Jump to content

Impresii despre Roomster


bogdan2
 Share

Postare recomandată

Roomsterul e in segmentul monovolumelor, mai precis a mini-MPV-urilor, iar concurenta directa e Opel Meriva, Nissan Note,Renault Modus, etc. Nici ultimele trei nu le vezi prea des la noi, pur si simplu acesta fiind un segment care inca nu prinde in ro. Cresterea segmentului monovolumelor in 2007 cu 81% arata ca, incet dar sigur acest gen de masini vor deveni mai populare si pe la noi

Comparatia cu MCV e ciudata (fiind posesor de roomster nu prea imi convine :angry: ).Diferenta de pret, si diferenta la dotari(mai ales optionalele disponibile) e asa de mare ca, gandindute la una, nu ai cum sa iei in considerare oferta celeilalte.iar daca ofertele nu se suprapun, atunci unde e concurenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DRAPAR

    9

  • shmer

    4

  • themircea

    4

  • d-rive

    3

Adevarul e undeva la mijloc. De acord ca exista doua segmente de piata: mini-MPV si MCV. Dar cati romani de rand fac aceasta diferenta. Tot ce vad ei sunt doua masini cu 5-6 usi de gabarite apropiate, cu diferente mari de pret. E adevarat ca si cu diferente de dotari, dar de care multi se pot dispensa, mai ales firmele. Dar ceste diferente mari de pret raman si in cazul in care cele doua masini sunt echipate primar. Unde mai pui ca la MCV ai optiunea celor doua locuri in plus.

Sa nu ma intelegeti gresit, nu doresc sa fac apologia MCV-ului, de care personal nu imi place, discutam doar de facto.

In concluzie, in RO eu cred ca cele doua masini sunt pe acelasi segment de piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Mie personal nu imi place deloc aceasta masina... au avut o idee draguta de a face usa din spate sa se deschida pe sina, dar au uitat de design. Adica uitati-va si voi cat de urate sunt usile din fata. Am marcat in poza de jos la ce ma refer.

roomsteron8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

saptamana trecuta am facut revizia de 30k km. 584 lei

e o chestie interesanta referitor la roomster. uneori mi se pare masina mica, iar alteori mare. :icon_thumright: depinde de unghi poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au aparut in ultimul timp mai multe roomstere in trafic. nu sunt cu nemiluita, dar totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar totusi mai scrie cineva si pe aici...

Daca as avea Roomster as scrie dar...

M-am dat totusi cu unul zilele trecute si este super. Cat despre best seller nici vorba. Dovada ca din showroom-ul din Cluj l-au scos.

Modificat de fabro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar totusi mai ....

chiar in cj au aparut mai multe. le-au vandut pe toate cate aveau in stoc ! :Driver:

Atentie!

Folosirea excesiva a citatului din posturile anterioare este interzisa de regulament. Folositi pentru postare butoanele Fast Reply, Add Reply

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu o usoara infuzie de roomstere, tot in Cluj... cred ca ajuta si reducerea de 2000E, nu? Dar parca as prefera sa ramana asa, mai putine. Stiu deja vreo 5-6 din vedere si parca imi ajung :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

nici mie nu imi place acest model de skoda! puteau sa aiba mai multa imaginatie in ceea ce priveste diesignul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie nu imi place in mod deosebit dar daca este echipa cu plafon de sticla e demential.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are intr-adevar, o gramada de hibe in ceea ce priveste designul. cea semnalata de balan radu cea mai nasoala. chestia e ca te obisnuiesti cu ea si, probabil asta se intampla cu orice masina, ajungi chiar sa-ti placa. eu am varianta sport care are suspensiile coborate si chiar are o silueta ok, ii mai ia un pic din aerul de utilitara. cu roti pe 16 arata si mai bine.

shmer, asa e, mi-a luat ceva timp sa imi dau seama ca de fapt e o masina mult mai mica decat lasa impresia. faptul ca are distanta intre punti mai mare decat octavia si e cu 40 de cm mai scurta o face impecabila la parcari in locuri inguste.

acredus, e cu 50kg mai usoara decat O2, insesizabila diferenta, dar are coeficient aerodinamic mai slab, 0,33 fata de 0,3 daca-mi aduc bine aminte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Subscriu si eu la ideea ca Roomster are un design destul de bizar. Insa, pana la urma, ramane chestie de gust. Ca proprietar de Roomster, 1,9 TDI, 105 CP, finisare PRAHA (masina cumparata din Franta), trebuie sa recunosc ca dupa aproape 2 ani si jumatate si 60.000 km nu am avut nici cea mai mica problema cu masina. Pot spune ca dupa atata timp, Skoda mi-a adus o reala satisfactie, Roomster fiind una din masinile care ne-a servit, exact ca un caine credincios, si a facut fata celor mai teribile conditii de vreme, trafic si starea drumului.

Trebuie iar sa recunosc ca echiparea cu jante de 16 nu este prea comoda pe drumuri de proasta calitate, dar pe autostrada, sportivitatea jentilor de 16 este extraordinara. Masina se comporta bine, fara sa ne creeze probleme, mai ales in depasiri (cei 105 CP ai motorului se simt din plin) unde am reusit cu succes sa ma strecor, in ciuda aglomeratiei.

Singurele puncte negre ar fi faptul ca masina este instabila la vant puternic (peste 100 km la ora) si trebuie facute eforturi de repunere pe sosea, pneurile Bridgestone (cu care este echipata masina din fabrica) s-au uzat cam repede si faptul ca seria de Praha pe care am cumparat-o eu, nu a avut un senzor pentru lichidul de spalat parbrizul (putin cam deranjant, daca nu esti atent sa completezi la timp recipientul cu lichid de spalarea geamului).

In rest, numai lucruri bune. Masina este foarte modulabila. In nenumarate randuri am reusit sa ducem acasa diferite lucruri voluminoase pe care le-am cumparat, fara ca sa stricam confortul a 2-3 pasageri. Deci, numai lucruri bune...

In plus, echiparea PRAHA a venit in standard cu plafonul de sticla. Un plus enorm, mai ales noaptea, cand beneficiezi de lumina stradala in masina, sau ziua, cand iti poti doar arunca o privire prin plafonul de sticla, sa vezi stopurile agatate deasupra masinii. Nu va mai spun de privelistea pe care pasagerii din spate beneficiaza atunci cand esti in vreo excursie la munte. Un plus, intr-adevar un plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Cristi Popescu

Mi-a placut aceasta masina din prima zi. Am cumparat-o si am in prezent 45000 km fara probleme tehnice. Ma intereseaza daca stie cineva unde se gasesc bujiile la motorul 1,2 BZG(sub ce capac ...), vreau sa le schimb eu si nu gasesc partea motorului unde se afla ..

Multumesc!

Modificat de Cristi Popescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!