Jump to content

Pornire Grea La Touran


bati
 Share

Postare recomandată

Apeleaza la un coleg de pe aici din zona ta cu vcds care te poate ajuta cu niste print screen-uri pe care sa le postezi aici astfel pierzi timpul dejeaba.

Vezi in aria Performance & Technical s-a discutat mult de avans si importanta sa.

Bafta

http://vwforum.ro/topic/281-importanta-avansului-injectiei/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor,dacă m-a lăsat senzorul ax cu came mai exista vreo posibilitate sa pornesc masina??macar sa o duc pana la service sa o rezolv acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina porneste si fara senzorul axului cu came,doar ca invarte un pic mai mult....iar distrubutia tre sa fie pusa la punct altfel risti sa strici motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste, deoarece foloseste semnalul de la G28 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.Am o problema cu pornirea la vw touran 1.9 tdi bkc, motorul porneste doua secunde(prima pornire de dimineata) insa turometrul nu ajuge decat la 3-400 turatii, dupa care ”moare”.Trebuie sa dau foarte mult la automat pana sa porneasca, dupa care porneste fara probleme tot timpul zilei.Mentionez ca i am schimbat filtrul de motorina, reparat electromotor, baterie noua din iarna.Eventual daca stiti vreun mecanic bun vw in Sibiu lasati mi si mie un PM. Astept parerile voastre, poate ati mai patit si voi. Multumesc

Mentionez ca alimentez doar de la Rompetrol. Ieri am schimbat filtrul de motorina, desi avea doar 6000 km de la inlocuire, insa arata oribil, parca avea 20000 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa tandem, oringuri la injectoare, circuit alimentare motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ibasteanu greu cu cautatul, mai bine facem 100 de topic-uri pe principiul problema mea e cea mai importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faresploiesti

Buna ziua. Am o problema la Touranul meu (2005, 1.9 tdi. BKC), in bord mi-a aparut semnul  check engine si in scris EMISSION WORKSHOP si porneste in pic cam greu dar din prima. Mentionez ca am schimbat EGR, clapeta de acceleratie . Filtrele schimbate. La tester nu da eroare. Va rog, stie cineva despre ce e vorba? Si daca stiti un mecanic bun in zona Ploiesti care poate sa ma ajute? Va multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare/diagnoza, posteaza rezultatul si o sa incercam sa te ajutam. DIn pacate, fara aceasta nu putem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faresploiesti

Mersi Florin . O sa fac cat de curand si postez aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.08.2010 at 0:23 PM, bernard the polar bear said:

Salut,

Am si eu o problema similara cu pornirea grea la un VW Touran 1.9 TDI din 2005 si motor BKC. La rece, dupa 1 zi sau 2 sau mai multe de stat parcata in fata blocului, porneste la a 2,3,4 cheie dupa ce invarte destul de mult. De pornit porneste pana la urma si apoi nu mai sunt probleme la cald indiferent daca opresc motorul imediat sau dupa o perioada de timp. Am fost la o verificare dar 'computerul' a spus ca totul e ok si pornita zilnic dimineata dupa ce a stat parcata pe plat nu au fost probleme, nu e de la bujii si nici de la alimentare. Am presupus de la pompa de presiune. Am continuat cu ea tot asa deoarece sa schimb pompa de presiune ptr o presupunere nu am avut bani si nu mi s a parut oportun la acel moment. Mergand in continuare cu masina la un moment dat s a aprins martorul de ulei, am constatat ca scazuse nivelul, am completat si am sperat ca de la asta fuse problema, dar dupa o perioada a revenit si tot asa pornea greu dupa o perioada de stat in fata blocului. In toata aceasta perioada nu prea am facut plinul, am mers mai mereu cu rezervorul pe sfert sau jumate si mergeam pana se aprinde becul si chiar inca putin pe 'rosu' iar in fata blocului o parcam cu rotile pe bordura inclinata intr o parte, mentionez asta deoarece presupun acum ca e posibil sa aibe legatura cu nivelul scazut de motorina si alimentarea la pornire, mai ales pentru ca de cand fac plinul nu mai sunt probleme de acest fel.

aveti vreo idee depre ce ar putea fi aceasta problema si cum a sputea sa o rezolv? Ati avut vreunul asa ceva?

multumesc,

Salut.poti sa mj spui cum ai rezolvat problema cu pornirea la rece, la fel face si a mea.la cald pleaca fara probleme.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringuri injectoare, injectoare, chiulasa, pompa tandem, etc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Victor cojocaru
On 27.03.2017 at 9:26, DariusBor a scris:

Salut.

Multumesc pentru raspuns. Pana la urma am fost la un electrician din Satu Mare, care cica colaboreaza cu Voinea, spun cica pentru ca nu stiu sigur.

A descarcat softul masinii si a fost reconfigurat astfel incat sa nu mai tina cont de turatia minima necesara de pornire a motorului.

Merge brici. Si a mai si ramas astfel chipul Race pe el fara sa il afecteze.

Dupa 3 zile pot sa spun ca merge foarte bine, porneste si la rece si la cald la fel de usor. Si am impresi ca si trage mai bine masina decat inainte.Poate e din cauza ca au fost reintroduse valorile din fabrica (plus chip).

Deocamdata multumit.Sper sa nu afecteze masina in timp aceasta reconfigurare de soft.

 

Cât V-a costat? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.08.2010 at 0:23 PM, bernard the polar bear said:

Salut,

Am si eu o problema similara cu pornirea grea la un VW Touran 1.9 TDI din 2005 si motor BKC. La rece, dupa 1 zi sau 2 sau mai multe de stat parcata in fata blocului, porneste la a 2,3,4 cheie dupa ce invarte destul de mult. De pornit porneste pana la urma si apoi nu mai sunt probleme la cald indiferent daca opresc motorul imediat sau dupa o perioada de timp. Am fost la o verificare dar 'computerul' a spus ca totul e ok si pornita zilnic dimineata dupa ce a stat parcata pe plat nu au fost probleme, nu e de la bujii si nici de la alimentare. Am presupus de la pompa de presiune. Am continuat cu ea tot asa deoarece sa schimb pompa de presiune ptr o presupunere nu am avut bani si nu mi s a parut oportun la acel moment. Mergand in continuare cu masina la un moment dat s a aprins martorul de ulei, am constatat ca scazuse nivelul, am completat si am sperat ca de la asta fuse problema, dar dupa o perioada a revenit si tot asa pornea greu dupa o perioada de stat in fata blocului. In toata aceasta perioada nu prea am facut plinul, am mers mai mereu cu rezervorul pe sfert sau jumate si mergeam pana se aprinde becul si chiar inca putin pe 'rosu' iar in fata blocului o parcam cu rotile pe bordura inclinata intr o parte, mentionez asta deoarece presupun acum ca e posibil sa aibe legatura cu nivelul scazut de motorina si alimentarea la pornire, mai ales pentru ca de cand fac plinul nu mai sunt probleme de acest fel.

aveti vreo idee depre ce ar putea fi aceasta problema si cum a sputea sa o rezolv? Ati avut vreunul asa ceva?

multumesc,

Salut.poti sa mj spui cum ai rezolvat problema cu pornirea la rece, la fel face si a mea.la cald pleaca fara probleme.mersi

Modificat de ibasteanu
Am rezolvat cu pornirea la rece.O ringurile de la injectoare au fost!sa le schimbati inainte sa si faca joc in chiulasa.bafta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu pornirea la cald, conform următorului video:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi de grup,revin din nou si specific ca am schimbat senzorul ax cu came ...toate bune si frumoase in ziua respectiva pornea la sfert meserie,pe tester numai dădea nici o eroare ...cand ii dau cheie a doua zi dimineata același lucru numai pornea,i-am dat un puf de spray a luat-o imediat toată ziua la fel nu am mai avut treaba cu ea ,urmatoarea zi din nou am ajuns la concluzia si din ce am mai vazut si eu nu este prea indicată pornirea cu spray mai ales pe timp de vara si am renuntat la metoda cu spray-ul...majoritatea spun că prinde aer pe undeva si ca se dezamorseaza pompa acum nici nu stiu parerile sunt împărțite chiar nu stiu pe cine sa cred majoritatea nu vor sa se bage.. rugămintea mea dacă este cineva din galati pe acest forum si crede ca ma poate rezolva plătesc cat trebuie nu e problemă, 0754382860 este nr meu personal ,weekend plăcut sa aveti

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solicitarile de servicii se fac in alta arie, aici se discuta strict despre problema tehnica si rezolvarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut. Am si eu o problema la Touranul meu. Precizez ca nu este folosita foarte des, de doua trei ori pe saptamana, ture scurte prin oras, o data pe luna Timisoara-Caransebes. Pun contact, dau la cheie si nu o ia. De cele mai multe ori nu porneste. Pun si iau de mai multe ori contactul, pana la urma porneste. Alteori, mai rar, se chinuie unpic dar pana la urma porneste. De cand am intrat in posesia ei, prin iulie, s-au facut distributia, ulei, filtre. La service,  mi-au schimbat, egr, mi-au facut immo of caci imi dadea eroare de immo, dar tot nu s-a rezolvat problema. Acum la scanare, alte erori in afara de immo nu-mi apar. Daca a mai avut cineva aceasta problema, il rog sa ma ajute cu niste sfaturi. Sau poate stiti un service bun in partea de nord a Timisoarei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule coleg, raspunsurile se afla in acest topic pe care va invit sa-l cititi, iar aria de prestari servicii este in alta parte. Aici se poarta discutii tehnice. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezamorsare circuit alimentare sau pompa tandem cu probleme.

Lasa masina cu botul in jos si spatele ridicat peste noapte si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat sa o pornesc. Nu i-am schimbat pozitia de ieri. A pornit la sfert de cheie. Am citit valorile pe injectoare sunt:

0.35 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 1
  -0.42 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 2
  -0.05 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 3
  0.07 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 4

Ma gandesc ca sunt bune. Nu ma pricep. Vreau sa le iau prin eliminare. Motorul care-l am eu 1.9 tdi BXE e pompe duze? Cum pot verifica daca am probleme la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o tura scurta prin oras, i-am mai dat o scanare.

-0.24 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 1
  -1.06 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 2
  -0.49 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 3
  1.84 mg/cursa  DiferenþãCantit. cil. 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE=PD.

Inj.4 cu valoare mare/da jos capacul si intareste contactele de pe mufa injectoarelor/fa un reglaj la 180°/verifica valoarea unghiului de avans.

Uita te cu vdcs pe grupurile 018/023 fa o poza si pune o aici.

Nu inj.4 iti face probleme la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar care valori ale injectoarele sunt mai concludente? Facute dupa o stationare  sau dupa o cursa cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!