Jump to content

Pedala de ambreiaj - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

trebuie desfacuta si vazut - e posibil ca cilindrul hidraulic sa fie decedat.... acum, cand desfaci o sa vezi problema exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum m-am intors de la service si maine ma duc sa stau langa ei acolo sa vad care e problema.Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat!Buba era acolo in capul cutiei de viteze unde e tija cu rulmentul de presiune.Acolo mai exista o piesuta ca un cioc, care la mine juca pe axul ei pt ca se largise si din cauza asta nu mai intra in viteze.

Ce e mai trist este ca mecanicul era foaaarte sigur ca am si placa de presiune sparta si din cauza asta s-a apucat ca un cretin sa dea totul jos pana la ambreiaj.

costuri:400(manopera de ambreiaj) de lei cu tot cu piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut tuturor,

Am o mare problema......am un golf 4 1.9 TDI, 90 CP, imi scartia ambreajul cand il apasam, si urma sa merg la mecanic....dar.....nu am mai apucat, ieri cand l-am parcat nu mi-a mai iesit din viteza (marsarier) si l-am oprit. Cand era oprit l-am scos din viteza si cand l-am pornit nu a mai intrat deloc in viteza. Plus ca mirosea ceva foarte urat...... L-am lasat cam 3 ore (in viteza) oprit si cand am dat sa il scot din viteza nu a mai iesit, s-a blocat intr-a intaia, dar cu toate ca am calcat ambreiajul nici nu a mai pornit. Care aveti cea mai mica idee sau sugestie.......dati va rog un reply........k sincer habar nu am ce sa fac.......pt ca nici nu pot sa il tractez deoarece nu mai iese din viteza. Va multumesc anticipat!

Modificat de nicu88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca iese, doar ca sta fortata masina, incearca sa o misti fata spate in timp ce tragi de maneta si ar trebui sa iasa.

Posibile cauze, daca pedala e ok atunci placa de presiune sau rulmentul (daca zici ca scartaie) a cedat sau problema colegului copanu de mai sus sau pistonul hidraulic care apasa ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut cu respect !

Acum doua ore am schimbat ambreiajul (kitul complet) si am observat ca pedala tine mult mai jos si este m-ai elastica . Este normal ? mentionez ca sistemul hidraulic nu are aer pentru ca nu l-am desfacut , cilindrul receptor a fost demontat cu conducta pe el.

vw golf 1.9 tdi 101 cp ATD ambreiaj DMF

va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeasi problema am avut o si eu ca si copanu, numai ca la mine piesa s a rupt

uw4zj.jpg?1lrQnY.jpg?1nJBmG.jpg?1VT2Ka.jpg?1

se scoate uleiul din cutia de viteze, apoi capacul verde ...si se inlocuieste piesa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am aceiasi problema ca la copanu.

Avand acelasi motor as vrea sa stiu daca pot sa inlocuiesc singur furca de decuplare pentru 1.4, 16v, sau este o operatiune mai complexa ce necesita scule speciale.

Lucian TNS pe motorul de 1.4 este cutia la fel ca la motorul de 1.6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceiasi problema ca la copanu.

Avand acelasi motor as vrea sa stiu daca pot sa inlocuiesc singur furca de decuplare pentru 1.4, 16v, sau este o operatiune mai complexa ce necesita scule speciale.

Lucian TNS pe motorul de 1.4 este cutia la fel ca la motorul de 1.6?

aceea furca o poti schimba si tu,nu este foarte greu doar ca trebuie sa dai uleiul jos,desfaci acel capac verde,desfaci pompa de ambreiaj de pe cutie si ai acces la acea furca..

cutiile de viteze de la 1.4 1.6 sunt la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Problema la mine a fost ca la Lucian TNS (piesa rupta). S-a rezolvat in parcare pe o vreme de nu ti-ar veni sa dai nici cainele afara in 2 ore cu costuri de 125 ron(95 furca decuplare oem si 30 capacul verde).

      Mai am o mica problema agata uneori la treptele 1,2 si 3. Poate reusesc sa-i fac in weekend o reglare a manetei.

      Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca am dat startul la problema cu furca :D

De reglat nu prea ai ce regla la timonerie.Poti sa te apuci sa schimbi bucsele alea dintre tije insa cred ca nu merita.Tuturor benzinarelor le agata la schimbarea treptelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa corectez aici. Bucsele de teflon se uzeaza destul de repede. O prostie de timonerie pusa de nemti pe benzinare, au realizat ce probleme au si au trecut pe cabluri pe generatiile urmatoare. De ce? Cand tamponul cutiei de virteze cedeaza socul se transmite si forteaza timoneria care e facuta din prea multe bucati si articulatii. Rezultat? Joc in schimbator, in timonerie si "agatarea" la schimbarea treptelor. 

 

Recomandare, schimbarea articulatiilor timoneriei ~ 450 ron.

 

Legat de ambreiaj, la benzina intotdeauna va "tine" mai sus ca la motorina unde se aplica ce zicea Florin, tine sus, alt ambreiaj. Pe jucaria personala, 1.6 16v BCB tine "sus" de cand o am, de la 50K si acum are 144K si tine la fel...depinde de motor, cutie etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am pedala foarte moale. Nu stiu daca e bn sau nu,dar am observat ca a devenit moale dupa ce am schimbat lichidul de frana, acum 2 ani.Ma gandesc la o aerisire de ambreiaj,poate se mai intareste...un sunet metalic il am si eu dupa ce opresc motorul, la 1min max 2 minute se aude ceva,dar parca de la roata stanga,stiti de la ce sa fie problema?Brat ceva?Eu ma gandeam ca o fi de la ambreiaj,daca il incing in mers,cand opresc motorul si pana se mai raceste sa scoata acel sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am pedala foarte moale. Nu stiu daca e bn sau nu,dar am observat ca a devenit moale dupa ce am schimbat lichidul de frana, acum 2 ani.Ma gandesc la o aerisire de ambreiaj,poate se mai intareste...un sunet metalic il am si eu dupa ce opresc motorul, la 1min max 2 minute se aude ceva,dar parca de la roata stanga,stiti de la ce sa fie problema?Brat ceva?Eu ma gandeam ca o fi de la ambreiaj,daca il incing in mers,cand opresc motorul si pana se mai raceste sa scoata acel sunet.

fii mai coerent, nu se intelege nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze,am scris in graba. Am spus ca si eu am pedala moale de ambreiaj...ca si alti colegi de aici, cu motor AZD. Pedala a devenit moale,dupa ce am schimbat lichidul de frana,pana atunci era ok. Acum se implinesc 2 ani si trebuie sa-l schimb iar,o sa aerisesc bine tot ce trebuie.Data trecuta nu am aerisit ambreiajul si cred ca de aici s-a format pedala de ambreiaj moale.Dupa ce opresc motorul la 1-2minute aud un sunet clink-clanc.Am crezut ca este de la ambreiaj( daca tot il folosesc excesiv in oras)dar dupa mi-am dat seama ca vine de la roata stanga din fata( o fi ceva legat de brate,bucse)? Acum nu stiu daca este bine sa fie pedala asa moale(iarna cu bocanci,nici nu o simt la picior) sau nu...dezavantajul este ca nu stiu cand debraiaza si daca tine prea sus,jos ambreiajul...daca este pedala asa moale :D

Modificat de alecsandru19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema cu agatatul s-a mai diminuat dupa ce am reglat maneta de la schimbator si am uns toate articulatiile. Amai ramas sa schimb uleiul in cutie (lipsa finate)

 

Pt alecsandru19 si la mine ambreiajul este foarte moale si nu s-a mai intarit oricat am incercat sa il aerisesc.

Modificat de decar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala moale sau tare tine de placa de presiune (de rezistenta opusa de razele soarelui) si nu aveti ce regla la ea. Unde debraiaza, mai sus sau mai jos, asta tine de reglajul cablului (la cele cu cablu) si de uzura discului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze,am scris in graba. Am spus ca si eu am pedala moale de ambreiaj...ca si alti colegi de aici, cu motor AZD. Pedala a devenit moale,dupa ce am schimbat lichidul de frana,pana atunci era ok. Acum se implinesc 2 ani si trebuie sa-l schimb iar,o sa aerisesc bine tot ce trebuie.Data trecuta nu am aerisit ambreiajul si cred ca de aici s-a format pedala de ambreiaj moale.Dupa ce opresc motorul la 1-2minute aud un sunet clink-clanc.Am crezut ca este de la ambreiaj( daca tot il folosesc excesiv in oras)dar dupa mi-am dat seama ca vine de la roata stanga din fata( o fi ceva legat de brate,bucse)? Acum nu stiu daca este bine sa fie pedala asa moale(iarna cu bocanci,nici nu o simt la picior) sau nu...dezavantajul este ca nu stiu cand debraiaza si daca tine prea sus,jos ambreiajul...daca este pedala asa moale :D

Si pedala mea este foarte moale, nu vad de ce ar fi asta o problema..am mai mers cu benzinare care au acelasi ambreiaj si cutie si la fel erau.Nu ai de de sa-ti faci griji.Despre sunetul ala chiar nu stiu ce sa spun...ridic-o si tu pe un elevator si inspecteaza pe acolo :D

 

L.E: stai un pic, tu auzi sunetul ala cand apesi pedala cu motorul oprit?

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,aud sunetul acela "clinc-clanc" cand motorul este pornit,nu apas nici o pedala...vine de undeva de la roata stanga fata,cred.Am fost la mecanic, a ridicat-o pe elevator si mi-a spus ca trebuie sa schimb flansele.E posibil sa fie din cauza flanselor? Cu ambreiajul mi-a spus si el,ca nu am de ce sa-mi fac probleme,este ok asa.Vad ca si voi, cu benzinare aveti aceeasi problema cu pedala moale,asa ca o iau ca pe un beneficiu... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Toti vad ca aveti ba pedale moi ba tari, mie mi s a rupt parte din pedala de ambreiaj :) azi dimineata..si anume plasticul care e in capul cilindrului care e actionat de pedala..si am 2 intrebari:

- daca pur si simplu desfac suruburile la pedala veche  si o pun pe cea noua, trebuie sa am grija la acel piston sa l tin intr o anumita pozitie? ..nu cred ca e nevoie sa fac aerisire..corect ? 

- E ceva anume la care ar trebui sa fiu atent? din ce m am uitat asa rapid, trebuie sa desfac acel capac de plastic si apoi pedala e tinuta in 2 suruburi laterale ..altceva nu am mai vazut caci urmeaza sa ma apuc sa o schimb. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare baieti !

Am patit si eu o chestie ciudata la masina. Am luat-o de curand si am ajuns de curiozitate la Vitan la firma aia de testeaza tot ce se poate la o masina.

Dupa ce mi-au "ucis-o" am plecat si am constatat ca a inceput sa bata ceva.Bataia se auzea doar la relanti pe loc  indiferent daca apasai sau nu pedala de ambreiaj si se simtea in pedala.Dupa vreo 10 min in care incercam sa ajung la mecanic s-a potolit.Deja am mai facut vreo 500 km si nu s-a mai intamplat.Mecanicul zice ca ar fi volant.Asa este ?

Legat de ambreiaj la mine tine pe la jumatatea cursei si este tare pedala.Chiar mi se pare ca impinge bine inapoi :( Banuiesc ca va trebui schimbat ambreiajul si volant dar sper sa o mai duc asa macar 10.000 km ca m-au speriat preturile :D

Multumesc.

Modificat de apasaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

daca a disparut sunetul, poti sta linistit, pana nu se aude in orice situatie, eu zic ca te mai tine lejer 10mii.

volant-a are sunet specific si  ti se si misca schimbatorul de viteze putin la relanti si teava de esapament, o recunoaste un mecanic bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.A mai batut o data cam 1 min cand am luat-o de pe mana alora de la RAR. Eu nu inteleg mai frate ... am facut 1000km cu ea mergand sportiv si pe la munte si nu am reusit sa o fac sa bata si retardul ala in cateva minute a reusit . Iti trebuie ceva talent :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu o problema...am un seat leon din 2002...de cateva zile cand apas pedala de ambreiaj am o oscilatie la turometru ....adica masina sta constant la 700rpm si cand apas pedala scade la 600 dupa care revine la normal adica 700...asta se intampla de fiecare data cand apas ambreiajul...in rest pedalele se comporta normal...sper k ma puteti ajuta cu o parere..si ca am postat unde trebuie..numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

sal. Ce rol are switch de la pedala de ambreiaj ca am o eroare in vagcom sinu stiu daca sa ma grabesc sal inlocuiesc.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!