modificat de mury78
Adaugare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este simplu...dupa ce ai ajuns in stadiul din poze intinzi garnitura peste corpul capului hidraulic pana aproape de corpul pompei,apoi scoti total cate 2 suruburi pe diagonala si garnitura se va apropia de locul ei,montezi iar suruburile care le-ai scos si repeti aceeasi operatiune si cu celelalte suruburi iar garnitura se va aseza in lacasul ei. Trebuie verificat cu atentie ca garnitura sa se aseze perfect pe toata circumferinta capului hidraulic. Nu, garnitura nu se va rupe pentru ca este destul de elastica si iti va permite sa o intinzi putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regula, multumesc pentru raspuns. Cred ca am sa astept pina se mai incalzeste putin vremea si o sa  ma apuc de treaba. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. am observat scurgeri de motorina la pompa de injectie golf 4 tdi motor alh 2001 ma puteti äjuta cu o recomandäre de mecanic sa remediez problema. multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc...in jur de 500-600 lei mi au cerut...mult zic pt niste garnituri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu banii aia cumperi alta pompa. Cam 250 lei ar trebui maxim sa fie costul cu.tot cu garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema ,la mine imi curge motorina pe la pompa de injectie in momentul cand opresc motorul se vede undeva intre corpul pompei si capul hidraulic .A mai patit cineva asa ,,pentru ca am cumpatat setul de garnituri si mie sa nu schimb ce nu trebuie .Am schimbat oringul de la surubul mare cu trei laturi de pe capul hidraulic ,am crezut ca pe acolo pierde,pe moment nu a mai curs ,acum am verificat si iar pierde.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am o problema cu pompa de injectie la un motor ALH. Concret , din cand in cand se aprinde check enginu-ul si filamentul de la bujii clipeste . Motorul trage absolut normal , nu are nici un simptom. La tester a iesit o eroare la valva de debit ( nu mai retin exact ce cod avea ). Poate fi o eroare datorata unui contact imperfect ? Supapa se poate inlocui , sau trebuie schimbata pompa cu totul ? Repet motorul se comporta absolut normal ( pornire la sfert , consum normal , trage foarte bine ....). Masina E Skoda Octavia 1 din 2005,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna!

Apropo de pornire... O data la 10-15 porniri, Passat-ul meu nu pleaca. Invarte de nebun dar degeaba. Il las 5 minute cu cheia scoasa,dupa care se aude un sunet pe laga turbo si imediat ce ii dau cheie porneste. Nu am experienta de mecanic si va rog, daca puteti, sa imi dati ceva sfaturi. Sunetul e asemanator atingerii a doua fire + si -.

La tester imi da aceeasi eroare *Start Of Injection Regulation*

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat postul aici pentru că pare a fi o problemă la partea electrică a pompei de injecţie. Presupun că ai codul de motor AKN.

Din păcate la tipul ăsta de motor pompa are un calculator separat unde este conectată partea electrică şi nu am găsit cum sunt conectate ca să-ţi spun cum să verifici. Eroarea ta în afară de avans incorect mai poate avea şi alte cauze printre care şi unele electrice legate de pompă cum ar fi circuitele electrice ale valvelor de oprire a combustibilului, reglare avans, reglare debit (ascultă mai exact să vezi dacă de la pompă vine sunetul). Aici ai detalii despre eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara colegi,

 

Am intampinat si eu o problema la Skoda Octavia I motor 1.9 ALH, in zona pompei de injectie curge motorina, exact ca si in acest video 

Stie careva care garnitura trebuie schimbata? si eventual niste material didactic.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor.

Am un vento 1.9 TDI 90 CP cod motor 1z. In urma cu 6 luni au fost schimbate cele 2 garnituri de la capac ( curgea motorina) si a fost corectat IQ la 3.2 pentru a creste performanta motorului ( initial era aprox 13). Dupa reglaj masina pornea f probleme, motorul mergea mult mai rotund, puterea simtita mai mare, intradevar o crestere a consumului sa observat. In urma cu 1 saptamana a inceput sa curga din nou motorina destul de tare ( atasat filmulet) banuiesc ca pe la garnitura capului hidraulic. Am urmarit topicul si diverse tutoriale cu privire la cum se schimba acel oring http://www.myturbodiesel.com/wiki/injection-pump-reseal-leaking-seal-replacement-bosch-ve-vw-audi-tdi/.

Cand s-au schimbat garniturile de sus sa observat ca unul din arcuri este rupt efectiv ( atasat poza). Intrebarea ar fi urmatoarea: Credeti ca o reglare a IQ la 3.2 a dus la o crestere a presiuni in pompa? Pentru a nu mai curge ar merita crescut IQ  cu pierderea de putere aferenta? Daca va trebui inlocuit oringul de la capul Hidraulic credeti ca se poate face pe masina confor filmuletelor de pe forum postate fara a desface capacele de pe pompa? Nu as vrea sa dereglez IQ pentru ca repet masina se comporta ffff bine.

Ms mult pentru raspunsuri.

 

Link filmulet pierdere motorina

https://wetransfer.com/downloads/9579c0ab56c6ce806d146c877b0e63d920171103095709/10a6f8

 

 

 

Arc rupt in pompa.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!