Jump to content

Nu intra in viteza sau intra foarte greu


DeZaXaT
 Share

Postare recomandată

Am mers cu masina akum 2 zile pana la RAR si kand m`am intors am oprit la o coada de masini ... ceva normal in bucuresti ... toate ca toate ... cand sa bag viteza 1 , am observat ka nu intra ... am crezut ka nu am bagat eu bn ... dar nu intra ... a bagat a-2-a am reusit sa plek am tras pe dreapta am oprit`o ... si am inceput sa bag iar in 1 ... si am vz ka merge in toate vitezele ... o pornesc iar ... dau sa bag in marsarier ... si iar nu merge... o las pe liber ies in strada ... bag a 2-a si pana akasa numai cu a 2-3-4 am mers ...

Intrebarea mea este : Este de la Ambreiaj ... sau din Cutie ? La rece intra iar cu motoru pornit nu`mi intra 1 si R ?

Ma poate ajuta cineva ?

P.S. Este un VW PASSAT VARIANT , 2001 , 101 CP , 1,9 TDi ... 74 KW

Pls HELP !!! THNX :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DeZaXat, vezi ca scrii cam dezaxat....Pe bune acum, daca vad moderatorii, nu vor fi prea fericiti..:icon_thumright:

Daca ar fi de la ambreiaj, sa zicem ca nu ai lichid, aer in instalatie, etc. ( presupun ca ai ambreiaj hidraulic) atunci ar incepe sa prinda foarte jos, ceea ce ai simti. Daca nu ai simtit asta mai sunt doua sanse: sau e legata de pozitia schimbatorului de viteze, sau e legat de cutie.

Cati km are masina? Reali?

Sunt sanse sa se fi spart vreun sincron si bucatele de metal sa fi blocat marsarierul.

E nasoala problema din ce spui dupa mine. Sa reglezi pozitia schimbatorului poti si tu, insa la cutie e mai complicat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca nu am scris toate cuvintele corect , sunt obisnuit sa scriu repede si prescurtat , multumesc pentru ajutor , si inca mai astept pareri ... Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta a aparut brusc ? sau iti intra mai greu in R de mai mult timp ?

Si eu am probleme cu R, intra foarte greu dupa ce faci cativa km cu masina. La mine problema cu placa de presiune dupa ce se incalzeste , cateva lamele sau intarit. Ma rog un kit nou de ambreiaj (placa disk si rulment) e in jur de 300 euro, piese originale aduse de DE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Imi pare rau ca nu am mai raspuns am avut mici probleme cu internetul , problema era ca sa vada toti membrii ca a picat dintr`o data ... nu intra in viteza 1 si R ... am fost la un service auto , mi-a schimbat kitt`ul de ambreiaj si toate piesele apropiate acestuia ... Operatiunea cu tot cu manopera si piese originale + garantie 2 ani a costat 32 milioane ! Mentionez ca aveam rulmentul de presiune facut scrum , si discurile foarte tocite si in rest nu stiu sa va mai spun ca a fost tata cu masina si nu am vazut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat problema...totusi 3200 ron mi se pare cam mult chiar daca ai schimbat si volant pe langa kitul de ambreiaj...dar in Romania totul este posibil si nimic nu ma mai mira?!?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O volant de Passat este intre 14 mil (Volkspart producator) si 22-24 mil la reprezentanta. Kint ambreiaj Sachs e pe la 6 mil. Manopera mai putin de 5 mil nu iti ia nimeni in Bucuresti. Pretul este acceptabil.

Intrebarea este daca a schimbat sau nu volantul si daca era necesar sa faca asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:(

kit ambreiaj sachs 450 ron + volant sachs 1200 ron + manopera 500 ron = 2150 ron pana la 3200 ron este cale lunga...dar cum am mai spus totul este posibil la noi in tara si cate odata imi este ciuda cand oamenii cum arunca banii pe fereastra din cauza lipsei de informare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi`mi si mie de la ce magazin ai skos preturile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O volant de Passat este intre 14 mil (Volkspart producator) si 22-24 mil la reprezentanta. Kint ambreiaj Sachs e pe la 6 mil. Manopera mai putin de 5 mil nu iti ia nimeni in Bucuresti. Pretul este acceptabil.

Intrebarea este daca a schimbat sau nu volantul si daca era necesar sa faca asta.

piesele atea le am si eu la cu 60% mai ieftn fiindca sunt second. daca este cineva ointeresat 0742933201

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile sunt cele oficiale de vanzare la doi mari distribuitori de piese de schimb auto din capitala tarii noastre dragi.Daca esti sceptic vis-a-vis de ele pot reveni cu numele lor ...dar fara a se considera reclama sau alte alea.!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile sunt cele oficiale de vanzare la doi mari distribuitori de piese de schimb auto din capitala tarii noastre dragi.Daca esti sceptic vis-a-vis de ele pot reveni cu numele lor ...dar fara a se considera reclama sau alte alea.!!!

Da dar pretu de vanzare este numai pentru SERVICE`uri AUTORIZATE cu ACTE nu pentru PERSOANE FIZICE ! La pretul acela se adauga adaos comercial al fiecarui service !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceleasi probleme si am fost indrumat de service-ul la care am schimbat placutele de frana sa schimb kitul de ambreiaj. Mi-a spus si cat ma costa:

- kit ambreiaj 5 mil + manopera 4 milioane.

- schimbare kit distributie (la cererea mea, pt ca ar fi timpul) + 4 mil manopera (kitul l-am adus eu din Germania).

Fata de ce spui tu....parca imi vine sa ma grabesc sa nu imi spuna ala un pret mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceleasi probleme si am fost indrumat de service-ul la care am schimbat placutele de frana sa schimb kitul de ambreiaj. Mi-a spus si cat ma costa:

- kit ambreiaj 5 mil + manopera 4 milioane.

- schimbare kit distributie (la cererea mea, pt ca ar fi timpul) + 4 mil manopera (kitul l-am adus eu din Germania).

Fata de ce spui tu....parca imi vine sa ma grabesc sa nu imi spuna ala un pret mai mare.

volant costa f mult , volant a fost 18 mil ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

In ultimele zile mi s-a intamplat sa sara de cateva ori din viteza a 4-a si de cateva ori sa nu o pot baga in a 4-a (caraie si nu intra, in schimb daca incerc in a 5-a intra, fara sa fie nevoie sa debreiez din nou). Doar in viteza a 4-a se intampla si am observat ca se intampla in panta (sare la coborare si nu pot baga la urcare, dar arareori, nu intotdeauna). Am schimbat o bucsa la un levier (nu cel care intra in cutie, cel prins cu un surub de cutie) dar nu s-a rezolvat. Am citit pe forum ca ar putea fi o cauza si dereglarea timonierei. Cum se face reglarea? Suporti la cutie sunt OK. O sa dau scutul jos sa ma uit si la suportul dreapta motor, cel din stanga pare si el OK. Uleiul in cutie e OK (nivel si calitate). Ar mai putea fi si alte cauze?

Mersi

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in treptele imediat apropiate (a 2-a, 3-a, 5-a) iti intra bine, nu ai ce regla la timonerie.

E uzat sincronul pinionului de a 4-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, si chiar mai mult decat atat eu cred ca e posibil sa ai o problema si la mecanismul din cutie de schimbare a treptelor de viteza. Concret, vreau sa spun furci, tije, mecanism de zavorare etc.

Ca si cosmin spun jos cutia si desfacuta (e doar o parere, evident).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles si din pacate (pentru mine), dupa ce am mai citit pe ici pe colo, cred ca aveti dreptate, nu prea mai am alternative, cutia jos. Numai de asta nu mai aveam chef, dupa ce de curand am avut o tamponare (usoara, dar plasticurile din fata la passat nu sunt cele mai rezistente + capota) am iesit vinovat (lovisem din spate) dar acasa am inteles de ce nu m-a ascultat prea bine masina la franare: ma ajutase un altul din spate, prin impingere in carligul meu de remorcare. Dupa ce desfac si vad ce e pe acolo prin cutie, revin cu amanunte.

Are cineva manual de service sau ceva de genul acesta pentru cutie de viteza?

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mecanic (priceput) mi-a zis azi ca e riscanta repararea unei cutii, ca pretul uneia second bune e mai jos decat pretul la care pot ajunge cu reparatia si in plus s-ar putea sa nici nu prea reuseasca reparatia, fiind o operatie mai complexa si pretentioasa decat reparatia capitala la un motor. La motoare stiu cum e, am facut cateva, dar la cutii am desfacut doar o data una de Aro, dar nu am mai reparat-o caci am gasit una noua la socru-meu. In consecinta nu prea stiu ce decizie sa iau. Voi ce ziceti, cum e mai bine? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Alege varianta care te avantajeaza pe tine. Din moment ce ti s-a ivit si aceasta oportunitate de a schimba cutia, parerea mea sa nu mai stai pe ganduri. GO FOR IT! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi repararea unei cutii de viteze nu este mai dificila ca repararea unui motor sunt si eu de acord cu ceea ce a spus mecanicul - e posibil sa nu iasa bine. Asta pentru ca mecanicii in general nu sunt in stare sa citeasca un manual (sau sunt dar nu prea o fac, doar nu o sa-i vada clientul ca pentru a face cutia citeste intr-un manual de reparatii) si sunt niste chestii care la cutie trebuie avute in vedere. In caz contrar risca sa remonteze piese aiurea, sa nu numereasca reglaje la rulmenti sa nu o etanseze cum trebuie si multe alte chestii care necesita munca multa pe bani putini (mai bine schimbi 15 uleiuri decat sa muncesti la o cutie cu riscul de a nu o face). Daca poti sa o iei second e ok cu coditia sa ai cea mai mica garantie ca functioneaza. Atentie, s-ar putea sa ai surpriza sa trebuiasca si ambreiaj asa ca mai bine aloca ceva bani ca o sa ai nevoie.

Eu daca asi fi in locul tau asi mai incerca ceva inainte, desi sunt sanse reduse...

Schimbi uleiul si bagi si un aditiv ceva (vrajeli din astea celebre metabond sau slick), ca nu e prea scump si mai vezi un pic dupa aceea (poti sa mai mergi cateva mii ca nu se intampla nimic), poate isi revine daca nu s-a rupt ceva in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit. Si sunt bucuros.

Deci mi-am cumparat alta cutie. De pe o masina din 2005, cu 60000km, peste care a cazut un acoperis. Si am luat-o relativ ieftin, 300Euro. Am apelat la un service in care am incredere, dar trebuia sa astept vreo 10 zile, asa ca m-am apucat eu de demontat si apoi de montat la loc. Am schimbat si ferodourile pe disc (50 ron), daca tot era cutia data jos. In total am lucrat aproape 2 zile-singur. La service cereau 100euro. Evident i-am schimbat si uleiul in cutie (3x 15ron/l Mobil). O problema la montare a fost aceea ca un furtun de deasupra s-a lasat intre cutie si motor (il ancorasem anterior, dar s-a desprins) si mi-a luat ceva timp sa aflu cauza pentru care nu pot lipi cutia de motor. Alta operatie grea a montarea cilindrului de la ambreiaj pe cutie. Am lucrat in garaj unde am groapa. Ce bun ar fi fost un elevator!!! Munca face cei 100 euro.

Am avut la indemana ceva documentatie de reparat cutie viteza.

Dar cel mai important, am aflat ca cei care umblasera inainte (la vechiul proprietar) nu au pus toate suruburile la loc sau au pus alta dimensiune ( 67mm in loc de 75mm) motiv pentru care cutia avea joc si probabil si motivul pentru care s-a stricat. Am pus suruburi cate si de care trebuia si am strans cu dinamometrica ca in documentatie. Jocul la maneta schimbatorului a disparut. Cutia merge perfect. La pornire si apoi cativa km facea un zgomot in carcasa la cutie (ideea ca trebuie sa o dau iarasi jos m-a speriat), probabil la strunjire/nituire ferodouri nu a iesit totul perfect centrat si "s-a centrat" singur prin frecare. Acum zgomotul (huruit) a disparut. Cand o sa am timp am sa desfac cutia veche sa vad ce e inauntru. Cutia mergea, dar facea figuri in trapta a 4-a. Revin atunci in topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am o pb asemanatoare. Dupa ce am shimbat volant si chitul de ambreiaj, la mai ptin de o luna a inceput sa imi faca figuri la treapta 1. Am un VW Polo, din 2001. Intra in viteza 1 destul de greu dupa 10-15 min de mers. Parca se agata de ceva si tot trebuie sa o caut, Pana la urma intra in viteza, dar deja mi s-a intamplat de cateva ori, si nu cred ca e de bine. So...HELP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ai schimbat tu sau in service? Oricum, verifica strangerea cutiei. Se recomanda strangere cu cheie dinamometrica la valorile date de constructor. Aeriseste cilindrul de la ambreiaj de pe cutie. Daca asta e problema, poti vedea prin apasarea de doua-trei ori a ambreiajului si apoi introduci in viteza. Daca merge asa, atunci aerisire, sau garnituri sau poate alti cilindri in cel mai rau caz.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

o problema asemanatoare am si eu : din cand in cand, intra greu in treapata 1 (mi se pare mie mai mult cand e rece afara - dar nu sunt sigur); restul e ok; e cazul sa ma ingrijorez sau e din ciclul " se mai intampla"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!