Jump to content

Sistemul de închidere și alarma de fabrica


eur
 Share

Postare recomandată

E adevarat, masina e veche (2001), dar nu e corect ce se intampla...

Am inchiderea centralizata si alarma de fabrica, modelul cu 2 butoane pe cheie, dar fara briceag (cheie fixa). Prima cheie a cazut la vreo un an si ceva, imediat dupa ca a iesit din garantie. Nu mai vrea sa comunice cu alarma si inchiderea.

Asta vara, a inceput sa zbiere alarma de nebuna fara motiv, m-am dus cu ea la service si au constatat ca s-a defectat sirena. Mi-au anulat-o, sa nu mai urle de nebuna, si am ramas doar cu inchiderea. De vreo luna nu mai vrea sa recunoasca nici singura cheie care a ramas. M-am dus din nou la service, s-au invartit pe langa masina vreo doua ore, si s-a ajuns la concluzia ca problema e din modulul de comanda, asa ca nu mai am nici inchidere centralizata. Decat sa le schimb cu altele originale, mai bine imi iau o alta alarma aftermarket, ca ies la jumatate de pret. Oricum, nu e corect, o caruta de bani si sunt si proaste pe deasupra.

Modificat de eur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • taquito

    11

  • andrei_221

    7

  • F l o r i n

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu te enerva asa tare.

ca o consolare fabia si octavia 1 2000-2001 au cam toate aceasta problema la modul de confort cu sau fara alarma de fabrica

se poate repara acest modul sau inlocui cu unul SH

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eur-tocmai vroiam sa ti-l recomand pe lucian(diagnoza auto) dar vad ca ti-a zis el deja de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine au fost probleme la martorul de usa deschisa de pe partea stanga fata, dar am inlocuit switchiul si nu mai face figuri, proste ichuietori.

Ai verificat martorii de pe toate usile? poate unul e blocat si ameteste computerul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Stiu ca topicul a fost deschis acum multa vreme .... dar am cautat peste tot si nu am gasit in alta parte problema asemanatoare cu a mea.

Deci sa ma va spun problema mea: Am o SOT 1 din 2002 , si problema e atunci cand incerc sa incui usile din telecomanda masini imi ramane blocata aprinsa semnalizarea pe partea stanga. Precizez ca am inchiderea originala a masinii cu chie normala (nu briceag) cu doua butoane (inchis/deschis portiere).

Stie careva de la ce poate fi ? Eu acum ca sa incui masina trebuie sa bag cheia in portiera, ca in felul acesta nu clipesc semnalizarie cand inchid/deschid masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi o eroare in calculatorul de inchidere centralizata sau un scurt in instalatie.

Cel mai sigur, afli cu o diagnoza VAG-COM.

Fa o la un service bun (nu neaparat reprezentanta) sau la un coleg de pe forum din orasul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am facut si diagnoza la un service de la mine in oras (acum nu stiu cat de priceput e baiatu ala) si nu a gasit nici o eroare.

Dar inchiderea centralizata nu are un releu pe undeva care face sa clipeasca semnalizarile ?... Eu am crezut ca de vina poate sa fie releul de semnalizare... dar nu e el, ca l-am scos de tot si cand inchid/deschid semnalizarile tot se aprind si imi ramane stanga blocata pe aprins ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@taquito-asa am patit si eu la masina din semnatura,si era din cauza modulului de confort,intrase apa in el.am rezolvat cu unul sh. eu cand am avut problema asta nu a gasit nimic vag-com-ul si mai stiu cazuri de masini cu probleme la nivelul modulului, care la scanare nu spuneau nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si unde e modulul comfort ? si cat ajunge unu SH ? dar daca e SH , oare nu risc sa iau unu la fel de stricat ca al meu ?

:blink: Pai nici la mine nu a gasit nimic "domnu doctor" la scanare cu VAG-COM-ul... si de aia am ales sa intreb "lumea din sat", ca poate a mai avut cineva aceasi problema ca si mine...

Modificat de taquito
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este pozitionat in bord, in spatele panoului cu sigurante, cum stai la volan cam in apropierea genunchiului stang cumva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam ce tre sa demontez la masina ca sa ajung la el ? Dar de fapt cum arata ala ? E ceva capsulat ? cu mufe ? ... intreb si eu ca sa nu scot altceva de pe acolo. Si totusi am si eu o curiozitate , dupa cum ai zis ... a intrat apa in el ?... cum ? ca doar nu imi ploua in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu apa e des intalnita la passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi la el e vb de octavia 1.insa simptomele descrise de el sunt identice cu ce necazuri am avut eu din cauza modulului.ma gandesc ca poate a facut condens ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, cand dau sa inchid din telecomanda numai usa de la sofer nu se inchide, dar alarma se activeaza, de asemenea si celelalte usi. Asa ca am fost la service. Trebuie inlocuit motorasul (are pinii corodati) care e unul mai complicat si mai scump (1300 ron), si apoi sa vedem daca n-o avea si swich ala ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da jos fata de usa si demonteaza calculatorul de usa de pe ansablul motorasului si se pot cositori pinii din mufa care sunt corodati iar swich-ul e pe broasca iar daca se aprinde lampa din usa e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. E... am dat comanda deja de motoras.... Deci daca se aprinde lampa (ledul rosu care bipaie) e in regula swich-ul, asta ar fi perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laur_vd-nu despre ledul din partea superioara a fetei de usa este vorba.presupun ca nu ai lampa in partea inferioara a fetei care sa se aprinda lla deschiderea portierei.testul cel mai simplu sa vezi daca functioneaza switch-ul de la portiera soferului este sa aprinzi farurile,scoti din cheia din contact si deschizi portiera.daca bazaie ca sunt farurile aprinse ok.daca nu,e dus switch-ul.sau pur si simplu te uiti daca se aprinde martorul din bord cand deschizi portiera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca topicul a fost deschis acum multa vreme .... dar am cautat peste tot si nu am gasit in alta parte problema asemanatoare cu a mea.

Deci sa ma va spun problema mea: Am o SOT 1 din 2002 , si problema e atunci cand incerc sa incui usile din telecomanda masini imi ramane blocata aprinsa semnalizarea pe partea stanga. Precizez ca am inchiderea originala a masinii cu chie normala (nu briceag) cu doua butoane (inchis/deschis portiere).

Stie careva de la ce poate fi ? Eu acum ca sa incui masina trebuie sa bag cheia in portiera, ca in felul acesta nu clipesc semnalizarie cand inchid/deschid masina.

Esti sigur ca nu aveai maneta de semnalizare lasata in jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca avea semnalizarea lasata jos, i se aprindea pozitia de pe stanga, nu semnalizarea...

E o problema care am mai sesizat-o la un Audi A4 din '98 si e de natura electronica, dar si electrica.

Fa o scanare VAG-COM in prima instanta.

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am facut o scanare si a aparut eroarea

00923 - unitate inchidere centrala - F220 - sofer

27-10 - semnal implauzibil - intermitent

Stie cineva ce sa ii fac... ca nici aia de la service nu au mai vazut eroarea asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care sunt simptomele? Nu functioneaza inchiderea sau deschiderea usii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va explic: Atunci cand inchid sau deschid portierele apasand pe butoanele de pe cheie, mi se blocheaza semnalizarea stanga pe aprins... si asa ramane pana cand ii scot borna la baterie si astept vreo 5 min.

In rest portiere se inchid si se deschid fara nici o problema... doar ca imi ramane semnalizarea stanga aprinsa.

Exista vre-un releleu de la inchidere care imi actioneaza semnalizarie atunci cand inchid/deschid portierele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TREBUIE DECUPLATA ALARMA! si vazut dupa aceea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sistemul de închidere și alarma de fabrica

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!