Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

De doua zile am avut niste treaba in Madrid, eu locuiesc la 150 km distanta ,intr-o localitate...

Antigelul din vas era la limita, niste prieteni dintre care unul mecanic, m-a sfatuit sa completez cu apa distilata pana ajung in oras si sa schimb antigelul.

Toate bune, exact la intrare in oras, computerul de bord imi spune sa opresc (apare termometru) ca nu mai am lichid pt racire.

Am cumparat antigel exact ca cel recomandat de fabricant, plec catre casa si de trei ori mi-a dat afara antigelul . Acum am tras niste concluzii, cred ca am facut o mare prostie sa pun apa distilata (completare) stiind ca fabricantul specifica lichidul de racire G12 dar asta e..., problema e ca am pus antigel dar a dat afara iar, exact pe la cele doua furtune care sunt langa vas si coboara sub masina.

Am verificat furtunele nu sunt sparte, cineva mi-a spus ca poate fi de la faptul ca nu am aerisit instalatia. E drept cand am desfacut capacul la vas a iesit niste aer si s-a mai ridicat nivelul la antigel ...va rog un sfat, pareri... multumesc

Modificat de R_a_z_v_a_n
Editare titlu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..eu nu am priceput nimic....

Poti relua problema formuland-o cu propozitii scurte, concise, fara .... in exces?

exemplu: nu pricep care e problema ta, pierzi antigel sau iti da p'afara antigelul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completarea cu antigel/apa ai facut-o cu motorul rece ? La temperatura mediului ? Altfel se poate sa fi pierdut presiunea pozitiva in sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut un furtun care m-a lasat si fara antigel, si fara masina vreo 8 zile :( (cat am stat sa-mi vina din austria, ca nu era pe stoc - valoare ~ 10 euro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pai..., Mama Omide uite cum sta treaba ,nici eu nu stiu ce se intampla cu antigelu ,ca altfel nu mai intrebam.. dupa ce am primit avertizarea de la B.C. am verificat furtunele ,nimic.. antigelul sa scurs ,evaporat ce vrei tu ,pe la cele doua furtune de langa rezervor..repet nu am cum sa vad ce se intampla pt ca am circulat cu viteza (160,180) si nu am masina fara capota la motor .Ce pot sa-ti spun cu certitudine este ca temperatura era constant 90 grade si toata partea dreapta (portiere) strapita de antigel ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completarea cu antigel/apa ai facut-o cu motorul rece ? La temperatura mediului ? Altfel se poate sa fi pierdut presiunea pozitiva in sistem.

pai si cum pot reface presiunea in sistem o idee ,sfat, parere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Am observat ca nivelul lichidului de racire a ajuns aproape de limita de minim.

Am cautat lichid standardul din manualul masinii, dar tot ce am gasit a fost un Valvoline, dar in loc de 774-F era 774-D.

Unde pot gasi lichid care sa indeplineasca acest standard? Are ceva daca pun acest lichi Valvoline cu standard 774-D?

Pe sticla scria ca este pentru VAG si ca era G12 plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut nivelul la minim si am completat cu G12 simplu fara plus si nu am nici o problema. Completezi cu G12 indiferent cine il produce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos...da' nu e compatibil..

Rog eu..data viitoare spuneti asa "eu am pus G12 simplu in loc de G12+" si atat.

Nu ca nu ai nicio problema.. NU AI DEOCAMDATA!

Dar nu indemna lumea sa faca o chestie gresita...ok?

Ai un avertisment verbal pentru atitudinea ta ! Exista si alte metode de a transmite ceea ce vrei sa spui, nu doar asa cum esti tu obisnuit. Incearca sa faci in asa fel incat sa nu se mai repete! Ca sa nu ne suparam si noi, moderatorii ... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-as spune eu mai multe dl. omida.... insa respect site-ul asta si pe moderatori!....din multitudinea de postari ale tale majoritatea sunt pe cearta sau scandal!...totusi iti recomand sa citesti povestea cu drobul de sare...toate bune!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cantitati foarte mici nu este problema, la cantitati mari pot aparea probleme. Diferenta intre ele este cantitatea de silicati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Stimati domni,

Am urmatoarea problema legata de pierdere lichid racire:

Masina este din ianuarie 2008 2,0 TDI 170 CP. Primii 10.000km circulati in regim usor fara autostrada sau munti prea mari nu am constatat o scadere semnificativa a nivelului lichidului de racire. Dupa 1.000km in munti, s-a aprins becul de avertizare nivel lichid. Cu motorul rece si masina la orizontala am completat aprox. 0,5l lichid pana la jumatate intre max si min. Am constatat ca dupa citeva drumuri pe autostrada (Germania 200km/h) nivelul lichidului a crescut peste max. Acum a ramas intre limitele normale. Intrebarea este de ce consuma lichid de racire. Sub masina nu se vede nimic, nivelul uleiului a scazut normal pentru acest tip de motor, la racordurile vizibile nu se vad urme de lichid. La masina veche,B5 nu am completat lichid de loc. A mai avut cineva aceasta situatie?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

-ca tot e vb de antigel stie cineva cum se schimba ....?

-am o culoare foarte suspecta Mov-maroniu inchis ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mergi cat mai repede in service. S-ar putea sa ai probleme cu garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se gaseste antigelul g12 plus de cumparat? Este la minim si nu gasesc nicaieri. :frigbaitata:

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste de obicei numai la dealerii VW-Audi. Daca a capatat o culoare maronie inseamna ca antigelul original (care este mov deschis la culoare) a fost amestecat cu alt tip de antigel. Remediu - golirea instalatiei, spalarea ei si apoi umplerea cu antigel (chiar daca nu este din cel al producatorului VAG). Completarea se face numai cu antigel de acelasi tip/marca. Daca este numai putin scazut merge sa completati cu putina apa demineralizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare.am si eu o problema:am observat astazi ca nivelul antigelului este la minim.am avut cateva drumuri de dimineata si cand am ajuns acasa am observat chestia asta.sa fie oare ca motorul era cald iar apa o fi toata in instalatie?nu am observat pana acum, de fapt nici nu am dat importanta.voi ce ziceti?daca este vorba sa completez ce antigel sa iau?mentionez ca nu sunt pete de pierderi pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica odata dimineata, inainte sa pleci cu masina. Daca este sub nivel trebuie sa completezi. Gasesti numai la dealerii VW. M-am uitat si eu prin magazine dar nu am gasit G12 plus de culoare violet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si dimineata cu motorul rece.era sub minim putin.am cumparat un bidon de la pbn.47 lei un litru jumate.

am completat la nivelul maxim.este ok.de cateva zile nu a mai aparut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa mai zic.m-am uitat azi dimineata si am observat ca iar a scazut un pic.am completat data trecuta putin peste linia de maxim, acum este sub linie cu vreo 3-4 cm.intre timp am facut 1600Km.

cine s-a mai intalnit cu asa ceva?se evapora?ce se intampla?pe sub masina nu se observa nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema nu stiu daca e vreo problema. Acum 4 luni am schimbat distributia si pompa de apa, am schimbat si antigelul(G12 plus) iar azi dimineata nivelul antigelului era aproape de minim.upa ce fac o tura cu masina creste aproape de maxim. Probabil e normal sa se intample asa nu? Poate din cauza temperaturii scade nivelul asa de mult? Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate masinile model mai nou au racirea motorului cu lichid sub presiune. Aceasta presiune este destul de mare in instalatia de racire. E normal ca dupa ce faci o tura cu masina nivelul din vas sa se ridice(bine nu pina la gura de umplere a acestuia,mai ales in conditia in care tu la rece ai lipsa de antigel). Pot fi mai multe defectiuni. Incearca dupa ce motorul este cald sa desfaci busonul de la vasul cu lichid,dar sa o faci cu mare atentie pentru ca din cauza presiuni poate sa-ti sara in cap(desfa busonul exact cum ai desface o sticla de suc acidulat agitata). Vezi daca pe buson ai o supapa,incerca si vezi daca e infundata sau sa nu fi ramas pe deschis. Verifica la un service daca compozitia lichidului de racire antigel+apa distilata este corecta. Verifica sa nu ai un por pe undeva care sa piarda incet licid,iar acesta sa ramana pe aparatorile de plastic de sub masina. Dar probleme cu temperatura lichidului ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Nu am probleme cu temperatura lichidului. Insa am observat o mica pata de lichid langa far in dreapta care este de la intrarea furtunului in radiator, am inteles ca acolo la imbinare are o garnitura care mai cedeaza. Am sters cu o laveta si am vazut ca nu mai curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

Aceeasi problema cu "disparitia" misterioasa a antigelului in primii 10.000 de km am avut-o si eu. Eram in Italia si ma uitam cu socrul meu la masina si ii aratam tot ce stie (o luasem de 2 saptamani) si cand am deschis capota mi-a spus ca am nivelul la antigel prea jos (el e sofer profesionist si se pare ca are ochiul format). Am mers la prima reprezentata VW si am luat antigel apoi am completat pana la nivel. Cand am plecat din Italia am oprit in Austria sa imi cumpar un litru de ulei sa completez si pentru ca nu eram multumit de explicatiile pentru care antigelul meu disparuse i-am intrebat pe cei din reprezentata VW din austria ce poate sa fie. Mi s-a explicat ca nu trebuie sa imi fac griji pentru ca generatia asta de motoare "papa" niste antigel la incepu, la fel ca si ulei, a venit personal la masina dupa ce mi-a adus uleiul si mi-a completat el pentru a se asigura ca totul este in regula ceea ce sincer mi s-a parut de mare bun simt.

Ce pot sa spun este ca am in continuare acea sticla de antigel dar tipul din Austria a avut perfecta dreptate si anume ca doar pana incepe motorul sa se lase trebuie completat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!