Jump to content

Check Engine / Engine Workshop


Danniel
 Share

Postare recomandată

Am trecut fara prb, dar la alte masini se vede si daca te apleci si te uiti, dar la ine pe rampa si cu scuturile jos nu se vede doar teava, si tobele...numai sa fie pe langa motor la iesire din galerii, dar nu prea cred ca acolo e temp prea mare...nu stiu ce sa zic...A da acuma mi-am adus aminte, acum aproape un an i-am facut un test si tipul respectiv a zis ca nu intampina "greutate" la evacuare si mi-a zis ca ori nu am catalizator ori e nou. Astept sa vad poate ii pot face maine o scanare daca dau de tipul respectiv si o sa vad.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    14

  • C o s m i n

    12

  • AB-05-ZYC

    11

  • matrix2005

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Normal ca ai catalizator.Sonda lambda trebuie sa functioneze,altfel calculatorul de injectii primeste informatii aiurea de la sonda si intra intr-un fel de "safe mode" asa ca nu prea poti sa mergi fara catalizator si sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare sa fie de la motorina? Ca in ultimul timp am pus de la o benzinarie de la mine din oras care nu e de firma si se cam plange lumea de ea.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am dat de tipul cu testerul :). Am lasat-o in pascare cu bornele luate, dar nu cred sa aiba vre-un efect...

Chiar nimeni nu a mai patit sa-i apara acest msg?

Modificat de AB-05-ZYC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o scanare te pot ajuta eu.... dar la Cluj :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat. Azi am umblat asa cu ea, s-a incalzit motorul si stateam in parcare sa astept pe cineva...in timpul asta o tot acceleram pana in 3000 rpm si mai uitam in spate sa vad daca scoate fum...cand m-am uitat in bord s-a stins becul si msg-ul respectiv...am oprit-o si repornit-o si nu s-a mai aprins...nush ce sa zic pana la urma tind sa cred ca e de la motorina, si am de gand sa merg sa ii bag un aditiv pt curatat injectoare...A-ti folosit asa ceva? Ce parere aveti si ce-mi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa'i o scanare..in principiu daca so stins "Check engienu" nu mai is probleme...da' acelasi lucru l'am patit si yo...si ii defectiune d la sonda lambda...nu ti'as dori sa ai probleme cu ea....am schimbat vreo 2 sonde si acelasi lucru mi'l zice :|...sper sa ne auzim d bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti, problema de care v-am spus mai sus a revenit acum 10 min...atunci dupa ce s-a stins checul am alimentat de la Mol cu motorina aditivata si i-am mai bagat si un aditiv de curatat injectoare, iar pana acuma am mers fara probleme...de vreo saptamana s-a deschis un Petrom la mine in oras, si am alimentat de acolo dar tin sa va zic, ca Petromul este gata de vreo 3 luni dar nu a fost dechis clientilor, iar motorina este audsa tot de atunci...in seara asta am cam fugarit masina (mai tare ca de obicei) si mi s-a aprins iar checul' respectiv cu acelasi msg in bord "Emissions Workshop"...sa fie oare de la motorina sau altceva? aa inca ceva cu masina merg in fiecare zi dar pe dist f scurte, motorul nu apuca sa se incalzeasca...oare sa nu ii convina catalizatorului treaba asta ca nu lucra in parametrii optimi? Daca stiti ceva despre aceasta problema sau a-ti patit asa ceva va rog sa ma sfatutiti.

Numai bine tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,e prima data cand postez pe acest forum cu toate ca il vizitez aproape zilnic,dar acum am si eu acesi problema la masina mea, s-a aprins acel martor galben in forma de motor.faza e ca ieri seara s-a stins si azi de dim cand am plecat cu masina nu s-a mai aprins dar pe drum dupa vro 10 min de mers s-a aprins iar si nu s-a mai stins.eu am mai patit asta acum vro 2 luni venind de la cj spre buc si prin Alba Iulia s-a stins si nu s-a mai aprins pana ieri.inainte sa se aprinda (acum 2 luni )ii facusema o revizie la masina si i-am sunat pe cei de la service si mi-au zis ca e o eroare..nuj ce poate fi pt ca masina merge perfect trage ff bine si nu scoate fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Acel bec sa aprinde cand ai unu sau mai multe injectoare infundate, in cazul asta trebuie ori sa mergi cu masina undeva unde desfunda injectoare, ori ii faci plinu la motorina si ii bagi un aditiv de curatat injectoarele si meri cu ea mai turata, adica schimbi si tu vitezele pe la 2500-3000 si o sa se stinga becul acela. Incearca sa pui motorina de la un peco mai curat ;) la passat la mine nu s-a intamplat sa se aprinda, in schimb la peugeotu lu sorumea da, si asta a fost problema ;) incearca asa daca nu merge injura-ma ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ma lamureste si pe mine cineva,unde e situata sonda lambda la tdi?ca din posturile anterioare asta se deduce....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema Check Engine.

Sa a povestesc eu cum sta treaba.

E am bagat benzina de la OMV de 100 + un aditiv de prin CORA luat nu s-a stins becul (Check Engine).

M-am dus la AUGSBURG International (Mareeeee servissssss smile.gif)). Am comandat sonda din fata catalizatorul. Vine sonda in cateva zile exact cand trebuia sa plec in concediu. Am schimbat sonda asta intr-o intr-o seara la sfarsit de program. Ma asteptam sa fie un surub de desfiletat si atat si apoi de bagat in mufa sonda si gata pot sa plec --- dar sonda nu a iesit din galerie decat fara filet, filetul sondei vechi a ramas sudat pe galerie.

S-au chinuit mecanicii curului de la Augsburg International vreo ora sa refaca filetul (ideea ca nu stiau cum sa refaca filetul). Au reusit intr-un final. Au bagat sonda noua Bosch, au sters erorile si gata de concediu. Am inchis servisul si am plecat spre autostrada Bucuresti - Pitesti sa ma duc acasa, dar nu am apucat sa fac 500 de m ca mi s-a oprit motorul, nu mai pornea pe bord sa aprin becul EPC cat si ChecK Engine. Am impins masina in parcare la service.

A doua zi - au pornit masina mecanii varza de la Augsburg , dar nu tinea relantiu - concluzia blocul clapeta de acceleratie stricat. Las masina acolo si vin peste o sapt, schimba baietii blocul - clapeta de acceleratie tine masina relantiu dar tot la fel - se oprea.

Intr-un final sa gadeste unul sa asculte ce arata VAG-COM - adica sa curete EGR-ul (supa de recirculare gaze de argere) - curata EGR-ul (mi-au zis ei ca este de la un montaj mai vechi, pe dracu de unde de la ei a fost toata treaba) .masina merge YUPIII TOATA LUMEA BUCUROASA , sterge erorile si imi zice mie, gata s-a rezolvat.

Pe dracu dau o cheie CHECK ENGINE tot aprins.

Imi sar dracii ma iau de ei - imi schimba sonda noua cu alta tot noua ????????.

Acum imi merge masina f bine, consum mic si merge fain dar am problema acum cu ghici - Sonda LAMBDA 2 din spatele catalizatorului acum becul CHECK ENGINE este tot aprins.

Cam asta am patit am intrat cu CHECK ENGINE in servis si am iesit tot cu CHECK ENGINE aprins DAR FARA VREO 19 mil in minus.

Morala nu te duce nici o singura data la AUGSBURG din Militari.

Ca banii ma costat:

- blocul clapeta acceleratie VDO original - 1023 RON;

- sonda lambda din fata catalizatorul - 530RON;

- manopera pe aici prin BUC este cam 70 RON/h;

E acum trebuie sa schimb sonda lambda 2 care mai este si aia - vreo 430RON dar asta cand o sa am bani, din cate am inteles nu este asa de grav, intervine decat in testarea catalizatorului. Nu stiu exact carei piese ar putea sa-i dauneze faptul ca este stricata sonda lambda 2.

Daca stii te rog sa-mi spui.

Daca ai aprins Check Engine poate fi :

- de la sonda lambda 1 din fata catalizatorului;

- de la sonda lambda 2 din spatele catalizatorului (daca ai asa ceva, dar cred ca ai);

- de la supa de recirculare gaze arse (EGR - care poate fi curatata);

- de la catalizator, dar nu cred ca este cazul - asta este cel mai rau;

- de la o motorina sau benzina proasta, sau chiar de la un aditiv care poate sa dauneze sondei lambda; - daca vrei sa bagi aditiv vezi ca scrie pe unele ca sunt Safe pt. sondele Lambda. Eu te-asi sfatuii sa nu bagi nici un aditiv ca nu fac nimic - mai mult rascoleste cacatul de prin motor decat curata.

Cam atat, daca aveti intrebari despre sonda lambda va pot ajuta ca am gasit o gramada de documentatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ma lamureste si pe mine cineva,unde e situata sonda lambda la tdi?ca din posturile anterioare asta se deduce....

Nu cred ca te poate lamuri nimeni deoarece....... TDI nu are sonda lambda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ai luat vorba din gura. :) Doar benzinarele au sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiam asta dar dupa cum se vede din posturile anterioare sunt persoane care sustin ca problema de tdi cu functionarea defectuoasa a motorului vine de la sonda lambda.fratilor,treziti-va si nu mai postati daca nu stiti ce afirmati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut!sper ca e bine unde scriuacum ceva timp mi s a aprins si mie martorul galben care seamana cu un motor in pe comp. de bord scria "emmissions workshop" si nu imi trecea de 130 km/h(pana la viteza asta tragea normal). Iar cand incetineam si incercam sa accelerez masina era moarta (nu se simtea prezenta turbinei) desi urca in ture normalDaca opream motorul si l reporneam isi revenea o perioda. Am scimbat debitmetrul si nu a mai facut pana sapt trecuta cand am fost la drum lung,dar cand am oprit o si repornit o nu a mai facut.(problema nu a persistat). Nu stiu cum o sa se comporte de acum. Peste 2 zile plk iar din buc si o sa vad.Nu stiu daca are importanta dar in ult timp am mers destul de mult prin trafic nasol de tot.Daca aveti idee spuneti mi si mie ce ar purtea sa fie. Nu mi dau seamaheeeeeeeeeeeeelp pls!scuze moderatorului daca nu am scris la topicu care nu trebuie si pt ca nu am fol search-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa patea si un prieten de-al meu la un Audi A6 tot cu motorizare 1,9 tdi de 131cp si asta de la mers foarte mult subturat. Intr-o zi stateam cu el de vorba si imi zice ca scoate si fum masina cand se da la ea si ii zic hai sa dau eu o tura cu ea sa ti-o curat. Ma urc la volan si cand sa ies din localitate, cand sa ajung cu treapta a 3-a pe la 3500rot/min se aprinde becul in cauza si masina nu mai tragea deloc.Opresc motorul, ridica capota si ii scoate cred ca furtunas de pe la vacuum cred , il baga la loc si lasa capota, pornesc motorul, dar becul in cauza ramane aprins, dar masina mergea. Urmatoarea zi a bagat masina in service si i-a curatat turbina. Acum masina merge ceas si fuge fara sa mai intre in limp mode si ajunge la 180-200km/h lucru care pana acum nu reusea sa treaca de 120-130

Poate va ajuta cu ceva ceea ce am scris :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai aprins Check Engine poate fi : ...

Mai pot fi si alte cauze, Mi s-a aprins si mie becul ala, am fost in service si s-a rezolvat pe garantie. Nu a fost nimic din toate cele scrise mai sus, ci altceva, nu am retinut ce, dar poate fi gasit de cei ce au acces la datele de service VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare: este totusi posibil ca acest lucru sa se intample de la un injector infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o scanare si vazut care e codul de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, martorul galben"check engine" se poate aprinde din cauze ce tin de orice eroare aparuta in sistem. Spun asta, motivat, la mine s-a aprins martorul galben si la scanare a aparut o bujie incadescenta cu rezistenta foarte mare , adica arsa....schimbat si totul a revenit la normal..., nu intrati in panica pana nu scanati si vedeti despre ce e vorba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a facut ieri aceasi problema insa nu se mai aprinde nici un bec

nu face tot timpul dar cand face e moarta trebui oprit motorul si repornit si atunci isi revine

ajutooooooooooor nu stiu ce are

pls help me

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la unul din craiova(eu sunt de acolo). E bun. Pana acum tot ce am avut de facut la masina am facut acolo si a fost ok. Testerul nu da nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare la toti, am si eu o problema cu martorul emisii,am spalat masina un passat de 2 l benzina la motor ,l am lasat sa se usuce si la vreo 2 ore am incercat sa l pornesc ,nu a luat o din prima dar a luat-o pana la urma darsa aprins becul EPC am mers cam 2 km si sa aprins si becul ACELA GALBEN DE LA EMISII si nu sa mai stins pana acum(am mers vreo 300de km)dar EPC sa stins.poate cineva sa-mi dea vreo idee?multumec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!