Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Salutare din nou...cu aceeasi problema.

Schimbat G65 cu unul nou original, verificat presiune freon in instalatie (OK), completat putin ulei...toate bune si frumoase....dar climatronicul tot nu porneste, cu aceeasi eroare " 00819 - Sensor G65 - "Open or short to ground"....., plus cea ce apare la "Engine"..."Check DTC for A/C Controller"

1) Ce pot sa mai verific si cum? As aprecia macar oschema de functionare a unui climatronic oarecare, sa inteleg principiul de functionare si apoi sa incerc prin eliminare...

2) Cum pot verifica cel putin compresorul daca este bun sau nu?

3) Se poate porni asa-zis "pe direct" compresorul, punand senzorul G65 "pe direct"?

4) Exista undeva priin apropierea Targovistei un service de incredere, care sa stie despre ce este vorba? Vreun "Porsche Bucurest" sau Ploiesti? Sunt buni de ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu' CamSonat, merci mult... unde pot gasi asa ceva si pt Golf V din 2007 cu motoru' de 1,4 TSI de 140 CP? (sunt asemanatoare Golf - Jetta, dar...)

Oricum, vreau sa zic ca duminica 25.05 m-am apucat de treaba si am desfacut mufa care ducea la senzoru' G65. In primul rand am constatat ca mai fusese umblat pe acolo, firele fiind intrerupte si re-puse romaneste (cu banda izolatoare si altele ). Am desfacut si eu firele, am verificat mufa (era in regula) si le-am legat la loc pe culori.

Cand am dat la cheie....SURPRISE...merge clima.... m-as fi imbatat, dar iau antibiotice....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci situatia este in felul urmator;reglez temp la 23 C, plec la drum ,se face cald si la un moment dat climatronicul baga aer rece , e normal ? , adica incearca sa pastreze temp la 23 C sau ce face ?

Da. De asta ii spune climatronic si nu doar aer conditionat. Ma rog, in mod normal nici nu ar trebui sa se mai faca prea cald. De obicei baga aer rece mai mult la inceput, dupa care lucreaza destul de constant. O cauza ar putea fi aparitia soarelui si efectul lui asupra senzorului de pe bord.

Sau alta neclaritate . sunt in mers , climatronicul oprit, imi intra aer rece in masina , cum pot opri aerul de afara sa nu mai intre cind am climatronicul oprit?( doar inchizind toate aerisirile ??)

Asta mi se pare ciudat. Mie, cu climatronicul oprit, nu imi mai intra deloc aer. Sa vedem ce mai zic colegii de pe forum.

Bafta.

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da intra, dar asta doar la viteze destul de mari, si in caz de vant din fata. In asemenea situatii am sesizat ca daca gurile de aer nu sunt inchise, intra aer de afara. Bineinteles daca este pornit climatronicul/ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu spun ca nu intra aer cu climatronic oprit. Tu spui ca ba da, iti intra, dar bineinteles daca este pornit climatronicul/ventilatorul. Deci? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intampin si eu acum exact aceeasi problema.. setat pe lo sau pe orice alta temperatura.. imi baga cald de ma prajesc in masina. masina nu mai e in garantie, asa ca spuneti-mi la ce sa ma astept cand o sa ma prezint la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil nu mai ai freon in instalatie Trebuie cautata cauza ptr care nu mai ai freon Mai e o posibilitate sa fie senzorul de presiune de vina La mine la masina am gasit apa in mufa si nu mai functiona desi avea presiune (am spalat motorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca gresesc, dar masinile de prin 95 incoace nu mai folosesc freon pt racire

protectia mediului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Generic vorbind tot freon ii spunem ca si agent de racire la modul generic. Ca se numeste R134a e una.

Daca se observa lipsa de freon sa le spui sa puna si ulei de care trebuie. Desi ar trebui sa stie si ei .

Cel mai probabil un senzor si cel mai nasol ar fi compresorul cu vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum as putea sa verific astea fara sa ma duc la service..?

Modificat de radu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu ar fi sa iei legatura cu un coleg care are Vag-com.Se poate vedea daca ai destul freon in instalatie.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@4abc Se poate vedea cu Vag-com daca ai freon suficient in intalatie? Este adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da...iti apare un mesaj de genul ''Coolant pressure too low''...nu imi mai amintesc exact insa stiu sigur ca apare :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am programat-o la service.. miercuri aflu ce si cum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu exact care e treaba cu compresoarele astea. de ce pica. si la a mea masina mkv s-a dus pe la 30.000. inlocuit pe garantie.acum am 56000 si sper sa nu mai am niciodata problema asta. apropos ale voastre din ce an sunt? a mea 2006. poate exista vreo legatura intre anul de fabricatie si modelul de compresor ce a venit pe masina. oricum parerea mea e ca seriozitatea vag scade. destul de multe alegeri proaste compresoare, kituri ambreiaj si dumnezeu stie ce alte piese au fost alese gresit pentru a se face economie; toate acestea pe cheltuiala noastra, a cumparatorilor in foarte multe cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal...tot GTI dar mai vechi 29 000 km :) .Acelasi diagnostic dat astazi la PBN.Problema cu caldura e mika fata de pret care ajunge undeva la 5000 RON (cu tot cu manopera) mai ales ca masina a iesit din garantie Vineri 13 iar eu am ajuns la ei Luni 16 (bineinteles luna asta) !!!! Asa ca,teoretic,nexam garantie.As fi curios de pretul de la Cardinal si orice alte detalii,inclusiv programare etc.Deocamndata eu incerc pe la tot felul de prieteni sa vad daca 3400 RON e un pret corect pt un compresor...Merci

PS are rost sa cer ceva banuti inapoi de la fabrica mama ?

Modificat de ottaviano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu am ce face dar trebuie sa redeschid topicul..

De ceva timp climatronicul nu mai baga aer rece (sub 20 grade)

Am fost astazi si am bagat freon; in timp ce alimenta respectivul eu am stat in masina si am ambalat masina la 2000 rpm (cum scrie si cartea) timp in care eram si cu mana pe curile de aerisire si se simtea cum incepe sa bage frig :lol:

Am terminat si mecanicul mi`a zis ca dupa aprox 5-6 km incepe sa bage normal ; zis si facut , dupa 30 km tot asa baga pe LO temp nu scade sub 20 grade (tot timpul am avut un termometru digital bagat in gura de ventilare)

Ma intorc la service si prezint problema; omu isi ia toate catrafusele si trece iar la masina , verifica presiuni , mai baga ulei , mai baga freon si iar la teste..

temperatura nu scade.. ia omu o sticla de apa si incepe sa ude radiatorul de la clima (condensatorul) care este in fata radiatorului de la motor si SURPRIZA, temperatura incepe sa scada de la 20 grade la 11

Cica sa ma duc acasa si sa curat radiatorul de goange si alte chestii ce mai misuna pe acolo

Vin acasa , bag compesorul si incep sa spal (cu masina pornita , clima data drumu si termometrul le 20 grade); incet incet incepe sa scada temperatura

Pana aici toate buna si frumoase , am zis ca s`a rezolvat problema.. iau masina si plec la o plimbare sa ma bucur si eu de A\C dar in loc sa scada temperatura , ea creste..

Care sa fie problema ?!

Am cautat un VESIS si am gasit niste teste care se fac climatronicului (ramane pe maine) ;

Cine imi zice si mie unde se afla senzorul G65 , poate daca umblu si eu la mufa isi revine..

Alte sugestii ?! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema Climatronic Golf V,

Merge compresor se aude cum cupleaza, se simte la pedala si vibratii insa aerul e cel de afara..adica cald sau caldut , dupa , atmosfera...

Nu stiu ce dracu are...pierderi de ceva lichid nu am observat nicaieri..

M-a lasat brusc in drum spre mare....mergea bine...cand deodata simt ca parca nu mai e rece in masina...ma uit sa nu fie pe ECO si ..nu era..pur si simplu nu mai racea aerul...si de atunci...tot asa.

Ceva idei ?

Golf V 1,6 105 Cp an 2006

Etapa 2: Am fost la un service de cartier:

au scos freonul...mai era 350 gr din 525 cat e normal...

au verificat vidul...era o usoara scapare...deci pe acolo s-a scurs....

au pus uleiul ala special cu solutie fluorescenta si nu s-a vazut pe unde scapa..probabil pe dedesupt...

au umplut freonul la maxim.....

au pus VAG-ul pe el si dupa 45 de min de testat mi-a spus rezultatul: s-a "dus compresorul" !!!!!!!

TOTUL MERGE DAR NU BAGA RECE NICI DE-AL DRACU

Cica treb schimbat compresorul....e doar circa 2.700 ron

PRECIZARE: ventilatorul ala mai mare de pe radiator, cel din dreapta NU PORNESTE !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zoloft mai ai garantie la masina?

Pe mine, unul, ma cam enerveaza cand vad cate probleme are golf-ul 5. 'Calitate germana' pe naiba.... (imi car scuze pt exprimarea mai plastica :lol: )

P.S. Can scump compresorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara garantie !

zoloft mai ai garantie la masina?

Pe mine, unul, ma cam enerveaza cand vad cate probleme are golf-ul 5. 'Calitate germana' pe naiba.... (imi car scuze pt exprimarea mai plastica :icon_thumright: )

P.S. Can scump compresorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zoloft

Eu nu inteleg. Tu zici ca se aude cum porneste compresorul! Iar cei de la service zic ca e compresorul dus!

E ciudat! E atat de complicata instalatia de aer conditionat la o masina de genul asta , de iti vine sa o iei razna! Si problema e ca ducem lipsa acuta de oameni care se pricep sa remedieze probleme de genul!

Daca schimbi pompresorul si ai ghinionul sa nu bage aer rece in continuare?!

Citeste si topicul " Instalatia de aer conditionat pierde freon", topic creat de mine si vezi ce am patit eu. Poate se potriveste ceva!

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

zoloft - poti studia putin si topicul Compresor Clima. dann778 a avut si el aproape aceeasi problema si pana la urma a gasit un compresor mai ieftin si acum totul e ok.

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci repet:

ABSOLUT totul se comporta ca si cum ar merge...TOTUL

Doar ca nu baga rece

Va dati seama ...mergeam la mare...cu aer...mai comutam pe ECO ..mai lasam pe aer...in drum am simtit ca parca nu mai e rece si am dat sa comut de pe ECO pe aer...cand ma uit era DEJA pe aer...si asta e TOATA Problema...

In rest e totul OK...doar ca m-am uitat la un sfat si ventilatorul ala mare din dreapta de pe radiator nu porneste...restul e la fel...si credeti-ma sunt foarte atent la sunete/miscari si alte cele..inca de cand am cumparat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca pierzi pe undeva freon. Citeste ce am patit eu si o sa vezi sa si la mine s-a intamplat ceva aiurea, ilogic si inexplicabil.

Du-te la alt service! Stiu ca e frustrant, dar sper sa rezolvi pana la urma!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!