Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Pai de scapat, SCAPA !! am scris si mai inainte..probabil are un por

La testul de vid nu a iesit perfect adica 999 insa abia pe la finalul testului a scazut la 940...deci nu e spartura prea mare...freonul sta stabil cat de cat.

Ideea este ca NU BAGA RECE !

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Citeste te rog Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa speli radiatorul?! daca se infunda cu praf si insecte nu merge nuci sa`l...

poate ai vre`un senzor te temperatura stricat..

Intra in codurile de la climatizare si vezi la :

- 10.0 temperatura lichid racire

- 10.1 presiune lichid racire (variaza in functie te temp din masina la 35 grade tre sa ai pres 6.8)

- 6.2 temp la gura de aerisire stanga

- 8.2 temp la gura de aerisire dr..

Scuze da revin cu mai multe mai tarziu (tre sa plec urgent)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce scrii frate cu majuscule anumite cuvinte, crezi ca daca scrii normal nu intelegem ce vrei sa spui sau care e faza?

Problema ai, asta e sigur. Ai rabdare se va rezolva.

Eu intr-un an am avut multe probleme ciudate, stresante si a caror rezolvare am gasit-o foarte greu. Nu am avut probleme grave, dar au fost al dracu de stresante. Cu rabdare si multi nervi consumati le-am rezolvat pe toate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-as ruga sa se uite cineva cu jetta sau golf 5 in climatronic, la recirculare sa imi zica si mie ce valori ar trebui sa arate. Eventual si sa confirmati daca la marsarier va trece pe recirculare (nu teoretic ci practic), multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la masina . Uneori nu imi baga aer rece , apare in bord un martor (spirala) care clipeste mereu. Daca ii dau talpa cateva sute de metri si in mers opresc motorul si ii pun contactul de cele mai multe ori isi revine . Nu am nici un zgomot si dupa toata astea merge ok . Am schimbat astazi filtrul de motorina in speranta ca v-a ajuta(acum n-a mai aparut) . Masina are dublu climatronic este 1.9 TDI (105CP) BKC .

Daca cineva are idei va rog nu v-a abtineti .

Multumesc anticipat

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat

S-a defectat compresorul :rolleyes:

Schimbare compresor, dryer, valva expansiune (ultimile doua date ca obligatoriu de Midocar)= 3.300 ron pises + 700 ron manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu iei piesele pe comanda sau de la vreun magazin de piese, la dealer sunt mult mai scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai postat la alt topic da nu stiu daca l-am pus bine .Incerc si aici daca nu se incadreaza rog un moderator sa-l stearga

Am si eu o problema la masina . Uneori nu imi baga aer rece , apare in bord un martor (spirala) care clipeste mereu. Daca ii dau talpa cateva sute de metri si in mers opresc motorul si ii pun contactul de cele mai multe ori isi revine . Nu am nici un zgomot si dupa toata astea merge ok . Am schimbat astazi filtrul de motorina in speranta ca v-a ajuta(acum n-a mai aparut) . Masina are dublu climatronic este 1.9 TDI (105CP) BKC .

Daca cineva are idei va rog nu v-a abtineti .

Am uitata sa spun ca atunci cand in bord clipeste acea spirala daca accelerez si ajung la 3000 cu turatia incepe sa tremure si nu trece de aceasta valoare . Dupa ce fac chestia explicata mai sus cu opritul motorului si dispare acel martor si revine aerul rece turatia revine si ea la normat(trece de 3000 ture)

Multumesc anticipat

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai explicatii in fisierul atasat

post-12526-1217672020_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel fisier l-am citit si l-am recitit . Nimic care sa ma ajute , (o problema la motor ?!) Sincer de ieri de cand am schimbat acel filtru de motorina nu am mai avut probleme . Dar daca mie mi-a scapat ceva in explicatia din acel fisier te rog sa subliniezi . Nu am nici o alta problema cu masina (cel putin din cate vad eu) , nu pierde ulei mai mult de cat pierde un astfel de motor , nu se incalzeste mai mult decat trebuie , trage foarte bine atunci cand nu apare acel martor , nu scoate fum etc . M-am gandit sa fac si eu o verificare a freonului si uleiului de la compresorul de clima(parca asa se numea) .Dar nu stiu pe unde ca nu vreau sa fie la un centru de frigidere cum mi-a recomandat un baiat cu o super nova :blink: . Am sa incerc sa vorbesc cu un baiat cu un Vag-com sa-mi faca si mie o scanare (daca cineva e disponibil astept mesaj ,nu pe degeaba) .

Daca stie cineva si poate spune unde se afla acel copresor de la clima sa faca o poza si s-o posteze as-i fi multumit .Vreau sa incerc sa vad daca mai apare acel martor in bord daca acel copresor porneste .

Multumesc pentru ajutor

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WooZie...eu am masina din semnatura..(JETTA 1.9 TDI 105CP), valorile nu pot sa ti le dau pentru ca nu cunosc pe nimeni cu tester..ceea ce pot sa-ti confirm eu este ca atunci cand am climatronicul pornit in momentul in care bag marsarier nu imi trece (automat) pe recirculare (ai gasit asa ceva scris in cartea masinii?).

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm parca asa scrie si stiu sigur ca am mai citit undeva, fabia pe care tocmai a vandut-o nevastamea facea chestia asta, dar si la jetta scria in carte(sper sa nu gresesc)...dar eu ziceam de valorile din climatronic,alea care apar la test ,nu cu vag-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razy,

S=ar putea sa ai o problema electrica la vreun injector. Cand apare problema, calc sesiseaza ca motorul nu mai are puterea nominala si automat scoate totii consumatorii, deci si compresoru.

Asa am patit eu si era de la o mufa. Nu stiu exact care. ( Asa mi-a zis "nenea" mecanicul) A cxuratat contactele si merge perfect si acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre norocul meu de cand am schimbat acel filtru de motorina nu am mai avut probleme . Legat de ce zici tu crezi ca se poate intampla si atunci cand motorul nu este pornit ?! Pentru ca acel martor se aprinde de indata ce e pus contactul (Asa stiu ca va fi o zi foarte calda :lol: ). In mers masina trage normal pana ajungi cu ea exact la 3000 ture acolo zici ca ii taie alimentarea .

Oricum multumesc pentru idee , am gasit aici pe forum o lista a celor care ma pot ajuta cu o scanare . Sa vad acolo daca apare ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce coduri de pe Climatronic vrei sa ma uit? Le pot vedea miine dar nu le pot scrie pe toate. Da, la mine trece pe recirc. in marsarier si la spalare parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci repartitor clima meniul 21(asa e la mine) ma intereseaza subcanalul 4 sa-l notezi asa:

-cu recircularea cuplata manual intri in meniu si vezi ce valoare ai...notezi

-cu recircularea decuplata lafel

-cu recircularea decuplata intri in meniu cu motorul pornit si bagi marsarier sa vezi daca se schimba valoarea

Astea 3 ma intereseaza sa vad daca sunt diferite de ale mele....la mine e neschimbata valoarea pe toate pozitiile, inca ceva.....se simte vreo miscare cand zici ca trece pe recirculare? se inchid clapetele si baga altfel ? Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Daca PORO se indura sa-mi dea masina (e la ei de 10 zile pt. un far suspect) ma uit si te anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta treaba "camsonat"! Masina meaJetta nu face asa ceva (in marsarier si la spalare parbriz sa treaca pe recirculare) poate depinde de vreun pachet de optiuni. Sau nu am fost eu prea atent....Chiar am sa vad diseara ce se intampla mai cu atentie.

O zi buna tuturor.

Modificat de Popa Iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu depinde de optiuni... e Easter egg :P

In R, clima trece pe recirculare si, daca sunt pornite stergatoarele, cel de pe spate porneste automat...

Mai multe aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine trece pe ciuciu fix,nici la stropeala nici la R, de aia intreb mai multe, sa aflu cazuri reale ca de teorie m-am saturat...ori e defecta ori nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trecerea pe recirculare nu are treaba cu climatronic-ul. Polo al sotiei trece automat si are Climatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'WooZie'

Salut, Treaba cu recircularea e asa: canal 21-4 fara recirc 48 si cu marsarier (recirculare) 51.

Cind merg cu spatele se schimba zgomotul de parca mai porneste un ventilator. Dar de fapt aerul are un traseu mai scurt si ii creste viteza.

Nu incerca asta cind e cald in masina, lasa-l sa treaca singur la 3 trepte de turatie si atunci fa probe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca trece, insa fara a se aprinde martorul de recirculare. Nu am avut insa curiozitatea da a verifica cumva lucrul asta. Sincer nici nu ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

camsonat merci mult, e clara treaba, a mea nu merge...sta pe zero la la 21-4 indiferent daca cuplez manual sau bag marsarier...urat din partea ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!