Jump to content

1.8 Tsi 160cp Vs 2.0 Tfsi 200cp


lile
 Share

Postare recomandată

am configurat un passat si initial am pus motorul de 2.0 tfsi 200 de cai, apoi 1.8tsi de 160 si am vazut ca diferenta e de aproximativ 2400 euro la pretul cip. avand in vedere ca 2.0 are suta in 7.5 si 1.8 in 8.6 credeti ca merita diferenta de aproape 3000 de euro ddp???

Modificat de lile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat Highline B 160/118 1.8l Manuala, 6 trepte 4 EUR 21.077,-

Motor-Bauart 4-Zylinder-Ottomotor

Hubraum, Liter/cm³ 1,8 / 1798

Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 118 (160) / 5000

Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 250 / 1500

Emissionsklasse Euro 4 6)

Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe

Beschleunigung

von 0-80/0-100 km/h, s

mit 6-Gang-Schaltgetriebe 6,0 / 8,6

Passat Highline B 200/147 2.0l Manuala, 6 trepte 4 EUR 23.473,-

Cilindree (L/cm3) 2,0 / 1984

Alezaj / Cursa (mm) 82,5 / 92,8

putere max., kW (CP) la 1/min 147 (200) / 5100

Cuplu motor max., Nm la 1/min 280 / 1800 - 5000

Rapot de comprimare 10,3

Timp accelerare de la 0-80 / 0-100 km/h, s

Cutie de viteze manuala 5,4 / 7,6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am configurat dar cu cutie automata (1,8 nu are dsg).

Daca nu esti pasionat de tuning si vezi masina ca pe una de familie atunci e ok 160 de cp. Mai tarziu daca ai regrete poti sa-i faci imediat o remapare pana la 200cp.

Totusi de 3000 de euro poti pune cam orice optionale vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mare diferentta!

daca de obicei te mai dai la masina atunci merita altfel nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceeasi parere, 1.8-ul este suficient, plus ca ai si compresorul pentru turele joase, ceea ce la 2.0 nu ai.

Daca ar fi sa aleg as merge pe 1.8 (parerea mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mult 3000euroi pt 40 cp care pot fi extrasi ulterior prin chip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 e tsi adica kompressor+turbina din cate stiu eu

dupa cum se vede are cuplu de la 1500rpm

pana la urma e o limuzina, nu o sa fie folosita ca masina de curse, dar la drum o sa se mearga si sportiv cu ea.

cine stie germana sa citesca aici:http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/etc...r.0032.File.pdf

la pagina 17 poate scrie exact daca e tfsi sau tsi.

Modificat de lile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca de fapt motorul e 1.8 tfsi dar se cheama tsi din motive de marketing.

As prefera 2.0 TFSI pt ca deja e de ceva timp pe piata si s-a dovedit destul de reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca are si compresor, am tot cautat pe net dar nu am gasit nici un site care sa spuna EXACT ce are (turbo sau turbo+compresor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI - Turbo sport injection (turbo+ compresor)

TFSI - Turbo fuel startificated injection (doar turbo)

Din cate am citit pe aici, mi se pare ca 1.8 TSi este de fapt un TFSI , dar cum spunea DOOM, este scris "tsi"

Cred ca singurul si adevaratul TSI este cel de 1.4 :angry:

Repet, cred !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Aceeasi titulatura a primit-o respectivul motor si pe Octavia...

Din cate stiu eu, are doar turbina... luand-o un pic logic, ar fi aiurea sa ai 1.4 TSI (cu turb si compresor) la 140 respectiv 170 si un 1.8 TSI? cu doar 160 de cai (comparativ cu celalalte doua)

Ontopic: e suficient 1.8-ul ca familycar insa faptul ca nu vine cu DSG mi se pare un mare minus...

Intrebare: stiu ca ai Ed30... stii foarte bine ce inseamna 2.0 TFSI-ul... de ce mergi la fel si pe un sedan de clasa medie? Nu-mi vine sa cred ca scriu asa ceva, dar de ce nu incerci un 2.0 TDI cu DSG/4Motion? (nu dati cu pietre... sunt benzinar! nu toata lumea e perfecta...:lol: ) Sau asteapta CR de la Vag... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu

diesel in 4 cilindri nu mi se pare o alegere buna, decat daca faci foarte multi km.

masina nu e pentru mine, e pentru fratele meu, care momentan are un a6 2.5 tdi si incercam sa ii gasesc ceva cu care sa dea inainte macar din anumite puncte de vedere, referitor la performante cred ca trage mai bine 1.8tsi 160 de cai decat a6 2.5 150cp, care la randul lui trage mai bine ca 2.0tdi.

pe desupra ne-am cam saturat de consumul de ulei si trancanitul motorului,am avut G5 1.9, iar cum un a6 3.0 tdi e destul de scump si second singura varianta ramane benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la turbo si compresor am sa dau paste la postul lui Vlad de la o discutie asemanatoare pe aria passat: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=35683

Tehnologia cu turbina si compresor (TSI) se foloseste doar pe motorul de 1.4 litri. Aici la Passat, ca si la Octavia, avem de-a face doar cu denumirea. Cine stie de ce TSI la Octavia si Passat reprezinta motorizare 1.8 TFSI, nu prea stie nimeni. Cert e ca, de pe la sfarsitul lui 2008, o sa fie lansate si motorizari de 1.6 TSI, care vor dezvolta pana la 220 CP.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma m-am lamurit motorul e 1.8 tfsi

acum revin la intrebarea mea:

Merita diferenta de 2400 euro cip (3000ddp) intre 1.8 tfsi 160cp si 2.0 tfsi 200 de cai?

Modificat de lile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am priceput si eu, cred ca este, cum s-a spus mai sus, doar o denumire de marketing.

Parerea mea e ca nu merita 10.000ron pentru cei 40cp. Insa alegerea este numai a ta (sau a fratelui).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...motorul 2.0 TFSi isi merita banii dar la merita si sa ramai in buzunar cu diferenta!! :D Si eu ma "confrunt" cu aceiasi problema,dar la octavia!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,8 tfsi clar. De consumat consuma aproape la fel si diferenta de secunde nu e mare, totusi inclin sa cred ca 1,8 tfsi e putintel mai bun la consumul in oras in aglomeratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita diferenta de 2400 euro cip (3000ddp) intre 1.8 tfsi 160cp si 2.0 tfsi 200 de cai?

Merita daca ai banii aia si nu flaminzesti citeva luni daca ii dai, altfel nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un cip tuning eu zic ca e mult mai ieftin de 3000 de euro. Si doar din soft, fara a modifica altfceva, ajungi si cu 1.8 la 200 de cai. Plus ca taxele sunt mai mici, etc :)

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar dupa teoria asta si cu 2.0 TFSI ajungi la 230 lejer tot din soft.

Oricum din experienta mea( nu cu 1.8 TSI ca pe asta n-am pus mana ) intre un motor de 1,8 si 2.0 pe benzina si mai ales turbo....diferentele de consum sunt minore.Doar pretul de achizitie ar fi o problema.

Cum a zis si somebody....daca nu se moare de foame din cauza acestei diferente poate ca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pentru a reinvia putin topicul, (chiar daca sunt putin OT, dar pt a nu mai deschide unul nou) am si eu o intrebare: care motor ar merita banii intre 1.8 tsi ( 160 CP) si 1.4tsi ( 170 CP) ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!