Jump to content

Se aud goluri de aer in calorifer


adic
 Share

Postare recomandată

La mine nu se aude de fiecare data, iar cand se aude, tre sa ciulesti bine urechile ca sa auzi. Dar in general la pornire face. Din moment ce totul functioneaza in parametri, in afara de nesuferita aia de caldura... :) cred ca putem merge linistiti.

Ma gandesc de multe ori ca poate asa facea si inainte doar ca n-am observat eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face intotdeauna. Daca nu o pornesc tot wkd-ul face luni dimineata. Nu am dat importanta, am vazut ca e totul in parametri si am lasat-o in boii ei, asa cum spune si cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred c-a intrebat nimeni... Celor care li se aud "bulele"... Aveti pierderi de lichid de racire? Daca nu, totusi, verificati etansitatea traseului de racire, pt mine e clar ca intra aer pe undeva.

Comparatie proasta dar LA FEL imi face si la Dacie si caloriferul NU e spart ca a fost schimbat in schimb intra aer pe la furtune (pe la imbinari) care sunt vechi si obosite.

In schimb n-am probleme deloc cu caldura deci nu stiu daca ar explica problema lui Cosmin :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Executron, la mine, cosmin si nea vizanu, lichidul de racire este fara pierderi. Si parerea mea ca, datorita presiunii mari din sistem, aerul nu ar putea patrunde , in cel mai rau caz, daca ar fi probleme de etanseitate am pierde antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se exclude pierderea de antigel. Doar golurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

se pare ca am ajuns si eu in situatia aceasta ... doar de cand am schimbat distributia si anume acu 600 km

in cei 90.000 km cat am mers cu masina nu s-a auzit pana la schimbul distributiei ... sa aibe vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca n-am descoperit nici eu cauza. Se pare ca de cand am umblat pe la termostat face treaba asta. Cel putin cronologic.

Inainte nici mie nu-mi facea. Dar nici nu vad vreo alta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu de cateva luni.problema cred ca sta in felul urmator.tata are tot un b5.5,tot avf si l-am bagat in service pentru aceeasi clipoceala.i-am schimbat distributia, garnitura de chiualas,un semering la arbore si cam atat.mentionez ca avea clipoceli la pornire dimineata(vara/iarna nu conta),dar si la inceputul unei accelerari puternice la fel facea.toata lumea mi-a spus ca ar fi o fisura in garnitura de chiulasa.am schimbat-o si pe aia,insa cei de la service au spus ca nu era garnitura ci o alta garnitura de la pompa de apa.a iesit din service in august,si este totul ok.DAR avea pierderi de lichid.la inceput nu pierdea animic,insa cu cat zgomotul s-a accentuat ca si intensitate si frecventa,a pierdut lichid.la un moment dat la un drum lung i s-a aprins si becul in bord,a ridicat capota,vasul era gol.a desfacut capacul,lichidul a revenit la nivel.faza interesanta este ca nu a durat o luna de cand a iesit a lui din service si a inceput si a mea sa faca acelasi zgomot.tot la fel,fara pierderi la inceput,si acum sensibil,dar totusi scade.urmeaza internarea cat de curand.interesant este ca parca s-au vorbit intre ele,si cand au sarit 152.000km au inceput sa clipoceasca :)

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Si la mine se aud clipocelile alea,dar numai de cand am schimbat termostatul.

Pana atunci nu s-au auzit sau nu le-am auzit eu :) ciudat fenomen,mai sapam in continuare poate dam de ceva elocvent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kelu dupa ce o bagi a ta in service te rog sa ne dai si noua de veste daca s-a rezolvat problema. banuiesc ca vei schimba si tu garnitura de la pompa de apa? oricum sa ne tii la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine au aparut tot dupa schimbarea termostatului. La un moment dat, am strans futunul ala gros, de sus, care se bifurcheaza si da in furtunasul subtire ce ajunge in vasul de expansiune. L-am zapacit intr-o zi, si nu a mai facut.....Am avut acest fenomen, cca. o saptamana. In tot acest timp, ca si acum, apa a ramas la aceelasi nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica l-ai strans? Colierul sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, ca nu am explicat ca lumea. Nu , am apasat cu mana pe el, sa arunce aerul in vasul de expansiune. I-am facut chestia asta de 30 de ori. Nu stiu daca e o coincidenta, dar de atunci nu a mai facut, si au trecut vreo 3 luni. Oricum , la mine a facut doar cateva zile si exact dupa ce am schimbat termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golurile de aer se aud atunci cand se pierde din antigel sau nu e aerisit bine, si la mine s-a auzit dupa ce am schimbat g62, dupa ce s-a aerisit nu s=a mai auzit nimic

Cosmine, la tine se aude ca iti prindea aer pe la bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Poate. Vedem dupa ce le schimb DIN NOU :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude doar cand e rece motorul

dupa ce se incalzeste nu se mai aude nimic .

eu zic ca am apa sub baterie ,

lichidu de racire e la acelasi nivel de 3 ani de cand o am , ulei in apa nu am sau invers :D

caldura baga de ma sufoca ... motorul se incalzeste f repede aprox 10*15 min si nu sare de 90 de grade , trage de rupe

are 245k de km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aplicat cu succes metoda lui florinppp, cu stransul furtunului de antigel de vreo 20-30 de ori si nu se mai aude. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Si apa in ulei n-o sa vezi niciodata. Doar ulei in apa. Si asta pentru simplul fapt ca uleiul are vreo 5-6 bari presiune, pe cand apa doar 1-2 bari."

salutare, sunt si eu posesorul unui b5.

cosmine te inseli cu apa in ulei :(

Este mult mai probabil sa intre apa in ulei decit uleiul in apa.O sa argumentez cele spuse:

Amestecarea lichidelor se poate produce prin deteriorarea unei garnituri(garnitura de chiulasa) ori prin fisurarea ruperea de piese.

Chiulasa si cilinrii sunt plini de apa(antigel) ce are 1 sau 2 bari de presiune, si au un circuit mic in care uleiul e sub presiune, pentru a urca in partea de sus a motorului,

de unde uleiul cade liber in baie.

Ideea e ca in 99% din locurile din motor unde cele doua(apa si uleiul) se invecineaza apa are presiune mai mare, deci in cazul unei avarii o sa gasim mai repede apa in ulei, decit ulei in apa.

NU am desfacut niciodata un motor , ca si asta, dar daca gresesc va rog sa ma corectati.

un salut ovidiu

Modificat de ovidio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti dragut ca ai citat un post din 2007, dar poate discutia asta te convinge. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea are cu ce sa ma convinga.

vroiam doar sa spun ca presupunerea ta era eronata.

si nu intentionez sa discut contradictoriu, doar incercam sa nu inducem lumea in eroare, cu tainele mecanicii.

Apropo stii cum se face o punere la zero, cu vag com, a servomotoarelor de la flapsurile de aer( de la climatizare)

ca am o eroare.

mersi si salutari ovidiu

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de rau ca nu are cu ce sa te convinga.

Insa eu iti aratam acelasi lucru, ca presupunerea mea de acum 2 ani era eronata.

Si nici intentia mea nu era sa discutam in contradictoriu. Sau tu te-ai nascut invatat? Oricum vad ca regulamentul nu l-ai citit destul incat sa stii ca nu ai voie sa dai quote la mesajul anterior.

Si te-as ruga alta data daca te mai gandesti sa dai reply-uri la posturi vechi, sa te gandesti de 2 ori inainte de a o face. De data asta am trecut-o cu vederea.

Bafta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai impresia ca ai un ton cu tenta prea autoritara, pentru a te afla pe un forum, care teoretic are ca principii prietenia si schimbul de pareri, despre o anumita marca de vehicole.

recitind ce am scris mai sus , nu vad cu ce te-am ofensat asa tare, doar ti-am contrazis parerea.

putin respect pentru membrul cu numarul:2116

bafta si relaxxx :D

Modificat de ovidio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi... unde e concursul? Ca nu-l vad... :vaidecapulmeu:

Nu mi se pare chiar deloc ca am tonul pe care-l vezi tu, chiar fac abstractie de faptul ca sant moderator si de-asta am si trecut cu vederea reply-ul la un post asa vechi.

Membrul cu numarul 2116 si 13 posturi la activ (daca tot isi flutura numarul) trebuia sa vada ca postul meu era vechi de 2 ani si ceva si de-atunci multe se pot schimba.

Dupa cum ai putut vedea si in primul meu raspuns la "descoperirea" ta, ti-am aratat clar care este parerea mea acum despre garnitura arsa.

Daca eu as gasi un post de-al tau de acum 4 ani, in care erai mai "stiut" si te-as contrazice, ce parere ai avea? Ti s-ar parea normal?

Nu m-am simtit ofensat decat de faptul ca ai observat si tu un post din 1900 toamna la care te-ai gandit sa dai report. Daca crezi ca asa ai o atitudine constructiva... puteai sa ai si numarul 16, ca tot un drac era...

Eu n-am avut nimic cu tine asa ca te rog sa-ti vezi de ale tale si sa nu mai alimentezi acesta prostie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"doi nu se cearta daca unul nu vrea"

renunt la discutie

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ma bucur. :icon_cool:

Aceasta discutie nici nu trebuia sa aiba loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!