Jump to content

Pompa Benzina


petre_mk3
 Share

Postare recomandată

pompa de benzina nu mai functioneaza....nu e arsa...dar nici benzina nu mai aduce la motor...unii zic ca ar fi niste garnituri altii ca s-ar fi uzat paletele. Eu cand am desfacut-o nu era intepenita nici infundata si totusi arunca benzina pe o teava din lateral destul de tare..numai pe tur nu..Daca aveti idei soluti mai ieftine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorasul functioneaza, se poate repara restul. Daca ai fi din Oradea as repara-o eu. Am mai reparat pompe de benzina. Fii atent insa, daca e dezamorsata poate sa de impresia ca e defecta. Asigura-te ca ai in rezervor cel putin 20-25 litri de benzina ca sa fi sigur ca nu e problema de amorsare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema s-a rezolvat prin schimbarea cu una noua..asa ca topic off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum adica dezamorsata? am si eu o problema si banuiesc pompa http://vwforum.ro/index.php?showtopic=39710

si cat a costat pompa noua?

cum verific si eu pompa?

e normal sa se auda zgomotul ala in spate atat cand pun contactul cat si atunci cand il iau?

mentionez ca am masina de 2 luni si nu sunt f. familiarizat cu termenii specifici. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba functioneaza pompa daca nu mai baga presiune suficienta

Pompa se verifica cu un manometru, se scoate furtunul de benzina si se pune un manometru, se pune cotactul se ia cam de 3 ori, daca e presiunea sub 1,5 bari e pe duca pompa, sau daca nu tine presiunea, poate sa fie un furtun fisurat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spune cineva la gIII cum este normal sa se auda pompa de benzina? atunci cand pun contactul nu se aude motorasul, se aude doar atunci cand iau contactul si at. cand dezamorsez alarma. Asta e comportamentul ei normal? am impresia ca pana acum se auzea si cand puneam contactul.....

si pt petre mk3 : care erau simptomele masinii? am si eu o problema si banuiesc pompa:http://vwforum.ro/index.php?showtopic=39710

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude pompa de benzina cam 3-4 secunde dupa ce am pus contactul , dupa ce am scos cheia din contact a " murit " tot . Sar putea sa ai un scurt sau difera sistemul de alimentare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina porneste in momentul in care pui contactul. Sta pornita 2 secunde dupa care se opreste. Ea merge in continuu doar cand este pornit motorul si se opreste o data cu oprirea motorului. Nu are nici un motiv sa mearga cand este scoasa cheia din contact.

Chestia asta o poti verifica daca e liniste in masina si pui pe cineva sa asculte la capacul pompei (in portbagaj).

Ideal ar fi sa se auda un bazait slab.

Daca face figuri pompa si functioneaza cand nu e cazul e posibil sa fie releul defect (sa faca contact si fara tensiune de impuls). Incearca un releu de imprumut de la o masina care merge bine.

Releul este cel alb notat cu 167 (Poza este a lui "paul ral" din alt topic. :) )

post-773-1200319304_thumb.jpg

Modificat de mihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simtome...ce sa zic...sa zic ca mi-a creat impresia la inceput ca nu ar mai trage..am dat vina pe benzina pt ca era ceva aleatoriu....si marea surpriza a fost cand la semafor eram cu ea pe liber motorul functiona? am bagat in viteza si cand sa plec s-a oprit motorul dupa care nu a mai pornit ...am desfacut filtrul si venea benzina..dar nu la presiunea necesara..pt ca nu ajungea pana in fata la motor...am cumparat alta pompa noua si no name care m-a costat 250 lei doar motorasul electric fara sorb si restu de site...si m-am chinuit cateva zile pana am reusit sa o scot din rezervor pr cea veche ca nu stiam cum e prinsa..

Mi se pare anormal cum spui tu ca se aude zgomot de la pompa dupa ce iei contactul...chestia asta o face cand pui contactul pt a amorsa circuitul..eu zic sa verifici cu un aparat de masura bornele de la intrare in pompa..si sa vezi daca ai curent in momentul in care ii pui contact chestie care tre sa fie si sa tina cam 4-5 secunde dupa care se opreste eventual daca ai unde sa verifici presiunea pompei e bine sa o faci...Presupun ca nici la tine nu a fost schimbata pompa ever eu am constatat cu stupoare cand am desfacut-o pe cea veche (prin distrugere) ca rotorul era mancat de carbuni peste & mm si ceva...masina avea 162 de mii de km

Modificat de petre_mk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un service, in care am intalnit un om mult mai inteligent decat mine si care mi-a spus ca ceea ce eu credeam de fapt a fi pompa de benzina este mecanismul hidraulic al inchiderii centralizate. :P

Prin urmare imi ramane problema din celalat topic: probleme relanti, am masurat presiunea si e 1.1 , am scos filtrul din care a curs un ulei negru, apa si multe cele, o sa schimb filtrul sa vad cum se comporta. Daca va merge este ok, daca nu schimb si pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mecanismul...e de fapt pneumatic si ce se auzea era micul compresor de aer din spate

si eu am schimbat pompa de benzina acu 1an da`nu mai pornea motorul deloc...am gasit pompa blocata-are o turbina mica -paletele alea mici rupte blocau pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

a....unde e pompa asta de benzina ? dar filtru ? am dat masina unui prieten , a mers la drum intins , in drum spre roman-bucuresti ,pe la urziceni , i s`a luat acceleratia , motorul s`a oprit , si n`a mai pornit . ce poate fi ? bobina ? sau filtru de benzina ? pompa de benzina ? cureaua de accesorii , electromotoru , alternator par in regula .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina se afla in rezervor cu acces prin portbagaj, filtrul de benzina e situat aproape de puntea spate pe partea dreapta

poti verifica ;

presiunea pompei cu un manometru si asa elimini suspiciunea asupra pompei si filtru de benzina eventual siguranta ca parca se mai vaita cineva ca i se tot arde siguranta

fisele si bujiile

tensiunea si starea bateriei (nu prea are legatura cu opritul in timpul rulajului dar e bine de ferificat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

la masina din semnatura, cat trebuie sa am presiunea la pompa de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Stie cineva care ar trebui sa fie debitul pompei de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutor! Cum se scoate pompa de benzina? Ma uit la ea in rezervor prin benzina - ca am plinul facut - si nu pot sa o scot. Am inteles ca trebuie rotita spre stanga dar nu vrea nici cum. Vreau sa vad sita de sub ea, dar nu pot scoate pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti capacul cu grija ptr ca de el este prins si plutitoru, apuc corpul pompei si invarti santos spe stanga. Ea are un suport pe fundul rzerorului. deal ar fi sa mai scoti din benzina ca sa-ti vina mai usor l- a montaj.Trebuie s-o fixezi prfect pe canelurile respective si sa nvarti spre dreapta. Cand nu se mai invarte incearca s-o misti stanga dreapta. Trebuie sa oscileze putin dar nu sa joace. Miscarea trbuie sa fie apropape insesizabila. Dupa care bagi plutitorul si pui capacul,garnitura si rotita aia mare.

Eu ptr traba asta am platit 80 lei prima data si m-a tinut 2 ore ca s-o schimbe. A2a oara n-am mai platit nimic si mi-am schimbat-o singur in 30 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg: am desfacut capacul din portbagaj din cele 3 suruburi. Am desfacut furtunele de tur si retur. Am desfacut piulita aia mare care strange capacul. L-am dat la o parte (caci furtunele si cablurile sunt prinse de pompa.) am scos garnitura de etansare de la loc.

De aici, conform manualului scris de Dl. Etzold am apucat de tot corpul ansamblului de alimentare si am incerca sa invart spre stanga, dar nu a mers. Are un mic joc, dar atat. Din pdf-ul de la Paul_ral am citit ca trebuie o rotatie de 1/8.

Tu zici ca trebuie sa scot ansamblul plutitorului care e atasat de pompa si capacul pompei si abia apoi sa invart? Capacul, adica partea de care sunt prinse furtunele de pe ansamblul pompei? si asta cum fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa apesi pe pompa putin mai puternic si apoi sa invarti spre stanga (in sensul normal de desfacere) si iti va iesi. cat am patimit eu pana am scos-o, ca nu m-am gandit ca trebuie si apasat... bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si apasat, si ridicat, si inclinat. Ma rog, voi incerca si maine, cu forte proaspete si cu maini tot mai aspre de la benzina. Sper sa iasa de data asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe capacul ala sunt prinse furtunele si plutitorul si niste fire. Tragi cu grije de capac si o sa observi si tija de la plutitor. Invarti stanga dreapta si ridici in sus ca sa-i faci loc sa iasa. Dupa care bagi mana printre furtune sau pe langa (cum iti vine mai bine) apesi pe ea si invarti spre stanga. In mod normal asa iese. Daca nu merge poate a fost schimbata si ala nu a pus-o bine, dar nu prea are cum ptr ca frecarea intre pompa si suport se face pe plastic , deci logic si normal este sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!