Jump to content

Aburirea excesiva a geamurilor


Northman
 Share

Postare recomandată

da, la 8 lei si 1 an de utilizare e ok.

mie mi se aburesc de obicei geamurile din spate si uneori parbrizul in primele minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 12/18/2014 at 15:58, zaharia catalin a scris:

Este corect ce a zis cata72.Pana nu desfaci,nu stii.Daca vrei sa amani sa desfaci bordu ,dar vrei sa scapi si de geamuri aburite,incerci sa scoti clapeta de la filtru(eu am rupt-o).dupa ce ai scos-o,ai ce vezi a doua clapeta pe care o inchizi manual daca nu misca cu Recircularea(o apesi in jos pana etanseaza bine).

Eu am incercat si diagnoza pe climatronic si recalibrare clapeta din Vag com si Output Test dar nimic,

Salut.

Si eu am rupt clapeta ,cea de sub filtru de polen,am apasat cealalta clapeta cu mana in jos sa fie inchisa.

La tine dupa ce ai facut asa, ti s-a mai aburit in masina geamurile si parbrizul?

Daca nu apesi pe butonul de recirculare, se mai misca clapeta de jos??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma ca sa nu se mai abureasca geamurile ce trebuie facut ? am un vw cc 2014 si se aburesc geamurile si parbriz ,luneta ma dispera chesstia asta.

nici la logan nu erau in halul asta.

cum trebuie sa las masina peste noapte cu recircularea on sau off ?  la mine sta mereu pe off.

cum verific daca merge ok recircularea? nu pot vedea nimic pe sub bord la cc.pe tester nu da nici o eroare.

cand dau drumu la ventilatoare si actionez butonul de recirculare se adude ca merge ceva in bord si se schimba fluxul de aer parca baga mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste o solutie antifog. Foloseste clima pe on-oricum nu iti pleaca compresorul sub 5 grade, recirculare off. Asa eviti si posibilele pb in primavara-blocare compresor, span etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merg cu clima pe auto nu e ok ? recirculare era bine cum o tin mereu off.

mie nu mi se abureste in mers decat daca dau off la clima cred ca de la respiratie.

problema mea este cand plec dimineata o gasesc aburita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aburita de la condens. Cald inauntru, rece afara. Poti pune sub scaun/in scrumiera un saculet cu subst neutre ptr dezumidificare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles o sa pun ceva silicagel sa vad pe unde gasesc.

 

merci pronet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau litiera de la pisica...e la fel de buna. Asta daca ai pisica...sa nu cumperi un sac ☺. Eventual imprumut de la un amic ce are pisica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si eu de 2 saptamani , vestita soseta ( de fapt am pus 2 sosete ) umpluta cu silicat . Doar intr-una din zile am avut parbrizul aburit cand am pornit masina  , in conditiile in care a fost umezeala in aer in fiecare dimineata . Inca nu imi dau seama daca e o solutie aceasta metoda !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus eu 2 ciorapi mari ca am luat cu 9 lei un saculet 5 kg.

nu facea nimic doar un praf alb ca faina curgea prin fibra ciorapului asa ca l-am arucat si am dat 10 minute cu aspiratorul sa scot ala din mocheta.

silicagel e cel mai bun dar este si scump 500 grame cam 170 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva asa ceva de aici 

 

saculet-dezumidificator-pingi-absoarbe-si-retine-a3a994e3950187f2a0-0-0-0-0-0.jpg

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei asta man ?

acum am vazut ce este :))

gasim si la noi asa ceva ?

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In luna aprilie am fost la mecanic pentru a-mi achimba radiatorul de caldura, deoarece imi aburea geamurile cu ceva vascos (de la antigel) si ceva vreme nu am mai avut problema cu dezaburirea asta mai ales pt ca au venit lunile de vara cu temp mai ridicate. Acum se pare ca problema a reaparut cu aburirea excesiva in mod special cu ceva vascos. In fiecare dimineata sterg geamurile pe dinauntru cu solutie de spalat sticla si dupa cca 50km incepe sa se abureasca. Am pus si filtru nou de polen. Probabil ca e din nou radiatorul de caldura fisurat. Problema e ca pt schimbarea radiatorului am platit 450 manopera si 130 radiatorul si cred ca am aruncat banii degeaba.

Oare merita sa incerc sa-i bag solutie pt radiatoare in circuitul de racire? A mai folosit cineva o astfel de solutie si are reactii adverse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in luna aprilie ai fost la service cu masina, piesele montate ar trebui sa fie inca in garantie. In prima faza poti merge sa vezi ce zic baietii de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am profitat de o mica vacanta si m-am pus sa schimb radiatorul de caldura, urmarind cativa pasi ce i-am gasit prin cateva tutoriale pe net. Exact ceea ca banuiam: radiatorul spart. Am lucrat cam 2 zile la demontarea si montarea bordului. Recomand celor care mai au o astfel de problema si duc masina la un atelier , sa stea langa mecanic atunci cand ii schimba radiatorul deoarece au am platit sa imi puna un radiator nou-nout si m-am trezit ca aveam unul second cu sigla de vw pe el si plin de praf. Eu am pus un radiator valeo(230 lei) si va spun ca nici un alt model care gasesti sa cumperi nou nu are sigla vw decat daca este original si bineinteles si mult mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutari

Si la mine rotita respective e crapata.Cum as putea sa o repar,si recalibrez.

 

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea rezista reparatia ei, alt servomotoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezista cu reparatie in stilul asta: 

gear.thumb.jpg.0e85dc5cb03ca214aa22faff94513df9.jpg

O saiba peste butucul central al pinionului, apoi pus pinionul peste axul metalic. 2 ani si inca rezista mult si bine. Sau servomotoras nou. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Nenciu Victor

Am observat si la mine ca se aburesc , dar doar parbrizul pe interior , vara cand e foarte cald si masina sta la soare ... Banuiesc ca radiatorul de caldura e spart ... Desi , clima functioneaza , foarte bine ... O solutie de genul https://www.emag.ro/solutie-de-etansare-radiator-liqui-moly-250-ml-8385liquimoly/pd/DWV2V3BBM/ nu ar fi buna pentru etansare ? Nu numai in cazul meu ... Dar e de demontat mult tare si dupa cum am vazut , nu rezista !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu pierzi lichid de racire nu e spart, fa o igenizare a climei, filtru nou, desfunda si curata locasul filtrului de polen, are o garnitura pe acolo vezi  se uda de la ploaie iti face condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenciu Victor

Antigel ? Nu pierde , filtru trebuie schimbat ... Trebuie facuta si revizia si poate de asta ... ! Multumesc :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum se numeste clapeta acea de recirculare. la mine e rupt. din fericire e rup pe deschis asa ca intra aer praspat din afara si ni se aburesc geamurile. clapeta de recirculare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut.Ieri m-am intors din Vatra Dornei concediu si am plecat pe o temp.de -6 grade de acolo.Totul ok in 5 min.s-au dezaburit geamurile.Pe la jumatatea drumului spre Galati(temp.crescuse pana la +2 grade efectiv geamurile au inceput sa ,,planga,,!Caldura a functionat perfect dar pana acasa nu am reusit sa vedem in fatza sau lateral decat cu o persoana din dreapta stergand parbriz etc cu o carpa!Pe interior efectiv se scurgea apa pe geamuri!Un amanunt desi nu stiu daca conteaza eram 4 persoane si un catzel in masina.Am mai luat un lichid de parbriz de la Kaufland de kaka  care imi lasa numai urme ,vremea era de asa natura incat toate masinile ,,improshcau,,cu noroi, va puteti inchipui cum am circulat.Oare de ce s-a intamplat?De curand am schimbat ulei,filtre etc

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica servomotor dezaburire și sau recirculare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe drum in fatza mea o masina a lovit un caine mare ,i s-a dezmembrat o ,,piesa,ceva din caroserie...s-a auzit cum am ,,tarait-o..,am luat-o sub masina acea piesa vreo 10 mt.dar apoi a fost totul ok.Oare sa fie de acolo vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!