Jump to content

Problema Pedala ambreiaj ?


voinageo
 Share

Postare recomandată

Pai este cel din prima poza stinga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica rulmentu de presiune :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La problema mea tot n-am gasit raspuns. Am fost si la alti mesteri si am primit mai multe rezolvari, toate diferite:

- schimbat doar lichidul hidraulic;

- schimbat pompa de ambreiaj;

- schimbat cilindrul de comanda de pe cutia de viteze;

- schimbat kit ambreiaj.

Ma ia durerea de cap cand vad ca din 4 mesteri nu gasesc macar 2 cu aceeasi parere. Recomandati-mi va rog un mester bun, sa nu schimb tot ce are legatura cu abreiajul, ca pe urma sa ajung sa desfac cutia de viteze... :)))

Modificat de Rufusss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ce am umblat pe la cateva service-uri, am nimerit la unul care, se pare, face numai masini ale grupului. Am zis ca aici trebuie sa mi se rezolve problema, avand in vedere ca se pricep si sigur au mai intalnit asa ceva. Am stat de vorba cu seful de service (care, a fost sef de service si la o reprezentanta) si i-am spus ce problema am, ce am schimbat si mi-a zis ce sa fac. Adica, sa schimb si cilindrul receptor. Am zis hai s-o fac si p'asta, cu toate ca pretul a fost de 475 lei, cu manopera inclusa. S-a dat comanda, am venit a doua zis, adica azi si l-am schimbat. Si uite asa, pedala mea merge perfect de zici ca e noua..

 

 

Aditzos - o intrebare ....

seful de service a zis sa schimbi cilindru receptor pentru ca aveai deja pompa de ambreiaj schimbata ( adik era singura varianta pentru care mai putea ramane blocata pedala sau ti-a dat impresia ca chiar stie ce zice si s-a dus direct la problema?) zic asta ca si eu am aceiasi problema si nu vreau sa le schimb pe amandoua ci doar cea care face probleme.   exista oare vreo varianta prin care un service sa verifice starea de functionare a celor doua elemente si sa imi recomnde sa schimb exact ce trebuie?

multumesc. ( mentionez ca sunt exact in postura ta insa inainte de a curata gresa si schimba pompa de ambreiaj) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai cum sa-ti dai seama care estecea cuprobleme, de obicei este pompa si nu cilindrul receptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal

Am un golf 5 1.6mpi 2004 cod motor BGU, am niste probleme cu turatia ramane agatata in mers atunci cand e scoasa pe liber si isi revine  numai la apasarea pedalei de ambreiaj

Am inteles de la cineva ca trebuie sa verific switch-ul de ambreiaj 

 

I-mi puteti spune unde se afla acesta?

 

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe pompa de ambreiaj - verifici cu tester-ul cum functioneaza, ca altfel nu ai cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care acesta nu functioneaza nu ar trebui sa dea o eroare ceva pe tester?

 

Mentionez ca am facut o diagnoza si nu am nici o eroare pe masina,si culmea e ca masina nu merge cum trebuie.

 

Tinand cont ca acest switch din auzite nu ar costa f mult (habar nu am cat costa si cum arata :)),ma gamdeam ca prin schimbarea lui asi mai elimina o posibila cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare,

 

de 2 sapt am schimbat ambreajul si volant, curatat gresat tot ce trebuie si puse ca la carte. Cilindrul receptor nu este un cutie ci afara, trebuie data jos bateria si tavita ei pt al accesa. Ideea este ca cel original are burduful spart si iesea tija lui afara cand il scoteai de pe cutie. L-am pus tot asa cu burduful rupt pana il voi schimba. Lichid nu are cum sa curga pe acolo doar sa intre praf de la ferodou.

 

pedala de ambreiaj in prima sapt de la schimb era un vis frumos nici nu o simteai ca este acolo. Acum de cateva zile a inceput sa se mai intareasca nu grav dar se simte ceva mai tare decat zile trecute. 

 

Este normal acest fenomen de intarire a pedalei pe masura ce piesele se "aseaza"? Aceasta intarire poate fi corelata cu acel burduf de la cilindru? Nu am scartaieli sau alte probleme. Prinde foarte bine doar ca s-a mai intarit si sper ca macar sa ramana asa :)

 

Merci

Modificat de dumidude
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca vazusem kit de reparatie cilindru 12 ron -burduf ,o-ring .Ce ambreiaj ai pus dmf /smf??.Daca nu schimbi burduful in timp o sa se strice cilindrul pentru ca se va depune mizerie pe tija http://www.epiesa.ro/set-reparatie-cilindru-receptor-ambreiaj-skoda-octavia-1z3-1-9-tdi-frenkit-519025/17970/10160/part-3624986/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiam de acest kit. 

multam pt sugestie decat 2 mil mai bine 12 lei :)

 

Am pus masa dubla LUK tot kitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Am o intrebare: ambreiajul de pe golf 5 tdi este la fel de greu de utilizat (forta cu care se apasa cu piciorul) cu cel de pe golf 4 tdi ? :) Intreb pt ca la alte marci (Ford, Renault, Dacia etc.) este mai usor de utilizat. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 5 ambreiajul se apasa asa de usor incat ai impresia ca nu actioneaza,e de jucarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar fi sa nu mai generalizati, avand in vedere ca difera de la o motorizare la alta, de la o echipare la alta, si de la o masina la alta (identice) tinand cont de modul de utilizare pana la acel moment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună

 

Am un golf 5 de 2.0 și 140cp iar de când este frig afară îmi rămâne pedala de la ambreiaj blocată....o trag cu piciorul.

M-am dus să cumpăr un cilindru iar vânzătorul a spus ca pompă este vinovată iar acel cilindru nu există...Sincer.... ma băgat în ceată

Va rog, daca aveti vreo idee sau vreun sfat .....

Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de pompa de pedala.Tu nu cred ca ai cilindru receptor pe cutie,ai rulment hidraulic in cutie (trebuie verificat ce sistem ai)

1 pompa ambreiaj-http://www.epiesa.ro/pompa-centrala-ambreiaj-vw-golf-v-1k1-2-0-tdi-sachs-6284000056/19961/10161/part-1457048/

2 cilindru receptor-(http://www.epiesa.ro/cilindru-receptor-ambreiaj-vw-golf-v-1k1-2-0-tdi-lpr-3233/19961/10160/part-2739204/

3 rulment hidraulic-http://www.epiesa.ro/rulment-de-presiune-ambreiaj-vw-golf-v-1k1-2-0-tdi-sachs-3182997901/19961/10337/part-1453545/

Nota-link-urile sunt cu titlu de prezentare si nu constitue reclama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

La mine, la plecarea de pe loc in panta nu foarte mare, daca dau drumul la ambreiaj lent, cu cat dau drumul mai lent cu atat se aude sunetul mai tare si mai mult timp iar daca drumul repede, se aude foarte putin sau deloc.

Am reusit sa surprind acele sunete:(doar sunetele care se aud aproape la sfarsitul filmuletului, mai exact incepe la secuda 10, in rest scartaie adidasii mei pe pedale, era ud pe jos :)

https://www.youtube.com/watch?v=3IKw...ature=youtu.be

 

 

 

 

Modificat de Toma88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 12.03.2016 at 11:47 PM, Andy1967 said:

Bună

 

Am un golf 5 de 2.0 și 140cp iar de când este frig afară îmi rămâne pedala de la ambreiaj blocată....o trag cu piciorul.

M-am dus să cumpăr un cilindru iar vânzătorul a spus ca pompă este vinovată iar acel cilindru nu există...Sincer.... ma băgat în ceată

Va rog, daca aveti vreo idee sau vreun sfat .....

Mulțumesc anticipat.

Cum ai rezolvat? Am aceeasi problema si eu! Motor 1.9 AVQ, Touran 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, 

aceeasi problema o am si eu.am fost astazi la mecanic si mi-a spus ca e arcul de vina si trebuie inlocuit. Cel de la vanzari mi-a spus ca pretul arcului e de 65 de lei si vine in 5 zile.

vedem rezultatul la final

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manopera 100 de lei, nu este dealer.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am un golf 5 Tdi 1.9 bkc. Mașina are 200.000 km și, în afara de primii 11.000 km, a fost condusa doar de mine. Cred ca ma pregătesc de primul schimb de ambreiaj + volant deoarece am următoarele simptome (le am de când mașina avea 160.000 km de fapt ) : după un anumit timp de rulare de la pornire, când mașină e scoasa din viteza se aude un țăcănit inconsecvent de dedesubt (volant ma gândesc). Cu cat merge mai mult mașina cu atât zgomotul creste. Pedala de ambreiaj vibrează doar când o apăs cam 10% din cursa, iar dacă o apăs de tot, dispare un sunet de fundal care altfel e prezent când mașina e pe liber (nu e puternic dar totuși sesizabil). In rest pedala se comporta la fel ca în prima zi iar în rest mașina intra fără probleme în viteze. La fel, ocazional ambreiajul patinează la accelerație puternica începând cu treapta a treia. Nu îmi dau seama cum "decide"  când sa facă asta, pt ca nu se întâmplă mereu, ci mai degrabă rar. Niciodată în primele 2 trepte de viteza totusi. Turația o ia înainte dar mașina nu accelerează în același ritm (același lucru se întâmplă la cutiile automate când accelerezi, știu ca se numește torque converter, asta pt cei care știu senzatia). Apoi sunt nevoit sa "reglez" nivelul de accelerație din pedala pentru a ma putea sincroniza cu turatia motorului (toată treaba durează 1-2 secunde pana se reglează iar sincronul). Am tot citit pe forum despre diverse piese / aerisiri care se pot face dar eu cred ca efectiv sunt pe ducă atât ambreiajul cat și volant. Ținând cont ca are 200 mii km din care 75% rulați in minunatul București, eu sincer sunt f mulțumit ca a mers și pana acum (mașina are 130 cai de când am remappat-o la tcm deci probabil și cuplul suplimentar si'a spus cuvântul). Voi ce ziceți? Orice părere e binevenita. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca volant este usor dezechilibrata si discul are uzura din moment ce "patineaza" la treapta 3+.Pedala apasata doar 10% trepideaza si la mine  si este normal, asa fac toate 1.9 cu rulment de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa mai trag de ea? Nu e caz de schimbare încă? Uneori bocanitul ala de la volant se aude si din mașină cu geamurile închise (nu e f puternic, dar totuși nu ai cum sa nu îl sesizezi). Daca mai ține, ar fi super. Mecanicul meu a spus ca pana nu începe sa patineze și în primele 2 trepte, pot sa merg cu ea ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'' Bocanitul '' ala nu dispare dupa ce se incalzeste motorul sau este constant?! sau faci drumuri scurte si nu are timp sa se incalzeasca.Daca  nu ''zguduie/trepideaza'' la plecarea de pe loc,intra usor in viteze si nu agata atunci mai poti merge asa o perioada.Totusi la apasarea ambreiajului nu dispare ''bocanitul''?!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!