Jump to content

Check Engine / Engine Workshop


Danniel
 Share

Postare recomandată

am si eu aceasi problema un (passat 2004 131cp)de vreo 6 luni dar nu ma afecteaza cu nimic doar ca ma sacaie si uneori fara motiv imi apare emmisions workshop m-am dus la un mecanic si mi-a zis ca nu are nimic apare de la condensul din rezervor si doar daca simt o putere scazuta sa revin si sa curatam turbina!(un prieten bun are un renault megane benzina si are aceasi probl.si la reprezentanta la constanta i-a zis ca e de la condensul di rezervor)si imi apare atunci cand e vremea ploioasa, rece, mohorata!merg asa de juma de an si nu am absolut nici o problema nici cu consumul nici cu viteza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    14

  • C o s m i n

    12

  • AB-05-ZYC

    11

  • matrix2005

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arunca-ti un ochi si AICI !!!

Lasa-l pe colegul cu benzinara ... si cu condensul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As face si eu un vag-com in Craiova ,dar nu stiu cum. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu : suna la un coleg din zona ta si cu siguranta te va ajuta.

Vezi lista in postul meu precedent

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna seara. Am un Passat din 2000 si veneam din Botosani. In Salcea mi se aprinde in bord o chestie ca niste "bucle" cu galben si imi scrie "ENGINE WORKSHOP !". Stie cineva ce trebuie sa fac ? Sau de la ce e aceasta problema ? Daca este vreo problema... Am crezut ca s-a ars ceva, dar nu simteam nici un miros, de tras trage masina, totul este ok. Insa nu stiu ce este aia.

O seara buna, multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum vedeti cu totii, Cosmin si Al Bundy ne lumineaza pe noi (gastele cu pene pe spate!!!!) si eu pe aceasta cale le multumesc din suflet!!!Din al meu si in contumacie,din al nostru astia care ne pricepem mai putin la multe pe-aici!!!

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danutz Iulian, martorul cu bucle = martorul bujii incandescente - si are functie de martor OBD2 (adica semnaleaza cazurile cand apar diferite erori). La tine sta aprins sau palpaie? Poate fii de la un bec ars, pe frana sau switch-ul....oricum, mai bine fa o scanare cu Vag-ul si depistezi imediat care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n: Nu sta aprins, palpaie intr-una. Cum fac acea scanare cu Vag-ul ? Ca n-am mai facut niciodata, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat lampile pe frana? Functioneaza toate becurile spate, la franare?

Pai, daca ai VagCom (interfata de diagnoza), vei face un scan si iti va aparea eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-am verificat, o sa verific astazi. Din pacate nu am VagCom, dar ma duc azi la un service care are si sa-mi faca o scanare. Multumesc de raspunsuri F l o r i n, o zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-am verificat, o sa verific astazi. Din pacate nu am VagCom, dar ma duc azi la un service care are si sa-mi faca o scanare. Multumesc de raspunsuri F l o r i n, o zi buna !

Scuze de double-post. Lampile pe spate sunt duse, nu se aprind deloc, nici cel de la luneta cand apas frana. Mentionez ca aseara inainte cu jumatate de ora am scos becul de la portbagaj cu totul din papucul ala, sa fie oare de la aia problema ? Am mai citit pe forum ceva legat de senzorul de frana, cum pot sa vad daca mai funtioneaza sau nu ?

O seara buna, multumesc.

Modificat de Danutz Iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la papucul ala. Daca becurile sunt bune, doar de la switch-ul de frana poate fi. Iar becurile din lampa de la luneta chiar nu se ard decat foarte rar si nici atunci toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar, switch-ul de la pedala de frana si-a dat duhul. Pret aprox 65 lei. Se schimba usor. Daca nu te descurci, ma suni si iti spun cum sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc inca o data pentru raspunsuri. Daca nu ma descurc o sa apelez la tine. :( O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Iarasi eu. :)) M-am uitat la switch-ul de frana, nu era dus.. era dusa o siguranta. :)) Am luat una noua (50 bani), am aprins motorul si nu mai imi arata "ENGINE WORKSHOP!", iar stopurile pe frana mergeau. Totul bine si frumos pana cand ajung acasa si cand sa o parchez iar imi tipa si imi arata in bord "ENGINE WORKSHOP!" si imi palpaia bujia incandescenta. Acum cel mai probabil e de la un scurt, dar cum il gasesc ? Trebuie sa ma uit la fire ? Adica trebuie sa demontez toata masina ? :)) M-as duce maine sa fac un test cu VAG-COM-ul, dar sigur face un scurt pe undeva, are cum sa afle unde ? respectivul program. Astept raspuns, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

cu VAG COM se poate face o resoftare sau stergerea unei erori a calculatorului de motor.La un service BOSH din Brasov sa detectat o eroare la calculatorul de motor si mi sa spus ca daca vreau sa il schimb trebuie si imobilizatorul schimbat si cipul de la cheie+calculatorul de motor......asa este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si jumatate masina, eventual. Nu? :lol:

Raspunsul la intrebarea ta : NU !

Sunt lucruri separate. Imobilizatorul se afla in cluster (ceasurile de bord). Dupa inlocuirea oricarei componente se face adaptarea si gata.

In plus, sunt 99% sigur ca nici calculatorul tau (ECU) nu are nimic, dar au si ei de facut un leu. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eram acolo cand a conectat o mufa la masina si aparea pe un ecran eroare ecu......precizez ca sunt din Brasov si era un service cunoscut BOSH......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles ce a spus Cosmin. Daca vei schimba ECU restul se adapteaza la noul ECU - inclusiv cheile si clusterul (adica bordul). Asta nu are legatura cu faptul ca ar fi sau nu ECU defect. Si daca e service Bosch ce, au si ei un target de vanzari probabil....

Sau nu am inteles eu, cred ca te-ai referit la faptul ca ar fi totusi defect ECU. In cazul asta e ca la doctor, ar mai merge o diagnoza. Oricum, par lipsiti de profesionalism sa iti spuna de chei ca ar trebui schimbate, e suspect dupa parerea mea.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, care era eroarea ce aparea ? Si care e manifestarea erorii? Cum se comporta masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare;la multi ani!o problema am si nu stiu ce sa fac.cand pun cotactul se aprind toti martorii din bord cum ar trebui dar cand pornesc se reaprind cei de "ESP si cech engine" si ma avertizeaza sonor;poate fi de la placutele de frana cu senzor de uzura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara vagcom nu-ti poate spune nimeni ce eroare e.

NU E de la placutele de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am VAG COM dar problema este ca folosesc o interfata KKL si anume aceasta http://www.autoscan.ro/Interfata_KKL_%28USB%29.htm . Este buna aceasta interfata pentru VW Passat din 2001? pentru ca am scanat cu acesta interfata si nu mi-a gasit nicio eroare si totusi "check engine" sta aprins.

Modificat de Norbiack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare la toata lumea pt inceput vin si eu cu o problema astazi am primit si eu vestitul check engine dupa o scanare cu vag-com mia iesit eroarea

17831/P1423/005155 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Fuse for Secondary Air Injection Pump blown

Vacuum Hose(s) leaky or collapsed

Piping between Secondary Air Injection Pump and Combi (Secondary Air Injection) Valve leaking

Secondary Air Injection Solenoid(s) faulty

Combi Valve(s) faulty

Possible Solutions

Check Fuse for Secondary Air Injection Pump

Check Vacuum Hose(s)

Check Piping between Secondary Air Injection Pump and Combi (Secondary Air Injection) Valve

Check Secondary Air Injection Solenoid(s)

Check Combi Valve(s)

Category: Fault Codes

ce as putea sa fac in prima faza

iar a 2 problema este ca temperatura apei este 70-75 grade din ce stiu eu ca la vw trebuie sa fie 90

Mentionez ca am un vw passat 1,6 benzina 2001 motor ALZ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

pai verifica ce iti apare la codul de eroare

Check Fuse for Secondary Air Injection Pump

Check Vacuum Hose(s)

Check Piping between Secondary Air Injection Pump and Combi (Secondary Air Injection) Valve

Check Secondary Air Injection Solenoid(s)

Check Combi Valve(s)

pt problema 2, daca nu trece temp de 75 de grade, indiferent de trafic si de cat mergi, si daca pe Engine si Instruments ai valori apropriate, atunci schimba termostatul.

Intai verifica valorile de pe Engine si Instruments, sa fie apropriate sau egale. Daca sunt diferente mari, atunci schimba intai G62-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!