Jump to content

Reglaj Avans


gillio_24
 Share

Postare recomandată

La digifant 1 si 2 mentionat de szrobik cat si la celelalte sisteme de injectie inclusiv mono-motronic regulatorul de presiune, presiunea de alimentare cu benzina cat si presiunea care ramane in sistem dupa oprirea motorului se verifica cu ajutorul unui ceas de presiune. E sfant.

_seby_ : nu cred ca detensionarea arcului din regulatorul de presiune e solutia deoarece manualul nu prevede asa ceva. Ceea ce ai facut tu acolo a fost o improvizatie cu care practic ai intervenit asupra presiunii de benzina din sistem. Singura interventie care se face la regulatorul de presiune la mono-motronic consta in curatarea regulatorului de mizerie.

La digifant 1 si 2 nu poti sa cureti regulatorul, se schimba doar.

In concluzie cred ca detensionarea arcului e doar o carpeala efectuata in vederea mentinerii presiunii de benzina la o valoare care sa convina situatiei.

In vederea punerii cu exactitate a unui diagnostic eu recomand folosirea manometrului.

post-15350-1257406645_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauti service auto. care are si foloseste LAMPA STROBOSCOPICA

este singurul mod de a regla asa ceva exact cum trebuie...........in alte idei si povesti, dupa ureche ca tiganul la tambal, nu merge decat la noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi filtrul de combustibil. Am avut si eu asa o problema si la mine s-a rezolvat prin schimbarea fiselor a bujiilor si a filtrelor de carburant si de aer.

Spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc mai antai verifica senzor hall bujii fise bujii daca este tras motorul bine la punct urmareste zgomot tacheti verifica bobina si aprinderea electronica sunt multe pana la avansul delcoului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare

este cineva aici care stie un service in Buc, care face reglaj cu lampa stroboscopica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spune cineva unde gasesc valorile avansului in vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spune cineva unde gasesc valorile avansului in vag com?

Vad ca motor ca al meu.In versiunea 3.1 (4.09) vezi in campul 003 (sau 004 desi nu cred) ultima casuta reprezinta avansul exprimat in dgr.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mac23, revin cu eventuale intrebari peste 2 zile, cand o sa am timp sa ma apuc de masina:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La diesel avansul se regleaza din pompa de injectie...care poate fi rotita intre 1 si 3 grade...modificand avansul. Pentru asta trebuie slabite cele 3 suruburi in care e prinsa pompa de injectie si rotita usor in sensul in care ai nevoie. Cel mai bine e sa fie apoi verificat avansul cu motorul conectat la calculator...pentru ca pe diagrama de avans se vede cel mai bine daca e sau nu in paramentrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi.....o problema la care sper cumva sa ii gasesc oarecum rezolvarea.precizez ca am g3 1.9 tdi 90 cp (1z).problema este urmatoarea:la pornirea la rece, prima cheie de dimineata are o ezitare (invarte motorul o jumatate de tura in plus) oricum este o mica ezitare la pornire care nu imi dau seama de unde vine.dupa ce se incalzeste motorul o i-a la sfert.la celalalt tdi care il am nu imi face chestia asta.am verificat bujiile si sunt ok.motorul trage ffff bine si de aici deductia ca ar fi avansul marit.scoate si putin fum la prima pornire,iar dupa 5 min de functionare nu mai scoate gram de fum.dati-mi niste sugestii va rog.este o problema mare????se pot deteriora alte piese????cum mi-as putea da seama de faptul ca este avansul marit?????

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nimic cu masina ta. Si la a mea invarte motorul uneori si de 2-3 ori la prima pornire dar porneste bine oricum. E generatie veche...n-ai ce sa ii ceri mai mult. Si motorina de la noi e asa cum e. Poate fi filtrul cu preincalzire...la inceput tot motorina rece iti baga in injectoare ca dupa aia o ia pe aia de pe retur intoarsa in filtru care deja e mai calda. Nush daca asta e explicatia...sau poate fi una dintre ele. Oricum zic sa nu-ti faci griji ca n-ai de ce. Fumul de la pornire in primele 5 minute e normal...orice masina il scoate, chiar i cele noi...mai ales iarna...si asta din 2 motive: 1-socul automat (adica ECU aici care comanda mai multa motorina in pompa si apoi in injectoare si pistoane) si 2 - condensul care se creeaza pe esapament...rezultat din intalnirea gazelor firbinti de pe evacuare cu reteaua de esapament rece. So...nici o grija...ce se intampla la tine e absolut normal.

Modificat de PMG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o mica problema la golful meu golf 3gti abf cand il turez ramane turata un timp scurt intre turele 1800-1600rpm si dupa scade la 1000 rpm.

Stie cineva ce poate sa fie problema?

Multumesc atasez si un video

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aty , ai umblat la avans?

asa imi ramanea si mie undeva in 1800-1900 si scadea mai greau.

am fost ieri in service , si au modificat avanus , tragea mai bine masina dar dupa 5 min de mers , ma opream la un semafor si incepea sa urce turatia la 1000-1200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit urmatoarele: acum 2 saptamani am inceput sa am probleme la pornire. Am zis ca e avansul, am dus-o la reglat. Pateam la fel, dimineata pornea greu, ca un diesel. Apoi nu aveam probleme. Acum o saptamana am depistat ca flansa era crapata si tragea aer fals. Bun, am gasit si flansa noua, am schimbat-o. Acum parca imi tzacane avansul si dimineata tot greu porneste (mai bine decat inainte, dar tot greu, la a 2-a sau a 3-a cheie). Unde pot sa ma duc sa imi regleze avansul asta? Sau sa fie altceva?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bazooka

nam umblat la avans numa ce am cumparat masina.

mi-a spus cineva sa curat clapeta de la acceleratie, sa vad daca nu trage aer fals, si sa ma uit la ISV poate agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

isv ii o valva de stabilire a relantiului (Idle Stabilisation Valve)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ISV - idlle stabilisation valve.

E o electrovalva controlata de ECU si are rol in reglarea relantiului. O gasiti in zona galeriei de admisie. Se alimenteza cu curent la 12 volti printr-o mufa cu 2 pini si in corpul ISV-ului intra 2 furtune : unul care duce dinaintea corpului clapetei de acceleratie si altul care duce in galeria de admisie. Prin cele 2 furtune circula doar aer.

Atentie: nu cautati la motorizarile mono-motronic asa ceva ca n-o sa gasiti.

ISV-ul il gasiti in schimb la digifant 2.0 de pe golf 3 GTI.

Ca o paranteza, ISV s-a pus si inainte de anii 90, pe modele cu injectie mecanica dar si cu injectie electronica (spre exemplu celebrul motor PG 1.8 de pe corrado).

Mai jos o poza cu ISV-ul pe care l-am avut pe audi B4. La golf 3 carcasa lui e de aluminiu dar ca forma si functionare e la fel.

Oricum se recomanda curatarea lui periodic deoarece prin el trec gazele de epurare , de carter, vapori de ulei care scapa pe la semeringurile de la supape, etc. Tot timpul cand am curatat ISV-uri am gasit mizerie la greu...

post-15350-1267172358_thumb.jpg

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorur

si cum iti facea cand era murdara scadea mai greu in ture se oprea la turati si dupa scadea la relantiu brusc..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am skimbat fisele si m-am uitat si la carbunii de la capacul delcou iar cand le-am montat la loc vad ca, cand scot din viteza ramane turata la 1200rot/min si usor scade pan la 800rot/min ,ce am mai observat,ca merge putin infundata (cred ca nu a fost de ajuns sprayul care il aveam de curatat clapeta acc) Help mee!! stie careva- sa fie de la avans :D

Modificat de IDM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorur

si cum iti facea cand era murdara scadea mai greu in ture se oprea la turati si dupa scadea la relantiu brusc..?

Salut.Si la mine se manifesta la fel!Am acelasi tip de motor ABF.Am curatat clapeta de acceleratie si tot asa se manifesta,se tureaza singura uneori!Poate ii dai tu de cap!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!