Jump to content


Photo

Reglare Faruri


  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#21 miraj

miraj
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 5
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 31.10.2008 @ 11:41

Salut.Vreau si eu o firma de reglat faruri din timisoara buna,daca poate sa-mi spuna cineva si niste preturi pentru reglat.

#22 Riddler

Riddler
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B6 TL+ (2006)
  • Motorizarea:1.9 TDI 105 CP

Posted 31.10.2008 @ 14:22

eu iti raspund la jumatate din intrebare... si anume
Un reglat de faruri nu poate costa mai mult de 20 - 30 Lei ( asta facuta cu aparat de specialitate )

#23 Stefan_B

Stefan_B

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II 2008
  • Motorizarea:BXE 1.9TDi

Posted 02.11.2008 @ 20:04

Fost la Sama Service pt reglat faruri. Plecat OK, dar dezamagit seara cand le-am folosit. Si sunt si cu 50Ron mai usor.

Inainte, farurile bateau OK. Dupa, cel din dreapta bate in pomi, i-au dereglat axa si bate inspre stanga iar dreapta prea jos.

Partea tare e insa lunga - mi-era rusine sa o comut. Era pur si simplu pt orbit. Nici inainte nu era stralucita dar acum e dezastru.

Rezultat - dupa o sesiune in garajul de la servici in seara asta, folosind reglajul documentat pe pagina precendenta, e ca inainte.

Scuza pt Sama - e adevarat, farurile mele nu au + pt centrare pe axa optica... Morala e - nu ma mai duc la "profesionisti". Partea nasoala e ca nu se vede bucuria ziua (le-am reglat ieri dimineata) si noaptea... te apuca durerea de cap.

#24 BOMBANITORUL

BOMBANITORUL
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI
  • Model:A4 B8 2008
  • Motorizarea:2.0 TDI 143 HP

Posted 02.11.2008 @ 20:15

Nu face nimeni verificari de faruri la noi, ITP este ca si inexistent.

#25 rudolf

rudolf
  • Oraş:Satu Mare
  • Maşina:Audi
  • Model:100
  • Motorizarea:2.5 TDi

Posted 02.11.2008 @ 20:31

" Bombanitorul " Iti spun un mic secret : in metodologia ITP se specifica ca la prezentarea unei masini la ITP daca farurile nu sant corect reglate, ele se vor regla in cadrul inspectiei !!!

#26 BOMBANITORUL

BOMBANITORUL
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI
  • Model:A4 B8 2008
  • Motorizarea:2.0 TDI 143 HP

Posted 02.11.2008 @ 21:18

La ITP trec si masinile care au xenon aftermarket, adica cele la care nu ai ce regla- concluzia?

#27 john33exe

john33exe
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:VW Golf 4
  • Model:1,9 TDI 2003
  • Motorizarea:ALH

Posted 11.11.2008 @ 11:03

andrein>>> problema ta am avut-o la toate masinile inclusiv la cea detinuta in prezent.
rezolvarea este foarte simpla (cel putin asa am procedat eu): pe timp de noapte m-am deplasat pe un drum drept si necirculat sau foarte putin circulat, care sa aiba si copaci plantati pe margine si am reglat farurile "la ochi" astfel incat sa asigure o vizibilitate buna si nici sa nu orbeasca pe cei din fata. uneori mai luam un prieten cu mine care se dipunea cu masina pe contrasens mai in fata la cateva sute de metri pentru a ma dirija. si din cateva incercari a fost gata.
la service am fost si la no name si la reprezenatnta dar de fiecare data ori bateau prea jos ori bateau prea sus, ca in cazul tau.

#28 andrein

andrein
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Audi
  • Model:2003
  • Motorizarea:diesel

Posted 11.11.2008 @ 12:40

tot la relajul propriu si personal am ajuns si eu !!
Adica la un drum in afara localitatii, noaptea, m-am inarmat cu o bucata imbus !
Si dus am fost. Am primit cam 5 flash-uri din 6 masini ce veneau de pe contrasens; am tras pe dreapta in fata portii unei case, am coborat putin farurile cu imbusul si am pornit iar. Primeam cam 3 din 6 ..iar opresc ...reglez ... si apoi la drum din nou !
Si tot asa pana si eu vad ff bine si nici nu mai obesc pe nimeni. De 10 luni merg asa si am primit doar vreo 3 flashuri ..de la unii care urcau si eu coboram ..sau invers ..

#29 Bogdan N

Bogdan N
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 2009
  • Motorizarea:2.0 CR 143 CP

Posted 11.11.2008 @ 16:46

La ITP trec si masinile care au xenon aftermarket, adica cele la care nu ai ce regla- concluzia?


da, trec ;) dar cum adica nu ai ce regla :angry: orice far se regleaza doar xenonul nu bate cum vrea el, bate cum e reglat farul

Edited by Bogdan N, 11.11.2008 @ 16:47.


#30 Raven1

Raven1
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 , 2006, rosu
  • Motorizarea:1.9 Tdi, bke

Posted 12.11.2008 @ 09:27

Sal Vizita la Po Ro, factura 100 Ron, farurile bateau la fel; vizita la electricianul masinii acasa, 40 Ron, i-am lasat 50, in continuare nemultumit; am cerut un imbus unui coleg, reglaj propriu, ink nu am facturat..hihi...bat perfect, super multumit...concluziile le trageti singuri
Cu stima

#31 andrein

andrein
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Audi
  • Model:2003
  • Motorizarea:diesel

Posted 12.11.2008 @ 11:52

pana la aparitia unor aparate care se regleaza in functie de fiecare masina, sau care se prind cumva de masina pt a se face reglajul corect ... umblam cu imbusul !

#32 Dragosh_

Dragosh_
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen Passat
  • Model:3B3 2004
  • Motorizarea:1.9TDI 131CP

Posted 12.11.2008 @ 12:27

NU ai buton in bord care urca si coboara farurile ?!~,asta in functie de greutatea ce o ai in masina,pt ca farurile sa lumineze in pozitia optima (nici prea sus ,nici direct in asfalt)

#33 Bogdan N

Bogdan N
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 2009
  • Motorizarea:2.0 CR 143 CP

Posted 12.11.2008 @ 14:27

:D

baietii vorbeau de reglajul HARD... reglajul de la buton (SOFT) e intr-adevar pt greutatea care o ai in masina..

cei care ati reglat... ce imbus trebuie ?

#34 Dragosh_

Dragosh_
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen Passat
  • Model:3B3 2004
  • Motorizarea:1.9TDI 131CP

Posted 13.11.2008 @ 01:23

asta e reglarea "fizica" ,nici eu nu sunt multumit de luminile de pe B5,5 .Solutia cred ca este Xenonul.

#35 andrein

andrein
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Audi
  • Model:2003
  • Motorizarea:diesel

Posted 13.11.2008 @ 13:06

cred ca te referi la XENON EOM ...ca daca vrei doar sa iti schimbi becul ..tot acolo ajungi !!
Si in plus sa stii ca si XENONUL original tot la imbus se regleaza pozitia initiala dupa care se face auto-calibrarea la pornire !

imbus de 6 trebuie .parca !

Edited by andrein, 13.11.2008 @ 13:06.


#36 Dragosh_

Dragosh_
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen Passat
  • Model:3B3 2004
  • Motorizarea:1.9TDI 131CP

Posted 13.11.2008 @ 13:44

bineinteles ca ma refeream la pachet complet xenon ,nu doar la becuri.buba este ca nu am nici proiectoare si vreau sa spun ca pe ceata e o adevarata problema. merita montat un set de proiectoare?! (eventual modelul de pe Audi A6) .

#37 eradut

eradut
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:Golf
  • Motorizarea:1.9 TDI, ATD

Posted 01.12.2008 @ 12:22

Verificarea farurilor se poate face si ziua.


Cum, frate?

#38 tiefschwarz

tiefschwarz
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Vw
  • Model:Polo 9n 2002
  • Motorizarea:1.2 AZQ 64CP

Posted 03.12.2008 @ 23:57

Eu am xenon pe faza scurta. Nu se regleaza farurile in cazul asta? Becul in sine este asemanator cu cel OEM, difera doar ca in el intra cablurile de la ballast. Deci ar trebui sa se regeleze. Intreb deoarece trebuie sa le reglez si eu, cel din dreapta batand mult mai jos decat celalalt.

#39 Bogdan N

Bogdan N
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 2009
  • Motorizarea:2.0 CR 143 CP

Posted 04.12.2008 @ 09:26

bineinteles ca ma refeream la pachet complet xenon ,nu doar la becuri.buba este ca nu am nici proiectoare si vreau sa spun ca pe ceata e o adevarata problema. merita montat un set de proiectoare?! (eventual modelul de pe Audi A6) .


pt ce sa iti pui proiectoare ? f. mare diferenta nu e.... si oricum, daca masina ta nu a avut din fabrica .... te costa cat nu "face" .. iti trebuie cabluri trase, e greu, iti trebuie alta grila... ca doar nu faci tiganeala s-o gauresti pe aia ...iti trebuie proiectoarele in sine , apoi becurile ... :D personal , nu cred ca iti trebuie ( cati km mergi cu masina in afara orasului intr-un an ? (de ex eu am facut din iulie pana acum 22.000km si am prins ceata de 2 ori... nu mi s-a parut ca m-au ajutat cine stie ce.. poate esti mai vizibil din fata.

bafta

Edited by Bogdan N, 04.12.2008 @ 09:27.


#40 videosergiu

videosergiu
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV Variant 2001
  • Motorizarea:1,6 16V AZD

Posted 29.01.2009 @ 12:24

Intra aici si vezi cum se regleaza batraneste farurile. La mine a dat rezultate. Dar important este sa gasesti un plan drept si un perete la fel de drept, in plan vertical binenteles. Bafta!
Postul 51.
http://vwforum.ro/in...o...40&start=40

In postul indicat este vorba despre becuri nu despre reglarea farurilor.Daca stii o metoda de reglare chiar si batraneasca,m-ar interesa.Mai demult la masina veche am reglat si eu dupa o metoda dintr-o carte tot asa la un perete)da n-o mai am.
(OFF topic)Acum mi-a lovit masina unul beat si cum asigurarile nu mi-o repara,pt. ca era beat am acceptat sa mi-o faca el(ca sa nu mai stau sa-l dau in judecata si sa-mi recuperez banii peste vreo 2 ani) si cum o face cu niste prieteni de-ai lui,sa iasa mai ieftin,dupa inlocuirea farurilor in mod sigur nu vor fi corect reglate ca n-au aparat acolo de reglat.
Acuma on topic,chiar daca au ele reglaj cu un motoras din interior am inteles ca totusi se regleaza si din exterior,deci daca ai adresa aia(cu indicatiile de reglare "batraneasca" dar eficiente,pe care o oferea-i mai sus(dar probabil in alt topic) mi-ar prinde bine;Sau poate cunosc altii metoda;eu am gasit acest topic la Golf IV(am vazut si unul la Passat dar cum eu am Golf...)Multumesc.

Edited by videosergiu, 29.01.2009 @ 12:25.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users