sorinxxx

Fabia 1.4 MPI 68 CP

26 postări în acest subiect de discuţie

am asteptat cu nerabdare sa iasa din leasing ca sa imi bag si eu botul prin ea.Sunt nou pe forumul asta si in domeniul acesta.Ceea ce vreau eu sa fac cu masina asta e sa o storc de putere fara sa umblu la mecanica.Adica chip sau box filtru evacuare si altceva pe care eu nu mai stiu.Astept parerile voastre si sa fie specifice, nu generalitati.Generalitati aud in fiecare zi.Prima mea optiune este evacuarea.

Modul in care am gandit-o:

inlocuiesc catalizatorul cu o teava de inox.(imi trebuie diametrul optim pt teava.va rog daca stiti sa ma ajutati)

scot finala si o inlocuiesc cu una de la borla sau daca aveti vreo schita de finala si o puteti posta as putea sa mi-o fabric singur.

intrebare: finala trebuie sa fie una universala sau daca e sa imi dati un model ar fi cel mai indicat.

problema: la fabia finala este orientata in jos si nu e vizibila.ar crea probleme daca as pune finala sub bara? Sau sa o orientez in jos fara sa se vada?

cam atat cu evacuarea.daca aveti pareri sau sugestii nu stati cu ele in gand.

Filtrul de aer mi-a cam creat probleme.am incercat sa ii pun filtru K&N conic numai ca dupa cum stiti am avut o mare surpriza.Filtrul de aer la fabia are o forma mai ciudata.daca stiti cum sa remediez situatia fara sa schimb cutia de filtru va rog sa imi spuneti.PS: puteam sa pun filtrul dar trebuia sa scot cutia iar filtrul nu statea stabil pt ca tubul acela care duce spre motor e flexibil.Va rog sa imi dati niste idei.ms

Cat despre chip....am vb cu un baietas care mi-a spus ca voi castiga in jur de 10-12 cai pt suma de 260 de euroi.nu stiu cat de bine e dar inca sunt in cautare de idei.

Reamintesc ca masina in discutie e Fabia Confort 1.4mp50KW varianta buttless (scuzati limbajul non-tehnic)

edit-semnatura

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o Fabia 1.2l si m-am interesat la cei de la ChipTuning in legatura cu cresterea puterii motorului. Din cauza ca e normal aspirata, la motorul de 1.2l castigul la cuplu si putere va fi de doar 10% dar (la un pret de

265 euro fara TVA). De asemenea, mi se oferea si un sistem de admisie

Pipercross, care mai poate adauga intre 2-8 CP in functie de modelul dorit.

Pe de alta parte, la Brady Trade am vazut chiar o oferta de chiptuning pentru masinile Skoda. Mi s-a spus ca nu ei fac aceasta operatiune, dar au o firma de profil pe care o agreeaza. Mi-au spus, in acelasi timp, ca nu se prea merita la tipul meu de aspiratie, intrucat castigul de putere este mic si nu se prea simte diferenta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@Michael: PLS. detaliaza oferta ChipTuning (pe care o ai tu) intr-un topic separat! Poate mai sunt si altii interesati... Asta se poate face dupa iesirea din garantie?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe decat cele precizate nu stiu nici eu. Puteti insa sa intrati pe www.chiptuning.ro pentru mai multe detalii. Desigur, cel mai bine e sa mergi chiar la fata locului, pentru a avea un raspuns cat mai exact.

Cat priveste garantia, s-ar putea ca aici problema sa fie oarecum controversata. Nu stiu daca toti dealerii accepta schimbarea chipului in timpul garantiei. Pe de alta parte, atat timp cat cei de la Brady au o oferta afisata in cadrul service-ului, inseamna ca nu vor ridica niciodata problema pierderii garantiei (si, deci, logic ar fi sa il poti schimba si in timpul garantiei).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma tot batea gandul sa fac ceva sa mai scot ceva cai, insa la motorul asta nu prea poti face multe... Si chiar daca faci cate ceva, pe bani multi o sa ai rezultate minime. Parerea mea ca e mai bine sa adaugi banii pe care vrei sa ii bagi in cresterea de putere la cei luati pe vanzarea masinii si sa iti aduci de dincolo una cu motor mai puternic.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@sorinxxx: bun venit pe forum. te rog sa treci o semnatura.

legat de tuning. Evacuarea sport (doar finala) si o mica modificare a filtrului de aer stock ( inductzie marita ) mie mi-au dat cam 6 cp la turatzie foarte ridicata. Consumul este la fel. Posibil o esapare competa directa si un filtru sport sa-ti dea mai mult. Despre chip nu stiu ce sa-ti spun, catzi km ai? Motorul la relanti itzi merge frumos? Nu tzacane (lantz de distributzie)?

Intzeleg ca filtrul K&N este conic ... Pentru ca sa nu se balangane pe acolo itzi trebuie o fixare cu surub. Trebuie sa te agatzi de unul dintre suruburile de pe acolo si eventual sa-i faci o prindere speciala. Pentru a realiza crestere de putere reala itzi trebuie aer rece. Pentru asta trebuie carcasa la filtru sau macar scut termic iar in bot sa-i aduci o conducta de aer. Eu am pus o conducta flexibila direct in gura prin care filtrul de aer stock trage aer, insa o conducta mult mai groasa care acapareaza tot aerul din acel orificiu din spatele grill-ului. Este daca vrei o inductzie fortzata la viteza, actzionand ca o pompa. Cel putzin teoretic asa este. Suna foarte bine la turatzii de peste 2500 ...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

problema cu filtru ai vazut-o si tu ca tre sa scoti cutia in care e filtru stock pt a baga filtru sport.iar cu esaparea eu ma gandeam ca daca ii pun teava de la saxofon pana la finala totul de inox bineinteles(fara cat).daca tu zici ca o esapare completa imi da mai mult decat ce am zis eu atunci aleg esaparea completa

edit-semnatura

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

legat de esapare completa cu piese sport ( cat, toba mica + finala sport ) cred ca vor aduce mai mult decat cum am eu acum: cat normal, toba mica stock si numai finala sport. La mine se rupsese complet cea stock din cauza ruginii si varianta sport a fost si mai ieftina si de inox si garantzie mai mare. Sunetul se ingroasa.

Legat de tzeava directa de pe galerie: nu stiu daca este de recomandat.

#1 o sa sune de nu o sa potzi merge cu mashina la drum lung.

#2 motorul are nevoie de o oarecare contrapresiune, trebuie sa studiezi aici ... parerile sunt impartzite

#3 o sa polueze foarte tare.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

masina are 40.000 km relantiul merge bine.mai tremura cateodata.dar in schimb e ok.o sa o duc la revizie in urm sapt.si dupa revizia asta vreau sa ma apuc de treaba.si de aceea tot caut si caut si analizez parerile voastre

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu intzelege gresit si a mea merge foarte bine, dar are un tzacanit specific ... s-ar putea sa nu-l ai sau sa nu-l fi observat. In general MPI-urile de 68 cp au acest zgomot. Pe forum sunt putzine, insa din afara forumului stim destule cu aceasta comportare.

Legat de tuning, cel mai bine asteptzi pana la primavara, acum iarna nu-ti va fi de nici un folos. pana atunci studiezi si stii exact ce-ti trebuie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista o smekerie pt motoarele turbo. Poate va apare si pentru cele aspirate. Se monteaza o deviatzie pe tzeava, inainte de cat sau dupa care deschide la o anumita presiune si evacueaza liber. La cele turbo este comadata de turbina. Practic are un prag de activare. Astfel la relanti ai evacuare clasica si la duratzie "deversezi" in atmosfera. Mediul inconjurator nu se va bucura.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

bun.....m-am informat in legatura cu chip tuningul.acum stiu ca suna cam ciudat dar as putea face chestia asta daca imi spuneti cum ma leg de biosul ECU-ului.am inteles ca iti trebuie un cablu OBD-II pe care il bagi in com.apoi iti trebuie un program special pt a baga valorile acelea.daca cineva are cunostinte in domeniul acesta va rog sa ma informati si pe mine mai mult.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt multzi care au cunostiintze in domeniu, dar cei care le au vor $$$.

Exista softuri pt remapari prin OBD, adica fara chip. Itzi rescrie anumite valori in ECU-ul tau. Pe briskoda pt fabia RS toata lumea lauda Jabba. Salturile de putere spuse de cei ce si-au facut asa ceva sunt de 15-20 cp, astfel incat un RS ajunge la 150-155 cp.

Nu uita ca fabia este o mashina prea grea pentru motoarele de 1.4. Un aspect demn de luat in calcul daca vrei neaparat performantza din motorashul asta ar fi sa reduci greutatea mashinii.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Tot despre AME 1.4, stie cineva de ce mashinutza trepideaza destul de tare la pornire dupa o perioada mai lunga de stationare (citeva zile)?

Dupa citeva zeci de secunde, dupa ce-i mai scade turatia, dispar incet incet si aceste trepidatii...

Are vreo legatura cu lantul de distributie?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si uite ca mi-am pus si eu chip la Aspad si ceea ce am observat au fost:

1. Masina creste mult mai repede in ture

2. Raspunsul la pedala la turatiile joase pana in 2000 este mai prompt

3. Consumul inca nu am reusit sa il fac deoarece m-am bucurat de upgrade si am dat in ea tare iar dupa o sapt toate necazurile cu vremea asta de kko au picat pe mine

4. Diferenta am observat-o clar : am facut liniute cu un logan 1.4 inainte si dupa iar rezultatul a fost in felul urmator:

logan 1.4 cauciucuri stock

fabia 1.4 cauciucuri p3000 energy

inainte de chip pe treapta I luam un sfert de masina in fata dar cand schimbam a IIa castiga sfertul iar pe a IIIa imi dadea o masina in fata (pana la 100km/h am facut)

dupa chip : pe treapta I si a IIa castigam cam 2 masini jumate iar pe a IIIa revenea pana la 2 masini in spatele meu.....a IIIa la fabia se plafona si nu mai acceleram asa bine....o sa va arat si un filmulet dar nu stiu cum sa il pun pe forum.daca puteti sa imi spuneti ca sa il pot posta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cati cai ar trebui sa ai acum? La Aspad pe site nu am gasit date despre 1.4MPI.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu dar nici nu intentionez sa dau 50E sa imi fac un dyno.....probabil ca am undeva pe la 75....dar cum am mai spus......I si a IIa se duc bine la a IIIa se plafoneaza si urca greu.....eh....urmeaza sa imi iau si filtru si evacuare si vedem ce iese dupa aia(ma astept sa imi urce mai rpd in ture cu filtru si evacuare) dar momentan strangem bani si dam zapada cu lopata ca m-a stresat iarna asta la maxim :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sorin, cand se duce zapada putem face un dyno cu VAG-COM comparativ intre masinile noastre. Si eu sunt curios cat de nervoasa e a ta... Deja am date de la mai multe MPI-uri de 50KW cat si de la a mea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ok nici o problema.....poate facem o intalnire pe undeva.....nu de alta dar vreau sa mai aud si alte sfaturi privind masinuta asta mica....eu vreau sa o fac pe cat de nervoasa poate ea sa fie :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ok nici o problema.....poate facem o intalnire pe undeva.....nu de alta dar vreau sa mai aud si alte sfaturi privind masinuta asta mica....eu vreau sa o fac pe cat de nervoasa poate ea sa fie
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

m-a costat 240E fara tva .....vb cu cei de la chiptuning acu mi se pare ca e 265E fara tva

incerc sa pun un film cu un megan 1.6 dar nu gasesc unde....are vreo 5 mega

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

bun....am uploadat filmu : filmul

Megan 1.6 + evacuare (OMV super 100) vs Fabia 1.4mpi 68hp+upsolute (omv 95)

dupa cum observati acelasi fenomen ......fabia pleaca tare dar pierde cand ajunge pe la 4500-5000rpm pe treapta a IIa iar pe a IIIa se plafoneaza.....singura intrebare a mea este: oare evacuarea aia (fara serpisori) poate sa ma ajute in privinta asta? +filtru sport sa zicem pipercross in cutie de inox?....astept pareri de la cei care si-au facut ceva in privinta asta nu teoretice....am inteles ca akebono si-a pus toba inox....poti sa ne spui si noua ce schimbari ai observat?

o sa fac filmulet si cu Loganu 1.4 si Cielo de 75hp.......dar cand se mai usuca ca acum e cam nasol.......si trebuie sa imi fac si revizia.....o sa revin cu inca un filmulet cu meganul dupa ce termin revizia sa vedem atunci cand sunt toate noi :rolleyes:

probabil o sa imi iau si filtru sport la revizie......si vedem cum sta treaba dupa ce sunt toate noi :)

Modificat de sorinxxx
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate link-ul cu filmul a expirat deja... se pare ca trebuie o alta solutie ca sa il vedem si noi... Are cineva spatiu pe un server undeva?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am apucat sa-l iau aseara.

Incercarti http://i.1asphost.com/toni20vt/oache%20vs%20sorin.txt (click dreapta -> save as, apoi rename din .txt in .mov

1asphost.com imi da 100MB free dar nu pot uploada orice tip de fisiere.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut sprint-ul. Nu pot comenta prea mult, insa:

te rog daca potzi fa un film cu un sprint 0-100km/h filmand ceasurile de pe bord. In felul acesta ne dam seama de timpul pe care-l scoate mashina acum. Se poate face din unghi cu ajutorul unui partener.

Am vazut mai multe astfel de filme cu fabii modificate si unele care se bazeaza pe motoare ca ale noastre ajung reusesc sprint in aprox 11 secunde ceea ce este un progres. Sugestia mea este sa incalzesti bine bine motorul si sa schimbi viteza la o turatzie ridicata peste 5400 astfel incat dupa schimbarea vitezei turatzia sa nu scada sub 3800-4000 adica sub plaja de cuplu maxim. Ai grija sa prinzi momentul pornirii de pe loc sa putem cronometra.

O sa fac si eu cu a mea asa ceva deindata ce voi gasi un drum uscat :).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.